Skip links

دریافت تیک آبی اینستاگرام ( تضمینی ) ✅

دریافت تیک آبی اینستاگرام ( تضمینی ) ✅

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام کافیه درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنید. برای اینکار از طریق واتساپ ارتباط بگیرید و لینک صفحه خودتون رو بفرستید. در مقاله‌های آموزشی سایت شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام رو نوشتیم که مفصلا میتونید بخونید ! 

09122956358

 

 

تیک آبی اینستاگرام در حقیقت نشانی برای تایید اصالت و برجسته بودن یک حساب محسوب می گردد که می تواند تا حدود زیادی شهرت و اعتبار مضاعف را به یک صفحه ببخشد. این نشان توسط خود اینستاگرام به یک صفحه داده میشود و برای دریافت آن، حساب متقاضی طی چندین مرحله زمان بر مورد ارزیابی کارشناسان اینستاگرام قرار خواهد گرفت. به طور کلی دریافت این تیک برای همه کاربران لازم نیست، اما اگر شما برند یا فردی هستید که شهرت و یا اعتبار خاصی دارید، توصیه می کنیم برای دریافت این نشان برنامه ریزی کنید.

دریافت تیک آبی اینستاگرام کار سادهای نیست و معمولا متقاضیان بعد از چندین بار اقدام، با دست خالی باز می گردند. همین مسئله است که این نشان تایید را بسیار ارزشمند نموده، و هیچ شخص و یا برندی نمی تواند به راحتی و بدون زحمت به آن دست یابد. برای رسیدن سریعتر و ساده تر به این نشان توصیه می کنیم از کارشناسان و متخصصین خبرهای همچون افراد تیم مارکت پیما کمک بگیرید. برای رسیدن به این نشان افتخار آمیز، شما به فالورهای درست و واقعی، تولید محتوای تخصصی و با کیفیت، مدیریت صحیح صفحه، تبلیغات پنهان با روش های نوین و دانش ارتباط گیری از طریق ابزارهای مختلف اینستاگرام نیاز دارید. شما ممکن است تا کنون با بخشی از این مسائل روبرو شده باشید، پس با مشکلات و مسائل روبروی خود به خوبی آشنا هستید.

 

معیارهای کلی و اصلی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام چهار شرط لازم و ضروری وجود دارد، که هر یک را میتوان تفسیر کرد. شما برای شروع پروسه دریافت تیک آبی باید این شرایط را در صفحه خود ایجاد نمایید.

  • اصالت (Authenticity):

یعنی صفحه شما متعلق به خود شما به عنوان یک فرد حقیقی یا برند باشد، و میتواند توسط شخص شما یا نماینده رسمی و قانونیتان ایجاد ومدیریت شود.

  • منحصر به فرد بودن (Uniqueness):

هر شخص، برند یا شرکتی تنها میتواند یک صفحه واحد را به عنوان صفحه رسمی خود معرفی نماید. البته حسابهای چند زبانه از این قانون مستثنا خواهند بود. همچنین شرکتها و برندها نیز موظف اند تا یک صفحه را به عنوان صفحه رسمی و منتشر کننده پستهای رسمی خود معرفی نمایند.

  • کامل بودن (Completeness):

یعنی صفحه شما در وضعیت عمومی (public) قرار گیرد و همه آیتم های درخواستی و ضروری در صفحه شما تکمیل شده باشد. این آیتم ها شامل نام، بیوگرافی، عکس حرفه ای و … می گردد.

  • برجسته بودن (Notability):

تیک آبی اینستاگرام به ا فرد یا برندهای مشهوری تعلق دارد که همیشه مورد توجه مردم بوده، و از قبل مردم به دنبال یافتن آنها در اینترنت بوده اند. این موضوع توسط کارشناسان اینستاگرام به خوبی بررسی خواهد شد. همچنین اینستاگرام صفحات پولی، دارای تبلیغات زیاد، اسپانسرها و … را به عنوان یک صفحه «برجسته» نمی پذیرد.

 

با مارکت پیما، تیک آبی اینستاگرام  خود را دریافت نمایید!

ما در مارکت پیما، سال‌ها است که به دنبال کسب دانش و تجربه در حوزههای مختلف مارکت، به خصوص حوزه شبکه های اجتماعی بوده ایم، و تا کنون افتخار همراهی با افراد مختلفی را داشته ایم. امروز مارکت پیما از تیم های مختلف و متخصصی تشکیل شده است که هر یک در زمینه های مختلف تخصصی همچون طراحی پلن مارکتینگ، روش های تبلیغات موثر، عکاسی، سناریو نویسی، فیلمسازی، تولید موسیقی، طراحی و راه اندازی وب سایت، سئو و  ادمین اینستاگرام و … فعال هستند، تا بتواند خدماتی متفاوت و موثر را برای ارتقاء سطح فروش و معرفی درست برند شما به جامعه مخاطبین هدفتان انجام دهیم. با ما تجربه ای جدید از فضای مجازی و مارکتینگ را تجربه خواهید نمود.

دریافت تیک آبی اینستاگرام تنها بخش ابتدایی از پروژه معرفی شما در این پلتفرم محسوب می گردد، که می تواند جامعه مخاطبینتان را چندین درصد گسترده تر نماید. هدف ما از دریافت تیک آبی تنها زیبایی صفحه شما نیست! ما دانش و تجربه استفاده از این شهرت لوکس را به شما انتقال میدهیم تا بتوانید از ظرفیتهای بدست آمده بیشترین بهره را ببرید. با ما برای تجربهای متفاوت همراه شوید.

 

تیک آبی اینستاگرام چیست و از کجا بوجود آمد؟!

 

تیک آبی اینستاگرام ، در حقیقت نشانی است که بوسیله آن اصالت صفحه شما تایید می شود. بدین معنی که اینستاگرام با این علامت به همه کاربران خود اعلام میکند که این صفحه متعلق به شخصی است که ادعای داشتن آن را دارد. به طور ذاتی، این تیک تنها معنی درست بودن صفحه را میدهد، اما در واقعیت این نشان به دلیل صعب الوصول بودن، بسیار ارزشمند بوده، و باعث اعتبار و شهرت صفحه شما خواهد شد. امروزه اکثر کاربران اینستاگرام آرزو میکنند که ایکاش می توانستند این تیک را در کنار عکس خود داشته باشند.

به همراه داشتن این نشان شما را در گروه معدود کاربران خاص، مشهور و صاحب نام این پلتفرم پر کاربر قرار میدهد. میتوان ادعا کرد، افرادی که تیک آبی اینستاگرام را دریافت میکنند، بسیار محبوب و مورد توجه جامعه قرار خواهند گرفت. کسی که این تیک را دریافت کرده، علاوه بر مزایایی که به آن اشاره خواهیم نمود، در حقیقت در یک جمله به همه میگوید «دیدی من تونستم 😊»

ایده بررسی حساب یا راستی آزمایی (verification) در ابتدا یک امکان یا ویژگی خاص بود که به شخصیت‌های عمومی و حساب‌های مورد علاقه اکثریت جامعه، افراد فعال در حوزه های هنری مانند موسیقی، بازیگری، فشن، و همچنین ارگان ها و افراد دولتی، سیاسی، مذهبی، روزنامه‌نگاران، اصحاب رسانه و مجلات بزرگ، ورزشکاران، تجار بزرگ، برندهای مطرح و سایر حوزه‌های کلیدی مورد علاقه مردم تعلق داشت. اما طی چند سال اخیر این نشان توسط برخی از برندها و شرکتهای کوچکتر نیز دریافت شده است.

 

 

تاریخچه تیک آبی

تیک آبی برای اولین بار در سال 2009 توسط توییتر استفاده شد و پس از آن به ترتیب google+، فیس بوک، اینستاگرام، Pinterest و یوتیوب در سال های 2011، 2012، 2014 و 2015 شروع به استفاده از آن نمودند. دریافت این نشان در هریک از این پلتفرم ها به صورت مستقل صورت می گیرد و هر یک از قواعد خاصی برای اعطای آن تبعیت می کنند. اما همگی به یک منظور از این نشان استفاده می کنند: «تشخیص صفحات جعلی از پیجهای اصلی و درست»

 

داشتن تیک آبی اینستاگرام چه مزیت هایی به شما می بخشد

همیشه و در همه جا شنیده اید که تیک آبی به شما شهرت می بخشد و باعث اعتبار بیشتر صفحه شما خواهد شد. اما چگونه؟

 

  • همیشه اولین نفر هستید

اولین ویژگی دریافت تیک آبی، تغییر رفتار خود اینستاگرام با شماست. اینستاگرام با دارندگان تیک آبی رفتاری ویژه، VIP و متفاوت از سایر کاربران را دارد. دارندگان این تیک اولین افرادی هستند که از ویژگی های (فیچرز) جدید اینستاگرام استفاده می کنند و پیش از سایرین آخرین نسخه این اپلیکیشن جذاب را دریافت می کنند.

 

  • حساب شما جعل نمی شود و همه به آن اعتماد می کنند

در دنیای مجازی هر کسی به سادگی میتواند استراتژی و لحن صحبت شما را کپی کرده و نام، برند و اعتبار شما را سرقت نماید. این حسابهای جعلی میتوانند باعث سردرگمی طرفداران و مشتریان شما شوند، و در نهایت آنها را دلسرد کنند. تیک آبی اینستاگرام صفحه شما را در میان انبوه صفحات جعلی هم نام با شما متمایز خواهد نمود.

اگر شما هم از موضوع جعل شدن نامتان نگران هستید، توصیه می کنیم هر چه سریعتر برای دریافت تیک آبی اینستاگرام اقدام نمایید. شما با کمک مارکت پیما، می توانید سریعتر به مقصود خود دست یابید.

 

  • یک نشان انحصاری در کنار نام خود خواهید داشت

همانطور که اشاره کردیم، دریافت نشان تایید اینستاگرام کار آسانی نیست. بنابراین حساب هایی که در اینستاگرام تایید می شوند را می توان جزو یک گروه منحصر به فرد با نشان انحصاری محسوب نمود. مطمئن باشید که هیچ کس به راحتی نمی تواند تیک آبی اینستاگرام را بدست آورد و این نشان به همین دلیل نیز بسیار ارزشمند بشمار می آید.

 

  • همیشه حرف و سخن اول را از شما می شنوند

صفحه ای که تیک آبی اینستاگرام را دریافت میکند، همیشه مورد اعتماد مخاطبین بوده و همه سعی میکنند اخبار و مطالب درست و مورد اطمینان را از آن دریافت کنند. بنابراین هر خبری که شما منتشر مینمایید مورد تایید بوده و همه سعی خواهند کرد که مطالب درست را برای اولین بار در صفحه شما بیابند. به زبان خودمانی میتوان گفت، مخاطب شما معتقد است «اگر شما بگی درسته 😊»

همچنین مطمئن باشید، پس از دریافت تیک آبی اینستاگرام، حساب شما به طور چشمگیری مخاطب وفادار جذب خواهد نمود و تعداد فالورهایتان بدر کمترین زمان ممکن، به صورت لگاریتمی افزایش مییابد.

  • حسابتان را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهید

به طور خلاصه و خودمانی می توان ادعا کرد فرق یک حساب عادی با یک حساب دارای تیک آبی، مثل فرق یک مغازه چند صد متری در اصلیترین و لوکسترین خیابان پایتخت، با یک مغازه کوچک در یک کوچه فرعی و محلی است.

مطابق با الگوریتمهای اینستاگرام، حسابهای دارای نشان آبی در صفحه اکسپلور بیشتر و بالاتر از سایر صفحات نمایش داده خواهد شد. بنابراین هنگامی که شخصی در اینستاگرام موضوعی مرتبط با فعالیت شما را جستجو می کند، حساب شما در بالای صفحه ظاهر شده و سایر پیجهای تکراری و فن پیجها در پایین نام شما لیست خواهند شد.

همچنین، یک کاربر ساده و کسی که تازه وارد فضای اینستاگرام میشود، همیشه با لیست بلندی از افراد تایید شده روبرو است که توسط اینستاگرام به وی پیشنهاد میشوند. این الگوریتم اینستاگرام برای اعضای خاص خود است. اینستاگرام همواره به دنبال برجسته نمودن صفحات با تیک آبی است و علاقه شدیدی به نمایش و انتشار آنها دارد.

 

  • پیشنهاد همکاری های بسیاری را از طرف همکاران خود دریافت خواهید نمود

امروزه شبکه سازی و همکاریهای سازنده با برندهای هم سطح و معتبر، یکی از پلنهای موفق در مارکتینگ محسوب میگردد. اغلب برندهای مطرح و باهوش، از پلتفرمهای اجتماعی به خصوص اینستاگرام به عنوان کانال بازاریابی اصلی خود استفاده میکنند. به همین دلیل هم شما به عنوان یک حساب تأیید شده و معتبر در اینستاگرام، پس از این شاهد دریافت پیشنهادهای مشارکت بهتری از برندهای بزرگ و همکاران معتبر خود خواهید بود.

 

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام

 

 

 

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام به چند فالور نیاز داریم!؟

 

به صورت رسمی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، شما نیاز به هیچ تعداد مشخص و حداقلی فالوور نداشته و هیچ رقم الزام آوری وجود ندارد. یعنی شما نیازی به خریدن یا جمع کردن فالورهای فیک ندارید. پس وقت و هزینه خود را با انجام کارهای بیهوده تلف نکنید.

تجربه چندین ساله مارکت پیما نشان می دهد، گوش دادن به حرف افراد ناآگاه و غیر حرفهای تنها زمان و پول شما را مستهلک نموده، و شما را از رسیدن به نقطه طلایی اوجتان عقب خواهد انداخت. توصیه میکنیم در هر مرحله از اقدام برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام هستید، حتما با مشاورین و متخصصین مارکتینگ پیما در ارتباط باشید، و از تجربیات ارزشمند ما در این حوزه بهرهمند گردید.

ما به شما اطمینان میدهیم پس از دریافت تیک آبی اینستاگرام، تعداد فالورهای شما به چندین میلیون نفر خواهد رسید. البته چند میلیون فالور مشتاق و وفادار که در انتظار دیدن پستها و آشنایی با محصولات جدید شما هستند. فالورهای واقعی شما، در حقیقت مشتریان و متقاضیان مشتاقی محسوب می گردند که شما را جستجو میکنند و طالب نوآوری هایتان هستند.

 

 

آیا خودتان به تنهایی قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام هستید؟

 

در ابتدای شروع پروسه ثبت درخواست تیک آبی، شما پیامی با مضمون زیر را دریافت خواهید نمود:

« برای درخواست نشان مورد تأیید، باید یک چهره معروف، شخص مشهور یا برند باشید و الزامات خاص حساب را داشته و واجد شرایط باشید»

الزامات و معنی کلی این پیام همان شروطی است که در قسمت قبل به شرح آن پرداختیم. اما برای گرفتن تائیدیه یک حساب، صفحه شما باید از نظر کارشناسان، این شرایط را احراز نماید. برای جلب نظر کارشناسان اینستاگرام، شما باید با ظرایف و نکات ریز این کار آشنا باشید. توصیه میکنیم قبل از هر اقدامی با افراد خبره و آگاه تیم مارکتینگ پیما مشورت کنید، تا مطمئن شوید همه موارد مطابق با نظر کارشناسان تهیه شده است.

ما به شما کمک خواهیم نمود تا پستهایی با کیفیت و تخصصی بسازید، استوری ها و پستهای خود را هماهنگ و هدفمند منتشر نمایید، سناریوی خاصی را که مد نظر و مورد توجه اینستاگرام است دنبال کنید تا در نهایت به سادگی نشان تیک آبی را دریافت نمایید.

خریدن فالورهای فیک، قرار دادن هرگونه پست هجو، کپی مطالب دیگران، استفاده از عکسها و تصاویر غیر حرفه ای و … از مهمترین اشتباهاتی هستند که اغلب افراد مرتکب شده و باعث تاخیر در پروسه خود می شوند. با تیم مارکتینگ پیما در این مسیر تخصصی همراه شوید، تا از اتلاف هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.

 

چگونه برای تیک آبی اینستاگرام اقدام کنیم؟

 

مراحل معمول و سادهای برای ثبت درخواست تیک آبی اینستاگرام وجود دارد، که عبارتند از:

  • ورود به حساب کاربری
  • رفتن به بخش profile
  • ورود به بخش تنظیمات
  • انتخاب و فعال نمودن گزینه درخواست تأیید
  • ثبت مشخصات کامل و منطبق با کارت شناسایی و ارسال کارت شناسایی معتبر
  • پیروی و همراهی با دستورالعمل های اینستاگرام

چگونه شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی اینستاگرام داشته باشیم؟!

به یاد داشته باشید، که ثبت درخواست تیک آبی اینستاگرام، کار بسیار ساده ایست که اغلب با مخالفت این پلتفرم نیز روبرو می شود. یعنی بیشتر درخواست های ارسالی برای تیک آبی با مخالفت و رد این سازمان مواجه خواهند شد. پس خود را برای آن آماده نمایید.

در حقیقت شما باید به صورت آگاهانه قبل از هر اقدامی تدارکات بسیار زیادی را که اینستاگرام از شما توقع دارد، و هیچ کجا به آن اشاره نکرده است فراهم کرده باشی، تا بتوانید از فیلترهای تنگ و سخت اینستاگرام سربلند بیرون آیید.

 

آیا صفحه واجد شرایط من، قطعا مورد تایید اینستاگرام قرار می گیرد؟!

در صفحه توضیحات اینستاگرام به صراحت به موارد زیر اشاره شده است:

” توجه داشته باشید که:

  • حتی به حساب های واجد شرایط تیک آبی نیز، به طور قطعی این نشان تعلق نخواهد گرفت «☹»
  • ارسال چندین باره درخواست تایید نه تنها کمکی به شما نخواهد نمود، بلکه این درخواستهای شما دیگر مورد توجه قرار نخواهند گرفت.
  • پس از تایید حساب، دیگر قادر به تعویض یا ویرایش نام کاربریتان نیستید، و این تأیید را نمی‌توانید به حساب دیگری منتقل کنید.
  • نشان آبی اینستاگرام تنها در این پلتفرم کارایی دارد، و برای فیس بوک میبایست اقدام دوباره نمایید.
  • در صورتی که از اطلاعات غلط و جعلی برای دریافت نشان آبی استفاده نمایید، این نشان از شما پس گرفته خواهد شد، و ممکن است صفحه شما نیز به صلاح دید مسئولین اینستاگرام، مسدود گردد.

 

تخصص تیم مارکت پیما، چه کمکی به شما خواهد کرد؟؟

 

مجموعه مارکتینگ پیما شامل گروه های تخصصی متعددی است که هر یک عهده دار انجام بخشی از کارهای لازم برای پیشبرد پروژه دریافت تیک آبی برای برند شما خواهند بود.

تهیه محتوای باکیفیت برای مخاطبین شما به معنی داشتن یک سناریوی از پیش تعیین شده برای ساخت کلیپ ها، تهیه تصاویر، عکاسی، تهیه موسیقی مناسب و … می باشد. ما در مارکت پیما از بهترین و حرفه ای ترین افرادی که می شناسیم، استفاده می کنیم، تا بتوانیم محتوایی در خور و شایسته یک صفحه برجسته تولید کنیم. صفحه شما تنها محتوایی را منتشر خواهد نمود که منحصر به فرد بوده و برای اولین بار توسط شما به مخاطبین ارائه میگردد.

به یاد داشته باشید یکی از شروط دریافت تیک آبی اینستاگرام، انتشار محتوای ناب، اورجینال و با مضامین غیر هجو است، که تنها با برنامه ریزی و ساخت مداوم میسر میشود. یکی از نکات بسیار مهم در تهیه محتوا، تداوم و نظم در انتشار آنها است. همیشه مخاطبین شما چشم انتظار مطالب جدیدی هستند که شما برای آنها منتشر خواهید نمود.

 

ارتقاء هویت …

از سوی دیگر، شرط برجسته بودن صفحه (یعنی توسط کاربران جستجو شدن) نیز برای شما میبایست محرز شود. تیم مارکتی پیما با استفاده از لینک ها و ارتباطات گسترده خود در فضای مجازی، به شما در به شهرت رسیدن درست کمک خواهد نمود. به عقیده ما روش های قدیمی تبلیغات دیگر پاسخگوی مارکت امروز نیست، و میبایست از متدهای جدید و بروز برای رسیدن به شهرت استفاده نمود.

یکی از مهمترین بخشهایی که نیاز به هزینه زمانی زیادی دارد، ارتباط با مخاطبین و مدیریت صحیح صفحه شما است. اینکار نه تنها برای دریافت تیک آبی اینستاگرام لازم است، بلکه برای حفظ آن نیز بسیار ضروری است. ما در مارکت پیما ادمین های مسئولیت پذیر، حرفهای و مجربی را برای صفحه ارزشمند شما اختصاص میدهیم، تا به صورت 24 ساعته پاسخگوی مخاطبینتان باشند.

 

کلام آخر

تیک آبی اینستاگرام، در حقیقت نشان افتخاری است که شما پس از نبرد با کارشناسان این پلتفرم و گذراندن هفت خان دشوار اینستاگرام دریافت میکنید، تا بتوانید خود را در گروه افراد خاص و ویژه این جامعه چند صد میلیون نفری قرار دهید. نشانی که برق آبی آن چشم بینندگان و مخاطبین بسیاری را به سمت شما خواهد چرخاند، و شما را به مرکز توجه نخبگان، بزرگان و تمام افرادی که به شما و محصولاتتان علاقه مند هستند مبدل می نماید.

گذر از این دالان های تاریک و دشوار، تنها با کمک و راهنمایی افراد مجربی میسر است که بارها این مسیر را طی نموده اند، و بیشتر با مشکلات این راه آشنا هستند. ما در مارکت پیما، تیم های متخصص و متعددی را گردهم آورده ایم، تا تمام نیازهای شما را در زمینه های تولید محتوا، برنامه ریزی، تبلیغات موثر، سناریو نویسی، تصویرسازی، عکاسی، فیلمبرداری، صداگذاری، دوبله، موسیقی و … برآورده سازیم.

ما برای افراد حرفه ای و معتبر کشور عزیزمان، برنامه های منحصر به فرد و تخصصی خودشان را به طور انحصاری و مخصوصی تهیه خواهیم نمود، و این برنامه ها را به صورت مرحلهای و مطالعه شده ای، فارق از هرگونه شتاب زدگی، اجرایی می کنیم. همراه ما در مارکت پیما باشید، تا مسیر موفقیت برایتان هموار گردد.

نظر دهید