Skip links

با این روش ها امنیت پیچ اینستاگرام خود را افزایش دهید

با این روش ها امنیت پیچ اینستاگرام خود را افزایش دهید

با این روش ها امنیت پیچ اینستاگرام خود را افزایش دهید

 

امنیت پیچ اینستاگرام


در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازاریابی مارکت پیما به بررسی نکاتی در امنیت پیج اینستاگرام می‌پردازیم. با ما همراه باشید.در صورت نیاز به خدمات بازاریابی، مدیریت و تولید محتوای اینستاگرام، در خدمت شما خواهیم بود.


 امنیت پیچ اینستاگرام


مراقب برنامه های شخص سوم باشید

 

یکی از خطراتی که امنیت پیج اینستاگرام شما را تهدید می‌کند، لاگین شدن در برنامه های شخص ثالث (third party app)  است. این برنامه‌ها به دلیل داشتن قابلیت های اضافی مانند ذخیره عکس و ویدئو بسیار محبوب هستند، ولی اگر صاحب پیجی با تعداد فالور بالا هستید، بهتر است از امکانات این برنامه ها چشم پوشی کنید.در استفاده از برنامه های شخص ثالث احتیاط کنید. به یاد داشته باشید که برای کار با برخی از این نرم افزار ها باید نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد کنید و این یعنی اطلاعات شما در اختیار افراد بیگانه قرار می گیرد. بهترین و امن ترین نرم افزار، اپلیکیشن اصلی اینستاگرام است.


ورود دو مرحله ای را فعال کنید

 

اینستاگرام برای امنیت بیشتر کاربران خود امکان ورود دو مرحله ای یا را ایجاد کرده است. برای لاگین شدن دو مرحله ای باید پس از وارد کردن و تأیید شدن رمز عبور، کد محرمانه‌ای که اینستاگرام به خط همراتان پیامک کرده را نیز وارد کنید. به این ترتیب فقط خودتان که پیامک حاوی کد امنیتی را در اختیار دارید می‌توانید وارد اکانت اینستاگرام شوید.این یکی از بهترین امکانات برای بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام است.

برای فعال کردن ورود دو مرحله ای  مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد اینستاگرام شوید.
  • به بخش پروفایل بروید ( با لمس آیکون آدمک)
  • آیکون سه نقطه (در اندروید) یا چرخ دنده ( در ios ( را لمس کنید.
  • گزینه tow factor authentication را انتخاب کنید.
  • گزینه require security code  را فعال کنید.
  • در کادر باز شده نیز گزینهturn on  را انتخاب کنید.
  • حال شماره موبایل خود را وارد کنید.

پس از لحظاتی یک پیامک حاوی کد تأیید اعتبار برای شما ارسال میشود. پس از این باید هنگام ورود به اینستاگرام کد امنیتی که پیامک شده را نیز وارد کنید. فعال کردن این امکان، از دسترسی هکرها و سارقان به اکانت اینستاگرام شما تا حد بسیار زیادی جلوگیری میکند

 


این مطلب را نیز از دست ندهید: ابزار کاربردی در مدیریت اینستاگرام


از برنامه های افزایش فالور با احتیاط استفاده کنید

 

ما سازندگان برنامه های افزایش فالوور را نمی‌شناسیم. ممکن است تعدادی از این برنامه ها قابل اعتماد باشند ولی نه همه آنها. شما برای کار با این برنامه ها و جذب فالور بیشتر، باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. به این ترتیب اطلاعات حساب شما به سادگی در اختیار  سازندگان برنامه  قرار می گیرد و امنیت پیج اینستاگرام شما به خطر می افتد. اگر یک روز متوجه شدید که نمی‌توانید وارد حساب خود شوید یا صفحه اینستاگرام تان هک شده است، تعجب نکنید؛ چرا که خودتان هنگام لاگین شدن در این برنامه ها، اطلاعات حسابتان را به افراد غریبه داده اید. خصوصاً اگر صفحاتی با تعداد فالور بالا دارید، در استفاده از این برنامه ها احتیاط کنید.


تغییر رمز عبور را فراموش نکنید

 

یکی  از مهم‌ترین و در عین حال ساده ترین راه های بالا بردن امنیت پیچ اینستاگرام ، رعایت نکات امنیتی رمز عبور است. همواره سعی کنید این نکات را مد نظر قرار دهید:

  • هر چند وقت یک بار رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را تغییر دهید.
  • از رمز های ساده مانند 123456 استفاده نکنید؛ بلکه سعی کنید رمزتان ترکیبی از اعداد و حروف بزرگ و کوچک باشد.
  • از کلمات و اعدادی که برای دوستان و اطرافیان شما قابل حدس زدن هستند استفاده نکنید.
  • اگر چند اکانت اینستاگرام دارید، برای همه آنها از یک رمز عبور استفاده نکنید.
  • از ذخیره شدن رمز عبورتان در مرورگرها جلوگیری کنید؛ به خصوص در کامپیوترهایی که کاربر مهمان آن هستید. این کار امنیت پیج اینستاگرام شما را تهدید می کند.

این مطلب را نیز از دست ندهید: نکات مهم برای فروش در اینستاگرام


چند نکته

  • برای امنیت پیچ اینستاگرام از اپلیکیشن اصلی اینستاگرام استفاده کنید. برنامه های جانبی با امکاناتی مانند ذخیره عکس و ویدئو ، قابل اعتماد نیستند.
  • در صورت امکان اکانت خود را به حالت private در بیاورید.
  • همیشه از نسخه به روز اینستاگرام استفاده کنید.
  • در صورت امکان اکانت خود را به حالتBussiness profile تغییر دهید.

با این روش ها امنیت پیچ اینستاگرام خود را افزایش دهید

منبع: بخش بازاریابی اینترنتی مارکت پیما

به قلم: محمد صادق ملایری


 

 

امنیت پیچ اینستاگرام

نظر دهید