Skip links

سفارش فیلم برداری و تیزر

سفارش فیلم برداری و تیزر

برای سفارش فیلم برداری و تیزر کافیست از طریق واتساپ و یا تماس تلفن درج شده با ما در ارتباط باشید. پس از نیاز سنجی تعرفه ساخت تیزر تقدیم شما خواهد شد. 

۰۹۱۲۲۹۵۶۳۵۸ 

 

تیزرها کلیپ‌هایی هستند که ایده‌ای کلی از محصول و خدمات شما را به بیننده منتقل می‌کنند و همزمان اشتیاق آن‌ها برای آشنایی بیشتر با آن را افزایش می‌دهند. مهم‌ترین نکته‌ی در ساخت تیزرویدئو، ایجاد هیجان در مورد چیزی، بدون لو دادن بیش از حد اطلاعات است. در واقع شما به جای فاش کردن لحظه‌ای بزرگ، تنها به «وجود» آن اشاره می‌کنید.

تیزرها با توجه به طبیعت سرکشانه‌ای که دارند، راهی مناسب برای ایجاد تمایز در کسب‌و‌کار شما و گریز از اشباع در بازارهای مختلف‌اند.

مارکت پیما چگونه برای سفارش فیلم برداری و تیزر به شما کمک می‌کند؟

همانطور که می‌دانید، هدف تیزویدئوها تاثیرگذاری هر چه بیشتر بر بر مخاطب در زمانی بسیار کوتاه است. این بدان معناست که شما باید وجه تمایز محصولات و خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان نشان داده و اطمینان مخاطبان را به دست آورید. مخاطبان شبکه‌های اجتماعی به سرعت هر محتوا را مورد قضاوت قرار می‌دهند و اگر سریعا موفق به جلب توجه آنان نشوید، شانس رقابت نخواهید داشت. برای ساخت تیزر که تاثیری همانند یک پانچ‌لاین بر مخاطب می‌گذارد، بایستی مراحل مشخصی طی شود که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

 

سفارش فیلم برداری و تیزر

 

داستان‌‌پردازی اولین قدم سفارش فیلم برداری و تیزر 

خط مشی مجموعه‌ی مارکت پیما، گفت‌و‌گو و تعامل با کارفرما پیش از هر مرحله‌ از کار است. هنرمندان مارکت پیما برای تایین مسیر و روند ساخت تیزرویدئوی موردنظر شما، از فهم و اجرای ایده‌های شما اطمینان حاصل می‌کنند. در صورتی که ایده‌های شما در مراحل اولیه بوده و برای تکمیل و تبدیل آن‌ها به تیزر به دنبال نظرات هنرمندانی با تجربه هستید، اعضای تیم مارکت پیما آماده‌ی کمک به شما هستند.

برای مثال، ممکن است شما چندین سناریو برای ساخت تیزر ویدئو در نظر گرفته باشید. در این مرحله ما مطمئن می‌شویم که سناریوی مقصود شما برای جمعیت هدف آن طراحی و ساخته ‌شود تا هرچه بیشتر نافد و نافع باشد. در نظر داشته باشید که برای ساخت تیزر، شما بایستی تنها ضروری‌ترین اطلاعات را برای انتقال به بینندگان انتخاب کنید. با مثمرثمر واقع شدن تیزرویدئو، مخاطبانتان خود به دنبال اطلاعات جانبی مانند گستردگی فعالیت یا آدرس شما خواهد رفت.

تیم ما با تجربه‌ی خود، به شما در این انتخاب و ساخت مناسب‌ترین آن‌ها برای جمعیت هدف مدنظر شما کمک می‌کند.

با این حال، ممکن است شما زمان و یا سرمایه‌ی محدودی برای ساخت تیزرویدئو در نظر گرفته باشید. در این صورت، ما با ایده‌پردازی و انجام دیگر مراحل تولید تیزر، محصول مناسب شما را فراهم خواهیم کرد.

المان‌های سفارش تیزر

ما به اهمیت ایده‌ها اشاره کردیم، اما المان‌های بی‌شمار دیگری وجود دارند که می‌توانند در ساخت تیزر ویدئو بکار بروند. برای مثال، با توجه به محصولات یا خدماتی که ارائه می‌کنید، ممکن است نیاز به استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مدلینگ باشد. هرچند بهره از صنعت مدلینگ می‌تواند در ابتدا هزینه‌بر باشد، اما مدل‌ها می‌توانند نقش چشمگیری در نمایش و ارتقای محصولات شما داشته باشند.

امکانات و تجهیزات لازم فیلم برداری و ساخت تیزر

شکی نیست که برای استفاده از تجربه‌ی گرافیست‌ها و به تصویر کشیدن ایده‌ها به بهترین نحو، به تجهزات مخصوصی نیاز است. این تجهیزات در کنار هنر و تجربه‌ی عکاسان و گرافیستان ما در مارکت پیما، کیفیت و نوآوری را معنا می‌کنند. تجهیزات ساخت تیزر ما در جنبه‌های مختلف فیلمبرداری به کار شما کیفیت می‌بخشند. در ادامه‌ می‌توانید لیستی از تجهیزات مهم مارکت پیما را مشاهده ‌کنید.

دوربین مناسب برای تصویر برداری

ارجحیت دوربین‌های حرفه‌ای در ساخت تیزر بر کسی پوشیده نیست. فیلمبرداران و عکاسان ما با تبحر در استفاده از طیف وسیعی از دوربین‌های در دسترس خود، آماده‌اند تا محصولات شما را به تصویر درآورند. ما با در اختیار داشتن دوربین‌های بسیار باکیفیت 5K و دانش و تجربه‌ی تصویربرداران خود، تجربه‌ای متفاوت از فیلمبرداری تبلیغات، موزیک ویدیوها و … ارائه خواهیم کرد. این دوربین‌ها با کیفیت استثنایی خود به شما این امکان را خواهند داد تا محتوای موردنظر خود را در اسکرین‌های بزرگ‌ به نمایش آورید.

لنز مناسب برای لوکیشن فیلم برداری

حتی بهترین دوربین‌ها نیز نمی‌توانند کیفیت خود را بدون لنز مناسب به نمایش بگذارند. برای ساخت تیزر ممکن است به لنزهای گوناگونی در تعداد بالا نیاز داشته باشید. ما در مارکت پیما با فراهم آوردن مجموعه‌ای کامل از لنزها، از بهترین استفاده‌ی هنرمندانمان از دوربین‌ها به واسطه‌ی دسترسی به بهترین لنزها اطمینان حاصل می‌کنیم. ممکن است شما نیاز به نمایش ریزترین جزئیات محصولات خود، مانند جزییات خیره‌کننده صنایع دستی داشته باشید.

در این صورت، مجموعه‌ی کامل لنزهای ماکروی ما به کار شما خواهد آمد. ممکن است نیاز به نمایش جزئیاتی حتی ریزتر مانند کنده‌کاری‌های جواهرات داشته باشید، جزیئاتی که تنها با استفاده از لنزهای سوپر ماکرو می‌توان به تصویر کشید. در این صورت می‌توانید از لنزهای منحصربفرد لاوای ما برای نمایش ریزه‌کاری‌های آن  استفاده کنید. بکارگیری لنزهای زایس، زین، سری آرت زیگما، و سری ال کنون کنترل بی‌نقص نور ورودی به دوربین و کیفیت بالای آن را تضمین خواهند کرد.

نور محیطی 

نورپردازی نکته‌ای کلیدی در ساخت تیزری موفق به شمار می‌رود. لایتینگ مناسب نه تنها روشنایی و تیرگی عکس، بلکه حال و هوا و اتمسفر آن را نیز تعیین می‌کند. ازین‌رو، لازم است تا نور را به درستی کنترل و هدایت شود تا بهترین بافت و شادابی رنگ را بر روی سوژه‌‍‌ی خود داشته باشید. اهمیت نورپردازی هنگامی مشخص می‌شود که کیفیت و تشابه فیلم‌های هالیوودی با واقعیت را با فیلم‌های ساخته شده در دیگر نقاط دنیا مقایسه می‌کنیم.

برای ساخت تیزر مدنظر شما، پیش از هر چیزی باید محصولات و خدمات شما و نیاز احتمالی آن‌ها به استفاده از نورپردازی مصنوعی بررسی شود. در صورتی نیاز به بکارگیری منبع مصنوعی نور باشد، فوتوگرافان خبره ما در مارکت پیما با تسلط و تجربه خود در کار با نور و سایه، بهترین گزینه را برای شما انتخاب می‌کنند. ما با در اختیار داشتن انواع رینگ‌لایت و سافت‌باکس، نورپردازی در ابعاد مختلف را به بهترین نحو انجام خواهیم داد. این تجهیزات که تولیدات برندهای مطرحی مانند گودوکس و آرک هستند، هرگز شما را در تاریکی تنها نخواهند گذاشت.

 

تصویر برداری هوایی 

برای سفارش فیلم برداری و تیزر تصویر برداری هوایی یکی از مواردی است که میتواند در هزینه ساخت موثر باشد.  ممکن است بخواهید نمایی از محل کار یا تصویری بکر از محلی دست‌نخورده و دورافتاده را برای ساخت تیزر به تصویر بکشید. در این حالت، پهپاد (drone) با دسترسی و نمای ویژه‌ای که به شما می‌دهد، گزینه‌ای بسیار مناسب برای تصویربرداری هوایی است. تنها نکته‌ی قابل‌توجه، لزوم دریافت مجوز در مناطق مخصوص است که در صورت نیاز، از دریافت آن در اسرع وقت اطمینان حاصل خواهیم کرد.

نظر دهید