Skip links

دریافت تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی

دریافت تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی

دریافت تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی تنها در صورتی امکان پذیر است که شرایط و قوانین اعلام شده توسط اینستاگرام را داشته باشید. کسب و کارها و شرکتهای بزرگ و باهوش، دیگر به اهمیت استفاده از پلتفرم‌های اجتماعی و تخصصی مانند اینستاگرام برای بالا بردن فروش و مارکتینگ خود پی برده اند. اما تنها داشتن یک صفحه معمولی در شان برند خاص شما نیست. برندهای خاص، همیشه باید به فکر داشتن هویتی خاص در فضای عمومی باشند. خاص بودن یک صفحه در اینستاگرام، با داشت تیک آبی اینستاگرام معنی پیدا خواهد نمود. داشتن این نشان در کنار تصویر لوگوی شما، تاییدیه است که بیشتر از آنچه تصور میکنید شما را در نظر مخاطبینتان مهم و خاص جلوه میدهد. اما آیا دریافت تیک آبی اینتستاگرام برای کمپانی میسر است؟ آیا همه میتوانند صفحه خود را آنقدر فعال و پویا کنند که اینستاگرام برندشان را در گروه صفحات مشهور و خاص خود قرار دهد؟ پاسخ تمام سوالات شما در نزد کارشناسان متخصص مارکت پیما است. برای کسب اطلاعات بیشتر، پس از مطالعه این مطلب با ما در تماس باشید.

دریافت تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی

آیا دریافت تیک آبی اینستاگرام برای همه کمپانیها میسر است؟

اصولا، تیک آبی اینستاگرام به صفحاتی تعلق میگیرد که به طور واضح متعلق به یک شخص، برند، شرکت و ارگان خوشنام و معروف باشد که فعالیت قانونی انجام میدهند. مشهور بودن برند شما امری لازم نیست. داشتن شهرت ذاتی برند، باعث میشود کاربران به جستجوی برند بپردازند و آن را فالو کنند، که باعث کوتاه تر شدن پروسه دریافت تیک آبی اینستاگرام برای برند شما میگردد. اصالت و برجسته بودن از مولفه‌های مورد توجه و مهم اینستاگرام برای اعطای این نشان محسوب میگردد. 

اساسا نشان تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی ، تائیدیه ای برای اورجینال بودن صفحه شما بشمار میآید و نشان میدهد این صفحه توسط خود صاحب برند (یا نماینده رسمی او) ساخته شده و اداره میگردد. به عبارت بهتر تیک آبی به مخاطب این اطمینان را میدهد که شما همان کسی هستید که ادعا میکنید! اما در واقعیت داشتن این نشان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و باعث میشود منحصر به فرد بودن، شهرت و اعتبار بیشتری را در جامعه اینستاگرام کسب نمایید. 

داشتن تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی ، یکی از بزرگترین دستاوردهایی محسوب میشود که هر برند یا کمپانی میتواند در پلتفرم خود به آن دست یابد. با آنکه این نشان تاییدی بر کیفیت کالا یا خدمات شرکت محسوب نمیگردد، اما از لحاظ روانی تاثیر زیادی بر اعتبار شما از دید مخاطبتان خواهد داشت. پس توصیه میکنیم برای دریافت این نشان، سریعتر اقدام نمایید. شما همواره میتوانید روی کمک تیم خبره و مجرب مارکتینگ پیما درجهت تولید محتوای باکیفیت و خاص، مدیریت مستمر صفحه، پاسخگویی سریع و همیشگی به مخاطبین، و نیز دریافت تیک آبی اینستاگرام حساب ویژهای داشته باشید.

چرا داشتن تیک آبی مهم است؟

مهمترین عاملی که این نشان را ارزشمند میکند، سختگیری و حساسیت اینستاگرام در اعظای آن به کاربران است. پروسه بررسی اعتبار شما در این پلتفرم توسط کارمندان اینستاگرام انجام شده، و به همین دلیل هم میتواند شهرت خوبی را برای شما به ارمغان آورد. در واقع این نشان امضای شخص مدیرعامل اینستاگرام روی صفحه شما است که میگویید «بچه ها من این برند رو میشناسم، هم چی خوبه!!! امضاء اینستاگرام 😊»

داشتن تیک آبی اینستاگرام چه فایدهای دارد؟

یک برند باهوش میتواند از نشان تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی برای گسترش دامنه مخاطبین و جامعه هدف خود به خوبی استفاده نماید. شما در این صفحه با ایجاد ارتباط مستقیم و امن با مشتریهای خود، یک فضای صمیمانه و هدفمند را ایجاد میکنید، و با محتوایی که در آن قرار میدهید بسیاری از مسائل و نکات مربوط به پروسه تولید، طرز مصرف، فواید و برتریهای محصولاتتان را برای آنها شرح میدهید. تصور کنید شما یکبار محتوایی هدفمند و با کیفیت تولید میکنید که مخاطبتان آنرا همیشه، و در زمانی که به آن نیاز دارد، میتوانند بیابند و ببینند. این یعنی شما برای تک تک مشتریانتان محصول خود را در لحظهای که مشتری به آن نیاز دارد، پرزنت کردهاید و در حقیقت آمار فروشتان را بالا خواهید برد.

آیا هر محتوایی را میتوان در صفحه قرار داد و انتظار دریافت تیک آبی اینستاگرام را داشت؟

قطعا پاسخ این سوال منفی است.

شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام علاوه بر مخاطبین زیاد و فعال، نیاز به محتوای حرفهای و منحصر به فرد دارید. محتوای شما در کنار دیگر آیتمهای مورد نیاز توسط اینستاگرام ارزیابی شده و اگر در گروه محتواهای هجو و یا کپی برداری شده قرار داشته باشند، دیگر لایق دریافت این نشان ارزشمند نخواهید بود.

تهیه و تولید محتوای تخصصی و حرفهای نیازمند داشتن یک تیم حرفهای برای نوشتن و طراحی سناریو، تصویرسازی، عکاسی، تجهیزات بروز، گرافیستهای مجرب، گویندگان خوش صدا، گروه موسیقی و … است، که مسلما حرفه و کار شما اجازه در اختیار داشتن همه این موارد را به شما نخواهد داد. ما در مارکت پیما میتوانیم همه امکانات مورد نیاز شما را تامین نموده و همراه شما باشیم. تخصص ما تولید محتوا، مدیریت صفحات مجازی، دریافت نشان تیم آبی اینستاگرام و … برای برند و شرکت شما است.

تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی

نکات کاربردی در افزایش اعتبار برند و بالا بردن شانس دریافت تیک آبی اینستاگرام 

ما در مارکت پیما بر این باوریم که امروزه مدیریت صفحات و ساخت محتوا برای صفحات اینستاگرام یک حرفه تخصصی و بسیار ظریف است که انجام درست آن به ابزار و تخصص‌های زیادی نیاز دارد. 

اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید، توصیه میکنیم نکات زیر را رعایت نمایید تا بتوانید طی چندین سال آینده قابلیت دریافت تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی را بدست آورید.

  • کانال‌های و شبکه های اجتماعی مختلف دارای کارایی و شخصیت‌های متفاوتی هستند.

اما برند شما باید در تمام این پلتفرمها شخصیت ثابتی را برای خود حفظ نماید. سعی کنید از نام، عکس پروفایل، لوگو و بیو یکسانی استفاده نمایید. همچنین محتوای خود را در همه پلتفرم ها برای یک شخصیت از مشتریانتان تهیه نمایید تا تمایزی در صفحات شما ایجاد نشود.

  • مدیریت صحیح و دقیقی روی صفحه خود داشته باشید.

به یاد داشته باشید صفحه شما به معنی چشم و گوش شماست. از اینرو نباید نسبت به کامنت ها، لایک ها، استوری ها و به خصوص پیام های مستقیمی که برای شما ارسال میشود بی‌تفاوت باشید. کاربر شما، برای ارسال پیام خود زمان هزینه نموده است، و از شما انتظار پاسخگویی دارد. بی احترامی به کاربر، میتواند عواقب ناخوشایندی را برای صفحه و در نتیجه برندتان داشته باشد. مارکتینگ پیما به مخاطبین خود توصیه میکند تا زمانی که توان مدیریت و اداره صفحه مجازی ندارند، از ورود و ایجاد آن خود داری کنند. درست است که با نبودن در فضای اینستاگرام، خود را از رقبایتان عقب انداخته اید، اما مدیریت غلط صفحه، زیانهای بیشتری را به شما میرساند. البته پیشنهاد ما استفاده از کارشناسان مجرب و خبرهای است که تیم مارکتینگ پیما برای مدیریت حرفهای صفحات مجازی در اختیارتان قرار خواهد داد.

  • با ایجاد یک صفحه حرفه ای شهرت خود را در فضای مجازی افزایش دهید.

اقتدار در تولید محتوای خوب، نشان دهنده مصمم بودن و کیفیت خوب محصولات شما است. 

  • با استفاده از یک شبکه ساماندهی شده و منظم، خود را در فضاهای مجازی مختلف برجسته و مشهور نمایید.
  • هیچگاه به دنبال دور زدن و کوتاه کردن مسیر قانونی و درست، با استفاده روشهای جعلی و نادرست نباشید. خریدن فالورهای فیک، استفاده از لینکهای دروغین، تیترهای دروغین، محتوای هجو و … باعث بد نامی و به تعویق افتادن پروسه دریافت تیک آبی برای شما خواهد شد. توصیه اکید مارکتینگ پیما به شما، خودداری از گوش کردن به راههایی است که افراد غیر متخصص و ناآگاه به شما پیشنهاد خواهند نمود.
  • با مخاطبینتان صمیمیتر شوید، و آنها را با اعضای اصلی خود در ارتباط بگذارید. ایجاد ارتباط مستقیم از طریق پیام، استوری، پست و به خصوص لایو باعث بالاتر رفتن سطح اعتماد اینستاگرام و فالوورهایتان به شما خواهد شد.
  • واکنش خاطبین خود را روانشناسی کنید و از محتواهایی که بیشتر مورد توجه مخاطبینتان قرار میگیرد، استفاده نمایید. برای این کار مسلما به یک تیم بسیار حرفه ای و متخصص نیاز دارید تا به خوبی نتایج پستها و استوریهای شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.
  • هرچه بیشتر در صفحه مجازی و اینستاگرام فعال باشید و حضور پر رنگ‌تری داشته باشید، زودتر توسط تیم اینستاگرام مورد تایید قرار میگیرید.

کلام آخر

فضای مجازی، یک موقعیت جدید برای تقابل با مخاطبین شما است، که امروزه همه به آن دسترسی دارند. اما استفاده مطلوب از این فرصت مستلزم داشتن دانش، تجربه، مهارت و ابزارهای لازمی است که بهتر است به آنها اشراف داشته باشید. 

در آخر توصیه اکید داریم، قبل از اقدام تیک آبی اینستاگرام برای کمپانی ، برنامه مشخص و مدون داشته باشید، تا وجهه شما در میان مخاطبانتان کم رنگ نشود. 

نظر دهید