Skip links

ساخت تیزر در شیراز

ساخت تیزر در شیراز

ساخت تیزر به عنوان یکی از پربازدیدترین و پربازده ترین ابزار تبلیغاتی، نقش موثری در افزایش فروش دارد. به همین دلیل، مورد توجه بسیاری از مشاغل و صاحبین برندها قرار گرفته است. ساخت تیزر در شیراز این امکان را در اختیار ما قرار می دهد تا طیف وسیعی از اطلاعات را در مورد کسب و کار خود؛ آن هم در مدت زمانی کوتاه به مخاطب هدف انتقال دهیم.


 ساخت تیزر در شهر شیراز با بهترین قیمت

با ما در تماس باشید

09122956358


با توجه به این موضوع که این روزها مخاطبان رسانه ها نیز علاقه مند به دریافت اطلاعات مورد نیاز در یک بازه زمانی کوتاه و سریع هستند؛ تیزرهای تبلیغاتی بهتر از هر نوع ابزار تبلیغاتی دیگر قادر به رفع نیاز مخاطبان رسانه خواهد بود.

ما در مجموعه مارکت پیما، خدمات خود در زمینه ساخت تیزر در شیراز را در انواع مختلفی ارائه می دهیم. نوع تیزر تبلیغاتی متناسب با اهداف پروژه؛ همچنین مخاطب هدف شما انتخاب خواهد شد. به عنوان مثال برخی از قالب ها و سبک های تیزر تبلیغاتی مورد استفاده ما تیزر تبلیغاتی رئال، استاپ موشن، انیمیشنی، تلفیقی و موشن گرافیک است.

ما بعد از نیازسنجی و مشخص شدن هدف کسب و کار شما، یکی از قالب ها و سبک های تیزر تبلیغاتی را انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، در ادامه مقاله به نحوه ساخت تیزر تبلیغاتی برای مشاغل مختلف صحبت خواهیم کرد.

ساخت تیزر در شیراز

ساخت تیزر در شیراز برای فروشگاه

تمامی فروشگاه ها، اعم از فروشگاه مواد غذایی، لوازم خانگی، فروشگاه لباس و … برای افزایش تعداد مشتریان و میزان فروش خود به دیده شدن و در معرض نمایش قرار گرفتن احتیاج دارند. از طرفی با توجه به این موضوع که که در حال حاضر کاربران علاقه بیشتری به دیدن ویدیوها نشان می دهند. ساخت تیزر تبلیغاتی فروشگاهی می تواند یکی از بهترین روش های ممکن برای فروشگاه ها باشد تا خیلی راحت فروش خود را افزایش دهند. در نتیجه از رقبای خود پیشی بگیرند.

ساخت تیزر در شیراز می تواند به دو روش رئال و موشن گرافیک انجام شود. در روش موشن گرافیک برای ساخت تیزر به فیلم برداری نیازی نداریم. اما در صورتی که نیاز باشد تا تصاویر واقعی کسب و کار شما برای مخاطب به نمایش گذاشته شود، از روش رئال استفاده می کنیم.

ما در مجموعه مارکت پیما، ضبط تیزرهای تبلیغاتی را با به روزترین تجهیزات ممکن، تصویربرداری هوایی و … انجام می دهیم. متناسب با کسب و کار شما نیز می توانیم برای تیزر سناریو معرفی ایجاد کنیم. یا روی تیزر گوینده و نریشن قرار دهیم.

ساخت تیزر در شیراز برای شرکت های ساختمانی

یکی از پربازده ترین روش ها برای تبلیغات، فروش واحدهای تجاری و مسکونی و فروش واحدها؛ ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی است. شما به عنوان صاحب یک شرکت ساختمانی با استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی و نمایش گذاشتن ویژگی ها و قابلیت های واحد ساختمان، نه تنها می توانید فرایند فروش و اجاره را ساده کنید. بلکه می توانید تجربه یک فروش حرفه ای را داشته باشید و با افزایش دادن سطح کاری خود، کلاس کار را حفظ کنید. 

در نتیجه مشتریان بیشتری را نیز به خود جذب و پای قرارداد بیاورید.

بهترین روش برای ساخت تیزر در شیراز

بهترین روش برای ساخت تیزر در شیراز جهت معرفی شرکت های ساختمانی، استفاده از پروژه های انجام شده یا در حال انجام؛ همچنین به نمایش گذاشتن شرکت و وسعت کسب و کار شرکت های ساختمانی است. به صورت معمول، برای ساخت چنین ویدیوهای تبلیغاتی از تصاویر هوایی و پلاتو استفاده می کنند تا شرکت به صورت مستقیم معرفی شود. با این حال، برای معرفی یک شرکت ساختمانی می توان از سبک های مدرن تری نیز استفاده کرد.

البته مهم ترین قسمت ساخت تیزرهای تبلیغاتی ساختمان سازی، به نمایش گذاشتن روند پیشرفت پروژه است. برای این کار تصویربرداری و فیلم برداری در بازه های زمانی متعدد مثلا 2 الی 3 بار در ماه انجام می شود.

در صورتی که مجتمع یا ساختمان مسکونی شما از قبل ساخته شده باشد و بخواهید برای یکی از واحدهای خود تیزر تبلیغاتی تهیه کنید؛ روند فیلم برداری و تصویر برداری خیلی سریع تر و در یک روز صورت می گیرد. باقی مراحل کار مثل تدوین و … نیز می تواند در یک هفته صورت بگیرد.

جهت سفارش ساخت تیزر تبلیغات برای مجتمع مسکونی، گروه های ساختمانی، برج، شرکت و … خوشحال می شویم با مشاوران ما در مارکت پیما تماس بگیرید.

ساخت تیزر در شیراز برای مشاور املاک

نمایش واحدها و معرفی خدمات در قالب یک تیزر تبلیغاتی، بهترین روشی است که مشاوران املاک برای فروش و اجاره واحدهای مورد نظر می توانند استفاده کنند. زیرا مشتریان با مشاهده یک کلیپ تبلیغاتی معرفی املاک، می توانند خیلی سریع و به بهترین شکل ممکن با خدمات شما آشنا شوند.

ساخت تیزر در شیراز برای مشاور املاک متناسب با نیاز و اهداف پروژه شما می تواند به شکل های مختلفی انجام شود. در صورتی که برای معرفی پروژه های خود به فیلم برداری نیازی ندارید؛ می توان ساخت تیزر را با کمک گرفتن از تصاویری که قبلا از دفتر مشاور املاک یا پروژه های خود تهیه کرده اید، انجام داد.

اگر عکسی برای استفاده در تیزر نداشته باشید نیز، می توانید از عکاسان متخصص ما در تیم مارکت پیما کمک بگیرید.

علاوه بر این، در صورتی که فقط می خواهید دفتر مشاور املاک خود را معرفی کنید؛ ما می توانیم بخشی از تیزر را با استفاده از تصاویر گرفته شده از دفتر مشاور املاک شما بسازیم. بخشی از آن را نیز که مربوط به خدمات ارائه شده شما است را به صورت موشن گرافیک و اینفوگرافیک طراحی و پیاده سازی کنیم.  

همچنین در صورتی که به جز دفتر کار خود به فیلم برداری از تعدادی از فایل های برای رهن، اجاره یا فروش نیاز دارید؛ بهترین واحدهای تجاری یا مسکونی مورد نظر شما را برای معرفی در تیزر تبلیغاتی انتخاب خواهیم کرد.

ساخت تیزر در شیراز برای هتل ها

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای و باکیفیت می تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در افزایش مشتریان و فروش هتل ها داشته باشد. همچنین رتبه شما در حوزه هتل داری را افزایش دهد. زیرا شما با ساخت تیزر تبلیغاتی می توانید تمامی بخش های هتل، اتاق ها، سالن ها و … را به نمایش بگذارید. در نتیجه مهمانان شما، قبل از حضور در هتل، بودن در آن را تجربه و حس می کنند. این امر خدمات، امکانات و … هتل شما را در ذهن مهمانان خاص تر جلوه می دهد.

علاوه بر این، شما می توانید با تکیه بر مزیت رقابتی خود، دلیل خوبی به مهمانان هتل بدهید که چرا باید شما را انتخاب کنند. به عنوان مثال در صورتی که هتل شما موقعیت جغرافیایی بهتر، آشپز حرفه ای تر، امکانات لوکس تر، حتی ویو و منظره خوب و مناسبی دارد؛ آن ها را در تیزر تبلیغاتی هتل به نحوی به نمایش می گذاریم که در مرکز توجه باشند.

ساخت تیزر در شیراز برای هتل ها می تواند در سبک های متفاوت و برای انتشار در شبکه های اجتماعی مختلفی تهیه شود. برای ساخت آن نیز می توان از تصویربرداری های هوایی؛ همچنین نریشن و گوینده تیزر استفاده کرد.

همچنین تکنیکی برای ساخت تیزر تبلیغاتی هتل وجود دارد که آن را ویدیوهای شخصی سازی شده می نامند. در این تکنیک می توانید یک پیام کلی درباره هتل را به صورت موثری به مخاطب هدف منقل کرد.

ساخت تیزر در شیراز برای کلینیک های دندانپزشکی

 تیزر کلینیک یا مطب دندانپزشکی را می توان قوی ترین ابزار ممکن برای جلب اعتماد بیماران و مشتریان دانست. زیرا مطابق با آمار گرفته شده، 72 درصد از افراد تمایل دارند تا اطلاعات مورد نیاز درباره خدمات و کسب و کارها را با استفاده از ویدیو به دست آورند. همین امر نیز باعث شده تا ویدیو به عنوان قوی ترین ابزار در بازاریابی دیجیتال شناخته شود.

 از طرفی ساخت تیزر به شما این امکان را می دهد تا خدمات دندانپزشکی خود، اتاق و سالن های مطب، یا یک روند دندانپزشکی را برای مخاطبان هدف خود به نمایش بگذارید. در نتیجه با نشان دادن حرفه ای بودن و تخصص خود تا حد چشمگیری اعتماد بیماران و مشتریان را جذب کنید.

به عنوان مثال از پیشنهاد ما به دندانپزشکان برای ساخت تیزر در شیراز این است که:

  • درباره سوابق کاری خود در قالب یک پلاتو شروع به صحبت کنید و تخصص و حرفه ای بودن خود را به مخاطب نشان دهید. به شیوه ای که مخاطب متوجه شود شما در زمینه های متعدد رشته دندانپزشکی تخصص دارید.
  • درباره روند ارائه خدمات دندانپزشکی و مراحل انجام کار توضیحاتی به مخاطب ارائه دهید. این کار باعث می شود تا با اطمینان خاطر و اشتیاق بیشتری به کلینیک مراجعه کند.
  • برای ارائه راهنمایی های بیشتر؛ همچنین به نمایش گذاشتن تجهیزات، امکانات، تمیزی محیط کلینیک یا مطب و دیگر استاندارهای استفاده شده یک ویدیو تور تهیه کنید.

 از تیزرها و ویدیوهای تبلیغاتی تهیه شده از کلینیک یا مطب دندانپزشکی می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، خوارک سایت، سایت های اشتراک گذاری ویدیو چون آپارات، یوتیوب، تماشا و …؛ همچنین بر روی صفحه نمایش هایی که در سالن کلینیک وجود دارد، استفاده کنید.

ساخت تیزر در شیراز برای رستوران

موضوعی که می تواند به صورت خیلی تاثیرگذار باعث پیشی گرفتن رستوران شما از رقبا شود؛ ساخت تیزر و ویدیو تبلیغاتی است. در حقیقت ویدئو هوشمندانه ترین ابزار مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید. در معرفی و جذب مشتریان به رستوران و فست فود نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

شما با ساخت تیزر در شیراز می توانید فضای داخلی رستوران و غذاهای موجود در منو را به نمایش بگذارید. برای بیشتر دیده شدن و جذابیت هر چه بیشتر تیزر نیز می توان از انواع مختلف روش های نمایش و تکنیک های تولید محتوا استفاده کرد.

به عنوان مثال، ما در تیم دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما برای گرفتن بازخورد بیشتر؛ همچنین درگیر کردن هر چه بیشتر بیننده محتوا، در انتهای تیزرهای تبلیغاتی از قابلیت CTA یا Call To Action استفاده می کنیم. این قابلیت بیننده را مایل به انجام یک کار می کند که در نتیجه آن ما می توانید باخورد بیشتری از مشتریان دریافت کنیم.

از بهترین ایده هایی که ما می توانیم جهت ساخت تیزر برای رستوران بدهیم نیز عبارت اند از:

  • تیزر مصاحبه کردن با سرآشپز: در این تیزر در طی مصاحبه ای با سرآشپز رستوران سوالاتی مثل، غذای مورد علاقه افراد در رستوران چیست؟. مزایای سرآپشز بودن و … پرسیده می شود.
  • به اشتراک گذاشتن برخی نکات آشپزی: به اشتراک گذاشتن برخی از نکات آشپزی، هم باعث افزایش سطح آگاهی مشتریان می شود. هم اینکه نقش مهمی در جذب و حفظ وفادی آن ها دارد.
  • به نمایش گذاشتن پشت صحنه رستوران: ارائه یک تور ویدیویی از فرایند آماده سازی غذا، نحوه چینش میز و صندلی ها و … می تواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد.
  • برجسته کردن منوی رستوران: برای همه افراد به ویژه کسانی که زیاد به رستوران و فست فودها می روند؛ دیدن ویدیوهای غذا جذاب است. لذا به نمایش گذاشتن غذاهای موجود در منو با ساخت تیزر تبلیغاتی نقش تاثیرگذاری در جذب مشتریان خواهد داشت.

سخن پایانی

تیم متخصص ما در مجموعه مارکت پیما آماده ساخت تیزر در شیراز  و ساخت تیزر نمایشگاه برای تمامی کسب و کارها از فروشگاه، رستوران، مشاوران املاک، پزشکان و دندانپزشکان و … است. برای دریافت خدمات از ما، فقط کافی است تماس بگیرید. ما بعد از انجام صحبت های اولیه درباره پروژه در یک مصاحبه حضوری یا غیرحضوری؛ پروژه شما را نیاز سنجی خواهیم کرد. سپس شروع به نوشتن شرح پلان ها و انتخاب تجهیزات لازم برای ساخت تیزر در شیراز خواهیم کرد.

تعداد روزهای فیلم برداری متناسب با طول محتوا و پلان های مورد نیاز تعیین و ضبط پروژه انجام خواهد شد. بعد از طی کردن این مرحله به سراغ پست پروداکشن و تدوین ویدیو می رویم تا عملیات و مراحل لازم مونتاژ؛ همچنین تنظیم نور و رنگ صورت بگیرد. بعد از آن یز، اولین نسخه پروژه که از آن رندر گرفته شده است را برای شما ارسال خواهیم کرد تا آن را بررسی کنید.

نظر دهید