Skip links

ابزارهای آنلاین و رایگان مدیریت پیج اینستاگرام (قابل استفاده در ایران)

ابزارهای آنلاین و رایگان مدیریت پیج اینستاگرام (قابل استفاده در ایران)

 بسیاری از ابزارهای موجود برای مدیریت پیج اینستاگرام در ایران قابل‌دسترس نیستند و یا تنها استفاده از برخی قسمت‌های آن‌ها رایگان بوده و برای بهرمندی از تمام امکانات و قابلیت‌های آن‌ها نیاز است تا اشتراک این‌گونه ابزارها را تهیه کنید.

در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از بهترین ابزارهای آنلاین و رایگان برای مدیریت پیج اینستاگرام که در ایران قابل‌استفاده هستند را به شما معرفی کنیم تا از آن‌ها برای پیشرفت پیج و کسب‌وکار خود بهره ببرید.

 

البته درصورتی که نیاز به ادمین حرفه ای اینستاگرام دارید میتونید از طریق این صفحه سفارش بدید !

ادمین اینستاگرام 

بهترین ابزارهای آنلاین و رایگان مدیریت صفحه اینستاگرام

بهترین ابزارهای آنلاین و رایگان مدیریت صفحه اینستاگرام در ایران

مدیریت پیج اینستاگرام با برنامه ایرانی نوین هاب

با نوین هاب شما این امکان را دارید تا محتوای موردنظر خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌صورت پست، استوری، IGTV و ویدیوهای یک دقیقه یا چند اسلایدی منتشر کرده و هشتگ و لوکیشن اضافه کنید. در بخش‌های مختلف این برنامه امکان منشن کردن افراد در پست‌ها، استفاده از استیکرها و نظرسنجی‌های اینستاگرام، جواب دهی به کامنت‌ها و … برای شما وجود دارد. 

برنامه کاربردی: SocialCaptain

یکی از راه‌های تعامل با مخاطبین و پیج های دیگر، لایک کردن و کامنت گذاشتن در زیر پست‌هایی است که به کسب‌وکار شما مربوط می‌شوند که این کار به‌مرورزمان خیلی خسته‌کننده و زمان‌بر خواهد بود. هوش مصنوعی SocialCaptain به کمک شما آمده و بخشی از تعاملات مانند فالو کردن مخاطبانتان، لایک کردن و کامنت گذاشتن را برای شما انجام می‌دهد تا سرعت تعاملتان با دیگر پیج‌های موجود در اینستاگرام افزایش پیدا کند.

مدیریت صفحه اینستاگرام با خود اینستاگرام: Instagram Insights

اگر حساب کاربری شما به‌صورت بیزینسی یا تجاری باشد می‌توانید از این قابلیت که خود اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌دهد برای مدیریت پیج استفاده کنید. برای استفاده از Instagram Insights فقط می‌توانید از نسخه تلفن همراه اینستاگرام استفاده کنید. این ابزار برای افرادی که تازه شروع به آنالیز پیج خودکرده‌اند مناسب بوده و اطلاعاتی مانند زمان آنلاین بودن فالوورها، اطلاعات مختلف راجع به آن‌ها، پست‌هایی لایک کرده یا کامنت گذاشته‌اند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تحلیل هشتگ‌ها با Hashtagify

Hashtagify یک ابزار رایگان و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید به‌صورت رایگان هشتگ‌های موجود در اینستاگرام را تجزیه‌وتحلیل کنید. با استفاده از موتور سرچ Hashtagify می‌توانید یک هشتگ را سرچ کرده و ببینید که این هشتگ چقدر تکرار شده است و اینفلوئنسرها و دیگر پیج‌های فروش از چه هشتگ‌هایی در زیر پست‌های خود استفاده کرده‌اند و زمان فعالیت و هشتگ گذاری را که بیشترین بازدهی را داشته است ببینید.

برنامه‌ریزی مدیریت صفحه اینستاگرام با Hootsuite

در Hootsuite شما این امکان را دارید تا با یک داشبورد اختصاصی، مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به دست بگیرید. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید محتواهای مربوط به اینستاگرام یا سایر اپلیکیشن‌ها مانند پینترست را به‌طور مستقیم یا به‌صورت زمان‌بندی‌شده به اشتراک بگذارید.

آمارگیری اینستاگرام با Combin

با استفاده از Combi، اینستاگرام یک آمار اولیه از میزان فعالیت کاربران و رشد مخاطبان شما ارائه می‌دهد که کمک می‌کند تا بهترین محتوا و زمان برای انتشار پست و استوری را به‌صورت رایگان مشخص و مدیریت کنید.

زمینه‌های برتری صفحه با Iconosquare

Iconosquare یک ابزار آنلاین و رایگان بوده که به‌حساب‌های بیزینسی یا تجاری اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا ببینند در چه حوزه‌هایی موفق عمل کرده‌اند یا در چه حوزه‌هایی جا دارد که پیشرفت کنند. با آیکونوسکوئر می‌توانید زمان‌بندی انتشار پست‌های خود را مدیریت کرده و با آنالیز پست‌هایی که در 30 روز گذشته از پیج منتشر کرده‌اید، مواردی مانند نرخ تعامل، آمار مربوط به استوری و میزان فعالیت و جذب فالوور را ببینید.

مدیریت صفحه و زمان انتشار پست‌ها با ابزار آنلاین Grum

Grum به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای موردنظرتان را در تاریخ معینی که برنامه‌ریزی کرده‌اید بر روی اینستاگرام قرار داده و همچنین کامنت اول پستتان نیز کامنت خود شما باشد. بسیاری از پیج‌ها ترجیح می‌دهند تا برای زیباتر دیده شدن پست‌ها هشتگ‌ها را در آخر کپشن وارد نکرده و آن‌ها را در کامنت اول قرار دهند و برای این افراد، این ابزار بسیار کارآمد خواهد بود.

تجزیه‌وتحلیل نموداری اطلاعات پیج با Union Metrics

یونیون متریکس را می‌توان یک ابزار آنلاین و رایگان عالی برای تحلیل حساب به‌صورت نموداری دانست که برای مدیریت پیج اینستاگرام اطلاعات مفیدی مانند نوع هشتگ و محتوایی که باید در پیج قرار دهید را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما می‌گوید که گروه بزرگ دنبال کنندگان پیجتان چه کسانی هستند. البته این برنامه دارای یک نسخه پولی نیز بوده که ابزارهای آنالیز نموداری بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد.

بهترین ابزارهای آنلاین و رایگان مدیریت صفحه اینستاگرام

شناسایی بدترین زمان‌ها برای پست و استوری با Squarelovin

با استفاده از Squarelovin می‌توانید پیج خود را در طول بازه‌های زمانی ساعتی، روزانه، ماهانه و سالانه آنالیز کرده و ببینید که در پست گذاری چه عملکردی داشته‌اید و چه فیلترهایی می‌توانند به شما کمک کنند تا عملکرد خود را ارتقا دهید.

مدیریت صفحه اینستاگرام و مقایسه پیج های رقیب با Keyhole

این ابزار رایگان در ایران قابل‌دسترس بوده و به شما کمک می‌کند تا با سایر رقبایی که در زمینه فعالیت خوددارید آشنا شده و عملکرد خود با آن‌ها را مقایسه کنید. همچنین برای افرادی که به دنبال برگزاری مسابقه‌های اینستاگرامی و دنبال کردن هشتگ‌های خاص هستند، این ابزار یک تجربه عالی خواهد بود.

تحلیل جامع اینستاگرام با Socialbakers

Socialbakers امکان تحلیل رایگان اینستاگرام با استفاده از ابزارهای تحلیلی و نموداری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از این اطلاعات برای تحلیل محتوای پست‌ها و استوری‌ها و بررسی هشتگ‌ها استفاده کنید.

مقایسه رقبای موجود با Minter

Minter نیز به شما امکان مقایسه صفحه اینستاگرام خود با دیگر صفحه‌هایی که محتوای مشابه تولید می‌کنند (برای مثال مقایسه پیج آنلاین شاپ لوازم‌آرایشی شما با دیگر پیج های فعال در این زمینه) می‌دهد و می‌توانید با تحلیل فعالیت پیج های مشهور، استراتژی مخصوص پیج خود را طراحی کنید.

پست گذاری با اندازه اصلی با Repost

اگر جزو پیج‌هایی هستید که به دنبال اشتراک‌گذاری محتواهای UGC می‌گردید که بسیار موردتوجه فالوورها نیز است، Repost یک ابزار مناسب در این زمینه بوده که به شما کمک می‌کند تا ویدیو و یا عکس موردنظرتان را با همان کیفیت اصلی و همراه بانام مالک یا پدیدآورنده آن در پیج خود قرار دهید. مدیریت صفحه اینستاگرام با این ابزار بازدهی و تعامل شما با مخاطبان و پیج‌های دیگر افزایش پیدا می‌کند.

چرا مدیریت و آنالیز صفحه اینستاگرام اهمیت دارد؟

بیش از یک میلیارد حساب کاربری فعال در اینستاگرام که بیش از نیمی از آن‌ها روزانه حداقل یکبار وارد این برنامه می‌شوند، می‌تواند به‌خوبی پرطرفدار بودن این اپلیکیشن را نشان دهد. یک تجزیه‌وتحلیل درست از صفحه شخصی، تجاری یا creator شما می‌تواند نشان دهد که آیا شما به‌عنوان یک سوشال مارکتر فعال در هرکدام از این نوع صفحات تاکنون عملکرد خوبی در مدیریت پیج داشته و آیا زمان و هزینه‌ای که صرف تولید محتوای پیج داشته است توانسته اثربخش باشد یا خیر. استفاده درست از ابزارهای مدیریت و آنالیز صفحه اینستاگرام اشتباهات شما را مشخص کرده و با درست کردن این اشتباهات قدم‌به‌قدم صفحه شما تبدیل به یک منبع درآمد مناسب شده و این درآمد هرروزه می‌تواند بیشتر شود.

برای مثال اگر یک پیج فروشگاه آنلاین (آنلاین شاپ) در اینستاگرام دارید، با مدیریت صفحه اینستاگرام متوجه می‌شوید که چه میزان پست و استوری در چه بازه زمانی گذاشته شود بهتر است و محتوای مناسب با مخاطبین هدف خود تولید کنید. انتشار محتواهای تولیدی در زمان مناسب، افزایش تعامل با دنبال کنندگان صفحه‌تان، هدایت افراد علاقه‌مند به کسب‌وکار شما به سمت پروفایلتان ازجمله مواردی است که در یک مدیریت درست انجام‌شده و پیج شما را محبوب می‌کند.

جمع‌بندی بهترین ابزارهای آنلاین و رایگان مدیریت صفحه اینستاگرام قابل‌استفاده در ایران

برای پیشرفت و دیده شدن در هر چیزی نیاز به تلاش، پشتکار و دانش در آن حوزه داریم. برای پیشرفت در اپلیکیشن پرطرفداری مانند اینستاگرام و کسب درآمد از آن نیاز داریم تا ابتدا مخاطب هدف را شناسایی کرده و مطابق با سلیقه او محتوا تولید کنیم. در ادامه آنالیز و مدیریت صفحه اینستاگرام نقش مهمی داشته و به کمک ابزارهای رایگانی که معرفی شد می‌توانید عملکرد پیجتان را تحلیل کرده و مخاطبان زیادی را جذب کنید.

نظر دهید