Skip links

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا


ما هم اکنون در دورانی زندگی می کنیم که اینترنت در  نشر اطلاعات و ارتباطات حرف اول را می زند و تولید محتوا مهمترین بخش فعلالیت اینترنتی هر کسب‌کاری را تشکیل می‌دهد.

طبیعتا می‌دانید که بازاریابی اینترنتی مساوی است با استفاده از محتوای تولید شده  (content) توسط شرکت ها یا اشخاص تولید کننده محتوا، بنابراین روشن است که استفاده صاحبان کسب و کار، سایت‌ها،شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و سایر رسانه های اینترنتی از  «محتوای استاندارد» تا چه حد می تواند در افزایش مخاطبان و فروش آن ها تأثیرگذار باشد. همچنین پایبند بودن یک رسانه اینترنتی به تعهد اخلاقی اش در قبال صحت و درستی محتوای منتشر شده ، باعث اطمینان و اعتماد مخاطبان به آن رسانه می شود. در این راستا مارکت پیما خدمات کاملی را به متقاضیان گرامی ارائه داده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.


سفارش تولید محتوا


سفارش تولید محتوا به یک تیم متخصص !

 

با همکاری با یک گروه حرفه ای تولید محتوا، علاوه بر انتشار منظم و به موقع مطالب جدید و  جذاب، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مطالب سایت شما از هر نظر ویژگی های یک «محتوای استاندارد» را دارد. حتما در بسیاری از وبسایت‌ها مقالات ضعیف با غلط های املایی، اشتباهات نگارشی و تایپی، تصاویر بی کیفیت و ترجمه های نادرست را دیده اید. استفاده از این دست محتوا ها ممکن است هزینه کمتری داشته باشد ولی در نهایت باعث افت وبسایت شده و عملا نتیجه ای در بازاریابی مجموعه شما نخواهد داشت. استفاده از یک گروه تولید محتوا و همکاری با متخصصان با تجربه برای سفارش تولید محتوا باعث جذب بیشتر مخاطب و بالا رفتن رنکینگ وبسایت شما در گوگل خواهد شد.


سفارش تولید محتوا خوب ، مفید و کاربر پسند!

 

پیشتر گفتیم که یک گروه تولید محتوا حرفه ای‌ تضمین می کند که در وبسایت شما از محتوای خوب استفاده می شود. اما یک محتوای استاندارد و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

  • محتوای استاندارد باید بر حسب نیاز مخاطب و اصول بازاریابی محتوا باشد و به جذب مخاطب، اعتماد سازی و فروش منتج شود.
  • محتوای استاندارد باید بدون اشتباهات نگارشی، تایپی، ترجمه ای و املایی باشد. مخاطب متنی را می پسندد که روان و شیوا و جذاب نوشته شده باشد.
  • محتوای خوب باید «درست» باشد. مثلا وقتی شما در وبسایت تان مقالاتی در حوزه پزشکی و سلامت منتشر می کنید، بسیار مهم است که این مطالب از نظر علمی درست و به روز باشند.
  • محتوای حرفه‌ای باید برای موتور های جستجو بهینه شده باشد. به این معنی که قواعد سئو و بهینه سازی مطابق با آخرین الگوریتم های موتورهای جستجو در آن رعایت شده باشد. اخیرا گوگل در امتیاز دهی به وبسایت ها بسیار سختگیر شده و به کیفیت مطالب اهمیت می دهد. بنابراین باید به طور منظم از مطالب با کیفیت استفاده کنید تا به رنکینگ دلخواه برسید.
  • محتوای کاربرپسند باید جذاب و خلاقانه باشد. استفاده از مقالات و مطالب قدیمی و منتشر شده  در وبسایت های دیگر، جذابیتی برای مخاطب شما نخواهد داشت و علاوه بر این باعث می شود که گوگل سایت شما را جریمه کند. محتوای باکیفیت باید جدید و خلاقانه باشد.
  • محتوای موثر، مطلبی است که در آن از مدیا یا ابزار های چند رسانه ای مانند عکس، صوت و ویدئو استفاده شود. به کار بردن این موارد متن را از یک نواختی خارج کرده و خواننده را خسته نمی کند.
  • محتوای استاندارد محتوایی است که علاوه بر ویژگی های ذکر شده، به طور منظم و سر وقت وارد وبسایت شود و آن را  به روز کند. این بسیار مهم است که خوانندگان وب سایت شما هر روز مطالب جدیدی را ببینند و همیشه منتظر مقالات تازه باشند. به این صورت حضور آن ها در وب سایت شما طولانی شده و گوگل به شما امتیاز خواهد داد.

سفارش تولید محتوا


محتوای خوب = فروش خوب!

 

همکاری با یک گروه حرفه ای تولید محتوا باعث بالا رفتن رتبه شما در گوگل و جذب مخاطبان بیشتر می شود. اما اگر صاحب یک سایت فروشگاه اینترنتی هستید، لازم است که محتوای وبسایت شما توسط نویسندگان مسلط به بازاریابی نوشته شود تا موجب افزایش فروش و جذب مشتری نیز بشود. رعایت نکات بازاریابی در یک متن جذاب تبلیغاتی به همراه استفاده از تصاویر و ویدئو های با کیفیت می تواند فروش شما را چند برابر کند.

 


چرا مارکت پیما؟

 

همانطور که می‌دانید فعالیت اصلی مارکت پیما “بازاریابی” است. ما در گروه مارکت پیما با همکاری محتوانگاران با تجربه و متخصصین بازاریابی تمام تلاش خود را می کنیم تا با ارائه محتوای خوب و با کیفیت ، بهترین نتیجه برای شما حاصل شود. پیش از انجام پروژه کلیه موارد لازم اعم از بازار هدف، مخاطبان، نوع محتوای موثر و … بررسی شده و برنامه کاملی تقدیم شما خواهد شد.


سفارش تولید محتوا


گروه تولید محتوا مارکت پیما چطور به وبسایت شما کمک می کند تا بیشتر دیده شود؟

 

گروه متخصص تولید محتوا مارکت پیما ، این خدمات را به شما ارائه می‌دهد:


تولید محتوای سایت

 

همکاران با تجربه و متخصص ما در تولید محتوای متنی و بازاریابان اینترنتی گروه حرفه ای تولید محتوا ی مارکت پیما آماده همکاری با شما هستند.


تولید محتوای شبکه اجتماعی

اگر در شبکه های اجتماعی صاحب کانال یا صفحه هستید، گروه مارکت پیما با به کارگیری نکات ویژه تولید محتوای شبکه های اجتماعی و بهره گیری از متخصصین گرافیک، با شما همکاری می‌کند.


تولید محتوای تصویری متنی و ویدئویی

 

استفاده از محتوای چند رسانه ای در جذابیت وب سایت شما بسیار مؤثر است. همکاران ما در گروه حرفه ای تولید محتوا ی مارکت پیما  از انواع محتوای چند رسانه ای جذاب و مخاطب پسند در سایت شما استفاده خواهند کرد.


سفارش تولید محتوا موشن گرافیک

 

امروزه با گسترش ابزارهای الکترونیک، تأمین محتوای مناسب تصویری و گرافیکی پویا یکی از مهم ترین اولویت های بازاریابی می باشد. گروه مارکت پیما با همکاری متخصصین در حوزه گرافیک و تصویر، خدمات تولید محتوای موشن گرافیک را به شما ارائه می کند.


جهت کسب سفارش تولید محتوا ، استعلام هزینه و مشاهده نمونه کار، از طریق درگاه ارتباطی و شماره درج شده، در خدمت شما خواهیم بود.

سفارش تولید محتوا

تماس با ما

شماره تماس: 09122956358

 

سفارش تولید محتوا

نظر دهید