Skip links

ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی

ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی

 نمایشگاه ‌های بین المللی فرصتی عالی برای کسب‌ و کارها جهت جذب مشتریان جدید و ورود به بازارهای جدید فراهم می‌ کند. به همین جهت ساخت تیزرهای نمایشگاهی و ساخت ویدیو تبلیغاتی در نمایشگاه بین المللی یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتریان و آگاهی از برند محسوب می شود. مجموعه مارکت پیما با برخورداری از تیم مجرب، آماده ارائه هرگونه خدمات ساخت تیزر و ویدیو تبلیغاتی در نمایشگاه بین المللی می باشد.


ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی

با ما در تماس باشید

09122956358


کسب‌ و کارهای زیادی نیز وجود دارند که اساساً همان چیزی را ارائه می‌دهند که شما انجام می‌ دهید. این امر بدان معناست که برای ارتباط با بازدیدکنندگان نمایشگاه، به چیزی منحصر به فرد نیاز دارید که منجر به دیده شدن شما شود. علاوه بر دیده شدن نیز، بازدیدکنندگان را جذب کند تا غرفه شما بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد.

تیزرهای نمایشگاهی و ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی می تواند همان چیزی باشد که شما برای متمایز شدن به آن نیاز دارید. این نوع ویدیوها منحصر به فرد هستند و بینندگان را کنجکاو می کند که بدانند شما چه چیزی را ارائه می دهید. بنابراین به غرفه نمایشگاه شما مراجعه می کنند.

تیم متخصص ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما آماده ساخت تیزر نمایشگاهی؛ همچنین ثبت تمام لحظات غرفه نمایشگاه شما با عکاسی و فیلم برداری از مهمانان و دیگر اتفاقات در زمان برگزاری نمایشگاه است.

ساخت تیزر نمایشگاه بین المللی

4 مزیت استفاده تیزرهای نمایشگاهی و ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی

تیزرهای نمایشگاهی می توانند قبل، در حین یا حتی بعد از برگزاری نمایشگاه کاربرد داشته باشند و مخاطب هدف شما را جذب کنند. به عنوان مثال، قبل از برگزاری نمایشگاه می توان از تیزر برای اطلاع رسانی پیش از موعد مخاطبان و جذب بازار هدف از طریق کمپین‌ های رسانه‌ های اجتماعی جهت کمک به جذب ترافیک به غرفه‌ استفاده کرد. در نتیجه حداکثر میزان بازدید از غرفه نمایشگاه را داشته باشیم.

 پخش و به نمایش گذاشتن تیزر در حین برگزاری نمایشگاه نیز، به شما کمک می کند تا ایده و پیام خود را با استفاده از یک مقدمه سریع و بصری با بازدیدکنندگان در میان بگذارید.

به صورت کلی، استفاده از تیزرهای نمایشگاهی و ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی از 4 جهت می تواند برای شرکت ها و کسب و کارها مفید باشد که عبارت اند از:

به توضیح پیشنهادات تجاری شما کمک می کند.

اگر محصول یا خدماتی را ارائه می دهید که توضیح چهره به چهره آن دشوار است؛ تیزر نمایشگاهی می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. متخصصان ما در مارکت پیما یک ویدئو یا تیزر تبلیغاتی جذاب و مناسب درباره محصول یا خدمات شما ایجاد می کنند. شما نیز آن را روی صفحه نمایش های بزرگ در نمایشگاه پخش خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری داشته باشید و آن ها می توانند آنچه را که شما ارائه می دهید بهتر درک کنند.

می توانید ویدیوهای نمایش محصول را پخش کنید.

اگر به دنبال یک ابزار فروش منحصر به فرد هستید؛ تیزرهای نمایشگاهی و ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی گزینه بسیار خوبی خواهد بود. آن ها شروع کننده مکالمه بسیار خوبی برای نمایندگان شما هستند. زیرا شرکت کنندگان در نمایشگاه زمانی که متوجه شوند چه چیزی را ارائه می دهید؛ می خواهند درباره محصول شما بیشتر بدانند.

ما در مجموعه مارکت پیما به شما کمک می کنیم تا تیزرها و ویدیوهای نمایشگاهی داشته باشید که باعث ایجاد علاقه در بینندگان می شود. همچنین آن ها را برای دانستن هر چه بیشتر درباره محصول یا خدمات شما به غرفه می کشاند.

موقعیت شما را زنده می کند ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی

بیشتر غرفه ها در نمایشگاه ها، از همان روش های قدیمی بازاریابی مثل طراحی بنر نمایشگاهی و … استفاده می کنند. با این حال، شرکت کنندگان در نمایشگاه بیشتر جذب غرفه هایی می شوند که چیزی منحصر به فرد و متفاوت را به آن ها ارائه می دهند. با تیزرهای نمایشگاهی و ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی ،می توانید خیلی بیشتر از غرفه های معمولی نمایشگاه، توجه حاضرین را به خود جلب کنید.

در واقع، تیزرهای نمایشگاهی، موضع خسته کننده شما را زنده می کند. به تماشاگران می گوید که چیز هیجان انگیزی در اینجا ارائه می شود و آن ها از روی کنجکاوی از غرفه شما بازدید خواهند کرد.

فرصت های از دست رفته را کاهش می دهد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از تیزرهای نمایشگاهی این واقعیت است که آن ها فرصت های از دست رفته را کاهش می دهند. هنگامی که تیم فروش شما با مشتریان دیگر مشغول است؛ بازدیدکنندگان را سرگرم و علاقه مند می کند. آن ها به احتمال زیاد به جای رفتن به غرفه های دیگر منتظر حضور خواهند بود. سپس تیم فروش شما می تواند محصولات و خدمات خود را در اختیار آن ها قرار دهد و در نهایت مشتریان زیادی را به دست آورد.

 در حقیقت تیزرهای نمایشگاهی و ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی مزایای زیادی دارد. زیرا ابزارهایی هستند که غرفه نمایشگاه شما را از دیگران متمایز می کند. مردم دوست دارند محتوایی را ببینند که می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و تیزرهای نمایشگاهی دقیقاً این کار را انجام می دهد.

با استفاده از آن ها، شما بازدیدکنندگان بیشتری را به غرفه خود جذب می کنید که به معنای ارتباط بهتر با آن ها و در نتیجه بهبود فروش شما است. تا جایی که باید گفت، اگر از تیزرهای نمایشگاهی استفاده نمی کنید، چیزهای زیادی را از دست داده اید.

ویژگی های ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی

اصلی ترین ویژگی تیزرهای نمایشگاهی از نظر متخصصان تیم مارکت پیما، کوتاه و قدرتمند بودن است. همه ما می دانیم که نمایشگاه های بین المللی به منظور تشویق تعاملات چهره به چهره برگزار می شوند. در نتیجه، ویدیو یا تیزر طولانی ممکن است حوصله بازدیدکنندگان را سر ببرد. تا جایی که قبل از اینکه کارکنان فرصت صحبت با آن ها را داشته باشند، غرفه را ترک کنند.

از طرفی، مشکل تیزرهای نمایشگاهی در زمان پخش در غرفه شما این است که هرگز نمی دانید بازدیدکننده چه زمانی شروع به دیدن آن می کند. به عنوان مثال، اگر ویدیوی شما یک دقیقه طول بکشد و بازدیدکننده پس از 30 ثانیه شروع به تماشای آن کند؛ آیا باز هم متوجه می شود که درباره چیست؟. اگر نه، احتمال زیادی وجود دارد که آن ها به سرعت به غرفه دیگری بروند.

این امر نیز، دلیل دیگری است که چرا ویدیوهای نمایشگاهی باید کوتاه باشند.

بنابراین، بهتر است ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی تا حد امکان کوتاه و قدرتمند انجام شود.

از دیگر ویژگی هایی که یک تیزر نمایشگاهی باید از آن برخوردار باشد نیز، عبارت اند از:

نمایش پیام کلیدی شما

پیام برند شما باید به صورت واضح در تیزر نمایشگاهی، نمایش داده شود. دوست دارید بازدیدکنندگان با دیدن ویدیوی شما چه چیزهایی را بدانند و به خاطر بسپارند؟ و از آن ها می خواهید چه کار کنند؟ پیام کلیدی شما در نمایشگاه چیست؟.

بدون صدا بودن ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی

وجود صدا در تیزر پخش شده در غرفه نمایشگاهی شما، معمولاً به این دلیل که شنیده نمی شود زیاد کارآمد نیست. مگر اینکه یک سیستم صوتی کامل با بلندگوهای بزرگ در جایگاه خود نصب کرده باشید.

اما این سوال پیش می آید که این امر تا چه حد مطلوب است. زیرا در گفتگوهای موضع شما اختلال ایجاد می کند. علاوه بر این، سازمان های نمایشگاهی تقریباً همیشه برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای بازدیدکنندگان و سایر غرفه داران، محدودیت های صوتی را تعیین می کنند.

بنابراین برای ارائه در نمایشگاه بین المللی، بهتر است تیزری بسازید که نیازی به صدا نداشته باشد.

داشتن زیرنویس ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی

همان طور که گفته شد، صدا همراه با تیزر نمایشگاهی در بیشتر موارد ممنوع است. بنابراین در صورت لزوم می توان از زیرنویس استفاده کرد. علاوه بر این، در صورتی که مخاطب هدف شما انگلیسی زبان است، می توان از زیرنویس انگلیسی در ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی استفاده کرد.

افزایش مدت اثر شرکت در نمایشگاه بین المللی

از تیزرهای نمایشگاهی می توان قبل و بعد از نمایشگاه استفاده کرد. به عنوان مثال شما می توانید قبل یا بعد از نمایشگاه تیزر را در وبسایت و شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کنید. به این ترتیب مدت و اثر شرکت در نمایشگاه تجاری خود را افزایش دهید.

داستان سرایی در تیزر نمایشگاهی

 وقتی داستانی به ما می گویند، اتفاقی در مغزمان می افتد. بنابراین به خاطر سپردن یک داستان راحت تر از فهرستی از حقایق اغلب خسته کننده است. داستان گویی به اطلاعات معنای عمیق تری می دهد.

ما در تیم دیجیتال مارکتینگ مارک پیما به شما کمک می کنیم تا خط داستانی بسیار مناسب و جذابی برای تیزر نمایشگاهی خود داشته باشید.

سخن پایانی ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه ‌های بین المللی راهی فوق‌ العاده برای شرکت‌ ها جهت تولید سرنخ و ارتباط با مشتریان جدید است. ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی و به نمایش گذاشتن تیزر در غرفه نیز، به عنوان بهترین راه بازاریابی از طریق نمایشگاه های تجاری و بین المللی شناخته می شود.

شما با استفاده از تیزرهای نمایشگاهی می توانید سطح بسیار بالاتری از ارتباط را با بازدیدکنندگان و مخاطبان هدف خود، برقرار کنید که دستیابی به آن از طریق روش های مرسوم دشوار است.

جهت اطلاع از هزینه و تعرفه ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی و عکاسی و ساخت تیزر نمایشگاهی با کارشناسان مجرب ما در مجموعه مارکت پیما تماس بگیرید.

نظر دهید