Skip links

گوینده موشن گرافیک

گوینده موشن گرافیک

جهت سفارش سناریو و صدای گوینده موشن گرافیک با قیمت مناسب از طریق شماره درج شده اقدام نمایید. موشن گرافیک، به عنوان یکی از بهترین روش های شناخته شده برای جذب گروه های هدف، زمانی تاثیر بالایی روی مخاطبین و جامعه هدف شما خواهد داشت که با یک موسیقی و گویش متن خوب و مناسب محتوا همراه شود. ما در مجموعه مارکت پیما با کمک گویندگان آقا و خانم خوش صدا، می توانیم به شما در ارتقاء سطح کیفیت تیزرهایتان کمک کنیم. ساخت موشن گرافیک و تیزر، سناریو نویسی، موسیقی، صداگذاری و گویندگی برای انواع موشن گرافیکهای تبلیغاتی و آموزشی، بخشی از تخصص تیم ما در زمینه تولید محتوای تصویری بشمار می آیند.

اصولا موشن گرافیک یکی از رایجترین و کم هزینه ترین ابزارهای است که از آن برای بیان مفاهیم و مسائل مختلف کمک می گیریم. برای تهیه و ساخت یک موشن گرافیک با کیفیت، علاوه بر تخصص و توان فنی، به یک تیم سناریو نویس و گوینده خوب نیز احتیاج داریم. گوینده موشن گرافیک باید صدایی متناسب با متن شما داشته باشد تا محتوای مورد نظرتان به خوبی به مخاطب انتقال یابد.

ما در مارکت پیما با کمک گویندگان خانم و آقا می توانیم صدایی اختصاصی و گویشی منحصر به فرد را با قیمت مناسب برای تیزر شما تولید کنیم. بطور کلی تیم مارکت پیما با همراه نمودن افراد کار بلد و حرفه ای امکان ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب را دارد. شما با توجه به نیاز خود می توانید از خدمات مارکت پیما به صورت پکیج شده و یا به صورت خاص استفاده نمایید.

نریتور موشن

موشن گرافیک چیست؟

از لحاظ فنی موشن گرافیک یک مهارت از علم انیمیشن سازی محسوب می گردد. اما تفاوت اصلی این دو در نوع داستان، مفاهیم و محتوای مطرح شده در آنها است. موشن گرافیک هنر ساخت یک کلیپ کوتاه به کمک اشکال، تصاویر، تیترها، لوگوها، متون و نوشته هایی است که هر یک حاوی پیام خاصی هستند. به طور کلی موشن گرافیک به معنی حرکت دادن طرح های گرافیکی و نقاشی ها با یک سناریوی خاص و هدفمند می باشد.

برای ساخت یک موشن گرافیک نیاز به همکاری افراد مختلفی از جمله سناریو نویس، طراح گرافیکی، گرافیست، مجموعه صدا گذاری، گوینده موشن گرافیک، متخصصین پویا نمایی و … است. هدف از موشن گرافیک، ایجاد تصاویر متحرک با کمک تصاویر ثابت است، تا بتوان مفاهیم و محتوای مورد نظر سازنده را با کمک یک فیلم گرافیکی متحرک بطور ساده شدهای برای مخاطب بیان نمود.

انواع موشن

اصولا تیزرهای ساخته شده بوسیله تکنیک های موشن به دلیل جذابیت در استفاده از رنگ ها، شخصیت ها و فضاهای متفاوت، تنوع و کاربردهای زیادی پیدا کرده است. بطور کلی انواع مهم موشن ها عبارتند از:

  • ویدئورئال
  • ویدیو موشن
  • استاپ موشن
  • موشن‌ گرافیک
  • اینفو موشن
  • انیمیشن

تفاوت اصلی در انواع یاد شده، به میزان استفاده از تصاویر واقعی، فیمبرداری، تصاویر گرافیکی، صدا، موسیقی، گوینده موشن گرافیک، روش روایت داستان و … بستگی دارد. در این میان روش موشن گرافیک به دلیل وجود حرکت و صدا، جذابیت بیشتری را در میان مخاطبین نشان داده است.

هزینه خدمات گوینده موشن گرافیک در مارکت پیما

همانطور که ذکر شد، مارکت پیما یک مجموعه کامل خدماتی در زمینه تهیه و ساخت ملزومات یک کمپین کامل تبلیغاتی بشمار می آید که به طور کامل توان تولید انواع محتوای متنی، صوتی و تصویری را دارد.

ما در مارکت پیما خدمات گوینده موشن گرافیک را با تنوع صدای بالایی ارائه میکنیم تا بتوانیم تاثیر بیشتری روی مخاطب شما داشته باشیم. استفاده از خدمات مارکت پیما باعث کاهش هزینههای زمانی و مالی برای شما خواهد شد. قیمت مناسب خدمات ما در کنار کیفیت بالای سرویسها مهمترین دلیل وفاداری مشتریان مان بشمار  میآید.

خدمات فیلم نامه نویسی، تولید محتوای متنی، سناریو نویسی برای موشن گرافیک، تولید محتوای تصویری، فیلم برداری، ساخت موشن گرافیک، موسیقی، صداگذاری، انتخاب گوینده موشن گرافیک، صدا برداری و … از جمله سرویس های مورد نیاز برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق بشمار می آیند که توسط تیم ما به بهترین نحو اجرا می گردند.

تیم ما با کمک نویسندگان خلاق و توانمند ، سعی بر این دارد تا برای شما یک سناریوی به روز و خلاقانه طراحی کنیم تا توان رقابت با رقبا را به خوبی داشته باشید. منحصر به فرد بودن محتوای تولید شده در مارکت پیما، باعث می شود تا شخصیت و نام برند شما به طور منفرد و یکتایی در ذهن مخاطبینتان باقی بماند. ما باور داریم که ارائه خدمات با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، موجب کمک به درخشش و قدرتمندتر شدن برندهای کوشا و نوظهور ایرانی خواهد شد.

دوبلور موشن

اهمیت کیفیت صدای گوینده موشن گرافیک

موشن گرافیکی یکی از روش های موثر و کم هزینه برای برقراری یک ارتباط عمیق با مخاطب محسوب می شود که از طریق آن می توان مفهوم مورد نظر سازنده را به خوبی به مخاطبین رساند. تحقیقات میدانی نیز نشان می دهند که امروزه بخش عمدهای از مخاطبین از طریق موشن گرافیک تحت تاثیر قرار میگیرند و کسب و کارهای مختلفی تا کنون توانسته اند از طریق ویدیوهای موشن گرافیک، برند و محصولات خود را به جامعه هدفشان معرفی کرده و تصویر مثبتی از خود در ذهن ایشان ثبت کنند.

اما تصاویر موشن گرافی به تنهایی کارایی زیادی ندارد و می بایست با افزودن یک موسیقی زیبا و صداگذاری جذاب آن را برای مخاطبین هیجان انگیز تر نماییم. گوینده موشن گرافیک در حقیقت هنرمندی است که با استفاده از آوا و لحنی خاص و متناسب با محتوا، متن نوشته شده را به گونه ای خلاقانه و هیجان انگیز بیان می کند تا مخاطب ناخودآگاه جذب تصاویر شود. یک گوینده موشن گرافیک خوب، با مهارت و خلاقیت خود باعث شخصیت بخشیدن به کلیپ شما شده و آن را به صدا و تصویر شما تبدیل خواهد نمود.

ویژگی های گوینده موشن گرافیک

گوینده موشن گرافیک خوب می بایست تلفیقی از مهارت، خلاقیت، استعداد و هنر باشد. مهمترین ویژگی های یک گوینده خانم و یا آقا عبارت است از:

  • از صدایی دلنشین و گرم برخوردار باشد. داشتن صدای گرم، جزو استعدادهای ذاتی و شرط لازم برای ورود به دنیای گویندگی بشمار می آِید.
  • توانایی ایجاد صدا و آوای خاص را برای هر برند به صورت انحصاری داشته باشد.
  • فردی خلاق و هنرمند باشد. استفاده از خلاقیت در گویندگی باعث شخصیت بخشیدن و منحصر به فرد شدن یک کلیپ و در نهایت برند خاص خواهد شد.
  • فن بیان خوبی داشته باشد. فرد گوینده باید مهارت فن بیان را به خوبی فرا گرفته و هر روز تمرینات آن را به خوبی انجام دهد.
  • مهارت خواندن و بیان درست متن نوشته شده را داشته باشد.
  • به لهجه و زبان متن مسلط باشد.
  • دانش، قدرت و مهارت ایجاد هیجان و احساس متناسب با محتوای مورد نظر را داشته باشد.
  • با تجهیزات و تکنیک های به روز دنیا در زمینه گویندگی و ساخت موشن گرافیک آشنا باشد.

تمرینات مورد نیاز برای یک گوینده موشن گرافیک خوب

یکی از مهمترین اصول برای رسیدن به موفقیت در گویندگی، آموختن تکینک ها و داشتن مهارت در فن بیان محسوب می شود. یک گوینده برای تقویت فن بیان خود نیاز به تمرین روزانه و پشتکار دارد. توصیه می کنیم برای موفقیت در گویندگی از تکنیک های زیر استفاده نمایید:

  • کتاب های به روز در مورد مهارت فن بیان را مطالعه نمایید.
  • از تکنیک تکرار جملات پیچیده استفاده کنید.
  • صحبت کردن و خواندن به صورت هم زمان را تمرین کنید.
  • به احساسات و لحن خود دقت کنید.
  • به جزئیات، تاکیدها، مکث ها و … در کلام خود دقت کنید، تا مهارت مدیریت لحن و صدایتان را به خوبی بدست آورید.
  • صدای خود را ضبط کنید و اشکالات آن را شناسایی و رفع کنید.
  • تمرینات و ورزش های تقویت اندام های صوتی و تنفسی را به صورت مستمر و منظم دنبال کنید.

دوبله موشن گرافیک

انتخاب صدای درست را به مارکت پیما بسپارید

یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک موشن گرافیک، انتخاب یک گوینده حرفه ای با صدایی مناسب با محتوای شما محسوب می شود. صرفا استفاده از گوینده موشن گرافیک خانم (و یا بالعکس آقا) برای همه فیلمها توصیه نمی شود.

برای انتخاب یک صدای درست، ابتدا می بایست هدف خودمان را از ساخت تیزر یا موشن گرافیک بدانیم. با شناسایی درست جامعه هدف و پیام متن، می توان گویش، لهجه، زبان، تن و نوع صدای گوینده را به سادگی انتخاب نمود. رسیدن به جزئیات دقیق و مورد نیاز یک متن، احتیاج به مهارت و تجربه خاصی دارد که تیم مارکت پیما از آن برخوردار است.

نیازهای تکنیکی برای گوینده موشن گرافیک

علاوه بر نرم افزارها و تخصص مورد نیاز برای ساخت یک موشن گرافیک خوب، برای صداگذاری نیز به تجهیزات خاصی مانند استدیو، انواع میکروفون، نرم افزارها و سخت افزارهای تخصصی و … نیاز دارید. دسترسی و مهارت استفاده از این تجهیزات برای همه مقدور نبوده و بهتر است اینگونه کارهای پرهزینه را با همکاری یک تیم با تجربه انجام دهید.

مارکت پیما با توجه به امکانات و توان فنی خوبی که در دسترس دارد، قادر است به شما در تمام مراحل ساخت موشن گرافیک تان کمک نماید. تمام خدمات ما با قیمت مناسب و کیفیتی بالا ارائه می شوند، تا شما بتوانید هر چه زودتر به نتیجه مطلوبتان برسید.

جمع بندی

موشن گرافیک، به عنوان یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین روش های تولید محتوای تصویری بشمار می رود که به دلیل استفاده همزمان از صدا و تصاویر خلاقانه و رنگارنگ، توانایی جذب مخاطب را به خوبی دارد. امروزه برندهای بسیاری از این روش برای معرفی خود به بازار استفاده می کنند. یکی از مهمترین المان های موثر در کیفیت یک تیزر، انتخاب صدای گوینده موشن گرافیک و موسیقی متن آن بشمار می رود.

تیم مارکت پیما، به عنوان یک مجموعه متخصص در زمینه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ، آماده ارائه خدمات ساخت، طراحی، صداگذاری و … در زمینه ساخت تیزر و موشن گرافیک به شما است.

نظر دهید