Skip links

گوینده تیزر تبلیغاتی – نری ایتور

گوینده تیزر تبلیغاتی – نری ایتور

جهت اثر بخشی تیزرهای تبلیغاتی و موشن گرافیک‌ها، استفاده از گوینده تیزر تبلیغاتی متبحر یکی از روش‌های امروزی محسوب می‌شود. گوینده تبلیغاتی با تسلط بر گفتار میتواند مخاطب را درگیر پیام تبلیغاتی نموده و از این طریق پیام بیشتری را به او منتقل کند. گروه بازاریابی دیجیتال مارکت پیما با تجربه ۱۰ سال در ساخت محتوای تبلیغاتی همراه شماست تا گوینده تیزر تبلیغاتی مناسب خود را بیابید. جهت مشاوره رایگان از طریق واتساپ در ارتباط باشید. 

  • گوینده و دوبلور مناسب تیزر و موشن 
  • سناریو موشن و تیزر 
  • سفارش ساخت تیزر  با تجهیزات حرفه ای 

گوینده تیزر تبلیغاتی

سفارش گوینده تیزر از طریق مارکت پیما 

گوینده تیزر در مارکت پیما شخصی است که علاوه بر خوش صدایی، قواعد اصلی فن بیان و گویندگی را به صورت آکادمیک و تجربی فرا گرفته و توانسته نظر مدیران تیم را به خوبی جلب نماید.

از نظر مدیران و سرپرستان تیم مارکت پیما، گوینده تیزر حرفه ای شخصی است که توانسته توانایی ها و استعدادهای خدا دادی خود را در اندام های گفتاریاش کشف نماید. همچنین فرد گوینده تیزر تنها پس از کسب مهارت های تخصصی، تحصیلی، آموزشی و اکتسابی لازم، می تواند جذب تیم مارکت پیما گردد. گوینده تیزر در تیم ما میبایست با توجه به قواعد علوم ارتباطی و جامعه شناسی، قادر باشد تا پیام یک تیزر را با بیانی متناسب به مخاطب منتقل کند.

ما معتقدیم، تیزر تبلیغاتی هر برند می بایست متناسب با شخصیت و روح برند ساخته و صداگذاری شود. هر تیزر دارای ادبیات، لحن و صدای منحصر به فردی است که آن را بین مخاطبینش قابل شناسایی و یکتا خواهد کرد.

منحصر به فرد بودن صدای گوینده تیزر تبلیغاتی یکی از اصلیترین آیتم هایی محسوب می شود که به برند، محتوا و پیام تبلیغاتی شما شخصیتی یگانه و مستقل می بخشد.

تیم مارکت پیما از انواع صداها و گویندگان خانم و آقا برای اثر گذاری بیشتر محتوای تیزرها استفاده می نماید. تخصص و ارتباطات حرفه ای تیم، موجب کاهش هزینه های ساخت تیزرها و در نهایت قیمت مناسب محصولات مارکت پیما شده است.

پیکج «گوینده تیزر» اقتصادی و حرفه ای

تیم مارکت پیما آماده است تا کلیه خدمات خود را (شامل فیلمبرداری، سناریو نویسی، معرفی و انتخاب بازیگر، کارگردانی، صدا گذاری، موسیقی و … ) به صورت انفرادی و یا در مجموعهای کاملا تخصصی، در قالبهای مختلف (از جمله ساخت تیزرهای تبلیغاتی) ارائه نماید. این خدمات همگی با همکاری افراد حرفه ای عرضه می شوند تا بهترین نتیجه ممکن را برای شما به همراه داشته باشد.

قیمت مناسب، کیفیت بالای آیتم های مختلف پکیج های تبلیغاتی مارکت پیما (مانند گوینده تیزر و …) در کنار آپشنال بودن خدمات (به صورت جزئی و مجموعهای) از ویژگیهایی بشمار میآیند که میتوانند به شما در مدیریت هزینه ها و ارتقاء سطح تبلیغاتتان کمک شایانی نماید.

توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه نمونه کارهای مارکت پیما و تماس با کارشناسان و مدیران مجموعه، نمونه کارهای ما را دریافت و به خوبی بررسی نمایید. همواره ارائه قیمت مناسب، کیفیت بالا، هدفمندی و پیشبرد علمی و حرفهای پروژه ها مهمترین اهداف تیم مارکت پیما بشمار می آید.

گوینده تیزر تبلیغاتی

ویژگی های گوینده تیزر حرفه ای در تیم مارکت پیما

مارکت پیما معتقد است گوینده تیزر تبلیغاتی ، فردی هنرمند است که هنر تبدیل متون مختلف به یک کلام تاثیرگذار برای جذب مخاطبین بیشتر در تیزرهای تبلیغاتی را دارد.

مشتریان مارکت پیما میتوانند بخش عمده ای از ویژگی های زیر را در گویندگان تیزر مارکت پیما لمس کنند. گوینده تیزر در این مجموعه:

  • صدایی قدرتمند، دلنشین و با لحنی آرام دارد
  • دارای استعداد ذاتی و روحیه ای خلاق است تا با استفاده از خلاقیت خود بتواند اثری جدید و منحصر به فرد برای شما خلق نماید
  • استعداد و توانایی تغییر و تعیین صدایی منحصر به فرد برای هر برند (یا تیزر تبلیغاتی) را دارد
  • مهارت فن بیان را در کنار قدرت خواندن صحیح متون به خوبی آموخته است
  • با قواعد و دانش روانشناسی مخاطبین، مذاکره و برندسازی و … آشنا بوده و مهارت لازم برای ایجاد ارتباط با احساسات مخاطبین را دارد
  •  به لهجه و زبانی که در آن گویندگی میکند، کاملا مسلط است
  • دانش، قدرت و مهارت ایجاد هیجان و احساس متناسب با محتوای تیزر را در اجرای خود دارد
  • توانایی تاثیر گذاری در ثانیه های اول تیزر بروی مخاطب را دارد
  • با اغراق و زیاده گویی بیجا تیزر شما را مصنوعی جلوه نمیدهد
  • توانایی و مهارت شخصیت دادن به محتوا و متن تیزر را دارد
  • مهارت، توانایی فنی و تخصص استفاده از نرم افزارها و سخت افزارهای مختلف گویندگی همچون میکروفون و … را فرا گرفته است
  • با آخرین تکنیک ها و تکنولوژی های گویندگی آشنا بوده و اطلاعات خود را همیشه به روز نگه میدارد

عوامل تاثیرگذار در کیفیت صدای یک گوینده تیزر

هنر و صدای دلنشین گوینده تیزر تبلیغاتی ، می تواند تعیین کننده کیفیت خروجی یک پادکست، فیلم و یا هر نوع محتوای صوتی و تصویری بشمار رود. همچنین کیفیت صدای گوینده، تاثیر بسیار زیادی در انتقال مفهوم و محتوا به مخاطب دارد. صدای دل انگیز و گویش رسای گوینده تیزر، باعث می شود تا مخاطب علاوه بر لذت بردن از شنیدن متن تهیه شده، ناخودآگاه درک بهتری را از سناریوی شما داشته باشد.

گویندگان تیزر در مارکت پیما، تنها از میان افرادی انتخاب می شوند که با کمک مهارتها و ویژگی های یاد شده، توان ارائه یک کار با کیفیت و حرفه ای به شما را دارند. همچنین مدیران تیم ما، همواره برای بالا بردن سطح کیفی خدمات نیروهای خود را آماده و به روز نگه می دارند.

تمرینات و وظایف یک گوینده تیزر در مارکت پیما

همانطور که گفته شد، گوینده تیزر تبلیغاتی یک تخصص محسوب می گردد که برای اجرای درست آن گوینده می بایست علاوه بر صدای ذاتی خوش، دانش و علم لازم را نیز کسب نماید. گوینده تیزر نیز مانند سایر افراد برای رسیدن به موفقیت، نیازمند تمرین، تلاش و پشتکار فراوانی است.

گوینده حرفه ای برای بهتر شدن کیفیت کار خود، لازم است تا حنجره خود را با تمرین و مراقبت همه روزه تقویت نماید. تمرینات تنفسی درست در کنار تمرین تقویت و پرورش صدا میتوانند به پرحجم کردن صدای یک گوینده تیزر کمک کند. ورزش عضلات حنجره نیز باعث می شود تا صدای گوینده تیزر در هنگام کار دچار گرفتگی نشود و عمق مناسبی پیدا کند. تمرین و ممارست در تقویت صدا یکی از نیازهای اصلی برای ماندگاری در حرفه گویندگی بشمار می رود.

گوینده تیزر تبلیغاتی

جذب گوینده تیزر حرفه ای در تیم مارکت پیما

مارکت پیما مجموعه‌ای پویا بشمار می آید که همیشه در تلاش برای جذب استعدادها و متخصصین جوان کشور در حوزه مارکتینگ بوده است. اگر شما نیز علاقه دارید به عنوان یک گوینده تیزر فعالیت خود را آغاز کنید و توان برآورده کردن انتظارات تیم ما را دارید، حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید. صدای خوب، علاقه شخصی، خلاقیت و استعداد ذاتی شروط اولیه و لاینفک شما برای ورود به حرفه گویندگی محسوب می شوند.

علاوه بر این، مارکت پیما از شما انتظار دارد تا به عنوان یک گوینده تیزر بتوانید:

  • توجه مخاطبان را به وسیله صدا و قدرت گویش خود به محصول مورد نظر تیزر جلب کنید.
  • از لحاظ علمی، دانش و تخصص لازم گویندگی را کسب کرده و مهارتهای تکنیکی را آموخته باشید.
  • توانایی بیان درست و خواندن حرفه ای همه متون ارائه شده را با گویشی درست و صریح داشته باشید.
  • قادر به کنترل و تغییر صدای خود باشید.
  • شما به عنوان یک گوینده با استعداد و متخصص می بایست بتوانید هر متن را با صدا و شیوهای منحصر به فرد برای هر برند اجرا نمایید.
  • پیام تیزر را با استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف به خوبی برای مخاطبین بیان نمایید، تا همه بینندگان بتوانند به سادگی آن را درک نمایند.
  • به عنوان یک گوینده تیزر حرفه ای، باید بتوانید به آنچه بیان نموده و یا متنی که می خوانید، باور داشته باشید.
  • تعهد کاری بالایی داشته باشید و به کار و مسئولیت خود احترام بگذارید.
  • قادر به استفاده از استعدادهای ذاتی خود برای ایجاد خلاقیت در کار باشید.
  • همیشه در پی ارتقاء سطح علمی و مهارت خود باشید.

کلام آخر

گوینده تیزر تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل دخیل در کیفیت نهایی یک پکیج تبلیغاتی تصویری بشمار می رود. برای انتخاب یک گوینده تیزر خوب، می بایست علاوه بر مهارت فرد، به نوع صدا و منحصر به فرد بودن آن نیز توجه داشت.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی، یکی از روش های رایج مارکتینگ در دنیای مدرن محسوب می شود که ما در مارکت پیما به طور تخصصی به آن پرداخته ایم. استفاده از گویندگان خانم و آقای خوش صدا در تیزرها یکی از ترفندهای موفقی است که برای تاثیرگذاری بیشتر آن مورد استفاده قرار می گیرد. ما در مارکت پیما از گویندگانی با صداهای خاص کمک می گیریم، که با قیمت مناسبی می توانند به شما در رسیدن به اهداف تبلیغاتیتان کمک کنند.

از منظر مارکت پیما، گوینده تیزر، صرفا یک فرد خوش صدا برای بیان پیام و متن نوشته شده از طریق بازخوانی متن بشمار نمی آید، بلکه گوینده هنرمندی است که از توانایی های تخصصی خود برای برجسته نمودن محتوای تیزر استفاده کند. استفاده از صداهای متناسب و همخوان با محتوای تیزر در کنار خدمات سناریو نویسی، فیلمبرداری، کارگردانی، انتخاب بازیگر و … تنها بخشی از پکیج های مارکتینگ ما محسوب می شود که همگی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار دارد.

ایجاد یک آوای خاطره انگیز و لذت بخش، تنظیم تن صدا، نوع بیان، ایجاد احساسات و هیجان در مخاطبین، تاثیر گذاری سریع در مخاطب، صراحت و شیوایی بیان، تلفظ درست کلمات، روح بخشی، خلاقیت، یکتایی و ماندگاری صدا و … از جمله مهمترین وظایفی هستند که بر عهده گوینده تیزر قرار دارد.

مارکت پیما، به عنوان یک مجموعه متخصص در پیمایش و جهت دهی اصولی برنامه مارکتینگ برند شما، توصیه می نماید تا آینده حرفه ای خود را تنها با استفاده از افراد متخصص و حرفه ای تضمین کنید.

ارائه پکیج های کامل مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ، در کنار خدمات جزئی ساخت تیزرهای تبلیغاتی همچون گویندگی، صداگذاری، سناریو نویسی، فیلمبرداری، کارگردانی و … تنها بخشی از سرویس های تخصصی مارکت پیما بشمار می آیند که با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شما متقاضیان و مخاطبین عزیز قرار گرفته است. با ما در مارکت پیما همراه باشید…

نظر دهید