Skip links

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی در ساده ترین تعریف، به معنای یک کلیپ کوتاه و جذاب، دارای ضرب آهنگی خاص است که توانایی جذب مخاطبان هدف یا معرفی یک رویداد خاص را دارد. این ویدیوهای خاص و هیجان انگیز باید قالب و جلوه بصری جذابی داشته باشد. همچنین در ساخت آن ها از تصاویر و ویدیوهایی باکیفیت استفاده شود تا بتوانند توجه حداکثری افراد را به خود جذب کنند.


برای ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی

با ما در تماس باشید

09122956358


 تیم ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما، از لحاظ فنی برای ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی یک تیم حرفه ای فیلم برداری و تصویربرداری را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، تدوین گران و ادیتورهای مجرب ما با استفاده از بهترین نرم افزارهای تدوین و ویرایش فیلم، صدا، رنگ، افکت های ویدیویی، نریشن، موشن گرافی و دیگر ویرایش های لازم را بر روی فیلم های خام تیم فیلم برداری انجام می دهند. در نهایت نیز یک فیلم تبلیغاتی 4K و تیزر Full HD را به شما ارائه می دهیم که قابلیت انتشار در تمامی مدیوم ها را دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود درباره ساخت تیزر تبلیغاتی را دریافت کنید.

در ادامه نیز نکات مهمی را که برای  ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی باید در نظر داشته باشید را برای شما بیان می کنیم.

سناریو جذاب تیزر تبلیغاتی

آماده کردن سناریو تبلیغاتی از اولین و مهم ترین کارهایی است که برای ساخت تیزر انجام می شود. در یک تعریف ساده، سناریو متنی است که تیم تولید فیلم می تواند آن را به تصویر بکشد. هدف از نوشتن آن نیز این است که مخاطب هدف شما در طول زمان انتشار تیزر با برند شما همراه شود و به صورت کامل از اهداف تبلیغ و سازمان شما مطلع شود. زیرا تیزرهای تبلیغاتی، ویدیوهایی کوتاه هستند که باید در مدت زمانی کم، بر روی مخاطب هدف تاثیر مناسبی بگذارند.

در سناریو ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی تمامی موارد مورد نیاز از زمان، لوکیشن و موقعیت جغرافیایی صحنه ها و … آورده می شود. در نتیجه برای تیم فیلم برداری و تولید تیزر تبلیغاتی به عنوان یک نقشه راه عمل می کند و به آن ها کمک می کند تا همه چیز را با دقت و نظم مورد نیاز انجام دهند. همچنین به طور موثر ماهیت نمایشگاه نفت و پتروشیمی را به تصویر بکشد. در نتیجه بازدیدکنندگان بالقوه را جذب کند و شرکت در نمایشگاه نفت و پتروشیمی را به عنوان مقصدی ضروری برای متخصصان و علاقه‌مندان صنعت معرفی کند.

کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی

جذابیت و کوتاه بودن تیزر تبلیغاتی

برای ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی باید تمامی وقایعی که در زمان برگزاری نمایشگاه رخ می دهد را به نمایش گذاشت. با این حال، این کار باید به شیوه ای انجام شود که تیزر طولانی نباشد و خیلی سریع و کوتاه و به شیوه ای جذاب تمامی اطلاعات لازم را به مخاطب منتقل کند. زیرا به صورت معمول، افراد زمان زیادی برای دیدن تبلیغات صرف نمی کنند. لذا یک تیزر تبلیغاتی نمایشگاه باید علاوه بر قدرت جذب مخاطب، خیلی سریع پیام را به بیننده انتقال دهد و در او حس اشتیاق برای شرکت در نمایشگاه نفت و پتروشیمی را ایجاد کند.

کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی

برای ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی باکیفیت به تصاویر و ویدیوهای مختلفی برای به نمایش گذاشتن وسعت محصولات، فناوری ها و خدمات نفت و پتروشیمی نیاز است. این ویدیوها و تصاویر باید از مکان ها و افراد واقعی و با شیوه ای جذاب گرفته شوند تا بتوانند اعتماد مخاطب هدف را به خود جلب کنند. لذا برای این منظور به یک تیم فیلم برداری و عکس برداری حرفه ای نیاز است.

تیم فیلم برداری ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما با تیم فیلم برداری، تصویربرداری و کارگردانی حرفه ای و استفاده از به روزترین تجهیزات فیلم برداری، نورپردازی، هلی شات، موشن گرفیک، صداگذاری و تدوین، نریشن، آهنگسازی؛ همچنین ترکیب تخصصی و حرفه ای موشن گرافیک و رئال به شما در ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی باکیفیت کمک خواهد کرد.

ارائه اطلاعات کافی در تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی نمایشگاه باید اطلاعات کاملی درباره نمایشگاه به بازدیدکننده ارائه دهد. این اطلاعات می تواند شامل تاریخ برگزاری، محل برگزاری، شرکت‌ های حاضر و … باشد که باید به شیوه ای جذاب و قابل فهم به نمایش گذاشته شود.

علاوه بر این، زبان مورد استفاده برای ارائه اطلاعات در تیزر نیز بسیار اهمیت دارد. بهتر است برای ساخت تیزر از زبان انگلیسی یا زبان مختلف استفاده شود تا بتوان آن را به مخاطبان سراسر جهان ارائه داد.

بررسی تیزرهای تبلیغاتی

بررسی و تماشای نمونه تیزرهای تبلیغاتی نمایشگاه به شما کمک می کند تا دید بازتری نسبت به انتظارات خود از ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی داشته باشید. همچنین بتوانید ایده های ذهنی خود را خیلی راحت تر و بهتر پرورش دهید و به طرح ایده آل خود دست پیدا کنید. برای این کار می توانید از کارشناسان مجرب ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما کمک بگیرید.

کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا بتوانید ایده های ذهنی خود را به شیوه ای خلاقانه و در کنار افرادی حرفه ای به بهترین شکل اجرایی کنید. در نتیجه یک تبلیغات موثر با بازدهی بالا داشته باشید.

نتیجه گیری ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی 

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی مراحلی پیچیده و دشوار دارد و برای انجام آن نیاز است که از یک تیم حرفه ای و خبره کمک بگیرید. به همین دلیل برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود به شما توصیه می کنیم از کارشناسان ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما کمک بگیرد.

تیم ما شامل گروهی از برترین و خلاق ترین سناریونویسان، کارگردان ها، فیلم برداران و تدوین گران است. هدف ما نیز انجام تمامی فرایند تولید تیزرهای تبلیغاتی از صفر تا صد با خلاقانه‌ ترین ایده ‌پردازی ‌ها؛ همچنین حرفه‌ای ‌ترین تجهیزات و لوازم فیلمبرداری و تدوین است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نفت و پتروشیمی فقط لازم است با استفاده از شماره تماس های موجود در قسمت “تماس با ما” سایت، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما اهداف و کسب و کار شما مورد بررسی قرار می دهند. سپس با ارائه بهترین پیشنهادات، به شما در ساخت یک تیزر تبلیغاتی جذاب کمک می کنند.

نظر دهید