Skip links

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک یک فرصت عالی برای کسب و کار شما جهت جذب مشتریان جدید و توسعه استراتژی ورود به بازار را ارائه می دهد. مجموعه مارکت پیما با بهره گیری از تیمی مجرب آماده ارائه خدمات ساخت تیزر نمایشگاه کاشی و سرامیک به شما عزیزان می باشد.


ساخت تیزر نمایشگاه کاشی و سرامیک

با ما در تماس باشید

09122956358


 در دنیای مدرن امروز که هر کسب و کاری وب سایت و رسانه اجتماعی خود را دارد؛ بازدیدکنندگان نمایشگاه لزوما برای خرید محصول به نمایشگاه نمی آیند. آن ها از نمایشگاه بازدید می کنند تا روندهای فعلی بازار را بسنجند، تحقیقات انجام دهند، پیشرفت ‌ها و جدیدترین محصولات و فناوری های کاشی و سرامیک  را مشاهده کنند و نوآوری ‌های جدیدی را که ممکن است برای آن ها مفید باشد را کشف کنند.

در چنین شرایطی فقط ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک می تواند شما را از دیگر رقبا متمایز کند. در نتیجه به شما در جذب بازدیدکنندگان و مشتریان بیشتر و تقویت برند شرکت تولیدکننده یا توزیع کننده کاشی و سرامیک کمک کند.

تیم متخصص ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما می تواند به شما در ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک کمک کند. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع دقیق از هزینه ساخت تیزر و دیگر سوالات خود، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

در ادامه برخی از مزایای استفاده از تیزرهای تبلیغاتی نمایشگاه و نکاتی که در ساخت تیزر باید به آن توجه کنید را برای شما شرح می دهیم.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه می تواند مزایای بی شماری در افزایش فروش و تولید سرنخ برای کسب و کار شما داشته باشد. در ادامه توضیح می دهیم که تیزرهای تبلیغاتی نمایشگاه چگونه می توانند برای شما مفید باشند.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک

به توضیح ویژگی ها و مزایای محصولات و خدمات شما کمک می کند.

در صورتی که محصول یا خدماتی دارید که توضیح آن به صورت چهره به چهره برای شرکت تولیدکننده یا توزیع کننده کاشی و سرامیک شما مشکل است؛ تیزر تبلیغاتی می تواند به صورت تصویری و صوتی آن ها را به نمایش بگذارد. این امر  می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا محصولات و خدمات را بهتر درک کنند. در نتیجه برای بازدید از نمایشگاه و استفاده از محصولات یا خدمات شما اشتیاق بیشتری داشته باشند.

علااوه بر این، ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک با طراحی خوب می تواند به معرفی برند شما به مخاطبان وسیع تری کمک کند و شرکت شما را به عنوان پیشرو در صنعت کاشی و سرامیک معرفی کند. با نمایش محصولات منحصر به فرد، طرح های نوآورانه و تعهد به کیفیت در تیزر تبلیغاتی نیز، می توانید نام تجاری خود را به عنوان انتخاب ارجح هم برای صاحبان خانه و هم برای مشاغل قرار دهید.

ساخت تیزر تبلیغاتی به نمایندگان فروش شرکت کمک می کند.

در صورتی که به دنبال یک ابزار فروش منحصر به فرد هستید؛ ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک می تواند بهترین راه حل برای شما باشد. زیرا تیزرها شروع کننده مکالمه بسیار خوبی برای نمایندگان فروش شما هستند. به این معنی که آن ها به نمایندگان فروش شرکت کمک کند تا یک شروع خوب برای مکالمه با بازدیدکنندگان از نمایشگاه داشته باشند. زیرا زمانی که بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شما با تماشای تیزر تبلیغاتی متوجه شوند که شما چه محصولی را با چه ویژگی هایی ارائه می دهید؛ مشتاق می شوند تا در مورد آن بیشتر بدانند.
تیم ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما به شما کمک می کند تا تیزرهای تبلیغاتی داشته باشید که باعث ایجاد علاقه در بینندگان می شود و آن ها را مشتاق به دریافت بیشتر اطلاعات در مورد خدمات یا محصولات شما می کند.

به غرفه شرکت جلوه ای منحصر به فرد و جذاب می بخشد.

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک در مقایسه با دیگر روش های بازاریابی نظیر بنر و … خیلی بیشتر توجه حاضران در نمایشگاه را به خود جذب می کند. در حقیقت تیزرها و تبلیغات ویدیویی با زنده کردن موضع خسته کننده شما، به تماشاگران این پیغام را می دهد که شما چیز هیجان انگیزی برای ارائه دارید. در نتیجه با تقویت حس کنجکاوی، آن ها را مشتاق بازدید از نمایشگاه و استفاده از خدمات و محصولات شما می کند.

باعث کاهش فرصت های از دست رفته در نمایشگاه می شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک می تواند در زمانی که تیم فروش مشغول است، بازدیدکنندگان را سرگرم کند و آن ها را از رفتن به غرفه های دیگر منصرف کند. زیرا در نمایشگاه ها، غرفه داران اغلب با مشتریان مشغول می شوند و نمی توانند به همه بازدیدکنندگان رسیدگی کنند. در این شرایط، تیزر تبلیغاتی می تواند به جذب توجه بازدیدکنندگان و سرگرم کردن آن ها کمک کند. این امر می تواند باعث شود که بازدیدکنندگان در غرفه بمانند و منتظر حضور تیم فروش شوند.

نکات مهم برای ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک

ساخت تیزر تبلیغاتی فرایند و مراحل مختلف از سناریو نویسی، فیلم برداری و تدوین دارد. هر کدام از این مراحل باید توسط متخصصان و افرادی حرفه ای انجام شود تا در نهایت تیزر تبلیغاتی بتواند نتیجه قابل قبول و تاثیر چشم گیری در کسب و کار شما داشته باشد.

با این حال برای ساخت تیزر تبلیغاتی باید به یک سری نکات کلی توجه داشت که عبارت اند از:

  • کوتاه و مختصر باشد: بازدیدکنندگان نمایشگاه معمولاً زمان زیادی برای تماشای تیزر تبلیغاتی ندارند. بنابراین تیزر باید کوتاه و مختصر باشد. طول تیزر تبلیغاتی بهتر است بین 30 ثانیه تا یک دقیقه باشد.
  • جذاب و درگیرکننده باشد: تیزر باید بتواند توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و آن ها را درگیر کند. برای این کار می توان در ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک از تصاویر و جلوه های ویژه جذاب استفاده کرد.
  • مرتبط با محصول یا خدمات شرکت باشد: تیزر باید بر UPS یا مزیت رقابتی محصول یا خدمات شرکت تأکید کند. این امر می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا متوجه شوند که محصول یا خدمات شرکت چگونه می تواند به رفع مشکلات و نیازهای آن ها کمک کند.
  • از صدا استفاده نکنید: سالن های نمایشگاه معمولاً بسیار شلوغ و پر سر و صدا هستند. بنابراین استفاده از صدا در ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه کاشی و سرامیک ممکن است تأثیر آن را کاهش دهد.
  • از چندین ویدیو در یک حلقه استفاده کنید: این امر می تواند به جلوگیری از خسته شدن بازدیدکنندگان کمک کند.
  • متن زیادی برای خواندن اضافه نکنید: از متن کوتاه و مختصر استفاده کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند آن را به سرعت درک کنند.
  • از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید: تصاویر با کیفیت بالا می توانند تأثیر تیزر را بسیار افزایش دهند.

سخن پایانی

ساخت تیزر نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک می ‌تواند ابزاری قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند، تولید سرنخ و جذب بازدیدکنندگان به نمایشگاه باشد. البته به این شرط که به بهترین شکل و با تجهیزات و تکنیک های نوین ساخته شده باشد. تیم دیجیتال مارکتینگ ما در مجموعه مارکت پیما با داشتن خلاق ترین سناریونویسان، مجرب ترین کادر فیلم برداری، عکس برداری و تدوین به شما کمک می کند تا تیزر تبلیغاتی با بالاترین بازدهی را در اختیار داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از کارشناسان مجرب ما مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید.

نظر دهید