Skip links

تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور

تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور

تیک آبی اینستاگرام نشانی است که همه افراد و شرکت های معتبر به دنبال دریافت آن هستند. اینستاگرام به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران شبکه های اجتماعی ، بستری مهم برای بازاریابی محسوب میشود. اگر شما هم اهل اینستاگرام باشید، حتما تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور را دیده اید.

این نشان در حقیقت یک اعتبار مضاعف در کنار نام و صفحه شما محسوب میگردد که برای دریافت آن میبایست اقدامات خاصی را از لحاظ فعالیت های مستمر و در زمینه محتوای سالم انجام داده باشید. انجام پروسه دریافت و نگهداری تیک آبی در کنار نامتان کار چندان راحتی نخواهد بود. اما داشتن آن اعتبار بسیار زیادی به شما خواهد داد.

ما در مارکت پیما، سالها ست که با این ساختارها آشنا هستیم و میتوانیم با کمک تیمهای حرفهای خود، به تامین محتوای مستمر و مدیریت صحیح صفحه شما کمک نماییم، تا به براحتی تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید. این کار نیازمند اقداماتی است که در این مقاله بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

بطور کلی، تامین محتوای خوب و ارتباط مداوم، کلیدی است که باعث دریافت این لوگوی افتخار آمیز میگردد. البته این پروسه یک کار بسیار زمانبر و پر هزینه، اما بسیار با ارزش بشمار میآید که اعتبار و شهرت مضاعفی را برای شما به همراه دارد.

 

دریافت تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور چه شرایطی دارد

برای احراز شرایط دریافت تیک آبی، اینستاگرام چهار مولفه اصلی را در صفحه شما مورد ارزیابی قرار خواهد داد:

  • اصالت صفحه (Authentic)

اولین شرط اینستاگرام برای دریافت تیک آبی، اصیل بودن صفحه شما است. اصالت یعنی صفحه شما باید متعلق به خود شما باشد؛ یا شما نماینده یک شخص، شرکت، برند یا اتفاق خاص باشید. برای اینکه اصالت صفحه شما محرز شود، باید اصول خاصی را رعایت کنیم، که ما در مارکتینگ پیما به شما در تشخیص و رعایت آنها کمک خواهیم نمود.

اینستاگرام تنها صفحاتی را که متعلق به یک شخص واقعی هستن را به رسمیت می شناسد، و برای هر شخص یا برند تنها یک صفحه را تایید خواهد نمود.

  • منحصر به فرد بودن صفحه (Unique)

به طور کلی محتوا در اینستاگرام بسیار مهم است. اینستاگرام صفحاتی را که محتوا و تصاویر هجو، تکراری و کپی شده منتشر می کنند، و یا فن پیج‌ها و حساب‌هایی از این دست را به رسمیت نمیشناسد. یکتا و منحصر به فرد بودن صفحه، دومین شرط مهم اینستاگرام برای تخصیص تیک آبی به یک صفحه بشمار می آید. تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور تنها به خود فرد تعلق خواهد گرفت و صفحات فن پیج و غیره نمی توانند آن را دریافت نمایند.

مارکت پیما به صورت تخصصی به شما در تهیه محتوای درست و منطبق با شان و شخصیت صفحهتان کمک می کند. تهیه عکسهای حرفهای و جذاب، کلیپهای متناسب با حوصله مخاطبین، سناریو نویسی و … از جمله خدمات تخصصی ما محسوب میگردد که در پکیجهای مختلف با افتخار به شما ارائه خواهیم نمود.

  • کامل بودن صفحه (Complete)

کامل بودن بیوگرافی، تصویر نمایه، داشتن چند پست و چند هزار دنبال کننده از مشخصههای لازمی است که برای دریافت تیک آبی باید آنها را رعایت کرده باشید. شما با تکمیل این موارد، از نظر اینستاگرام حسابی کامل دارید. کامل بودن یک حساب، نشان دهنده هدفمندی و مصمم بودن صاخب آن صفحه است. البته قراردادن اطلاعات اضافی در صفحه هم نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه باعث میشود اینستاگرام صفحه شما را لایق تیک آبی نداند.

به یاد داشته باشید، برای دریافت تیک آبی باید قوانین آشکار و مخفی اینستا را بشناسید، تا از نظر کارشناسان این پلتفرم مورد تایید قرار بگیرید. ما در مارکتینگ پیما به شما کمک میکنیم تا در چهارچوبهای درستی حرکت کنید، تا زودتر و بدون هیچ اشکالی بتوانید تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور را دریافت کنید.

  • برجسته بودن صفحه (Notable)

برجسته بودن صفحه از نظر اینستاگرام به معنی مورد توجه بودن آن پیج است. یعنی مردم باید زیاد صفحه شما را جستجو کنند و به دنبال یافتن آن باشند. همچنین صفحات برجسته دارای فالورهای زیاد، فعالیت مستمر، کامنتها و لایکهای فراوانی هستند. اشاره سایتهای مختلف (از طریق تگها و منشنها) به صفحه شما نیز میتواند یکی دیگر از مولفههای تاثیرگذار در برجسته شدن پیج شما تلقی گردد.

البته در توضیحات این قسمت اینستاگرام به صراحت اشاره میکند که صفحاتی که تبلیغات پولی و اسپانسر دارند، جزو صفحات برجسته محسوب نمیشوند و نمیتوانند نشان آبی دریافت کنند. ما روشهای نوینی را برای برجسته کردن صفحه شما در پکیج های خود ارائه داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مارکتینگ پیما در ارتباط باشید.

 

تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور

 

 

تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور در صفحات جذاب

همانطور که همه ما میدانیم، تیک آبی به این معنی است که این صفحه متعلق به شخصی میباشد که در فضای اجتماعی مورد توجه همه قرار دارد و افراد زیادی می خواهند با این صفحه در ارتباط باشند. از اینرو این صفحات ممکن است توسط افراد کلاهبرداری تهدید شوند که با ایجاد صفحات هم نام و مشابه با آن، سعی در جعل و سوء استفاده از نام یا برند مربوط به آن صفحه دارند.

تعداد فالورهای بالا، تنها یکی از ملاکهایی است که برای دریافت تیک آبی به آن نیاز دارید. بطور کلی تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور طراحی شده و به این معنی است که صفحه توسط اینستاگرام مورد ارزیابی قرار گرفته  و به مخاطبین این اطمینان را میدهد که شما با خود صاحب صفحه در ارتباط هستید. برای تحقق این امر، شما باید صفحه ای با محتوای جذاب، مورد توجه، زیبا و رنگارنگ داشته باشید.

در همراهی با تیم مارکتینگ پیما، رفتار و شخصیت پیج شما به گونهای است که مخاطبینتان همیشه منتظر مطالب و عکسهای جدیدتری از شما هستند. ما در مارکتینگ پیما به شما در تهیه این محتوا کمک خواهیم نمود. ما برای شما محتوایی منحصر به فرد را تولید میکنیم که با سناریو از پیش تعیین شده و دنباله دار خود، فالورهایی وفادار و مشتاق را برای شما به همراه خواهد آورد.

نکته مهم:

روش خریدن فالور نیز برای کسانی که میخواهند تیک آبی را دریافت کنند، توصیه نمیشود. اگر مایل به دریافت این نشان هستید، به گونهای برنامه ریزی کنید که با مطالب جذاب، منحصر به فرد و ارجینال خود بتوانید مخاطبین واقعی داشته باشید. معمولا خرید فالورهایی که اغلب آنها نیز توسط رباتها ساخته شده اند، راهی نیست که بتواند پستهای شمار با بازخورد های مناسبی مواجه نموده، و آنها را به صفحه اکسپلور برساند.

به یاد داشته باشید برای دریافت تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور، تعداد فالورهای چند ده هزار نفری نیست که به شما کمک میکند، بلکه تعداد فالورهای فعالی برایتان مهم است که پستهای شما را میبیند، لایک میکند و برایتان کامنت میگذارد.

ما در مارکت پیما راههای زیادی برای جذب فالور فعال به شما پیشنهاد خواهیم نمود. روشهایی مثل انتشار برنامه ریزی شده و ترکیبی محتوای جذاب در استوریها، پستها، روشهای به اشتراک گذاری آنها با مخاطبین و … از جمله اقداماتی هستند که در سناریوهای طراحی شده مارکت پیما مورد توجه قرار دارند.

 


صفحه اینستاگرامتون نیار به ادمین کاربلد برای تولید محتوا ، مدیریت و راه بری تبلیغات داره؟!

استخدام ادمین اینستاگرام با شرایط ویژه 


تکمیل اطلاعات حساب اولین گام مهم در دریافت تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور

 

از نظر کارشناسان اینستاگرام حساب کامل، در واقع حسابی است که نمایه کاملی داشته باشد. نمایه های یک حساب شامل موارد زیر هستند و میبایست با دقت و ظرافت آنها را تهیه نمود.

بیوگرافی

داشتن یک بیوگرافی کامل، خلاصه و پر محتوا، اولین گام مهم برای تکمیل اطلاعات حساب بشمار میآید. در بخش بیوگرافی، شما میبایست با ظرافت و دقت زیاد، از کلماتی استفاده نمایید که در حقیقت هریک معرف صورتهای مختلفی از شما هستند. بیوگرافی نویسی هرچند کار ساده ای به نظر میرسد. اما از نظر متخصصین و کارشناسان حرفهای مارکت پیما، مقولهای است که به چندین ساعت کار حرفهای نیاز دارد تا کلماتی که مناسب شخصیت، روحیه و کاراکتر صفحه و شخصیت شما است را برگزینیم.

از نظر ما یک بیوگرافی خوب باید دارای مشخصههای زیر باشد:

  • اطلاعات ضروری در مورد کسب و کار شما را به صورت مختصر و مفید ارائه نماید
  • در آن راههای ارتباط کاربران با شما درج شده باشد
  • مولفههای اصلی شخصیت و یا برند شما را توضیح دهد
  • برای مخاطبین اشتیاق آور باشد

باور داشته باشید که یک بیوگرافی خوب، تاثیر بسیار زیاد و خوبی را برای جذب اولیه مخاطبین و دعوت آنها به صفحه شما خواهد داشت. پس توصیه میگنیم بیوگرافی خود را با کمک متخصصین و افراد مجرب تیم مارکتینگ پیما تهیه نمایید، تا بهترین نتیجه را از کلماتی جادویی بدست آورید.

عکس پروفایل

عکس پروفایل یک صفحه حرفهای، در حقیقت خلاصه تصویری شخصیت او است. مخاطبین شما، افرادی با ظرافت و دقت ناخودآگاه هستند که میتوانند نکات بسیاری از تصویر شما برداشت کنند. پس تصویر صفحه شما تنها یک عکس ساده از گالری گوشیتان نمیتواند باشد.

ما در مارکت پیما، تیم متخصصی را برای تهیه سناریو تصاویر، عکاسی و دیزاین عکس نمایه شما گردآوری کرده ایم تا نمایهای متفاوتتر از یک عکس ساده را در پروفایل خود مشاهده کنید. ما به شما اطمینان میدهیم مخاطبین باهوش و ارزشمند شما، تفاوت یک کار حرفهای را تشخیص خواهند داد. شما با یک تصویر به مخاطب خود میفهمانید که برای آنها ارزش قائل هستید و میخواهید چیزی متفاوت و با کیفیت به آنها ارائه نمایید.

صفحه خود را عمومی کنید

صفحهای که قصد دریافت نشان آبی اینستاگرام برای افراد مشهور را دارد، باید توسط مردم جستجو شود، و هر روز مخاطب جدید جذب کند. برای این کار میتوان با تبلیغات مفید و حرفهای مردم را به بازدید از پیج دعوت نمود.

ما برای تبلیغ پیج، روشهای نوینی مثل تهیه گزارش در مجلات، اشاره شدن در پیجهای دیگر و … را پیشنهاد میکنیم. مجموعه مارکتینگ پیما، مجمع متخصصین کار آزمودهای است که تنها به موفقیت شما میاندیشند.

کلام آخر

تیک آبی اینستاگرام برای افراد مشهور و برندهایی طراحی شده است، که مورد توجه و محبوب مردم هستند. به همین دلیل هم داشتن این نشان در کنار عکس شما، احساس مسرت بخش و غرور آمیزی را به شما هدیه خواهد نمود. برای دریافت این نشان از اینستاگرام، شما ملزم به رعایت قوانین و در نظر داشتن الزاماتی هستید، که تا حدود زیادی تخصصی هستند.

ما در مجموعه مارکتینگ پیما، گروهی از متخصصین باتجربه را گردهم آورده ایم، تا بتوانیم با کمترین هزینه در زمان به شما اعتباری با ارزش را هدیه نماییم. پاسخ سوالات خود را در زمینه اینستاگرام از ما بخواهید.

نظر دهید