Skip links

سفارش موشن گرافیک ارزان قیمت

سفارش موشن گرافیک ارزان قیمت

انتقال پیام تبلیغاتی به وسیله محتوا به سبک موشن گرافیک بسیار رایج است. ساخت یک موشن گرافیک ارزان قیمت می‌تواند تاثیر بسیار بیشتری نسبت به بنرهای گرافیکی داشته باشد. گروه بازاریابی دیجیتال مارکت پیما سبک های مختلف موشن گرافی را با قیمت‌های متنوع به شما ارائه می‌دهد. از صفر تا صد ساخت موشن گرافیک، از سناریو تا طراحی کاراکتر توسط تیم مجرب صورت گرفته و تحویل ۳ روز کاری خواهد بود. 


 

موشن گرافیک یکی از مهمترین و موثرترین روش های تبلیغاتی در فضای دیجیتالی دنیا محسوب می گردد. برای ساخت یک موشن گرافیک ارزان قیمت و با کیفیت که بتواند کارایی و تاثیر خوبی در زمینه انتقال محتوای تبلیغاتی شما داشته باشد، شما به یک تیم حرفه ای نیاز دارید. این تیم شامل افراد و تیمهای متنوعی از جمله سناریو نویس، طراح استوری برد، طراح و مجری موشن گرافیک، گروه موسیقی، تیم نریتور  و در نهایت یک تدوینگر حرفه ای می باشد.

هر کدام از افراد این تیم، نقش مهمی در کیفیت نهایی و قیمت تمام شده پروژه خواهند داشت. به یاد داشته باشیم ارزان قیمت بودن یک موشن گرافیک، به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. ما در مارکت پیما همیشه به میزان تاثیرگذاری و نتیجه نهایی پروژه فکر میکنیم و معتقدیم میزان درصد افزایش فروش کارفرما است که میزان موفقیت تیم مارکتینگ را تعیین می کند. از اینرو با کمک متخصصین و استفاده از ترفندهای حرفه ای خود، قادریم تا علاوه بر حفظ کیفیت و اثر گذاری بالا، موشن گرافیک ارزان قیمت برای مشتریان خود تولید کنیم.

تیم مارکت پیما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ متخصص است که توان اجرای پروژه های مارکتینگ را به صورت کامل (360 درجه) و یا پروژه های جزئی (مانند پروژه ساخت موشن گرافیک، سناریو نویسی، ساخت تیزر، طراحی گرافیکی، صدا گذاری، فیلمبرداری و ساخت فیلم های تبلیغاتی، ساخت و مدیریت وب سایت، راه‌اندازی و مدیریت صفحات سوشیال مدیا، استخدام ادمین و …) دارد. هدف ما در مارکت پیما، بالا بردن میزان اثر بخشی هر یک از پروژه ها جزء و در نهایت افزایش میزان فروش شما است. تیم ما به دلیل استفاده از نیروهای متمرکز و حرفه ای، توانسته خدمات خود را ارزان قیمت تر از باقی رقبای خود ارائه نماید، تا بتواند باعث افزایش رونق کسب و کار شما مشتریان عزیز شود.

سفارش موشن گرافیک ارزان

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک در حقیقت یک نوع انیمیشن (نقاشی متحرک) محسوب میشود که در آن چندین طرح گرافیکی یا تصاویر مربوط به یک سناریوی خاص را به صورت متحرک، نمایش می‌دهد. در روش موشن گرافیک نحوه انتقال مطلب و رساندن پیام (محتوا) به مخاطبین بسیار سریعتر، تاثیرگذارتر و سادهتر صورت میپذیرد. در واقع یک فیلم موشن گرافیک خوب، با استفاده از حس شنوایی و بصری مخاطب، میتواند به داستان و سناریوی شما عمق بیشتری ببخشد.

در موشن گرافیک می توان اجسام انتزاعی، تصاویر خیالی، متن و هرگونه طرح گرافیکی مورد نظر شما را حرکت داد. برای مثال جان بخشیدن به یک نمودار ساده، طرح های اینفوگرافی و یا حتی چهارچوب های یک وبسایت با استفاده از حرکت تصاویر، یک موشن گرافیک تصویری ساده بشمار میرود.

هزینه ساخت موشن گرافیک بنا بر نیاز شما و کیفیت کار بسیار متفاوت است. اما ما در مارکت پیما برای شما موشن گرافیک ارزان قیمت تهیه می کنیم تا بدون فدا شدن کیفیت بتوانید از پس هزینه های تبلیغاتی تیمتان بر آیید.

سفارش موشن گرافیک ارزان

مراحل ساخت موشن گرافیک ارزان قیمت در مارکت پیما

تیم مارکت پیما، در واقع یک آژانس دیجیتال مارکتینگ کامل محسوب می شود که خدمات مختلف پروژه های مارکتینگ را به مخاطبین خود ارائه می نماید. ما برای ساخت موشن گرافیک مراحل و اقدامات زیر را برای شما انجام خواهیم داد:

طراحی سناریو برای موشن گرافیک

اولین گام در ساخت یک موشن گرافیک با کیفیت و موثر، رسیدن به یک ایده درست و طراحی یک سناریو حساب شده است. تیم مارکت پیما ایده اولیه را با شما در میان خواهد گذاشت و سپس تیم سناریو نویسی روی آن کار خواهد کرد.

بعد از رسیدن به یک ایده مطلوب، تیم سناریو نویسی مارکت پیما اقدام به ساخت یک سناریوی خوب با رعایت نکات ریز خواهد نمود:

  • سناریو موشن گرافیک شما می بایست با اهداف از پیش تعیین شده هماهنگ باشند
  • سناریو می بایست از داستانی قوی برخوردار باشد
  • متن و داستان سناریو باید شیوا و ساده نگارش شود تا مخاطب به سادگی منظور موشن گرافیک را دریافت نماید
  • سناریو شما باید مطابق با سلیقه جامعه هدفتان تنظیم شود.
  • مدت زمان موشن گرافیک شما از حد استاندارد تجاوز نکند. همچنین سناریو به گونه ای طراحی شود که با بودجه شما همخوانی داشته و برایتان ارزان قیمت تمام شود.
  • مسیر داستان با یک پایان خوب و هدفمند به سرانجام برسد تا تاثیر موشن گرافیک ساخته شده بر روی مخاطب تعیین شده باشد.
  • سناریو موشن گرافیک به صورت سرگرم کننده ای طراحی شود تا دیدن آن برای مخاطب جذاب و نشاط آور باشد. (استفاده از مطالب طنز و افکت های بامزه باعث جذابیت بیشتر موشن گرافیک خواهد شد)
  • تعداد کاراکترها و نوع سناریو پردازی باید به گونه ای ساده و محدود باشد که علاوه بر حفظ کیفیت نهایی، بتوان یک موشن گرافیک ارزان قیمت به مشتری تحویل داد.

موشن ارزان

طراحی استوری برد برای موشن گرافیک

بعد از نوشته شدن سناریو، نوبت به طراحی استوری برد درست برای پروژه می رسد. استوری برد در واقع اولین نمونه تصویرسازی شده از یک سناریو محسوب می شود. تیم طراحی استوری بورد مارکت پیما، از افرادی تشکیل شده که در زمینه طراحی شخصیت، سینماتوگرافی، طراحی صحنه و انیمیشن تجربه و آگاهی خوب دارند. در این گام نکات کلیدی سناریو به کمک تصاویر متوالی روایت می شود تا اشکالات و نکاتی که باید مورد بررسی و اصلاح قرار بگیرند مشخص شود. استفاده از یک استوری برد حرفه ای، به کاهش هزینه و ارزان قیمت بودن پروژه نهایی کمک خواهد نمود.

طراحی و ساخت موشن گرافیک

در این مرحله تیم هنرمندان و طراحان گرافیک مارکت پیما بر اساس سناریو و استوری برد تایید شده، موشن گرافیک شما را طراحی خواهند نمود. تیم گرافیک موظف به طراحی و ساخت تصاویر گرافیکهایی است که در عین سادگی و جذابیت، قابل حرکت بوده و در نهایت به یک تیزر کوتاه و ارزان قیمت تبدیل می شود. مهمترین ویژگی تصاویر استفاده از سایه ها، افکتها و رنگ های جذاب و مورد پسند جامعه هدف شما است.

داشتن خلاقیت بالا، دانش فنی و هنری خوب در کنار مهارت کار با نرم افزارهای تخصصی، از مهمترین خصوصیات همه افراد تیم موشن گرافیک مارکت پیما محسوب می شود. خروجی تیم طراحی موشن گرافیک، یک فیلم کوتاه انیمیشنی است که برای تکمیل می بایست روی آن صداگذاری مناسبی صورت گیرد.

صداگذاری و گویندگی موشن گرافیک

در این مرحله تصاویر تدوین شده به تیم صداگذاری ارسال می شوند تا دیالوگ ها، نریشین و موسیقی فیلم روی فیلم جای گذاری شوند. صداگذاری و بیان دیالوگ های فیلم شما نیز توسط گویندگان و نریتورهای تیم مارکت پیما صورت خواهد گرفت. تیم نریتور ما شامل گویندگان خانم و آقای خوش صدایی است که همگی دورههای صداپیشگی را به طور حرفه ای گذرانده اند. صدای گویندگان و شخصیت های فیلم شما، کاملا متناسب با محتوا و کاراکتر ساخته و پرداخته خواهد شد. در این مرحله بسیار مهم، تیم ما از صداهای قوی و تاثیر گذاری استفاده خواهد کرد تا یک موشن گرافیک تاثیرگذار برای جذب بیشتر مخاطبین به شما ارائه شود. صداگذاری موشن گرافیک در استودیو اختصاصی مارکت پیما صورت می گیرد تا بتوانیم به نتیجه فنی و هنری مطلوب دست پیدا کنیم.

تدوین نهایی موشن گرافیک شما

در این مرحله، تیم تدوین با دقت و رعایت اصول فنی کلیپ شما را بازبینی خواهد نمود. در صورت وجود هرگونه نقص و ایرادی، اشکالات بر طرف شده و موشن گرافیک نهایی را پس از تدوین آخر، در فرمت ها و حجم های مناسب، به شما ارائه خواهد شد.

ساخت موشن گرافیک ارزان

کاربردهای مهم موشن گرافیک

در دنیای دیجیتالی امروز، موشن گرافیک و به طور کلی انیمیشن از جایگاه ویژهای برخوردار است. به طور کلی ،موشن گرافیک یکی از ابزارهای بسیار مناسب برای انتقال سریعتر مفاهیم و محتوا محسوب می شود. دلیل جذابیت بیش از حد موشن گرافیک در دنیای دیجیتالی را می‌توان به فاکتورهای زیر نسبت داد:

  • جذابیت بصری و تصویری بالا

استفاده از رنگ های جذاب، خلق چهره های خلاقانه، روایت داستان به صورت دلخواه، خلق تصاویر انتزاعی و تخیلی، استفاده از افکت های ویژه و بدون محدودیت، از جمله مهمترین عواملی هستند که باعث جذاب شدن تصاویر موشن گرافیک شده است. البته استفاده از موسیقی و صدای مناسب در ساخت یک موشن گرافیک حرفه ای نیز بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

  • سرعت و دقت بالای انتقال مفاهیم

در موشن گرافیک، بر خلاف دیگر محتواهای متنی، صوتی و تصویری، هنرمند باید یک مفهوم و محتوای طولانی را در طی چند ثانیه به صورت تصویری و صوتی به مخاطب خود انتقال دهد. استفاده از رنگها و جلوه های جذاب بصری باعث جذب مخاطب شده و به این صورت یک تیم خلاق می تواند مفهوم مورد نظر خود را طوری منتقل نماید، که بیننده در عین درک موضوع، هیچگاه خسته و کسل نشود.

  • امکان اعمال خلاقیت بالا

در موشن گرافیک بر خلاف فیلم سازی و یا عکاسی، هنرمند میتوانید با استفاده از طرحهای گرافیکی مختلف و خلاقیت ذاتی خود، تصاویر متنوعی را به نمایش بگذارد. این موضوع باعث شده تا افرادی بیشتری به جای ساخت تیزر و فیلم از موشن گرافیک برای تبلیغات استفاده کنند. البته ساخت موشن گرافیک ارزان قیمت، از لحاظ اقتصادی نیز به شما کمک خواهد نمود.

  • امکان پخش سریع و اشتراک گذاری راحت کلیپهای موشن گرافیک

کلیپ های موشن گرافیک از لحاظ محتوا و داستان جذابیت بیشتری را می توانند برای مخاطبین خود ایجاد نمایند. همچنین حجم پایین، مدت زمان کوتاه و همخوانی این نوع کلیپها با فضای دیجیتالی و محیط سوشیال مدیا باعث استقبال بیشتر مخاطبین از موشن گرافیک در فضای دیجیتالی شده است.

امروزه کاربردهای اصلی موشن گرافیک را میتوان در موارد زیر به وفور دید:

  • موشن گرافیک در مارکتینگ (تبلیغات) و برند سازی
  • صنعت سینما و تلویزیون
  • کاربردهای آموزشی
  • دنیای IT و طراحی وبسایت
  • کاربرد هنری موشن گرافیک یا هنر دیجیتال
  • شبکه‌های اجتماعی

عوامل موثر بر هزینه ساخت موشن گرافیک و ترفندهای مارکت پیما

هزینه ساخت موشن گرافیک به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • تجربه و تخصص تیم مجری
  • امکانات تیم اجرایی
  • داستان و سناریوی مورد نظر شما
  • تعداد کاراکترها و نوع بک گراند کار
  • طول مدت موشن گرافیک
  • پیچیدگی طرحهای گرافیکی مورد نیاز
  • موسیقی و میزان صداگذاری برای کلیپ
  • مهارت مدیریت پروژه

عوامل یاد شده هر کدام به تنهایی میتوانند باعث افزایش هزینه ساخت موشن گرافیک شما شوند. اما ما در تیم مارکت پیما از ترفندهایی استفاده مینماییم تا موشن گرافیک ارزان قیمت برای شما تهیه کنیم. البته ارزان قیمت بودن در تیم ما به معنی پایین آوردن کیفیت کار نیست. بلکه به دلیل حرفه ای بودن و تجربه کاری ماست.

تیم مارکت پیما برای ارائه موشن گرافیک ارزان قیمت به شما، از داستان ها و سناریوهای ساده تری استفاده می نماید تا علاوه بر انتقال درست و کامل مفاهیم، از هزینه های اضافی جلوگیری نماید. خلق یک سناریوی ساده و در عین حال جذاب، یکی از افتخارات تیم سناریو نویسی مارکت پیما است. تیم ما توانسته در طول سالها، با کمک تجربه و دانش فنی بالای خود، به مهارت بهینه سازی سناریوها در موشن گرافیک دست یابد.

همچنین استفاده از امکانات فنی و استودیوهای اختصاصی در تیم ما، باعث می شود تا بتوانیم در هزینه های نهایی شما صرفه جویی نماییم. تیم فنی مارکت پیما با استفاده از نرمافزارها و ابزارهای فنی نوین، می تواند هزینه های تولید موشن گرافیک را کاهش دهد، تا در نهایت پروژه ارزان قیمت تر از سایر رقبای به مشتریان خود تحویل دهد.

موارد زیر از دیگر عوامل مهم تاثیر گذار در کاهش هزینه های مارکت پیما محسوب می شوند:

  • استفاده از نریتورهای خانم و آقای عضو تیم
  • همکاری با نیروهای خلاق و هنرمند متعهد
  • در اختیار داشتن امکانات فنی حرف های
  • تجربه 10 ساله در بازار دیجیتال مارکتینگ

کلام آخر

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، استفاده از انیمیشن و به خصوص موشن گرافیک، یکی از روشهای مهم و کارآمد مارکتینگ بشمار می آید. مزیت کلیپ های موشن گرافیک نسبت به سایر محتواهای صوتی و تصویری، در بیان سریعتر و صریحتر مفهوم مورد نظر سازنده است. موشن گرافیک به دلیل عدم محدودیت در استفاده از تصویر، رنگ، جلوه های ویژه و … میتواند جذابیت بصری بیشتری را برای مخاطب ایجاد کند. اما ساخت موشن گرافیک با کیفیت، نیاز به تجربه و تخصص تیمی کارآزموده دارد تا بتواند علاوه بر گویش روان و انتقال مفهوم سریع و درست، باعث تاثیر گذاری بالایی روی مخاطب شما شود.

ما در تیم مارکت پیما، با کمک تجربه و تخصص افراد تیم خود به شما این نوید را میدهیم که قادریم تا برای کمک به کسب و کار شما، موشن گرافیک ارزان قیمت و اثرگذاری را تولید کنیم که بتواند با جذب مخاطبین بیشتر، میزان فروش شما را نیز افزایش دهد. برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات تخصصی تیم، با کارشناسان مارکت پیما تماس بگیرید.

نظر دهید