Skip links

ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی

ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی

ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی یکی از مهم ترین چیزهایی است که تمامی باشگاه ها یا فروشگاه های لوازم ورزشی، برای افزایش موفقیت بازاریابی خود در این دنیای رقابتی به آن نیاز دارند. زیرا در حال حاضر اینستاگرام نقشی حیاتی در بازاریابی محصولات ورزشی ایفا می کند. مطابق با آماری که منتشر شده است نیز، میلیون ها نفر برای خرید محصولات مرتبط با ورزش از اینستاگرام استفاده می کنند. این گزارش نشان می دهد که 65 درصد از بازاریابان ورزشی برندهای خود را به صورت آنلاین می فروشند و در این زمینه بسیار موفق هستند.

اما ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی که شما برای پیشرفت پیج ورزشی خود به آن نیاز دارید؛ باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند فالوورهای شما را افزایش دهد و باعث توسعه کار شما در فضای مجازی شود؟.

مدیریت اینستاگرام یا ادمینی پیج اینستاگرام ورزشی از خدماتی است که توسط گروه بازاریابی مارکت پیما ارائه می شود. ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی ما فردی خلاق و سناریونویسی خوش ذوق است که می تواند محتوا و پست های جذاب تولید کند. همچنین با مسیر رشد، دیده شدن و توسعه کسب و کار در دنیای مجازی آشنایی و تجربه کافی دارد و می تواند مسیر پرپیج و خم بازاریابی در اینستاگرام را برای شما هموار کند.

برای دریافت خدمات ادمینی ما فقط لازم است با کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما تماس بگیرید.

علاوه بر این، در صورت همراهی ما تا پایان مقاله می توانید با بخشی از کارهایی که یک ادمین اینستاگرام برای پیشرفت و رشد پیج ورزشی شما انجام دهید، آشنا می شوید.

ادمین اینستاگرام ورزشی

ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی چه کارهایی انجام می دهد؟

یک ادمین حرفه ای پیج پزشکی کارهای مختلفی را انجام می دهد تا بتواند تعداد فالوورهای پیج را بالا ببرد. در نهایت نیز با مخاطبان تعامل داشته باشد و بتواند به سودآوری مشاغل فعال در حوزه ورزشی کمک کند. از این کارها عبارت اند از:

ایجاد و نوشتن بیو جذاب

نوشتن یک بیو جذاب از اولین کارهایی است که ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی انجام می دهد. به صورت معمول بیو باید به شیوه ای نوشته شود که علاوه بر جذاب بودن چند ویژگی زیر را نیز داشته باشد:

  • خیلی سریع به مخاطبان بگوید که شما چه کسی هستید.
  • خیلی سریع به مخاطب بفهماند که شما چه کار می کنید.
  • شامل یک فراخوان واضح برای اقدام باشد.
  • شامل یک لینک برای رفتن به وب سایت یا … باشد.

به صورت کلی، بیو باید به نحوی جذاب، کوتاه و قابل فهم باشد که مخاطب با یک نگاه اجمالی به آن، بتواند نوع محتوای احتمالی که پست خواهد شد را تشخیص بدهد و یک درک کلی از آن داشته باشد. 

تدوین و برنامه ریزی استراتژی تولید محتوا

تولید محتوا و انتشار مداوم و دقیق آن ها، یکی از اصلی ترین کارهایی است که برای فعالیت در اینستاگرام باید انجام داد. بدون آن نیز نمی توان انتظار موفقیت و به نتیجه رسیدن در اینستاگرام را داشت. به همین دلیل یک ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی باید یک استراتژی مناسب برای تولید محتوا تعیین کند و برای این کار برنامه ریزی داشته باشد. تدوین استراتژی به شما کمک می کند تا هدف پیچ ورزشی خود را تعیین کنید و متناسب با آن محتوایی تهیه کنید که اثربخش و تاثیرگذار است. در نتیجه خیلی سریع تر و با صرف هزینه کمتر به اهداف خود برسید.

ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی مارکت پیما با توجه به تسلط خود بر ابزارهای گرافیکی در رایانه و گوشی؛ همچنین تجربه و سابقه کاری در مدیریت پیچ ورزشی می تواند بهترین استراتژی را متناسب با هدف شما تدوین کند. برای دریافت اطلاعات دقیق درباره خدمات مدیریت پیج های ورزشی، حتما با مشاوران و کارشناسان ما در مارکت پیما تماس بگیرید.  

شناسایی هشتگ های برتر

استفاده از هشتگ های مختلف در زمان به اشتراک گذاری محتوا یکی دیگر از وظایف بسیار مهم ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی است. ما در تیم دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما، در طول زمان مدیریت اکانت ‌های مختلف اینستاگرام، با کسب‌ و کارهای زیادی مواجه شده‌ ایم. اغلب این کسب و کارها اشتباهات کوچک و احمقانه‌ ای در اینستاگرام انجام می ‌دهند که واقعاً بر شانس رشد و موفقیت در اینستاگرام تأثیر می‌ گذارد.

از این اشتباهات کوچک باید عدم استفاده از هشتگ تا استفاده از هشتگ های غیر مرتبط استفاده کرد.

به همین دلیل است که ادمین اینستاگرام پیج ورزشی مارکت پیما برای قرار دادن هشتگ در پیج های ورزشی، تحقیقات زیادی درباره کلمات کلیدی مرتبط انجام می دهد. سپس از بین آن ها بهترین ها را که بیشترین ارتباط را با حوزه کاری در زمینه ورزشی دارند، انتخاب و استفاده می کند.

تبلیغ و تعامل با دیگر پیج ها

تبلیغات و تعامل با دیگر پیج ها یکی از کارهایی است که اگر به درستی انجام شود، نقش بسیار موثری بر روی افزایش تعداد فالوورها و رشد پیج ورزشی شما خواهد داشت. به همین دلیل، این موضوع نیز یکی از کارهایی است که ادمین اینستاگرام پیج ورزشی باید بتواند به خوبی آن را انجام دهد.

یک ادمین حرفه ای قبل از انجام تبلیغات، هدف خود و نتیجه ای که می خواهد به آن برسد را مشخص می کند. برای تعیین هدف نیز به سراغ شناسایی مخاطب، علایق آن ها، حتی محدوده سنی مخاطب هدف می رود. در پایان نیز تصمیم می گیرد که تبلیغات و تعامل با چه پیج هایی می تواند منجر به رشد پیج ورزشی شما شود. 

ارتباط با مخاطبان و دنبال کنندگان

در نهایت، موفقیت در اینستاگرام به نحوه تعامل شما با فالوورهای خود نیز بستگی دارد. لذا یک ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی باید به دنبال کنندگان نشان دهد که یک انسان واقعی در پشت تصاویر و محتوا پخش شده در پیج وجود دارد. به طور منظم نیز به نظرات و پیام ‌های مستقیم مخاطبان خود پاسخ می ‌دهید.

این امر به مخاطبان شما کمک می‌ کند تا احساس ارزشمندی کنند. همچنین احتمال درگیر شدن مخاطبان با محتوای پیج ورزشی را افزایش می دهد. احتمال به اشتراگ گذاری محتوا توسط کاربران به دوستان، آشنایان و … را نیز بالا می برد.

سخن آخر

یک ادمین اینستاگرام صفحه ورزشی که در کار خود تجربه و مهارت لازم را داشته باشد، می تواند پیج شما را به خوبی مدیریت کند. همچنین به شما کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی و با صرف هزینه و زمان کمتری به اهداف خود از تاسیس پیج ورزشی دست پیدا کنید.

توجه کنید که ادمین اینستاگرام پیج ورزشی یکی از خدماتی است که ما در مجموعه مارکت پیما ارائه می دهیم. لذا شما با تماس با کارشناسان ما می توانید از روند کار و خدماتی که از ما دریافت خواهید کرد، مطلع شوید.

نظر دهید