Skip links

نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار CRM

خدمات دیجیتالی 360 درجه !

Manager

مدیریت چند جانبه

مدیریت مشتریان و پرسنل، وظایف، حقوق، مرخصی، پروژه ها، پرداخت ها، هزینه ها، فاکتور و پیش فاکتور ها و ...

Product Manager

کاریز فروش

مدیریت سرنخ های ورودی کسب و کار و پیگیری و تبدیل آنها به مشتریان دایمی توسط کاریز فروش

Open Store Online

امکان ایجاد فروشگاه محصولات

پیاده سازی فروشگاه محصولات درون نرم افزار ارتباط با مشتریان و یکپارچگی با سیستم فروشگاه اینترنتی

نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار

مدیریت فروش

یکی از دغدغه های بزرگ کسب و کارها ایجاد بستر فروش و نظارت بر این پروسه هستش . توی نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار می تونید تمامی مراحل فروش کسب و کار خودتون رو از مرحله ورود مشتری احتمالی تا تبدیل اون به مشتری وفادار داشته باشید. تمامی فاکتورها، پیش فاکتورها، محاسبه درصد فروش هر فروشنده و خیلی از موارد دیگه رو میتونید در کنار نظارت روال فروشتون داشته باشید.
استفاده از نرم افزار ابری هوشمند مدیریت کسب و کار میتونه فروشتون رو چند برابر کنه چون آگاهی کامل از تمامی مراحل ورود مشتری و تبدیل اون به مشتری وفادار دارید و میدونید کجای کار مشکل دارید و میتونید با نرم افزار اون مشکلات رو حل کنید.

نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار

مدیریت پرسنل

تا حالا شده آخر ماه که میشه تمامی گزارش کارهای پرسنل رو مشاهده کنید و ببینید کدوم وظایفشون رو انجام نداند و یا یک فردی خیلی بازخورد مناسبی داشته ؟! چه ساعات کاری هر فرد حضور داشته و کی مرخصی داشته و بخواهید محاسبه کنید که حقوق ماهیانه شخص چقدر میشه !؟
نرم افزار ابری هوشمند مدیریت کسب و کار میتونه توی کنترل کردن تمامی این مرحله ها بهتون کمک کنه. ایجاد کردن تمامی پرسنل با دسترسی های متفاوت که میتونه از تیم فروش تا تیم پشتیبانی و اداری شما رو پوشش بده.
میتونید وظایف همه افراد رو مشاهده کنید و ببینید کدوم وظایف مهلت انجامش تموم شده. در ازای انجام وظایف میتونید امتیاز برای افراد تعیین کنید تا در صورتی که وظیفه رو به درستی انجام دادند بهشون امتیاز تعلق بگیره و در حقوق ماهیانه طرف تاثیر داشته باشه !

نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار

گزارشات پیشرفته کسب و کار

یکی دیگه از ابزارهای مهم برای هر مدیر کسب وکاری داشتن گزارشات بر اساس معیارهای مشخص شده متناسب با کسب و کار هستش. در نرم افزار ابری هوشمند مدیریت کسب و کار میتونید بر اساس فیلتر های تمامی قسمت های کسب و کارتون گزارش ها رو ایجاد کنید تا براتون در پنل مدیریتی نمایش داده بشه.
کنترل تمامی فیلترهایی که میتونید ایجاد کنید کاملا دست خودتو هستش و در تمامی وضعیت های موجود در کسب و کار میتونید استفاده کنید. بطور مثال تمامی مشتریانی که فاکتور بالای 2 میلیون تومان دارند! و یا مشتریانی که در هفته گذشته باهاشون تماس تلفنی داشتید! و یا یکم پیچیده تر، تمامی مشتریانی که هم هفته گذشته تماس داشتید باهاشون و هم فاکتور بالای 4 میلیون تومان دارند و هم مربوط به فروشنده خاصی از شما هستند !

نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار

موبایل و همه چیز !

نرم افزار ابری هوشمند مدیریت کسب و کار میتونه روی گوشی شما اجرا بشه و بتونید همه امکانات رو در گوشی تون مشاهده کنید. علاوه بر اون میتونید با تهیه وب سرویس پیامکی تمامی اعلانات رو هم به مشتریان و هم به تیم خودتون ارسال کنین و خیالتون راحت باشه که همه افراد از وضعیت های کسب و کار آگاهی کامل دارند. بطور مثال وظایف برای هر فرد ارسال بشه و مهلت انجام هر کدوم یادآوری بشه. همچنین در صورتی که برای مشتری فاکتوری و یا تغییر وضعیتی صورت گرفت بهش اطلاع داده بشه که در جریان کسب و کار شما باشه.
یکی از ویژگی هایی که ما براتون در نظر گرفتیم اپلیکیشن مرکز تماس بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی هستش که میتونید با نصب این اپلیکیشن در صورتی که شماره ای که در حال مکالمه هستید توی نرم افزار ثبت کردید و جز مشتریان و یا همکاران شما هست رو در نرم افزار ثبت کنه و از اون لاگ برای بقیه قسمت ها استفاده کنید.

19. Mobile Testing and Group Discussion

قابلیت استفاده در گوشی همراه

امروز اهمیت استفاده از گوشی های هوشمند در کسب و کارها بسیار زیاد شده است و کسب و کارها بیشتر بر پایه اپلکیشن ها و صفحات مخصوص گوشی های همراه طراحی می شوند. نرم افزار مدیریت کسب و کار ما قابلیت استفاده در گوشی های همراه را نیز دارد و می توانید بر روی گوشی همراه خود نیز از تمامی امکانات نرم افزار استفاده نمایید.

درخواست پروژه
Presentation and discussion

مدیریت پروژه

با تهیه نرم افزار مدیریت کسب و کار می توانید پروژه های خود را بین پرسنل خود تقسیم کرده و وظایف هر یک را مشاهده کنید و بر اساس هر وظیفه امتیاز به پرسنل اهدا کنید .

مشاوره رایگان
12

مدیریت فروش

با تهیه نرم افزار مدیریت کسب و کار ما می توانید تمامی مراحل فروش کسب و کار خود اعم از مدیریت پرسنل و درصد فروش آنها، مدیریت پیش فاکتور و فاکتور ها ، پرداختی های هر مشتری، ثبت هزینه ها و ... در یک بستر یکپارچه مدیریت نمایید.

درخواست مشاوره
Customer services

مدیریت مشتریان

بانک اطلاعاتی از مشتریانتان را در نرم افزار مخصوص به خودتان داشته باشید و وضعیت هر یک از مشتریان را در نزم افزار مشاهده کنید. قابلیت هایی همچون دسته بندی مشتریان، مشتریان حقیقی / حقوقی، ارسال ایمیل و پیامک به مشتریان به مشتریان بصورت سفارشی سازی شده در اختیار شما قرار داده شده است.

مشاوره رایگان
User Group

مدیریت پرسنل

مدیریت تیم فروش، تیم پشتیبانی، کارمندان، حقوق و دستمزد، مرخصی ها و مدیریت سیستم حضور غیاب کارمندان

مشاوره رایگان
Report presentation

گزارشات حرفه ای

با سیستم مدیریت گزارشات حرفه ای می توانید از هر قسمت از نرم افزار در هر وضعیتی فیلترهای خود را اعمال کنید تا گزارشات مربوط به هر قسمت برای شما در داشبورد مدیریتی شما ایجاد شود.

مشاوره رایگان
سیستم یکپارچه نوین مدیریت کسب و کار

نرم افزار ابری هوشمند مدیریت کسب و کار

تبدیل پروسه های سنتی کسب و کارها به مراحل قابل لمس و دریافت گزارشات پیشرفته بر اساس کسب و کار شما

01

ثبت مشتریان کسب و کار در دسته بندی های دلخواه شما

02

ثبت تیم کاری و پرسنل در نرم افزار مدیریت کسب و کار

03

اختصاص وظایف و کارهای به کارمند مشخص شده و رویت و مانیتورینگ کامل کسب و کار

04

مدیریت کامل سیستم فروش اعم از فاکتورها و پیگیری روال فروش به مشتری