Skip links

ساخت تیزر با نمای هوایی

ساخت تیزر با نمای هوایی

ساخت تیزر با نمای هوایی یکی از جلوه‌های مهیجی است که می‌تواد تیزر شما را تبدیل به برگ برنده‌ای در شناساندن نظرها و پیام یا تبلیغات شما کند. تیم ما در مارکت پیما، با تجربه‌ی طولانی‌مدت خود در زمینه‌ی تصویربرداری هوایی، شما را در ارائه‌ی محتوای خود به بهترین وجه یاری خواهد کرد. در ادامه به جنبه‌های متفاوت ساخت تیزر با نمای هوایی خواهیم پرداخت.

 

جهت سفارش ساخت تیزر و فیلم برداری از طریق واتساپ در خدمتتون هستم !

رهام نعمتی ۰۹۱۲۲۹۵۶۳۵۸

ساخت تیزر با نمای هوایی

ویژگی‌های نمای هلی‌شات یا ساخت تیزر با نمای هوایی 

عکاسی هوایی منظره‌ای منحصر به فرد از یک منظره، چه یک منطقه، چه یک شی یا سوژه باشد، ارائه می‌دهد. نمای هلی‌شات نقطه‌ی کانونی اصلی یک تصویر، مانند یک خانه یا مکان کسب‌وکار را به نمایش می‌گذارد، در حالی که نمای اطراف آن را نیز در نظر دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، کاربردهای عکاسی هوایی بی‌شمار است. برای مثال، می‌توان یک رویداد ورزشی بزرگ را از نمای بالا به تصویر کشید که بخش‌هایی از واقعه را زنده نشان داده و جمعیت را در مقیاس عظیم به نمایش می‌گذارد.

مراسم‌هایی مانند جشن‌های عروسی، ارزیابی‌های محیطی و نقشه‌برداری، همگی با عکاسی هوایی قابل دستیابی هستند. حتی اختلافات ملکی را می توان به لطف تصاویر هوایی حل کرد. در حالی که عکاسی از زمین می‌تواند تصاویر را از تمام زوایای قابل دسترسی در حالی که عکاس روی زمین است، ثبت کند، عکاسی هوایی انواع چشم‌اندازهای مختلف را ارائه می‌دهد، چیزی که بدون استفاده از هواپیما یا کوادکوپترها امکان‌پذیر نبود. با انعطاف ویژه‌ی تصاویر هوایی و تجربه‌ی هنرمندان ما در مارکت پیما، تیزرویدئوی موردعلاقه‌ی شما فاصله‌ای با تبدیل شدن به واقعیت ندارد.

تجهیزات ساخت تیزر با نمای هوایی

واضح است که تصویربرداری هوایی به مهارت و تجهیزات ویژه‌ای احتیاج دارد. لازم به ذکر است که تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی هوایی دامنه‌ی بسیار گسترده‌ای از تجهیزات را شامل می‌شوند که ما در ادامه به مهمترین‌های آنان خواهیم پرداخت:

  1. تجهیزات پروازی

امروزه هواپیماهای بدون سرنشین (UAV) و کوادکوپترها (کوادروتور)، از اصلی‌ترین ارکان تصویربرداری هوایی به شمار می‌روند. کنترل‌پذیری بالای کوادکوپترها به ما این امکان را داده تا در کنار پایداری مناسب برای فیلمبرداری حرفه‌ای، بتوانیم به مکان‌های صعب‌العبور نیز دسترسی داشته باشیم. با دسترسی مجموعه مارکت پیما به انواع کوادگوپترها، ما آماده‌ایم تا صحنه‌های مورد نظر شما برای تیزر را به بهترین شکل به تصویر بکشیم.

  1. دوربین‌های فیلمبرداری هوایی

برای تصویربرداری هوایی دوربین‌های متفاوتی وجود دارد که با توجه به تیزر موردنظرتان باید نوع مناسب آن را انتخاب کنید. این دوربین‌ها بر اساس فاکتورهای زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • نوع لنز: تک‌لنزی یا چندلنزی
  • زاویه‌ی دید (میدان زاویه‌ای): زاویه‌های معمول تا 75 درجه، زوایای عریض (واید) از 75 تا 100 درجه و زوایای فوق عریض (سوپرواید) 100 درجه و بیشتر
  • فاصله‌ی کانونی: کوتاه تا 6 اینچ، نرمال از 6 تا 12 اینچ، بلند بیش از 12 اینچ
  • استفاده: اکتشافات نظامی، نقشه‌برداری، تجاری و …

انتخاب تجهیزات پروازی و دوربین یا دوربین‌های مناسب برای ساخت تیزر هدف شما می‌تواند پیچیده باشد. با توجه به نقشهی راهی که در ابتدا تدوین می‌شود، شما باید تصمیم بگیرید که چه تجهیزاتی برای سکانس‌های مختلف تیزر شما نیاز خواهد بود. برای مثال، دوربین‌هایی که برای عکاسی با سرعت بالا در ارتفاع کم استفاده می‌شوند، باید دارای لنزهای زاویه باز، شاتر سریع، مخزن تعویض حرکت تصویر و زمان چرخه کوتاه باشند. از سوی دیگر، برای عکاسی در ارتفاع‌های بالاتر، از دوربین‌های با فاصله کانونی بلند برای ارائه مقیاس و وضوح مناسب استفاده می‌شود. برای مشاهده‌ی تجهیزات فیلمبرداری مارکت پیما اینجا کلیک کنید.

مزایای تصویربرداری هوایی مدرن

می‌دانیم که امروزه ساخت تیزر با تجهیزات تصویربرداری هوایی در مقایسه با گدشته از سهولت بیشتری برخوردار است. هرچند شما هنوز نیاز به تجهیزات مخصوصی مانند درون‌ها (پهپاد) و کمک اپراتور آن‌ها برای ساخت تیزر خود دارید، شکی در راحتی این روش در مقایسه با روش‌های گذشته نیست. در ابتدا بالون‌ها و کایت‌ها و با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، هواپیماها و هلکوپترها به کار گرفته شدند. هرچند هواپیما و هلکوپترها باعث پیشرفت وسیع تصویربرداری در زمینه‌های مختلف شدند، اما هزینه‌‍‌ی بالای استفاده از این روش‌ها، مانع استفاده‌ی گسترده از آن‌ها میشد. با این حال، انقلاب واقعی در این زمینه، با کیفیت و امکانات بی‌شمار که ثمره‌ی پیشرفت‌های دهه‌ی اخیر بوده، محقق شد.

امروزه می‌توان با استفاده از تجهیزات بسیار بصرفه و دردسترس‌تری، مانند پهپاد و کوادکوپترها، به تهیه‌ی تصاویر و ویدئوهای موردنیاز برای ساخت تیزر پرداخت. تصویربرداری با کوادکوپترها یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و کارآمدترین اشکال بازاریابی دیجیتال است. به جای تعداد زیادی از عوامل پشت صحنه، تنها یک اپراتور برای به پرواز در آوردن یک کوادکوپتر لازم است. کوادکوپترهای حرفه‌ای توانایی پرواز تا فاصله 10 کیلومتری از اپراتور خود را دارند و با سرعت 40 مایل در ساعت عکس‌های 48 مگاپیکسلی می گیرند. پهپادها می‌توانند به راحتی ویدئوهایی با کیفیت 4k ضبط کرده و کار شما را برای ساخت تیزرویدئوهایی بی‌نظیر تسهیل کنند.

چالش‌های قانونی فیلمبرداری هوایی

فیلمبرداری حرفه‌ای از محیط‌های عمومی معمولا نیاز به اجازه  و هماهنگی مسئولان بخش مرتبطه دارد. این مسئله هنگامی نمود بیشتری پیدا می‌کند که شما تصمیم بر تصویربرداری هوایی با استفاده از پهپاد یا کوادکوپترها را داشته باشید. اگر تصمیم بر فیلمبرداری در محیط‌های شهری داشته باشید، با توجه به تمرکز نهادهای قانونی، ممکن است نیاز به اخذ مجوز از نهادهای ذی‌ربط را داشته باشید. این اماکن شامل سفارتخانه‌ها، اماکن نطامی و انتظامی و مساجد است که از پیش نیاز به دریافت مجوزهای مخصوص دارند. تیم ما در مارکت پیما با انجام تمام هماهنگی‌های لازم، می‌تواند مجوزهای لازمه فیلمبرداری هلی‌شات و ساخت تیزر در مناطق مورد نظر شما را دریافت کند.

نظر دهید