Skip links

تیم تولید محتوای گرافیکی اینستاگرام

تیم تولید محتوای گرافیکی اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارهای دستیابی به بازارهای ناب و پر پتانسیل در دنیای امروز شناخته میشود که بسیاری از کسب و کارها برای مشارکت و دستیابی به این بازار در تلاش هستند. شما برای موفقیت در این کارزار میبایست ملزومات آن را به خوبی بشناسید و متریال‌های مورد نیازتان را مهیا سازید. مهمترین نیاز یک صفحه اینستاگرام، محتوای خوب و با کیفیتی است که بتواند مخاطبین زیادی را به خود جذب نماید. به همین دلیل یکی از لازمه‌های اصلی برای « مدیریت صفحه اینستاگرام » تامین انواع محتوای تصویری به خصوص تولید محتوای گرافیکی باکیفیت، مستمر و هدفمند بشمار می‌رود.

همانطور که میدانیم اینستاگرام یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری محتوای تصویری محسوب میگردد. علاوه بر عکس و فیلم، بیشترین محتوای مورد نیاز محتوای گرافیکی همچون اینفو گرافی، موشن گرافی، بنر، کاور و… می‌باشد. تنها افرادی در این بازار موفق هستند که میتوانند با تولید محتوای گرافیکی جذاب و خلاقانه، مخاطبین و فالورهای خود را همیشه مشتاق نگاه دارند.

گسترش یک کسب و کار از طریق اینستاگرام به یک برنامه ریزی دقیق، علمی و اصولی نیازمند است. در این راستا بهتر است با تیمهای مطالعاتی، روانشناسی، بازاریابی، تولید محتوای و افراد مجرب در زمینه مدیریت صفحات مجازی در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از سرمایه گذاری و تلاش خود کسب نمایید. تیم مارکت پیما یکی از مجرب ترین محموعه هایی است که میتواند تمام نیازهای مارکتینگ شما را برآورده نماید. مارکت پیما با یک پلن مشخص و متناسب با بودجه شما، وظیفه برنامه ریزی، سناریو نویسی، تولید محتوای، مدیریت صفحه مجازی و … را بر عهده خواهد گرفت.

تیم تولید محتوای گرافیکی اینستاگرام

محتوای گرافیکی

همه ما با انواع مختلف محتواهای گرافیکی در فضای مجازی، پارکها، خیابان، بنرها، بیلبوردها، مجلات، کتاب ها و … آشنا هستیم و آنها را بارها دیده ایم. این طرحها هر کدام با اهداف ویژهای طراحی شده اند و مطلب خاصی را به طور آشکار یا نهان در ذهن ما القا میکنند. معمولا ساخت این تصاویر، بر عهده یک تیم تولید محتوای گرافیکی است و افراد مختلفی در ساخت آن دخیل بوده اند.

به طور کلی تولید محتوای گرافیکی، یکی از شاخههای محتوا نویسی است که در آن از علم گرافیک برای خلق محتوای بصری بهره گرفته میشود. فرد هنرمند در حوزه گرافیک با تلفیق و درهم آمیزی خطوط، رنگها و سایهها، قادر است تا تصاویر خلاقانهای را که منعکس کننده تصورات و خیال پردازیهای شما است، برای مخاطبتان نمایش دهد. علم گرافیک به نوعی تلفیقی از چند هنر میباشد که در آن از خطوط و رنگها برای تصویر سازی یک تصور استفاده میشود.

محتوای گرافیکی انواع مختلفی دارد و شامل عکس، نوشته، تصاویر ساخته شده با خط و رسم، طراحی لوگو، انفوگرافیک، اسکرین‌شات، استیکر، موشن گرافی، بنر و … میگردد. در تولید محتوای گرافیکی، هنرمند به دنبال القاء اهداف خود به مخاطبین است. از اینرو این روش، راهگشای مناسبی در صنعت بازاریابی محسوب گردد که میتواند با ظرافت خاصی، خلاقیتهای ذهنی شما را به مخاطبتان انتقال دهد. برای انجام درست این هدف، شما تنها نیاز به یک فرد گرافیست ندارید! بلکه میبایست از یک تیم خبره (که اعضای آن در زمینه های روانشناسی، بازاریابی، هنر، ایده پردازی، طراحی استراتژی و … مهارت لازم را دارند) کمک بخواهید.

تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوا، به معنی تامین خوراک و سوخت اصلی برای بازاریابی درست و ارتباط سازنده با مخاطبین شما در فضای مجازی تلقی میگردد. تنها کسانی در فضای مجازی به موفقیت میرسند، که توانسته اند محتوای خوبی را برای مخاطبینشان تامین و تولید کنند. در اغلب موارد تولید محتوای حرفهای نیاز به همکاری یک تیم خبره (مانند مجموعه مارکت پیما) دارد که هر یک از اعضای آن در زمینه خاصی مبتکر و متخصص هستند. تولید محتوا در فضای مجازی به صورت تولید محتوای متن، تصویری، فیلم و تولید محتوای گرافیکی صورت میپذیرد.

تولید محتوای گرافیکی، یک کار گروهی است که در آن میبایست ایده و تصور متقاضی به خوبی به تصویر کشیده شود. مارکت پیما برای تیم تولید محتوای گرافیکی خود از افراد متخصص و مجربی کمک میگیرد که قادر هستند تخیلات ذهنی شما را به صورت تصویری گویا به مخاطبانتان نمایش دهند.

در ابتدا ایده پردازان مجموعه مارکت پیما، اهداف شما را به صورت یک طرح و ایده به مشاورین ارائه مینمایند و با کمک تیم بازاریابی و روانشناسان مجموعه، آن را به صورت مجموعهای از برنامههای مدون و نوشته شده برای اجرا آماده مینمایند. طرحها پس از بررسی و تایید در تیمهای تولید محتوا اجرا شده و در اختیار ادمین صفحه شما قرار خواهد گرفت تا با برنامه منظم و خاصی منتشر شوند.

تیم تولید محتوای گرافیکی اینستاگرام

لزوم استفاده از محتوای گرافیکی در اینستاگرام

اینستاگرام یک محیط برای اشتراک گذاری تصاویر و فیلمهای جذاب و خلاقانه محسوب میگردد. کاربران اینستاگرام همواره به دنبال یافتن مطالب هیجان انگیز، کاربردی و مورد نیازشان هستند. اما تنها کاربرانی در اینستاگرام موفق هستند که میتوانند محتوایی جذاب، بهینه، کاربردی، معتبر، مستمر، برنامه ریزی شده و مرتبط با کسب و کارشان برای فالورها مهیا کنند.

عکس، فیلم و محتوای گرافیکی اصلیترین خوراک یک صفحه اینستاگرام محسوب میگردد. این تصاویر در بخش پست، استوری و کانال IGTV میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. به طور کلی همیشه تهیه و تولید محتوا در اینستاگرام ،یک پروژه هزینه بر به حساب میآید که میبایست با یک پلن و استراتژی درست مدیریت شود. از لحاظ مالی، غالبا هزینه تولید ساخت کلیپ در رده اول و پس از آن پروژههای عکاسی و در نهایت تولید محتوای گرافیکی قرار دارند.

شما با هر بودجه مالی و در هر گروه کسب و کاری که هستید، میتوانید از خدمات مجموعه مارکت پیما بهره مند شوید. ما در مارکت پیما پروژه هایی را به شما پیشنهاد خواهیم نمود که بهترین نتیجه را متناسب با توان مالی خود بدست آورید.

مارکت پیما بنا بر استراتژی مارکتینگ و بازاریابی شما، اقدام به تولید محتوای گرافیکی خواهد نمود، تا بتوانید با حداقل هزینه بیشترین تعداد پست را مطابق با برنامه از پیش تعیین شده مدیریت صفحه اینستاگرامتان داشته باشید.

به یاد داشته باشید، انتشار مسمتر محتوای باکیفیت و تاثیرگذار، هدفی به مراتب ارزشمندتر از اشتراک گذاری چند کلیپ یا فیلم بی کیفیت در بازههای زمانی بلند مدت برای شما است.

اعضای تیم تولید محتوای گرافیکی

در درجه اول وظیفه تیم مارکتینگ، وظیفه ارزیابی محصولات، شناخت درست جامعه هدف، طبقه بندی مشتریان، تعیین سیاستهای تبلیغاتی و … بشمار میآید. یک تیم تولید محتوای گرافیکی حرفهای میبایست شامل گروه سناریو پرداز، طراحان مجرب استراتژی بازاریابی، تیم تصویر برداری حرفهای، تیم تدوین، تیم متخصص تولید محتوای گرافیکی و ادمین پیج باشد.

مارکت پیما در ابتدا سیاستها و نوع مطالب مورد نیاز در صفحه شما را تعیین نموده و سپس مسئولیت تامین محتوای مورد نیاز آن را به طور منظم و مستمر بر عهده خواهد گرفت. همانطور که اشاره شد، تامین و تولید محتوای در تیم مارکت پیما مطابق با نیاز مخاطبین، بودجه و امکان مالی مشتری و کیفیت مطالب هدف گذاری خواهد شد، تا با کمترین هزینه، بیشترین بهرهوری محقق شود. ما در مارکت پیما تنها به کیفیت و نتیجه میاندیشیم تا بتوانیم به کسب و کار شما رونق بخشیم.

تیم تولید محتوای گرافیکی اینستاگرام

خدمات تیم تولید محتوای گرافیکی

تحقیقات علمی نشان میدهند که حدود ۹۰ درصد از اطلاعات وارد شده در مغز انسان از طریق چشم دریافت میشود. همچنین تقریبا ۶۵ درصد از افراد، تصاویر را در حافظه خود نگه میدارند. از اینرو اگر به دنبال بیان اهداف و آشنا نمودن جامعه با محصولات و خدمات خود هستید، بهتر است استفاده و تولید محتوای گرافیکی را جزو اولویتهای خود قرار دهید.

از نظر ما، وظیفه اصلی تیم تامین محتوای اینستاگرام، تولید محتوای گرافیکی و تصویری است. این محتوا معمولا به صورت عکس، نوشته، اینفوگرافی، موشن گرافی، اسلاید، اسکرین شات، طراحی استیکر، بنر و دیگر اقلام گرافیکی تولید میشود.

ما در مجموعه مارکت پیما از گرافیستهای مجرب و متخصص در حوزههای مختلف کمک میگیریم تا بهترین کیفیت را با کمترین خطا ارائه نماییم. 

مزایای تولید محتوای گرافیکی اینستاگرام

محتوای گرافیکی خوب میتواند بیشترین حجم اطلاعات را در کمترین زمان ممکن به مخاطبین شما ارائه نماید. انتشار و تولید محتوای گرافیکی در اینستاگرام مزیتهایی را برای کاربر به همراه دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • هزینه و زمان تولید محتوای گرافیکی نسبت به سایر گروهها کمتر است. به همین دلیل شما میتوانید تعداد بیشتری پست را به صورت منظم در صفحه خود منتشر نمایید و به این ترتیب پیجی فعال خواهید بود.
  • تصاویر گرافیکی حجم کمی دارند و اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی به سادگی انجام خواهد شد.
  • محتوای گرافیکی، بازتاب خلاقیت ذهنی شما و هنر گرافیست است. معمولا هنرمند در ساخت محتوای گرافیکی با محدودیت زیادی برای بیان مطالب روبرو نیست. به همین دلیل مخاطبین میتوانند سادهتر و عمیقتر با محتوای گرافیکی صفحه شما ارتباط برقرار نمایند.
  • محتوای گرافیکی خلاقانه و مبتکرانه میتواند مخاطبین بیشتری را به خود جذب نماید.
  • انتقال و ارائه مطلب در محتوای گرافیکی به سادگی انجام میشود. از اینرو این نوع محتوا باعث خستگی مخاطبین نمیشود و میتواند در زمان کمی حجم زیادی از اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهد.
  • استفاده درست از محتوای گرافیکی، میتواند باعث بالاتر رفتن رتبه شما در موتورهای جستجو شود.

کلام آخر

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود در فضای مجازی و اینستاگرام هستید، در ابتدا باید اصول و مایحتاج اولیه آن را به خوبی تامین نمایید تا به موفقیتهای چشم گیری دست یابید. اولیهترین و مهمترین نیاز هر صفحه اینستاگرام، تامین و تولید محتوای با کیفیت، مستمر و منظم است که به یک برنامه درست، علمی و منطقی نیاز دارد. در این راستا محتوای تصویری نقش بسزایی در جذب مخاطبین شما ایفا خواهد نمود. البته تامین محتوای تصویری، به خصوص تولید محتوای گرافیکی یکی از کارهای تخصصی و حرفهای محسوب میگردد که بهتر است توسط افراد مجرب و صاحب فن صورت پذیرد. به یاد داشته باشید انتشار محتوای بی کیفیت، نه تنها کمکی به بهبود وضعیت کسب و کار شما نخواهد کرد، بلکه باعث افول و از بین رفتن زحمات قبل تان نیز خواهد شد.

نظر دهید