Skip links

ارزان ترین راه بازاریابی اینترنتی

ارزان ترین راه بازاریابی اینترنتی

ارزان ترین راه بازاریابی اینترنتی

ارزان ترین راه بازاریابی اینترنتی


بازاریابی اینترنتی از مهم ترین کار هایی است که برای فروش و انواع فعالیت های آنلاین در دنیای مدرن امروزی به کار می رود. بازاریابی اینترنتی راه های مختلف و گوناگونی دارد که از جمله آنها می توان به بازاریابی زنجیره ای( ایجاد لینک های متعدد برای وبسایتتان)، استفاده از پست الکترونیکی و ارسال ایمیل برای اشخاص، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و … اشاره کرد.
طبق توقع و خواسته مجموعه متقاضی، شیوه بازاریابی اینترنتی با هزینه های متفاوت، برای او انتخاب شده چرا که به عنوان مثال راه هایی که برای بازاریابی در جهت ساختن یک برند وجود دارند، با بازاریابی های مرسوم برای فروش بیشتر، تفاوت‌های زیادی دارد. برای انجام ارزان ترین راه بازاریابی اینترنتی، کافی است این مقاله را تا انتها بخوانید.


 

 


1) راه اندازی سایت با قالب‌های وردپرسی

 

وردپرس یک سیستم ساخت وبسایت است که فضای اینترنتی سایت شما را تعیین می کند. از آنجایی که قالبهای وردپرس موجود و آماده هستند و سئو صحیحی هم دارند، هزینه راه اندازی وبسایت شخصی شما را با حفظ کیفیت آن، بسیار پایین آورده و شما می توانید با صرف هزینه ای معقول و ارزان، وبسایت مورد نظرتان را داشته باشید. مارکت پیما این کار را با همراهی مجموعه کیان تم برای تمامی متقاضیان گرامی با بهترین هزینه و استفاده از قالبهای ساخت ایران، انجام می‌دهد.


2) استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی

 

از آنجایی که شبکه اجتماعی در دسترس همگان بوده و استفاده از آن راحت است، با استفاده از تمام ظرفیت‌های آن، می‌توان به وسیله یک راهکار موثر و ارزان، کسب و کار یا حرفه خودتان را رونق ببخشید. برای انجام این کار باید توجه ویژه ای به تولید محتوا و برنامه ریزی داشته باشید. چرا که با گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی و کاربران آنها، نیاز است که برای حصول نتیجه بهتر، در فرم و محتوا خلاقیت داشته باشید و برای خودتان برنامه ریزی خاصی قرار دهید. در هر شبکه اجتماعی که فعالیت دارید، به صورت هوشمندانه و با استفاده از ظرفیت و تمرکز همان شبکه، به تولید محتوا پرداخته و استراتژی صحیح بازاریابی را به کار بگیرید. گروه بازاریابی مارکت پیما از صفر تا صد این پروسه را به عهده خواهد گرفت.


3) استفاده از قابلیت فضای مجازی

 

از دیگر کارهایی که انجام آنها می‌تواند به رونق و بهبود کسب و کار شما کمک کند، استفاده از قابلیت های دیگر فضای مجازی است. از راه های متداول تبلیغات در فضای مجازی می‌توان به چند راه زیر اشاره نمود:

تبلیغات از طریق تبادل لینک: در این روش صاحبان وبسایت ها، آدرس دامنه خود را در وبسایت های اینترنتی دیگر، ثبت می‌کنند. بهتر است این کار در وبسایت هایی که از نظر محتوا به هم‌ مربوط هستند، اتفاق بیفتد

خبرنامه اینترنتی: با طراحی آگهای تبلیغاتی خلاقانه و ارسال آن به صندوق پست الکترونیکی کاربران یا همان ایمیل آنها، شانس دیده شدن برند و کسب و کارتان را افزایش دهید.
ساخت اپلیکیشن: طراحی و ساخت و پرداخت یک اپلیکیشن کاربردی و جذاب می‌تواند راه میانبری به خدمات و اطلاعات کسب و کار شما برای مخاطبانتان ایجاد کند.

هر کدام از این راه ها و دیگر روش های بازاریابی اینترنتی، مزیت هایی دارند که با توجه به خواسته و نیاز مشتریان انتخاب و استفاده می‌شوند.

 


از صفر تا صد بازریابی اینترنتی مجموعه شما

 

جهت پیاده سازی ارزان ترین راه بازاریابی اینترنتی و همچنین مشاوره جامع، مارکت پیما برنامه ویژه ای برای کسب و کار شما دارد. برای اطلاع از برنامه ها و پیشنهادات ویژه، با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین راه بازاریابی اینترنتی

ارتباط با ما: 09122956358

 


ارزان ترین راه بازاریابی اینترنتی

 

نظر دهید