Skip links

مشاوره تبلیغات اینستاگرام

مشاوره تبلیغات اینستاگرام

برای مشاوره تبلیغات اینستاگرام لازم است تا ابتدا ۴ مورد اصلی زیر مورد بررسی قرار گیرد.

محصول یا خدمات شما ( provide Side)

مخاطب شما ( Target Market) 

نیاز بازاریابی ( Marketing Stage )

بودجه تبلیغات ( Advertising Budget )

 

برای شروع یه مکالمه دوستانه که میتونه یه هم افزایی سود آور رو شکل بده در خدمتتون هستیم 

رهام نعمتی ۰۹۱۲۲۹۵۶۳۵۸

 

اما برای موفقیت در یک پروژه تبلیغاتی حرفه ای، شما به مشاوره و همکاری با افراد متخصص و تحصیل کرده نیاز دارید. کارشناسان تبلیغات به شما کمک میکنند تا بهترین استراتژی، پلتفرم و محتوا را برای پروژه خودتان انتخاب کنید. همکاری با شرکتهای متعهد و مجربی مانند مارکت پیما باعث میشود تا پروژه شما در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه به بهترین بازدهی برسد.

متخصصین مشاوره تبلیغات اینستاگرام به شما کمک میکنند تا با یک استراتژی و برنامه ریزی درست، صفحه اینستاگرام خود را گسترش دهید. همچنین این گروه با استفاده از روشهای اصولی، فالورهای واقعی و مشتاقی را برای شما جذب میکنند که در حقیقت مشتری شما هستند. مارکت پیما به شما اطمینان میدهد که مشاوره تبلیغات اینستاگرام با یک متخصص خوب، باعث افزایش نرخ تعامل یا Engagement Rate و در نهایت بالاتر رفتن آمار فروش برندتان خواهد شد.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

امروزه بیشتر مردم از قدرت و اعتبار پلتفرمهای فضای مجازی به خصوص اینستاگرام آگاه هستند و میخواهند تا از این پتانسیل برای رونق کسب و کارشان استفاده نمایند. تبلیغات در اینستاگرام، یکی از مهمترین کاربردهای این پلتفرم محسوب میگردد. زیرا:

فضای اینستاگرام، یک محیط گروه بندی شده، هدفمند و جهت دار بشمار میآید.

به دلیلی هدفمند بودن فضای اینستاگرام، سرعت اثرگذاری تبلیغات در آن بسیار مطلوب است.

هزینه تبلیغات در این پلتفرم نسبت به سایر روشها بسیار مناسبتر است.

دسترسی و ارتباط با جامعه هدف در این پلتفرم ساده است.

ارتباط مدیریت شده در اینستاگرام باعث ایجاد حس صمیمیت میان برند و مشتری خواهد شد.

اینستاگرام جایگاه بسیار مناسبی برای برندسازی محسوب می شود.

مشاوره تبلیغات اینستاگرام

مزایای استفاده از مشاوره تبلیغات اینستاگرام

همانطور که قبلا نیز بیان شد، کار در فضای اینستاگرام به یک تخصص حرفه ای تبدیل شده است. زیرا قوانین و مقررات سختگیرانه اینستاگرام میتوانند باعث ایجاد چالشهای ناخواستهای برای شما شوند. همچنین کسب موفقیت در کمپینهای تبلیغاتی، نیاز به استفاده از ابزارها و ترفندهایی دارند که هر روز تغییر مییابند. معمولا روشهای تبلیغاتی پویا هستند و برای یافتن یک روش بهینه میبایست از متخصصین و کارشناسان این حوزه (مانند مجموعه مارکت پیما) استفاده نمایید. مشاورین مارکت پیما در جلسات مشاوره تبلیغات اینستاگرام به شما در انجام امور زیر کمک خواهند نمود:

بعد از بررسی و مطالعه در مورد برند و محصولات شما، دلایل علمی و منطقی محکمی را برای تبلیغات اینستاگرام به شما گزارش خواهند نمود.

یک استراتژی عملی و علمی با برنامهای هدفمند و اهداف طبقه بندی شده به شما ارائه میدهند.

متناسب با برند و محصولات شرکت، فضا و برنامه تبلیغاتی خاصی را پیشنهاد میدهند.

محتوای متناسب با فضای تبلیغاتی و بودجه شما طراحی میکنند.

اینفلوئنسر و میکرو اینفلوئنسرهای تاثیرگذار در فضای تبلیغاتی شما را شناسایی و ارزیابی مینمایند.

در تمام مراحل راه اندازی و اجرای کمپین تبلیغاتی همراه شما هستند.

هدف از برگزاری یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی

شما در مراحل مختلف رشد برند خود میتوانید، کمپینهایی با اهداف مختلف برگزار نمایید. مهمترین اهداف تبلیغات در اینستاگرام عبارتند از:

معرفی برند به مخاطبین و بازار هدف محصولات

افزایش بازدید صفحه اینستاگرام

جذب فالور فعال و واقعی

بالا بردن نرخ تعامل یا اینگیجمنت

ترغیب مخاطبین به استفاده از پلتفرم اختصاصی کسب و کار شما (مانند اپلیکیشن و یا سایت فروشگاه)

بالا بردن آمار فروش و در نهایت سطح درآمد شرکت

با کمک متخصصین مارکت پیما و انجام مشاوره تبلیغات اینستاگرام، شما میتوانید به درستی هدف خود را شناسایی نمایید. به یاد داشته باشیم تنها کمپینهایی بازدهی خوبی دارند که با هدف مشخصی اجرا میشوند.

مشاوره تبلیغات اینستاگرام

اصول مختلف تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات، یک علم در دنیای مارکتینگ محسوب میگردد که انجام آن میبایست بر اساس قواعد و اصولی خاصی صورت پذیرد. مشاوره تبلیغات اینستاگرام با مشاورین مارکت پیما، باعث میشود شما تابع این قوانین باشید و درصد موفقیتتان افزایش یابد. مهمترین اصول یک کمپینگ تبلیغاتی شامل موارد زیر میباشد:

  • تابع استراتژی کلی شرکت در همه کمپینهای تبلیغاتی باشید

هر برندی میبایست در ابتدا یک استراتژی کلی برای برنامه تبلیغاتی خود داشته باشد. البته تدوین این استراتژی کار سادهای نیست. مارکت پیما به عنوان یک مجموعه حرفهای در زمینه بازاریابی دیجیتالی به شما در ساخت یک استراتژی قوی تبلیغاتی کمک خواهد نمود. تخطی از این استراتژی در اغلب موارد به ضرر برند بوده و باعث افول آن میشود. برای مثال خرید فالور فیک، در بسیاری از استراتژیها یک اشتباه بزرگ بشمار میآید که میتواند تمام زحمات شما را نابود سازد.

  • از محتوای با کیفیت و حرفهای در جای صحیح استفاده نمایید

اینستاگرام یک فضای تصویر محور محسوب میشود. پس برای موفقیت در یک کمپین تبلیغات اینستاگرامی، نیاز به تهیه محتوای تصویری با کیفیت و خلاقانه خواهید داشت. محتوای تصویری اینستاگرام در حقیقت ابزار جذب مخاطبین شما بشمار میآید. ما در مارکت پیما امکانات تهیه و تولید محتوای خلاقانه و حرفهای را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

  • استفاده از هشتگ و کلیدواژه های درست

استفاده از کلمات کلیدی و هشتگهای با ترند بالا باعث جذب بیشتر کاربران و قرار گیری تبلیغات در گروههای درست و به جا خواهد شد. مشاورین تبلیغاتی به شما در استفاده درست از هشتگها کمک مینمایند.

  • استفاده از امکانات تبلیغاتی در اینستاگرام

در پلتفرم اینستاگرام، امکان استفاده از برنامههای خاص تبلیغاتی برای کاربران مهیا است. یکی از پیشنهادهای متخصصین در جلسات مشاوره تبلیغات اینستاگرام، انتخاب برنامه مناسب و متناسب با بودجه و استراتژی شما خواهد بود.

روشهای تبلیغات در اینستاگرام

یکی از مهمترین موضوعاتی که در جلسات مشاوره تبلیغات اینستاگرام به آن پرداخته خواهد شد، معرفی روشهای درست تبلیغات در اینستاگرام است. ما در اینجا سعی داریم تا برخی از مهمترین روشهای تبلیغ در اینستاگرام را به شما معرفی نماییم.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روشهای نوین و پر بازده برای تبلیغات اینستاگرام بشمار میرود که در آن از اینفلوئنسرها برای معرفی برند و جذب فالور استفاده میشود. انتخاب یک اینفلوئنسر یا فرد تاثیرگذار مناسب و لایق برای تبلیغات یکی از مهمترین تصمیمهایی است که شما در این روش میبایست اخذ نمایید.

ما در پروسه مشاوره تبلیغات اینستاگرام به شما در انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب کمک خواهیم نمود. مرتبط بودن حوزه فعالیت اینفلوئنسر با جامعه هدف شما، خوش نامی و معروفیت اینفلوئنسر، بررسی فالورها و نرخ تعامل صفحه اینستاگرام اینفلوئنسر و … از آیتمهای مهمی است که قبل از هر چیز بررسی خواهد شد.

تعیین هدف کمپین، تعیین گروه مخاطبین هدف، بودجه بندی، انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب، برنامه ریزی مراحل اجرای کمپین و در نهایت بررسی و آنالیز نتایج کمپین از جمله مواردی است که متخصصین مارکت پیما در انجام آن به شما کمک خواهند نمود.

تبلیغات در صفحات پر بازدید:

تبلیغات در صفحات پر بازدید اینستاگرام، به شرط رعایت اصول حرفهای آن، یکی از تاثیرگذارترین روشهای تبلیغات در اینستاگرام بشمار میرود. هدف از انجام این نوع تبلیغات، بالا بردن فروش و یا جمع کردن فالورهای بیشتر است. مشاوره تبلیغات اینستاگرام به شما در انتخاب صفحات با کیفیت برای تبلیغات کمک مینماید.

مشاوره تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در صفحات اینستاگرام همکاران شما:

از نظر متخصصین مارکت پیما، اینستاگرام یک فضای تعاملی برای ایجاد ارتباطات سالم کاری بشمار میرود. این فضا فرصتهای بسیار نابی را برای کسانی که علم استفاده از آن را دارند، ایجاد نموده است. روش تبلیغات در صفحات مکمل و همکار برند شما، یکی از مهمترین روشهایی است که میتواند سطح فروش شما را چندین برابر نماید.

ما در مارکت پیما پس از بررسی و اعتبار سنجی به شما صفحات مکملتان را معرفی خواهیم نمود. تخصص ما در اعتبار سنجی صفحات اینستاگرامی است. همکار تجاری شما، الزاما در اینستاگرام یک شریک مناسب برای تبلیغات اینستاگرام شما نیست. پیشنهاد میکنیم با کمک مشاورین خود، تنها از صفحات معتبر و با نرخ تعامل بالا برای تبلیغات و همکاری استفاده نمایید.

استفاده از رباتها برای تبلیغ صفحه:

یکی از روشهای مرسوم برای گسترش و جذب فالور استفاده از رباتها بشمار میآید. ربات، وسیلهای برای جذب فالور است که میتواند اقداماتی نظیر اشتراک گذاری، کامنت، لایک، فالو، آنفالو و غیره را به صورت مداوم و با برنامه زمان بندی خاصی انجام دهد. اما استفاده از ربات مانند تیغ دو لبه است. زیرا ممکن است اینستاگرام پیج شما را شناسایی نموده و به دلیل استفاده از ربات، رتبه آن را تنزل دهد.

متخصصین مارکت پیما توصیه میکنند بدون مشورت افراد حرفه ای، از هیچ گونه ابزاری برای تبلیغات استفاده نکنید. این گونه روشها میتوانند تمام سرمایه گذاری و زحمات شما را از بین ببرند.

انواع گزینه های تبلیغاتی در اینستاگرام:

در مشاوره تبلیغات اینستاگرام، شما با انواع مدلهای تبلیغاتی در اینستاگرام آشنا خواهید شد. برای مثال مشاورین مارکت پیما برای شما انواع استراتژیهای درست تبلیغات به وسیله بنر، ویدیو، عکس، استوری، اسلاید و … را شرح میدهند. هر یک از این مدلها برای هدف خاصی مناسب بوده و اجرای آنها تاکتیک مخصوص به خود را طلب مینماید.

برای مثال کسی که قصد دارد تا در قسمت جستجو اینستاگرام تبلیغ کند، ابتدا می بایست صفحه خود را به خوبی تکمیل کند. سپس پست تبلیغاتی خود را به خوبی هشتگ گذاری نموده و در دسترس مخاطبین گروه هدفش قرار دهد. همچنین تهیه محتوا و برنامه ریزی برای انتشار آن نیز از دیگر نکات کلیدی است که در کیفیت کار فرد تاثیر زیادی خواهد داشت.

کلام آخر

اینستاگرام یک بازار داغ برای همه کسب و کارهای پویا و امروزی بشمار می رود. شما برای استفاده از این موقعیت میبایست علم و تخصص استفاده از آن را به خوبی کسب نمایید و یا با مشاوره تبلیغات اینستاگرام با افراد خبره، پروژه خود را اجرا نمایید.

تبلیغات اینستاگرام با هدف معرفی برند، افزایش بازدیدهای پیج، جذب فالور، افزایش فروش و … انجام میشود. برای انجام تبلیغات درست، پس از بررسی بازار هدفتان، ابتدا میبایست یک استراتژی مناسب انتخاب نمایید. سپس با یکی از روشهای مناسب با هدفتان، کمپین خود را راه اندازی نمایید.

اینستاگرام یک پلتفرم تخصصی است که برای پیروزی در آن میبایست خود را در کنار حرفهایها قرار دهید. یکی از خدمات ما در مارکت پیما، مشاوره تبلیغات اینستاگرام محسوب میگردد. البته در کنار مشاوره، تیم مارکت پیما خدمات اجرای کمپین های تبلیغاتی، تولید محتوای با کیفیت و تحلیل وضعیت بازار را نیز ارائه مینماید.

نظر دهید