Skip links

خدمات بازاریابی مستقیم

خدمات بازاریابی مستقیم

خدمات بازاریابی مستقیم

بازاریابی مستقیم


با افزایش هزینه های راه اندازی کسب و کار و همچنین وجود بازار رقابت در زمینه های مختلف ، استفاده از تیم  فروش و بازاریابی خارج از مجموعه یا به اصطلاح  Out Source  ، به یکی از راه کارهای موثر برای فروش بیشتر تبدیل شده است. بدون شک تعامل سازنده با مجموعه حرفه ای برای بازاریابی مستقیم محصولات یا خدمات علاوه بر کاهش هزینه ها ، می تواند گام موثرتری در فروش بلند مدت باشد. با ما همراه باشید ..


بازاریابی مستقیم


مارکت پیما

گروه مارکت پیما در این راستا تیم کارآزموده و حرفه ای خود را در اختیار مجموعه های متقاضی قرار می دهد. طبیعتا روند این کار برای مجموعه ها و زمینه های کاری مختلف، متفاوت بوده اما با توجه به الگوریتم ثابت مارکت پیما ، نتیجتا فروش بیشتر و افزایش سود مد نظر خواهد بود. گروه مارکت پیما با افتخار برای همکاری با مجموعه های تولیدی و خدماتی و به خصوص مجموعه های دانش بنیان اعلام آمادگی می کند.


بازاریابی مستقیم


به روش مارکت پیما

 

شیوه جدید خدمات رسانی در این زمینه که برای اولین بار و توسط گروه مارکت پیما طرح ریزی شده ، در طی سال های اخیر تکامل لازم را پیدا کرده و آماده بهره برداری می باشد. برای آگاهی دقیق تر مخاطبان گرامی ، لازم است قوانین کلی مجموعه را در 2 بند به طور خلاصه یاد آور شویم.

همکاری مارکت پیما با مجموعه های مختلف از طریق قرارداد فردی، مشاوره ای و یا استخدامی انجام می شود.

مارکت پیما فقط با مجموعه های مجاز و کالاهای قانونی همکاری داشته و کلیه فعالیت ها در چهارچوب قانون انجام می شود.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق فرم تماس ، ایمیل و همچنین شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

 

ایمیل:  Info@Marketpeima.com

شماره تماس: 58 63 295 0912 

 

ارتباط با ما

خدمات بازاریابی مستقیم

 

نظر دهید