Skip links

ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک

ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک

با توجه به بازار رقابتی در حوزه پزشکی، پزشکان برای برندینگ نام و مطب خود لازم است تا از جدیدترین راهکارهای استراتژی محتوایی استفاده کنند. ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک با یک تیم متخصص می تواند به شما کمک کند تا حس اعتماد بیشتری در مخاطبانتان ایجاد کنید.


جهت ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک با ما در تماس باشید

 


ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک نیز به پزشکان کمک می کند تا ارتباط بیشتر و بهتری با بیماران برقرار کنند؛ به آن ها نشان دهند، چه قدر در زمینه بهداشت و سلامت تخصص دارند. در نتیجه اعتبار خود را نزد بیماران بالاتر ببرند و اعتماد آن ها را جلب کنند.

در این مقاله برای شما شرح می دهیم که یک تیزر تبلیغاتی پزشک خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد که بر روی مخاطب هدف تاثیرگذار باشد. مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک برای شما را نیز شرح خواهیم داد. همچنین به شما خواهیم گفت که کدام گروه و متخصصان حوزه پزشکی می توانند از تیزرهای تبلیغاتی برای جلب اعتماد هر چه بیشتر بیماران به خود استفاده کنند.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک

ساخت تیزر برای پزشکان، یک ویدیو ساده برای معرفی تخصص پزشک و قرار دادن آن در یک وب سایت نیست. تیزر تبلیغاتی شامل ارائه اطلاعات به مشتری، معرفی کامل تخصص و حرفه پزشک، نظرات بیماران و به صورت کلی تمامی مواردی خواهد شد که در جذب مخاطب و تبدیل بینندگان کنجکاو به بیماران مادام العمر یک پزشک موثر هستند.

اولین و مهمترین نتیجه ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک برای پزشکان نیز، ایجاد اعتماد و اعتبار است. زیرا زمانی که یک بیمار تیزر طراحی و ساخته شده یک پزشک را می بیند؛ احساس می کند که با او ارتباط دارد و درک درست و دقیقی از پیشینه، شایستگی ها و شخصیت پزشک به دست می آورد.

علاوه بر این، بسیاری از افراد که به دنبال بهترین پزشک برای رفع نیاز خود هستند؛ با دیدن تیزر تبلیغاتی و نگاهی اجمالی به شخصیت و سوابق پزشکی پزشک، احساس بهتر و اعتماد بیشتری نسبت به پزشک پیدا می کنند.

ساخت تیزر تبلیغاتی مطب

ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک برای چه نوع پزشکانی مناسب است؟

تقریبا تمامی پزشکان و متخصصان که این روزها برای جذب بیماران بالقوه خود از پلتفرم های اجتماعی نظیر وب سایت، اینستاگرام و … استفاده می کنند؛ می توانند برای ساخت تیزر تبلیغاتی اقدام و از مزایای آن استفاده کنند. شاید فقط پزشکان عمومی که در یک جریان ثابت، بیماران ثابت و بالقوه خود را دارند، از این قضیه مستثنی هستند.

اما دیگر پزشکانی که از شیوه های بازاریابی برای جذب بیماران خود استفاده می کنند؛ مطمعنا از ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک سود خواهند برد.

به عنوان مثال، تمامی پزشکانی که از شیوه های غیراورژانسی برای درمان بیماران خود استفاده می کنند؛ می توانند از تیزرهای تبلیغاتی برای نشان دادن تمایز خود با دیگر پزشکان استفاده کنند. یک لیست جزئی از این پزشکان می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • جراحان پلاستیک
  • دندانپزشکان زیبایی
  • کایروپراکتیک ها
  • متخصصین ارتودنسی
  • جراحان دهان و دندان
  • پزشکان کایروپراکتیک ناحیه فوقانی دهانه رحم
  • جراحان ارتوپد
  • متخصصین پوست، مو و زیبایی
  • متخصصین جراحی پا و مچ پا
  • متخصصین پروتز
  • جراحان چاقی
  • پزشکان زنان و زایمان طبیعی
  • پزشکی احیا کننده
  • پزشکان خواب
  • پزشکان باروری
  • اورولوژیست ها

نکات و ترفندهای مهم برای ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک

تیزر و ویدئو تبلیغاتی مطلب پزشک شامل بررسی اجمالی دنیای تخصص و حرفه پزشک می شود. به شکلی که افراد با دیدن تیزر می توانند پزشک، سوابق پزشکی آن و حتی شخصیت پزشک را بشناسند. همچنین قبل از تعیین وقت ویزیت، از مطب دیدن کنند و با فضای کلی مطب آشنا شوند. 

به همین دلیل است که ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک ،مهمترین بخش بازاریابی ویدیویی برای پزشکان است.

یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده و عالی باید کوتاه، آموزنده و مناسب جایگذاری در پلتفرم مورد نظر ما نظیر وب سایت، اینستاگرام و … باشد.

علاوه بر این، تیزر تبلیغاتی باید به شکلی حرفه ای و ماهرانه تهیه شود. برای حرفه ای جلوه دادن هر چه بیشتر تیزر باید از تصاویر و ویدئو ها باکیفیت استفاده شود که با استفاده از دوربین های حرفه ای تهیه شده اند.

علاوه بر این، برای کارآمد و موثر بودن تیزر بهتر است در زمان ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک نکات دیگری را نیز در نظر بگیریم. از این نکات عبارت اند از:

مدت زمان تیزر تبلیغاتی

ممکن است درباره خود و حرفه پزشکی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید. اما باید توجه کنید که اکثریت مردم علاقه زیادی به تماشا کردن ویدیوهای طولانی نشان نمی دهند. به همین دلیل، نگه داشتن مدت زمان تیزر تبلیغاتی زیر 2 دقیقه یکی از مهم ترین قوانینی است که در ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک باید به آن توجه کرد.

علاوه بر این، توضیحاتی که در تیزر ارائه می شود باید کوتاه و ساده باشد. زیرا هدف ما از ساخت تیزر جلب اعتماد بیننده است. پس باید خیلی سریع به اصل مطلب اشاره کنیم و مردم را به تعامل بیشتر با خود دعوت کنیم.

قرار دادن کال تو اکشن یا CTA در تیزر تبلیغاتی

قرار دادن یک CTA که باعث تحریک بیننده به انجام دادن یک عمل یا کار می شود نیز یکی از مهم ترین ترفندهای ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک است. به عنوان مثال باید در زیرنویس یا پایان تیزر شماره تماس، آدرس وب سایت یا دیگر راه های ارتباطی را قرار بدهیم و از مخاطب بخواهیم که برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق یکی از راه های ارتباطی با شما تماس بگیرد.

این کار از این جهت مهم است که بازاریابی ویدیویی برای پزشکان فقط برای دیده شدن حرفه و تخصص یک پزشک نیست. بلکه هدف ایجاد یک فضای مناسب و راحت برای تعامل بیشتر پزشک با بیمارانی است که به راهنمایی و خدمات پزشکی نیاز دارد.

سخن آخر

پزشکان زیادی هستند که هنوز هم ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک را یک امر تجملی می دانند. به همین دلیل انجام آن را به روزهای دیگری موکول می کنند. این در حالی است که رقبای آن ها در حال استفاده از این تکنیک هوشمندانه هستند و هر روزه توجه و اعتماد بیماران بیشتری را به سمت خود جلب می کنند.

لذا در صورتی به دنبال جلب اعتماد بیماران فعلی و بالقوه خود هستید؛ توصیه می کنیم خیلی سریع نسبت به ساخت تیزر تبلیغاتی مطب پزشک اقدام کنید.

نظر دهید