Skip links

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 


تیم متخصص مارکت پیما در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مجموعه های متقاضی ، خدمات مختلفی را در راستای افزایش فروش ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید با مطالعه متن زیر ، از نوع خدمات و روند فعالیت ما در این زمینه مطلع شوید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق درگاه ارتباط با ما در خدمت شما خواهیم بود.  

با ما همراه باشید . . . .


 


چرا بازاریابی شبکه های اجتماعی ؟!

 

گسترش شبکه های اجتماعی در بین مردم  و ارزان تر بودن این شیوه بازاریابی نسبت به دیگر شیوه های بازاریابی ، فرصتی کم نظیر برای افزایش فروش را رقم زده است.  طبق آمار، بسیاری از کسب کارهای کوچک و متوسط تنها با اتکا بر بازاریابی شبکه های اجتماعی توانسته اند عایدات فراوانی کسب کنند. این ظرفیت پربازده بازاریابی از دید مدیران و صاحبان کسب و کارهای موفق  دور نمانده و حتی در سالهای اخیر به امری رقابتی تبدیل شده است .  اما سوال اینجاست چگونه در بین رقبا به سهم بیشتری از این بازار دست پیدا کنیم ؟! 


چرا مارکت پیما ؟!

 

حضور مستمر در شبکه های اجتماعی و تحلیل بازخوردهای مختلف همچنین تجربیات حاصل از فروش مستقیم ،  کسب اطلاعات فراوان برای ما در این زمینه را در پی داشته است . طرح جامع و الگوریتمی هوشمند  حاصل از این تجارب ، زمینه همکاری رضایت بخش ما با مجموعه های مختلف را میسر ساخته و از این رو باور داریم خلاقیت در سایه تلاش و پشتکار، عنصر اصلی  موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی است. با نگاهی برگرفته از این تفکر، امیدواریم بتوانیم فروش هر چه بیشتر محصول یا خدمات شما را فراهم سازیم. 

 



به روش مارکت پیما …

 

ویژه کسب کارهای متوسط و  کوچک !

 

دلایل عمده استقبال از بازاریابی در شبکه های اجتماعی  بازدهی سریع و هزینه کمتر  می باشد . بر همین اساس تیم مارکت پیما  طرحی جامع به  مجموعه های مختلف تولیدی و خدماتی به خصوص کسب کارهای در ابعاد کوچک و متوسط مانند بخش های خدماتی، سلامت و پزشکی ، طراحی داخلی ، کترینگ ، محصولات تزئینی ، البسه، کالاهای مصرفی و ….. ارائه میدهد .


هدف ما افزایش بازدید و دنبال کننده نیست !

 

رویکرد کلی ما در راستای افزایش فروش است  که به این منظور از شیوه بازاریابی نقطه ای بهره برده و در عین بالارفتن دنبال کننده،  فروش را هدف اصلی قرار میدهیم. البته بدون شک افزایش بازدید و دنبال کننده جزئی از این پروسه خواهد بود ولی در تمامی مراحل با راهکاری موثر به جذب مشتری خواهیم پرداخت. 


از صفر تا صد !

 

کلیه مراحل شامل تولید محتوا و بارگزاری ، مدیریت و آنالیز ، افزایش بازدید و فروش  توسط تیم مارکت پیما طرح ریزی و انجام خواهد شد. 


 

 

 

مراحل انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی توسط تیم مارکت پیما

 

1- طراحی و ساخت صفحات شبکه های اجتماعی

2- محتوا سازی ، مدیریت و آنالیز شبکه های اجتماعی

3- رقابت، افزایش بازدید و دنبال کننده و فروش 


ماموریت مارکت پیما

 

  •  افزایش بازدید و دنبال کننده
  •  افزایش فروش
  •  ارائه محتوای باارزش و علمی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق :

ایمیل:  Info@marketpeima.com

درگاه تماس با ما  

شماره های تماس :

09122956358

09375457757

در خدمت شما خواهیم بود. 

نظر دهید