Skip links

تحقیق و ارزیابی بازار هدف

تحقیق و ارزیابی بازار هدف

تحقیق و ارزیابی بازار هدف

تحقیق بازار

بدون شک انجام تحقیقات بازار از ملزومات طرح ریزی و تعیین استراتژی هر کسب و کاری می باشد. با وجود بازار رقابت در حوزه های مختلف، تحقیقات بازار برای مجموعه های تولیدی و خدماتی ، گامی ضروری در روند بازاریابی محسوب می شود. به طور معمول تحقیق بازارهدف در سطح بالاتری توسط کمپانی های بزرگ و برند های معتبر انجام گرفته و مجموعه هایی که ظرفیت محدودتر و ابعاد کوچکتری دارند به علت وجود هزینه های بالا، ترجیح میدهند به داده های موجود بسنده کرده و بر پایه اطلاعات بازاری پروسه بازاریابی و فروش را آغاز نمایند. مجموعه علمی مارکت پیما، گروهی متشکل از دانش آموختگان علوم مرتبط با کسب و کار ، خدمات مربوط به تحقیقات بازار در ابعاد محدود را در اختیار مجموعه های متقاضی قرار می دهد.


تحقیق بازار


این بخش از خدمات ما مناسب مجموعه هایی می باشد که به دنبال تحقیق بازار محلی و در مقیاس محدود بوده و هزینه کمتری را برای این بخش از بازاریابی در نظر گرفته اند. مجموعه های خدماتی و تولیدی مانند بخش سلامت و پزشکی، مهندسی ، خدمات تشریفاتی و محلی، خدمات حقوقی، طراحان نرم افزار، تولیدی های کوچک و …  با استفاده از این پکیج کامل می توانند با کمترین هزینه ، علاوه بر شناخت و بررسی بازار، مراحل بازاریابی خود را با اطمینان بیشتری طرح ریزی نمایند. در این راستا مارکت پیما خدمات متنوع و موثری را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

  • تحقیقات مربوط به تقسیم بندی بازار و مشتریان
  • مطالعه استراتژی ورود به بازار
  • بررسی و تحلیل بازار محصول یا خدمات موجود
  • بررسی و تحلیل بازار و کانال‌های توزیع و فروش
  • تحقیقات B2B و B2C 
  • بررسی رقبا
  • بررسی و تحلیل کشش محصول و قیمت گذاری

تحقیق بازار


به روش مارکت پیما ….

گروه تحقیقات بازار مارکت پیما با طرح ریزی اساسی و با بهره گیری از نیروهای مجرب  وهمچنین نظر و تجربیات اساتید این حوزه، نگاه علمی و راهبردی به این حیطه کاری دارد. کلیه فعالیت های این بخش با ارزیابی دقیق همراه بوده و در تمامی مراحل، هدف اصلی بازاریابی در نظر گرفته می شود. مارکت پیما در تلاش است که خدمات این بخش را با بالاترین کیفیت و هزینه ای مقرون به صرفه تقدیم مجموعه های متقاضی کند. تحقیقات این بخش شامل:


تحقیقات کمی

انجام تحقیقات کمی با جمع آوری داده های قابل اعتماد از طریق مصاحبه، بازخورد اینترنتی، پرسش نامه اینترنتی، نظرسنجی تلفنی و … انجام گرفته و کلیه مراحل با طبقه بندی اساسی انجام می گیرد.


تحقیقات کیفی

تحقیقات کیفی بر اساس تحلیل و آنالیز داده های حاصل از مصاحبه ، گروه های کانونی، اتاق فکر، آزمایش و شبیه سازی انجام می گیرد.


تحقیقات کتابخانه ای

تحقیقات کتابخانه ای با استفاده از منابع معتبر و داده های مراجع معتبر جمع آوری شده و انتخاب هر یک از منابع با تحلیل گروهی و نظر اساتید انجام میگیرد.


تحقیق بازار


شروع همکاری

فعالیت این بخش از مارکت پیما برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف با یک الگوریتم کلی صورت گرفته و طبقه بندی کلی پروژه کاملا ارزیابی شده است. حصول نتیجه مناسب و همکاری بلند مدت از اهداف اصلی ما بوده و در تلاش هستیم رضایت کامل مجموعه های متقاضی را جلب نماییم. لازم به ذکر است همکاری با  مارکت پیما از طریق قرارداد فردی مشاوره ای و یا استخدامی صورت گرفته و بر حسب نوع و ابعاد پروژه ارزش گذاری می شود.

جهت اطلاعات بیشتر از طریق درگاه های ارتباطی زیر در خدمت شما خواهیم بود.

 

ایمیل :  Info@Marketpeima.com

شماره تماس: 58 63 295 0912    

ارتباط با ما

تحقیق بازار

نظر دهید