Skip links

ساخت تیزر برای کافی شاپ

ساخت تیزر برای کافی شاپ

ساخت تیزر برای کافی شاپ علاوه بر تجربه تصویر برداری و تبلیغات، نیاز به شناخت دقیق مخاطبان این حوزه دارد. بدون شک شما برنامه‌های بزرگی ساخت تیزر برای کافی شاپ خود داشته و از قبل تصویری ذهنی از آن در سر دارید. احتمالا برای خود نوشته‌اید که می‌خواهید با تیزر کافه خود به چه چیزی برسید و چه فضایی از آن را می‌خواهید نمایش دهید. شاید شروع به جمع‌آوری عکس‌ها، منوها و ایده‌های طراحی کرده‌اید تا الهام بگیرید که تیزر کافه شما چگونه به نظر رسد و چه حسی را در مشتریانتان ایجاد کند. تعریف واضح دیدتان به شما کمک می‌کند در تصمیم‌گیری در مورد دکور، برنامه‌ریزی غذا، انتخاب قهوه، انتخاب فنجان‌ها و نحوه تعامل با دیگر مسائل ثابت‌قدم باشید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید همه را راضی کنید و باید درک کنید که این تیزر را برای چه کسی طراحی می کنید. با این حال، هنوز روش‌های بسیاری برای جلب توجه مخاطبان و مشتریان به خدمات منحصربفرد کافی شاپ شما وجود دارد. یکی از پراستفاده و ثابت‌شده‌ترین این راه‌ها، بهره از داستان‌گویی در تیزرویدئوهاست.

جهت سفارش ساخت تیزر برای کافی شاپ با ما در ارتباط باشید 

۰۹۱۲۲۹۵۶۳۵۸

دستورهای پخت همواره آغار، میانه و پایانی دارند، به عبارت دیگر همیشه داستانی برای گفتن در آن‌ها وجود دارد. این یکی از مهمترین نکات هنگام فیلمبرداری از قهوه و غذا است، زیرا هیچ عنصر دیگری نمی‌تواند مانند داستان در مخاطبان شما کشش ایجاد کند. با استفاده از عناصر داستانی، مخاطبان شما در نهایت بهتر می‌توانند میان تیزر و واقعیت کافی شاپ شما ارتبط برقرار کنند.

گروه ما در مارکت پیما اینجاست تا به سوال‌ها و نیازهای گوناگون شما برای ساخت تیزر کافی شاپتان پاسخ دهد. در ادامه می‌توانید با نکات و چگونگی ساخت چنین تیزری آشنا شوید.

 

ساخت تیزر برای کافی شاپ

المان‌های ساخت تیزر برای کافی شاپ

بر کسی پوشیده نیست که استایل بخصوصی که کافه‌ها ارائه می‌دهند، از جمله دلایل محبوبیت روزافزون آنهاست. این دیزاین‌های جذاب نه تنها جنبه‌ی زیبایی‌شناسی دارند، بلکه در بسیاری از موارد، با در نظر گرفتن اصول بازاریابی در کافی شاپ‌ها به کار می‌روند. برای ساخت یا تصویربرداری از چنین محیطی، عوامل خبره ما در مارکت پیما، فاکتورهای بسیاری، از جمله موارد زیر را در نظر خواهند گرفت:

  • عکاسی و فیلمبرداری چیدمان: معمولا کافی‌شاپ‌ها از ظروف متعددی برای ارائه‌ی انواع کیک و قهوه به مشتری‌های خود بهره می‌برند، ظروفی که می‌توانند در ساخت تیزر مفید باشند. بسته به نوشیدنی یا غذایی که در تیزرویدئو نمایش داده می‌شود، ممکن است طیف متنوعی از ظروف با توجه به اصول زیبایی‌شناسی قابل استفاده باشند. با این وجود، با توجه به شرایطی که هنگام ساخت تیزر با آن مواجه می‌شوید، ممکن است همه‌ی این ظروف برای فیلمبرداری تیزر مناسب نباشند. شما برای نمایش زیبایی چشم‌نواز عناوین منوی خود بایستی به دنبال بهترین گزینه‌ در میان آن‌ها باشید، به‌ویژه که زمان زیادی برای جلب رضایت مخاطبانتان ندارید. تجهیزات چیدمان ما در مارکت پیما انواع ظرف و محفظه‌ی مناسب عکاسی را شامل می‌شود تا خیال شما را از بابت بهترین تصاویر راحت کند.
  • پس‌زمینه‌ی مناسب: بی‌شک محیط کافی شاپتان برای شما و مشتریانتان دوست‌داشتنی بوده و برای طراحی و پیاده‌سازی آن وقت و هزینه‌ی قابل‌توجهی صرف کرده‌اید. حتی در بسیاری از مواقع، طراحی‌ یک کافه به عنوان انگیزه و محرکی برای جذب مخاطبان جدید عمل می‌کند. با این حال، شما ممکن است بخواهید از پس‌زمینه‌ای متفاوت در ساخت تیزر کافی شاپ خود استفاده کنید. برای مثال، مینیمال بودن محیط فیلمبرداری می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ساخت تیزر باشد، زیرا در فهم و انتقال آسان‌تر پیام مقصود شما تاثیر چشمگیری دارد. ما با دسترسی به انواع بک‌دراپ‌های لازم، از طراحی موردعلاقه‌ی شما برای ساخت تیزر مدنظرتان، اطمینان حاصل خواهیم کرد.

دوربین‌ ساخت تیزر برای کافی شاپ

تجهیزات متعددی در ساخت تیزر برای کافی شاپ شما به کار می‌رود که برای اطلاع از جزئیات این ابزار، می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید. در این قسمت ما منحصرا به دوربین‌های مخصوص فیلمبرداری تیزر خواهیم پرداخت.

مطمئن باشید که شما نه تنها می‌توانید یک نمای اشتهاآور از قهوه‌ی‌ خود، بلکه طعم و حتی بوی آن را نیز می‌توانید منتقل کنید. یک دوربین خوب می تواند به شما در انتقال این مهم کمک کند. اگر عادت دارید قبل از انتخاب دوربین مناسب، مشخصات دوربین را بررسی کنید، انتخاب دوربین برای عکاسی از غذا و نوشیدنی‌ها فرآیند سریعی نیست. فاکتورهای فراوانی در این انتخاب تاثیر می‌گذارند که دو مورد از مهمترین آن‌ها را با هم در زیر بررسی خواهیم کرد.

  • قابلیت استفاده از لنزهای متعدد: استفاده از لنزهای مختلف، یکی از مهمترین هدیه‌هایی است که دوربین‌های DSLR به شما می‌دهند. این قابلیت به خصوص هنگام فیلمبرداری و ساخت تیزر از نوشیدنی‌ها و مواد غذایی مهم خواهد بود، زیرا شما به فوکوس بسیار نزدیکی نیاز دارید. کیفیتی که استفاده از لنزهای ماکرو و سوپرماکرو در دوربین‌های DSLR به کار شما می‌بخشد، چیزی نیست که بتوانید با دوربین گوشی‌های هوشمند معامله کنید. فیلمبرداران ما در مارکت پیما با دسترسی به انواع لنزها در کنار مهارت ویژه‌ی استفاده از آن‌ها، تیزر مدنظر شما را خواهند ساخت.
  • دامنه ISO: هر دوربین دارای محدوده متفاوتی از مقادیر (سرعت) ISO است که در روشنایی و به خصوص کیفیت عکس‌ها تاثیر می‌گذارند. حالت ایده‌آل این است که تصاویر تیزر با کمترین میزان ISO که در اکثر دوربین‌های امروزی 100 است، ضبط شده و روشنایی به وسیله‌ی دیافراگم یا سرعت شاتر تنظیم شود. با این حال، شرایط نوری معمولا ایده‌آل نیست، که این موضوع در محیط‌های بسته‌تری مانند کافه و کافی‌شاپ‌ها نمود بیشتری پیدا می‌کند. به همین جهت، انتخاب دوربینی با مقادیر مناسب ISO برای ساخت تیزرویدئو ضروری است.

دیگر امکانات مورد نیاز جهت ساخت تیزر برای کافی شاپ 

در قسمت قبلی به نکات فنی متعددی دوربین‌های عکاسی‌ای که در ساخت تیزرهای ویژه‌ی کافی شاپ‌ها به کار می‌روند، اشاره کردیم. برای آگاهی از تعدادی از دیگر لوازمی که مارکت پیما در تسهیل و ارتقای تیزرویئوی کافی شاپ شما به کار می‌برد، با ما همراه باشید.

  • صفحه‌نمایش و سه‌پایه

عکاسی غذا اغلب در حالی که دوربین روی سه‌پایه (tripod) نصب شده، انجام می‌شود. استفاده از این ابزار به شما امکان تنظیم ترکیب غذا و تثبیت همزمان دوربین را می‌دهد. این ثبات در موقعیت دوربین به شما این امکان را می‌دهد که از ISOهای پایین‌تری برای دسترسی به بهترین کیفیت تصاویر استفاده کنید. بنابراین، یک صفحه نمایش با وضوح بالا ضروری است. همچنین قابلیت چرخاندن و کج کردن صفحه‌ی نمایش می‌تواند هنگام ضبط تصاویر با زوایای غیرمعمول، بسیار مفید واقع شود.

  • حالت‌های غذای دوربین گوشی

شکی نیست که اولویت شما در ساخت تیزر برای کافی‌ شاپ خود، استفاده از حرفه‌ای‌ترین دوربین‌های DSLR است تا دوربین‌های گوشی‌های هوشمند. در عین حال، نبایستی فراموش شود که تم غیررسمی و دوستانه‌ای که فیلمبرداری با گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند، می‌تواند مکملی خوب برای یک تیزرویدئو باشد. شکی نیست که در این مورد، از باکیفیت‌ترین دوربین‌های موجود مانند دوربین آیفون، که از پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قوی‌ای برخوردار است، بهره خواهیم برد. این دوربین‌ها و گوشی‌های هوشمند مدرن دارای حالت‌های مخصوص تصویربرداری غذا هستند. استفاده از این گزینه ضروری نیست، اما اگر می‌خواهید روح متفاوتی به تیزر کافی شاپ خود بدمید، چنین حالتی می‌تواند مفید باشد.

  • کنترل از راه دور

همانطور که قبلا ذکر شد، معمولا عکاسی و فیلمبرداری از غذا در حالی که دوربین روی سه پایه نصب شده، انجام می‌شود. بنابراین قابلیت فعال کردن شاتر از راه دور بسیار ضروری به نظر می‌رسد. اکثر دوربین های مدرن با یک برنامه گوشی هوشمند سازگاری دارند که می تواند برای همین منظور مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک تیزر در اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌ها

پس از طی مراحل ساخت و پست‌پروداکشن، نوبت به انتشار تیزویدئوی شما در پلتفرم‌های متفاوت، به ویژه شبکه‌های اجتماعی‌ای مانند اینستاگرام است. ما در مجموعه‌ی مارکت پیما، با تجربه‌ی طولانی ساخت انواع تریلر و تیزر برای کسب‌وکارهای متفاوت، پیش‌بینی دقیقی از بازخوردهای متفاوت به شما ارائه می‌کنیم. این تجربه همچنین به ما کمک می‌کند تا در طراحی و تولید تیزر بر اساس استانداردهای و الگوریتم‌های اینستاگرام، بازدید و مشارکت بیشتری را کسب کنیم.

نظر دهید