Skip links

هزینه تولید محتوا اینستاگرام

هزینه تولید محتوا اینستاگرام

هزینه تولید محتوا اینستاگرام

هزینه تولید محتوا اینستاگرام


مسلما یکی از مهم ترین مسائلی که تعیین استراتژی بازاریابی اینترنتی مجموعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بحث بودجه و هزینه ها بوده و لازم است پیش از انجام پروژه برنامه ریزی دقیقی برای این منظور انجام گیرد. تیم مارکت پیما تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا هزینه تولید محتوا اینستاگرام مجموعه شما، تا حد امکان پایین و به صرفه باشد. در ادامه توضیح کاملی از هزینه تولید محتوا اینستاگرام و خدمات مارکت پیما در زمینه بازاریابی اینستاگرام خواهیم پرداخت. اگر وقت کافی برای مطالعه توضیحات را ندارید، از طریق شماره درج شده در انتهای متن، پاسخ گوی شما عزیزان خواهیم بود.


 

هزینه تولید محتوا اینستاگرام


از صفر تا صد بازاریابی در اینستاگرام ( پکیج کامل مارکت پیما) !

 

  • ساخت محتوای تصویری در قالب عکس، ویدئو، گیف، اینفوگرافی، موشن گرافی و ….
  • ساخت محتوای متنی.
  • مدیریت 24 ساعته شبکه‌های اجتماعی از طریق ادمین مجرب.
  • تعیین استراتژی و طرح ریزی برای افزایش فروش.
  • تبلیغات موثر در بهترین پیج‌های اینستاگرام.
  • طرح ریزی افزایش مخاطب.
  • طراحی کمپین.
  • تحلیل بازار و بررسی رقبا.

 

هزینه تولید محتوا اینستاگرام

 

در صورتی که فقط به خدمات تولید محتوا اینستاگرام نیاز داشته باشید، ابتدا طراحی در خصوص نوع محتوای شما صورت گرفته و سپس قیمت دهی صورت میگیرد. درواقع ابتدا باید حوزه فعالیت شما، بازار هدف و … بررسی شود و سپس با توجه به این که کدام شیوه محتوا بازخورد بهتری داشته باشد، نوع محتوا تعیین می‌شود. برای مثال:

یک مجموعه کلینیک پزشکی از طریق محتوای آموزشی و نمونه کار می‌تواند فعالیت خود را آغاز نماید که برای این منظور می‌توان از محتواهای مختلفی در قالب ویدئو، عکس، اینفوگرافی استفاده نمود. هر یک از این محتواها درجه کیفی داشته و تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب آن، شما هستید. اما مارکت پیما تمامی مشاوره های لازم برای حصول بهترین نتیجه را به طور رایگان در اختیار شما قرار داده تا با بینش دقیق تری به این حوزه وارد شوید.

 

هزینه پکیج کامل بازاریابی اینستاگرام

 

پکیج کامل بازاریابی مارکت پیما یعنی از صفر تا صد پروسه اجزایی بازاریابی در اینستاگرام، از حداقل هزینه ماهیانه 200 هزارتومان آغاز شده و قیمت اصلی آن به حوزه کاری و بودجه شما بستگی دارد. اما این نکته را در نظر بگیرید که صرف هزینه برای بازاریابی و برندسازی، نوعی سرمایه گذاری است که سودهی آن با استراتژی صحیح می‌تواند بسیار کوتاه مدت باشد.

 

ما از نگرانی‌های شما آگاهیم …!

 

پیش از شروع همکاری تلاش ما بر این است که انتظارات مشتریان گرامی به طور کامل شفاف سازی شده و سپس با تفاهم کاری و استراتژی کارآمد، به مسیر مشخصی وارد شویم. معیار اصلی فعالیت‌های مارکت پیما میزان بازخورد بوده و به بیانی ساده تر تمام تلاش‌های تیم مارکت پیما برای مشتریان گرامی،  باید به بازاریابی و فروش بیشتر مجموعه متقاضی ختم شود. در این راستا مارکت پیما متعهد است که:

  • از تمام ظرفیت‌های موجود برای حصول بهترین نتیجه استفاده کند.
  • در تمامی مراحل منافع و بازخورد مناسب را در نظر بگیرد.

 

کسب اطلاعات بیشتر از طریق: درگاه ارتباط با ما و شماره درج شده


هزینه تولید محتوا اینستاگرام

نظر دهید