Skip links

گروه تولید محتوا

گروه تولید محتوا

گروه تولید محتوا

گروه تولید محتوا


علم تخصصی بازاریابی محتوا در طی سال‌های اخیر با گسترش فضای مجازی، جایگاه ویژه‌ای یافته و به استراتژی کارآمد برای جذب مخاطب و در نهایت فروش تبدیل شده است. مجموعه‌های مختلف برای به ثمر رساندن اهداف کوتاه مدت خود و افزایش فروش، با برونسپاری این فعالیت تخصصی به دست گروه تولید محتوا،کیفیت انجام این کار و راهبردی بودن آن را به نوعی تضمین می‌کنند. گروه تولید محتوا “مارکت پیما” با پیشینه فعالیت در حوزه‌های بازاریابی دیجیتال و با بهره گیری از کادری مجرب و خلاق، انواع محتواهای متنی، تصویری، ویدئویی و … را فراهم نموده و استراتژی لازم برای جذب بازار هدف را تدوین می‌نماید. مارکت پیما با رویکرد و نگرش “بازاریابی” از طریق تولیدمحتوای حرفه‌ای، بازار مخاطبی موثر و مفید را برای شما فراهم خواهد کرد.


 

گروه تولید محتوا


نیاز شما چیست؟

 

تولید محتوا از جمله فعالیت‌هایی است که به نظر ساده می‌رسد، اما پیچیدگی های تخصصی آن می تواند تعیین کننده تاثیرگذاری آن بر جامعه هدف باشد. بسیاری از محتواهایی که روزانه در وبسایت ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند، به سبب نداشتن راهبردی موثر و اشکالات ساختاری از جمله کپی بودن متن، عدم استفاده صحیح از تکنیک‌های بازاریابی محتوا، رعایت نکردن نکات سئو و…، بازخورد مناسب را به همراه نیاورده و مجموعه را به صرف هزینه بیشتر برای دیده شدن، وادار می‌سازد.

تیم تولید محتوا مارکت پیما پیش از تولید محتوا، تحقیقات جامع و کاملی را درباره موضوع، بازار هدف و شیوه تاثیر گذاری، به عمل آورده و سپس با بررسی دقیق نیاز کاربر و مخاطبان، کار تولید محتوا را آغاز می کند. از این رو محتوای منتشر شده مراحل جذب، اعتماد سازی و فروش را بهترین شکل طی خواهد کرد.

 

 

هزینه تولید محتوا

 

هزینه تولید محتوا برای وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی، به متغیرهای مختلفی بستگی دارد. اگر محتوای مورد نظر مجموعه متقاضی، محتوای متنی باشد، هزینه آن به صورت کلمه ای بوده و بر حسب تعداد کلمه مورد نظر سفارش دهنده، تعیین می گردد. این در حالی است که هزینه برای محتوا هایی که بر پایه عکس و ویدیو هستند، هزینه متفاوتی خواهند داشت. از طرف دیگر، سطح کیفی محتوا نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. در مجموع نتیجه مناسب و همکاری رضایت بخش برای گروه تولید محتوا مارکت پیما در اولویت بوده، و قیمت و مسائل جانبی قابل مذاکره است.

 

همکاری با گروه تولید محتوا

 

مارکت پیما مفتخر است که با گرد آوری تیمی مجرب و متخصص، در امر تولید محتوای استاندارد به بهترین نحو با متقاضیان گرامی همکاری انجام دهد. گروه تولید محتوا مارکت پیما در تمامی مراحل پشتیبانی کامل را پوشش داده و تمام کارهایی مانند راه اندازی وبسایت و تولید و بارگذاری محتوا و … را در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

تولید محتوا، استراتژی کم هزینه بازاریابی است که با اجرای صحیح و موثر می‌تواند عایدات فراوانی را برای مجموعه به همراه داشته باشد.

 

 

گروه تولید محتوای مارکت پیما:

تعیین استراتژی محتوا ( انتخاب کلمات کلیدی و ..)

تولید محتوای متنی سایت

تولید محتوای تصویری شبکه‌های اجتماعی

تولید محتوای ویدئویی

 

گروه تولید محتوا

مارکت پیما : 09122956358


گروه تولید محتوا

 

نظر دهید