Skip links

ادمین اینستاگرام مطب پزشکی

ادمین اینستاگرام مطب پزشکی

یکی از شیوه های موثر برای بازاریابی شبکه های اجتماعی مطب پزشکی، استفاده از اینستاگرام با رویکرد صحیح است. ادمین اینستاگرام مطب پزشکی به شما کمک میکند تا با استراتژی صحیح و برنامه محتوایی مناسب مخاطبانتان، گامی اساسی در مسیر بازاریابی بردارید.

از 0 تا 100 همراه شما هستیم تا پیشرفتی چشم گیر در شبکه های اجتماعی داشته باشید !

 


جهت سفارش ادمین اینستاگرام مطب پزشکی با ما در تماس باشید

 


ادمین اینستاگرام مطب پزشکی در مقایسه با ادمین دیگر مشاغل فعال در اینستاگرام مسئولیت سنگین تر و متفاوت تری دارد. او باید تخصص و اطلاعات کافی درباره مدیریت پیج های پزشکی داشته باشد تا بتواند فرایند مهم چرخه بازاریابی، تبلیغات و پرسنال برندینگ مطلب یک پزشک را به خوبی انجام دهد.

به همین دلیل، تصمیم گرفتیم در ادامه شما را با مهم ترین مسئولیت ها و وظایف ادمین اینستاگرام مطب پزشکی آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتر، بتوانید برای پیج پزشکی خود یک ادمین حرفه ای استخدام کنید.

علاوه بر این، در صورتی که از پزشکانی هستید که قصد استفاده از ظرفیت بالای اینستاگرام برای توسعه فعالیت ها، مطب یا کلینیک خود را دارید؛ توصیه می کنیم حتما از مشاوره و خدمات مدیریت پیج اینستاگرام ما در مجموعه مارکت پیما استفاده کنید.

 نیروی های متخصص ما با تکیه بر تجربه کاری چندین ساله خود در مدیریت پیج پزشکان و کلینیک های زیبایی و درمانی، شما را در مسیر پرپیچ و خم سوشال مارکتینگ یاری می کنند تا به هدف خود دست یابید.

ادمین اینستاگرام مطب پزشکی

اینستاگرام چیست و چرا پزشکان به ادمین اینستاگرام مطب پزشکی نیاز دارند؟

اینستاگرام یکی از عالی ترین پلتفرم ها برای پزشکان است و به آن ها کمک می کند تا مخاطبان و مشتریان بالقوه ای را به خود جذب کنند. زیرا در حال حاضر و با توجه به آمار منتشر شده، 72 درصد از بیماران برای کسب اطلاعات در حوزه پزشکی و مراقبت های بهداشتی به اینترنت مراجعه می کنند. همچنین  62 درصد از بررسی ها و جست و جوهای آنلاین برای یافتن پزشکان جدید انجام می شود.

به همین دلیل است که اگر یک پزشک در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام حضور نداشته باشد؛ اکثریت بیماران جدید نمی توانند آن را پیدا کنند.

 از طرف دیگر، طبق گفته Sprout Social insight، اینستاگرام مکانی هوشمند برای تقویت تأثیر اجتماعی یک پزشک است. زیرا تقریبا 59 درصد از بزرگسالان بین 18 تا 29 سال به طور مرتب از آن استفاده می کنند. علاوه بر این، بستر مناسب اینستاگرام بین پزشکان و بیماران یک ارتباط مفید دوسویه برقرار می کند. همچنین باعث می شود تا بیماران خیلی سریع تر به پزشک اعتماد کنند.

 اما چرا پزشکان به ادمین اینستاگرام مطب پزشکی نیاز دارند؟. پزشکان اغلب به خاطر ساعات کاری بالا و نداشتن زمان کافی، توانایی مدیریت پیج خود را ندارد. به همین دلیل، اغلب این وظیفه را به منشی خود واگذار می کنند. اما با توجه به عدم آشنایی منشی با الگوریتم های اینستاگرام؛ همچنین بازاریابی پزشکی، نمی توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت.

به همین دلیل، اگر به دنبال توسعه و پیشرفت کاری خود از طریق بازاریابی پزشکی در اینستاگرام هستید؛ متخصصان ما در مارکت پیما آماده همکاری و ارائه اطلاعات به شما عزیزان هستند.

مسئولیت های ادمین اینستاگرام مطب پزشکی

از نظر مارکت پیما یک ادمین برای مدیریت و سازماندهی مطب های پزشکی؛ همچنین ارتقای سطح رسانه اجتماعی اینستاگرام یک پزشک باید کارهای مختلفی انجام دهند که از جمله آن ها عبارت اند از:

ایجاد و تدوین تقویم محتوایی

از اولین کارهایی که یک ادمین حرفه ای اینستاگرام انجام می دهد؛ تدوین یک جدول زمان بندی برای تولید؛ همچنین انتشار محتوا در اینستاگرام است. در این جدول مشخص می شود که در چه روزهایی و در چه ساعاتی باید چه تعداد محتوا منتشر شود. زیرا انتشار محتوا در زمان مناسب می تواند نقش بسیار موثری در افزایش بازدید پست ها، استوری ها و … داشته باشد.  

تهیه و ارائه محتوای باکیفیت

یکی از مهم ترین مسئولیت های ادمین اینستاگرام مطب پزشکی این است که برای جذب؛ همچنین نگه داشتن فالوورهای خود، محتوای یونیک، باکیفیت و مرتبط با حوزه پزشکی منتشر کند. توصیه متخصصان مارکت پیما این است که محتوای تصویری و ویدیویی مختلفی از پزشک، نحوه کار و نتایج قبل و بعد و … در اینستاگرام منتشر شود. زیرا این امر نقش مهمی در اعتماد سازی و افزایش اعتماد مخاطبین به پزشک؛ در نتیجه افزایش شهرت، محبوبیت و پرسنال برندینگ پزشک دارد.    

علاوه بر این، یک ادمین اینستاگرام مطب پزشکی باید توجه کند تا محتوای منتشر شده از ویژگی های لازم برخوردار باشد. به عنوان مثال:

  1. برای انتشار محتوا از یک روش واحد استفاده شود. به عنوان مثال در پایان تمامی پست ها، شماره تماس، راه های ارتباط با ادمین یا پزشک، آدرس مطب و … نوشته شود.
  2. محتواهای مربوط به حوزه پزشکی از منابع معتبر جمع آوری شوند. زیرا ارائه اطلاعات اشتباه می تواند لطمه شدیدی به اعتبار یک پزشک وارد کند.
  3. محتوای منتشر شده بر اساس استانداردها و الگوریتم های اینستاگرام باشد.
  4. خیلی طولانی نباشد و پیام را خیلی سریع و دقیق به مخاطب منتقل کند.

تعامل با فالوورها

مدیریت کامنت ها و دایرکت ها از جمله کارهایی است که ادمین اینستاگرام مطب پزشکی برای جلب رضایت فالوورها؛ همچنین افزایش تعامل با آن ها، باید انجام دهد. علاوه بر این، یک ادمین حرفه ای بهتر است سوالات متداول مخاطبان را هایلایت کند تا به صورت دائم در پروفایل پیج پزشکی نمایش داده شوند.

استفاده از هشتگ ها

استفاده از هشتگ های مربوط به حوزه پزشکی، به شما کمک می کند تا در جستجوهای مختلف گوگل قابل دسترس باشید. یک ادمین اینستاگرام مطب پزشکی با استفاده از هشتگ ها یا تگ کردن پست ها باعث افزودن اطلاعات بیشتر به یک عکس می شوند. همچنین به افراد کمک می کند تا با سرچ کردن مشکل یا خدمات مورد نیاز خود، بتوانند پیج پزشکی شما را پیدا کنند.

به عنوان مثال در صورتی که شما یک متخصص پوست و زیبایی هستید؛ ادمین اینستاگرام مطب پزشکی در زیر پست هایی که قبل و بعد از درمان آکنه و جوش را نشان می دهد؛ از هشتگ هایی مثل #درمان آکنه، #پوست صاف و شفاف، #درمان جوش و … استفاده می کند.

به این شکل، زمانی که کاربر برای یافتن درمان آکنه یا جوش به سراغ سرچ در اینترنت می رود؛ اینستاگرام پزشکی شما به او نمایش داده می شود.

امنیت و پشتیبانی پیج

امنیت پیج از جمله مباحثی است که در حال حاضر اهمیت بسیار زیادی دارد. یک ادمین اینستاگرام مطب پزشکی نیز باید اطلاعات دقیقی از اینستاگرام و روش های امنیتی آن؛ همچنین مباحث امنیتی گوشی موبایل و بدافزارها داشته باشد تا بتواند امنیت پیج را تامین کند. زیرا در حال حاضر هک شدن پیج و از دست رفتن آن مساوی با از دست دادن یک دارایی بزرگ است.

سخن پایانی

تیم متخصص ما در مجموعه مارکت پیما با تکیه بر تجربه کاری خود؛ همچنین آشنایی با جدیدترین متدها و الگوریتم های اینستاگرام، می تواند مدیریت پیج پزشکی شما را به شکلی هوشمندانه و حرفه ای انجام دهد. شما برای داشتن یک ادمین اینستاگرام مطب پزشکی فقط کافی است با مشاوران ما در مارکت پیما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نظر دهید