Skip links

ساخت تیزر در یزد

ساخت تیزر در یزد

ساخت تیزر را می توان یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی دانست که شرکت یا کسب و کار شما می تواند انجام دهد. چنانچه صاحب کسب و کار در شهر یزد هستید مجموعه مارکت پیما با برخورداری از مجرب ترین تیم فیلمبرداری و تدوین، آماده ارائه خدمات ساخت تیزر در شهر یزد به شما عزیزان می باشد.


ساخت تیزر در شهر یزد با بهترین قیمت

با ما در تماس باشید

09122956358


 ویدیو  و تیزر تبلیغاتی می ‌تواند نوع کسب و کار شما را به شیوه ‌ای احساسی‌ تر و دراماتیک‌ تر از متن ساده و عکس بیان کند. این امر می تواند به تعامل مخاطب، حافظه پیام و نرخ پاسخ بالاتر نسبت به سایر اشکال رسانه ها منجر شود.

از آنجایی تماشای ویدیو در حال رشد است و مردم هر روز تعداد بیشتر ویدیو را روی رایانه و تلفن های هوشمند تماشا می کنند؛ تصمیم گرفتیم در این مقاله چند راه موثر برای استفاده و ساخت تیزر در یزد را به شما معرفی کنیم که منجر به افزایش فروش کسب و کار، محصولات یا خدمت شما می شود.

ساخت تیزر در یزد

ساخت تیزر تبلیغاتی VSL

ویدیوهای تبلیغاتی که در زبان انگلیسی VSL (مخفف Video Sales Letter) نامیده می شود؛ یکی از بهترین راه‌ ها برای متقاعد کردن مخاطبان برای خرید محصول یا خدمات از شما است. ویدئوهای VSL شبیه صفحات فرود استاتیک یا یک مقاله در سایت است. با این تفاوت که ما برای ساخت آن به جای اینکه بنویسم؛ توضیحات و داستان را به صورت تصویری و صوتی ارائه می‌ دهیم. 

استفاده از این شیوه برای ساخت تیزر در یزد در ارائه بسیار قدرتمندتر عمل می کند. زیرا ارائه داستان به صورت تصویری و صوتی بیننده را روی صفحه درگیر می‌ کند، در حالی که او به صدا نیز گوش می‌ دهد. این ارتباط چند رسانه ای نه تنها توجه بیننده را حفظ می کند، بلکه می تواند از نظر متقاعدسازی قوی تر از یک تبلیغات متنی ساده باشد.

این نوع تیزر تبلیغاتی می ‌تواند حاوی یک ارائه پاورپوینت باشد که پاراگراف ‌هایی از نسخه صوتی را در حالی که گوینده کلمات را روایت می‌ کند، نشان می ‌دهد. در برخی موارد نیز، شخص یا راوی را نشان می دهد که روی صفحه صحبت می کند و گاهی اوقات هنگام تماشای شما یادداشت ها، تصاویر یا کارتون ها را روی تخته سفید می کشد.

به عنوان مثال، ساخت تیزر در یزد برای تیزر تبلیغاتی کارگزاری بورس، تیزر تبلیغاتی معرفی خدمات و … را می توان به این شیوه تهیه و تدوین کرد.

اگر چه ویدیوهای تبلیغاتی می ‌توانند کوتاه باشند. اما مؤثرترین آن ها برای فروش مستقیم می‌ تواند از 15 تا 30 دقیقه باشد. متن مورد استفاده نیز، می تواند از 3000 تا 4000 کلمه باشد.

نکته مهم در مورد ساخت ویدیو تبلیغاتی به شیوه VSL این است که می توانند نسبت به متن های تبلیغاتی معمولی چشمگیرتر باشند. داستان سرایی نیز می‌ تواند برای بیننده جالب‌ تر به نظر برسد. این امر باعث می ‌شود که روشی قانع ‌کننده ‌تر برای ترغیب مشتریان احتمالی شما به خرید از شما باشد.

ساخت تیزر در یزد با تستیمونیال (Testimonial) یا توصیه مشتری

تستیمونیال به عبارتی گفته می شود که مشتری درباره مزایای برند، کالا یا خدمات شما بیان می کند. از آنجایی که کسب رضایت مشتریان به ویژه در دنیای امروزی و با وجود برندها و رقبای متعدد، کار بسیار سختی است. ویدیو توصیه مشتری یا تستیمونیال را باید سنگ بنای فروش دانست. این ویدئوها بهترین رسانه برای ارائه و نشان دادن رضایت مشتریان است. زیرا در آن ها هم ارتباط کلامی و هم غیرکلامی نشان داده می شود.

زبان بدن به نمایش گذاشته شده در ویدیو تستیمونیال، قدرت پیامی را که گوینده منتقل می کند افزایش دهد. از طرفی توصیفات ویدیویی نیز باورپذیرتر از نقل قول های نوشته شده هستند.

با ساخت تیزر در یزد با تستیمونیال، می توانید فردی را ببینید که رضایت خود را نشان می دهد. هیجان چهره آن ها را می بینید. ‌علاوه بر این، شما می‌ توانید عطف کلماتی را که تلفظ می‌ کنند، بشنوید؛ حال برخی با احساسات بیشتری نسبت به دیگران آن را ابراز می کنند و این احساس چیزی است که باعث فروش خدمات یا محصولات شما می شود.

برای ساخت تیزر در یزد با تستیمونیال بهتر است هم نظرات مشتریان واقعی و هم کارشناسان به نمایش گذاشته شود. زیرا مشتریان بالقوه با مشتریان فعلی شما همدلی می کنند. به خصوص زمانی که مشکلات مشابهی دارند.

علاوه بر این، آن ها دوست دارند در مورد تجربیات مشتری در رابطه با محصولات و خدمات شما بیاموزند. در این زمان، کارشناسان به محصولات و خدمات شما اعتبار می دهند.

نمایش محصول با ساخت تیزر در یزد

تیزرهای تبلیغاتی رسانه ایده آل جهت ارائه نمایش محصول برای فروش هر چه بیشتر است. در تیزر تبلیغاتی معرفی محصول می توانید تمام ویژگی ها و مزایای محصول خود را به مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی خود نشان دهید.

همچنین می توانید نحوه تنظیم، استفاده، نگهداری یا تعمیر آن را نیز به مخاطبان نشان دهید. باز هم تاثیر بصری و شنیداری این نوع رسانه باعث برتری آن نسبت به سایر اشکال رسانه ‌ها می‌ شود.

نمایش محصول در تیزر می تواند به شما کمک کند تا محصولاتی را بفروشید که مشتریان احتمالی شما فکر می کنند استفاده از آن ها بسیار دشوار است. نحوه نمایش در تیزر می تواند نشان دهد که استفاده از یک محصول چقدر سریع و آسان است.

تیزرهای معرفی محصول معمولا به صورت کوتاه تهیه می شوند. تمامی افراد و کسب و کارهایی که محصولی برای فروش دارند نیز می توانند از آن ها استفاده کنند. به عنوان مثال، از تیزرهای معرفی محصولی که ما برای مشتریان خود آماده کرده ایم می توان به تیزر تبلیغاتی فروشگاه کفش، لباس، لوازم خانگی و … اشاره کرد.

ساخت تیزر مجتمع تجاری

ساخت تیزر در یزد یک راه عالی برای شرکت شما جهت تبلیغ محصول یا خدمات شما است. زیرا مخاطبان شما را با محصول یا خدمات شما آشنا می کند. علاوه بر این، می تواند آگاهی را در بین مشتریان احتمالی شما ایجاد کند. این فرصت را نیز به شما می دهد تا خیلی سریع بر نقاط قوت و مزیت های رقابتی خود تاکید کنید. در نتیجه از رقبای خود پیشی بگیرید و فروش بیشتری را تجربه کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره مدت زمان ساخت تیزر، هزینه و … می توانید با کارشناسان ما در مجموعه مارکت پیما تماس بگیرید.

ساخت تیز افتتاحیه یا رویدادها

رویدادها جایی هستند که افراد دور هم جمع می شوند تا علایق مشترک خود را به اشتراک بگذارند. این می تواند یک نمایشگاه تجاری، افتتاحیه فروشگاه، جلسه شرکت و … باشد. مهم نیست که چه نوع رویدادی باشد، حداقل یک داستان برای گفتن وجود دارد و ویدئو رسانه ای است که داستان شما را به بهترین شکل بیان می کند.

افراد نیز علاقه زیادی به دیدن تیزر افتتاحیه یک مجموعه دارند. لذا شما می توانید با ساخت تیک تیزر جذاب از افتتاحیه ها یا رویدادهای شرکت یا کسب و کار خود، آن ها را از شروع کار و نحوه کار خود باخبر کنید. همچنین مخاطبان خود را در مورد اینکه چگونه شرکت، محصولات و خدمات شما می تواند زندگی آن ها را بهتر کند، هیجان زده کنید.

ساخت تیزر پزشکی و دندانپزشکی

از دیگر خدمات ما در مجموعه مارکت پیما برای ساخت تیزر در یزد تهیه تیزرهای پزشکی و دندانپزشکی است. ویدیوهای معرفی پزشک و خدمات آن ها؛ یا ویدیوهایی که در آن ها، فضای کاری یک مطب یا کلینیک به نمایش گذاشته می شود؛ برای افراد بسیار جذاب است.

اکثریت افراد نیز قبل از مراجعه به یک پزشک یا پیدا کردن پزشک مورد نظر خود، در اینترنت جستجو می کند. دیدن تیزر تبلیغاتی مطب پزشکان یا دندانپزشکان نیز می تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در جلب اعتماد آن ها داشته باشد.

زیرا ساخت تیزرهای تبلیغاتی تخصص و حرفه ای بودن پزشکان را به نمایش می گذارد. به بیماران نیز این حس را می دهد که سلامتی خود را در دستان امنی قرار می دهند.  

سخن پایانی ساخت تیزر در یزد 

روش های ساخت تیزر در یزد و تیزرهای تبلیغاتی که به آن ها اشاره کردیم؛ فقط چند نمونه از روش ها و تیزرهایی است که کسب و کارهای مختلف می توانند با استفاده از آن ها فروش خدمات یا محصولات خود را افزایش دهند.

البته ساخت تیزر برای هر شرکتی ممکن است متفاوت باشد و به سبک های مختلفی تهیه شود. اما یک چیز مسلم است. تیزرهای تبلیغاتی می تواند به رشد هر شرکتی از جمله شرکت شما کمک کند و مشتریان شما آن را تماشا خواهند کرد.

پس در صورتی که به دنبال استفاده از تیزرهای تبلیغاتی و ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی در بازاریابی ویدیویی هستید؛ حتما با کارشناسان ما در تیم دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما تماس بگیرد.

نظر دهید