Skip links

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی


در این مقاله به بررسی نکات کلیدی تولید محتوا برای سایت فروشگاهی و خدمات مارکت پیما برای تولید محتوای باکیفیت و اصولی در این حوزه می‌پردازیم. در صورت نیاز به مشاوره و آگاهی از نوع همکاری مارکت پیما، از طریق درگاه ارتباطی و شماره درج شده در انتهای متن، در خدمت شما خواهیم بود.


تولید محتوا برای سایت فروشگاهی


 

همانطور که می‌دانید تولید محتوا در این بازار رقابتی، تعیین کننده جایگاه سایت و میزان فروش بوده و تأثیر گذاری آن تا حد زیادی به رعایت شاخصه‌های کلیدی از جمله تکنیک‌های جذب مخاطب، اعتمادسازی و بیان شیوا بستگی دارد. بدیهی است که محتواسازی برای سایت‌های فروشگاهی تنها نیاز به تخصص فرد در نگارش متون و بازاریابی محتوا نداشته و لازم است فرد دانش فنی در خصوص نوع محصول و ویژگی‌های تخصصی آن را نیز داشته باشد. با ما همراه باشید …..


مراحل تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

 

پیش از انجام محتواسازی متنی لازم است نوع مخاطب و شیوه مؤثر برای جذب و اعتمادسازی بررسی شود. در طی سال‌های اخیر سبک نگارش توضیحات محصول در سایت‌های فروشگاهی به طور کلی با شیوه‌های قدیم تغیر کرده و محتوا از “حالت آگاهی بخشیدن و معرفی” به “متقاعد کردن و اعتمادسازی” تبدیل شده است. بنابراین برای تولید محتوای تخصصی و حرفه‌ای نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • ابتدا مخاطبان خود را به 2 دسته مخاطب آگاه و مخاطب غیر آگاه تقسیم بندی کنید. سپس با توجه به درصد مخاطبانتان به تقسیم بندی محتوا به محتوای عمومی و محتوای تخصصی بپردازید.
  • هرچند که حجم محتوا بر اساس نوع محصول تعیین می‌شود، اما تا جای امکان چکیده مطالب را به صورت بند و یا بخش جداگانه و در دسترس لحاظ کنید.
  • انتخاب لحن مناسب و شیوه بیان تا حد زیادی به نوع مخاطبانتان و استراتژی کلی سایت بستگی داشته و برای اینکار اصول یکپارچه سازی را در نظر داشته باشید.
  • انتخاب منبع مناسب برای بازنویسی و یا ترجمه را با حساسیت بالایی انجام دهید.

قیمت تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

 

قیمت تولید محتوا برای سایت‌های فروشگاهی با توجه به حجم محتوای مورد نیاز و منبع تعیین می‌شود. به طور کلی حداقل محتوای متنی لازم برای سایت فروشگاهی مقدار 300 کلمه بوده و از نظر قیمتی برای نگارش این حجم مبلغی حدود 4 تا 10 هزار تومان را در نظر داشته باشید. البته این قیمت برای مجموعه مارکت پیما بوده و افراد آزادکار و به اصطلاح  Freelancer  قیمت های متفاوتی را با توجه به تخصص خود پیشنهاد می‌دهند. برای استفاده از این افراد می‌توانید به سایت‌های استخدامی و یا سایت‌های ارائه دهنده خدمات پروژه‌ای مراجعه نمایید.


برای تولید محتوای سایت فروشگاهی این نکات را در نظر داشته باشید !

 

  • رعایت نکات سئو و به کاربردن کلمات کلیدی به هیچ وجه نباید در زیبایی و روان بودن متن مشکل ایجاد کند.
  • حجم محتوا باید با توجه به نیاز مخاطب باشد. درج محتوای اضافی و تخصصی باید در جایگاه مشخص و پس از توضیحات اجمالی قرار گیرد.
  • اغراق در نوع بیان و عدم رعایت بی طرفی در شرح معایب و مزایای یک محصول، انجام پروسه اعتماد سازی را به خطر می‌اندازد.
  • با وجود سایت‌های فروشگاهی فراوان بدون شک سایتی برنده است که محتوای مناسب تری داشته باشد.


تولید محتوا برای سایت فروشگاهی شما با قیمتی مناسب و زمان تحویل کوتاه !

 

اگر به دنبال تیم حرفه‌ای تولید محتوا برای سایت خود هستید، گروه تولید محتوای مارکت پیما برای انجام یک پروژه بلند مدت و موفقیت آمیز در خدمت شما خواهد بود.  اعضای گروه تولید محتوای مارکت پیما در حوزه‌های مختلف مرتبط با بازاریابی محتوا و سئوی سایت به طور کامل آموزش دیده و پیش از شروع کار نیز تفاهم مشترک کاری ایجاد خواهد شد. زمان تحویل محتوا نیز با توجه به حساسیت و رقابتی بودن فعالیت شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفته و نظم کاری به طور کامل حفظ خواهد شد.

 برای مشاهده نمونه کار مشابه با حوزه کاری خود و همچنین مطرح نمودن سؤالاتتان می‌توانید از طریق درگاه‌های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید.

 

شماره تماس:   09122956358

فرم تماس با ما

ایمیل: Info@marketpeima.com

 

نظر دهید