Skip links

تولید محتوای سایت پزشکی

تولید محتوای سایت پزشکی

تولید محتوای سایت پزشکی


تولید محتوای سایت پزشکی

با تحقیق مارکت پیما بر روند کلی سایت‌های فعال حوزه پزشکی، نتایج خوب و قابل استفاده ای حاصل شد که با کمی طرح ریزی می‌تواند استراتژی کارآمدی برای مجموعه های پزشکی باشد. چیزی که واضح است، تولید محتوای اختصاصی توسط چند سایت اصلی انجام شده و مابقی سایت‌ها از طریق بازنویسی مطالب سایت خود را اداره می‌کنند. شاید این استراتژی کم خرج برای تولید محتوا و فعال نگه داشتن سایت مناسب باشد، اما برای جذب مخاطب و تبدیل آن ها به مشتری، به هیچ وجه کافی نیست.

در این مقاله نکاتی را در خصوص تولید محتوای موثر و باکیفیت برای سایت پزشکی عنوان نموده و همچنین در ادامه خدمات مارکت پیما برای بازاریابی مجموعه‌های پزشکی را تشریح خواهیم کرد. با ما همراه باشید….


تولید محتوای سایت پزشکی


مراحل تولید محتوای سایت پزشکی

 

اگر سایت شما متعلق به یک مجموعه پزشکی است و فقط جنبه اطلاع رسانی ندارد، لازم است تولید دو نوع محتوا را در دستور کار خود قرار دهید. زمان انتشار این محتوا باید با استراتژی مناسب صورت بگیرد و اینکار نیاز به بررسی بازار مخاطب دارد. به طور کلی با دونوع تولید محتوا سر و کار خواهید داشت:

 

 

محتوای جذب مخاطب

 

محتواسازی با لحن مناسب به همراه استفاده از تصاویر در مورد کلمات کلیدی پربازدید و همچنین عناوین جذاب. مانند: علائم بیماری ام اس چیست؟  3 نکته مهم برای انجام میکرونیدلینگ ……  برای نگارش این سبک محتوا در ابتدا باید منبعی معتبر را پیدا نموده و از مشاوره پزشک مجموعه بهره برید. همچنین مقدار این محتوا نباید از 800 کلمه تجاوز کند و پاراگراف ها باید تا حد امکان کوتاه باشند.

 

محتوای تبدیل مخاطب به مشتری

 

در این نوع محتوا علاوه بر اطلاع رسانی و در معرض نیاز مشتری قرار گرفتن، باید به پردازش مجموعه و پزشک مربوطه بپردازید. کلمات کلیدی این بخش عمدتا تک جزئی هستند(مانند پزشک زیبایی) اما اگر مجموعه شما تازه به فضای رقابتی گوگل وارد شده است، ابتدا روی کلمات چند بخشی فعالیت داشته باشید( مانند جراح زیبایی در تهران) برای نگارش این سبک محتوا باید از تصاویر اختصاصی به همراه فنون بازاریابی محتوا استفاده نمایید. مقدار این محتوا نباید از 600 کلمه تجاوز کند.

 


خدمات مارکت پیما برای تولید محتوای سایت پزشکی شما:

 

خیلی خلاصه عرض کنم، از صفر تا صد تولید محتوای متنی و تصویری شما را به عهده خواهیم گرفت و با استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت، محتوایی با ارزش و کارامد را تقدیم شما خواهیم کرد. هزینه تولید برای این بخش به نوع محتوای شما بستگی داشته و ارزان ترین شیوه آن، تولید محتوای بازنویسی است.  در یک جمع بندی مارکت پیما برای سایت شما این موارد را انجام می‌دهد:

  • تعیین استراتژی نوع تولید محتوا (رایگان)
  • تعیین کلمات کلیدی (رایگان)
  • بررسی سایت‌های رقیب ( رایگان)
  • تولید محتوا متنی و تصویری
  • انتشار محتوا (در صورت نیاز در سایت و شبکه اجتماعی )

برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره زیر و درگاه تماس با ما در خدمت شما عزیزان خواهیم بود:

درگاه تماس با مارکت پیما

تماس و تلگرام: 09122956358

اطلاعات بیشتر در مورد تیم تولید محتوا مارکت پیما

 

نظر دهید