Skip links

هزینه تولید محتوا موشن گرافیک

هزینه تولید محتوا موشن گرافیک

هزینه تولید محتوا موشن گرافیک

هزینه تولید محتوا موشن گرافیک


امروزه با توجه به گسترش  و تخصصی تر شدن کسب و کار ها، صاحبان مشاغل برای شناساندن خود به مشتری با سختی بیشتری مواجه هستند.  متخصصین صنعت تبلیغات، بستر وب و اینترنت را به عنوان بهترین و پربازده ترین وسیله برای متصل کردن مجموعه های ارائه دهنده خدمات و محصولات به مشتری معرفی می‌نمایند.طبیعتاً محتوای صوتی و تصویری که با عنوان موشن گرافیک شناخته میشود ، یکی از بهترین و کم هزینه ترین گزینه‌های برای جذب مخاطب و شناساندن محصول و خدمات به بازار هدف است.

 

هزینه تولید محتوا موشن گرافیک

 

هزینه تولید محتوا موشن گرافیک

 

همیشه یکی از مهم ترین معیار های انتخاب، هزینه های مرتبط با آن است، موشن گرافیک با توجه به دارا بودن اجزای مختلف از عناصر صوتی و تصویری هزینه بالاتری نسبت به دیگر محتواهای تولیدی دارد.

هزینه موشن گرافیک توسط تیم  تولید محتوا ممکن است بسیار متفاوت باشد که اصلی ترین عامل این اختلاف، کیفیت ارائه شده می‌باشد.

گروه بازاریابی مارکت پیما با توجه به وسعت کسب و کار مشتری و نیاز او به کیفیت های مختلف موشن گرافیک بسته های متنوعی برای متفاتی ارائه می کند تا مشتری انتخاب های گسترده تری داشته باشند.

مارکت پیما اعتقاد دارد “هزینه” هیچ گاه نباید معیار انتخاب شرکت ها خصوصاً شرکت های  نوپا باشد و بر همین اساس هزینه های متفاوت ارائه شده در بسته های گروه مارکت پیما  بر اساس نوع و سطح نیاز مشتری به کیفیت های متفاوت موشن گرافی متفاوت است.

 

 

عوامل تاثیر گذار در هزینه تولید محتوا موشن گرافیک

 

همانطور که اشاره شد موشن گرافی محتوایی مالتی مدیا است و تلفیقی از عکس، فیلم، انیمیشن، موسیقی و نریشن است. که کیفیت تک تک این اجزا اثر مستقیم بر خروجی کار  و نهایتاً هزینه تمام شده موشن گرافیک دارد. استفاده از عکس های آماده یا استودیویی، کیفیت ساخت انیمیشن ها و نریتور های آماتور و یا حرفی سهم به سزایی در تعیین هزینه موشن گرافی دارد.

نریتورها گویندگان متن موشن گرافیک هستند که مهارت های کافی در زمینه گویندگی دارند و توسط اساتید فن بیان آموزش های گویندگی را فرا گرفته اند. بهره گیری از نریتور های حرفه ای برای ساخت موشن گرافی تاثیر قابل توجهی در کیفیت خروجی دارد و صد البته هزینه تولید را نیز تغییر می دهد.

همین طور استفاده از عناصر گرافیکی رایگان یا قابل خریداری، استفاده از کیفیت های مختلف طراحی ، طول مدت نهایی پروژه ، میزان تجربه و مهارت گرافیست ها و تعداد نفرات آنان،فضایی که قرار است پروژه موشن گرافیک در آن منتشر شود همگی از جمله عواملی هستند که در تعیین هزینه موشن گرافیک تأثیر گذارند.

 

 

مارکت پیما ارائه دهنده خدمات ساخت موشن گرافیک با کیفیت های اقتصادی تا حرفه ای

 

گروه مارکت پیما برای انجام سفارشات موشن گرافیک شما ، کیفیت ها و بسته های قیمتی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.برای اطلاعات بیشتر و برآورد دقیق هزینه موشن گرافیک خود می توانید با ما تماس بگیرید.

 

ساخت موشن گرافیک

 

 

 

 

نظر دهید