Skip links

تولید محتوا نمایشگاه بین المللی

تولید محتوا نمایشگاه بین المللی

گروه مارکت پیما با قیمتی مقرون به صرفه در خدمت شماست تا تولید محتوا نمایشگاه بین المللی را برای شما به انجام برساند. از تولید محتوای ویدئویی و عکاسی غرفه شما با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت. جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید. 


تیم تولید محتوا در نمایشگاه بین المللی

با ما در تماس باشید

09122956358


 

 ما در این مقاله از مجموعه مارکت پیما به شما نشان دهیم که تولید محتوا نمایشگاه بین المللی و انتشار آن در شبکه های اجتماعی چگونه می تواند به شما در ایجاد روابط قوی ‌تر با مشتریان فعلی؛ همچنین پرورش سرنخ‌ های جدید و افزایش آگاهی مخاطب از برند شما کمک کند. در نتیجه تاثیر مستقیمی بر درآمد شما از طریق افزایش ارقام فروش داشته باشد.

از آن جایی که برپایی غرفه در یک نمایشگاه بین المللی، به زمان، هزینه و کار سخت زیادی برای برنامه ریزی و اجرا نیاز دارد. پس مهم است که بهره وری این سرمایه گذاری را به حداکثر برسانید. یکی از مؤثرترین و مقرون به صرفه‌ ترین راه‌ ها برای انجام این کار نیز، تبلیغ مشارکت و حضور خود در نمایشگاه از طریق تولید محتوا نمایشگاه بین المللی و انتشار آن در پلتفرم‌ های مختلف رسانه ‌های اجتماعی است.

یک کمپین موثر رسانه های اجتماعی، می تواند برای اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطبان، قبل، حین و بعد از برگزاری نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین راهی عالی برای جذب شرکت کنندگان هدفمند باشد؛ حضور آنلاین شما را بهبود ببخشد و تعامل در صفحات رسانه های اجتماعی شما را نیز، افزایش دهد.

برای اینکه نحوه استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی جهت تبلیغ نمایشگاه خود، ارتباط با افراد تاثیرگذار قبل از نمایشگاه، تعامل با آن ها در طول رویداد؛ همچنین پیگیری مخاطبان پس از برگزاری نمایش را یاد بگیرید؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.  

تولید محتوا نمایشگاه بین المللی

مطلع کردن بازدیدکنندگان با تولید محتوا نمایشگاه بین المللی

هفته ها قبل از برگزاری نمایشگاه، شروع به تولید محتوای متنی، تصویری یا ویدیویی کنید. سپس با انتشار آن ها در وب سایت و دیگر شبکه های اجتماعی برتر مثل اینستاگرام، لینکدین و … به افراد اطلاع دهید که در نمایشگاه حضور خواهید داشت.

توجه داشته باشید که در محتوای خود به مخاطبان بگویید که نام رویداد چیست؟، چه زمانی شروع می شود و کجا شما را در روز نمایشگاه بین المللی پیدا کنند؟.

در زیر برخی از بهترین راه هایی که می توان برای انتشار تولید محتوا نمایشگاه بین المللی قبل از برگزاری نمایشگاه انجام داد را بیان می کنیم. برای دریافت راهنمایی های بیشتر؛ همچنین تولید محتوای نمایشگاهی نیز، می توانید از تیم متخصص ما در مارکت پیما کمک بگیرید.

از هشتگ ها استفاده کنید.

اکثر رویدادها و کنفرانس ها از هشتگ رسمی خود برای توییت کردن و اشتراک گذاری پست ها در فیس بوک و اینستاگرام استفاده می کنند. هشتگ های رسمی رویداد نمایشگاه بین المللی خود را پیدا و آن ها را در هر پستی که مربوط به نمایشگاه است، قرار دهید. یا اینکه هشتگ های جدیدی را ایجاد کنید تا از آن ها برای تبلیغ کسب و کار خود در نمایشگاه استفاده کنید.

همچنین می توانید از این هشتگ برای جستجوی مشتریان احتمالی و سایر غرفه داران بهره ببرید. پست های آن ها را لایک و آن ها را به غرفه خود دعوت کنید.

از قالب های گرافیکی سفارشی استفاده کنید.

تولید محتوا نمایشگاه بین المللی ،مطالب بازاریابی و ویدیوهای تبلیغاتی خود برای انتشار در رسانه های اجتماعی را با یک قالب سفارشی سازی شده تهیه کنید. شما می توانید این محتواهای تولید شده را قبل از نمایشگاه برای افزایش آگاهی و در طول برگزاری نمایشگاه برای تعامل با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

برای تولید محتوا نمایشگاه بین المللی تیزرهای تبلیغاتی بسازید.

برای راه‌ اندازی یک محصول یا خدمات جدید، یا ایجاد هیاهو در مورد نمونه کارها، شروع به آپلود ساخت تیزر نمایشگاه در هفته ‌های منتهی به نمایشگاه کنید. به این شیوه می توانید مخاطبان خود را درگیر نگه دارید.

علاوه بر این، شما با استفاده از  ساخت تیزر تبلیغاتی می توانید بین برند خود و رویداد نمایشگاه، وابستگی قوی ایجاد کنید. همکاران ما در تیم دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما می توانند به شما در داشتن یک تیزر تبلیغاتی موثر کمک کند.

تولید محتوا نمایشگاه بین المللی را برای تبلیغ در سایت خود قرار دهید.

در وب سایت خود، یک بنر، اعلامیه پاپ آپ و … قرار دهید. یا یک صفحه فرود ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان هدف به دیدن غرفه شما در نمایشگاه (در حقیقت به برند شما) علاقه مند شوند. این یک راه عالی برای هدایت بازدیدکنندگان وب سایت شما به اطلاعات مربوط به رویداد است.

ایمیل Blast را به مشترکین خود ارسال کنید.

همچنین می توانید برای مشترکین خبرنامه خود ایمیل ارسال کنید. با این کار آن ها را تشویق کنید که از رویداد و غرفه شما در نمایشگاه بازدید کنند. به یاد داشته باشید که جزئیات مهم مانند نام نمایشگاه، تاریخ، زمان و مکان؛ همچنین شماره غرفه خود را درج کنید.

تبلیغ با تولید محتوا نمایشگاه بین المللی در زمان برگزاری نمایشگاه

در طول نمایشگاه، می توانید از تولید محتوا نمایشگاهی و انتشار آن در رسانه های اجتماعی برای جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه به نمایشگاه خود استفاده کنید. بازدیدکنندگان اغلب در حال دیدن محتواهای منتشر شده در رسانه های اجتماعی خود هستند. حتی زمانی که در نمایشگاه حضور دارند. لذا اگر بتوانید در حالی که آن ها در نمایشگاه هستند به آن ها دسترسی پیدا کنید؛ شانس خود را برای ورود آن ها به غرفه خود به شدت افزایش خواهید داد.

لذا ما به شما توصیه می کنیم در زمان برگزاری نمایشگاه، تولید محتوا نمایشگاه بین المللی و انتشار آن در رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید. برای نتیجه گیری هر چه بیشتر و افزایش حداکثری بازدیدکنندگان نمایشگاه، پیشنهاد می کنیم در زمان برگزاری نمایشگاه کارهای زیر را انجام دهید.

به طور منظم پست کنید.

به یاد داشته باشید که به صورت مرتب، پست ارسال کنید. درباره همه چیز، از تعاملات خود با شرکت کنندگان در نمایشگاه و اطلاعات مهم در مورد غرفه خود گرفته تا اطلاعیه های اهدایی، زمان های سخنرانی و موارد دیگر پست بگذارید. برای هر پست نیز، هشتگ رسمی رویداد را مورد استفاده قرار دهید. اگر فکر می‌ کنید در طول رویداد آنقدر مشغول هستید که نمی‌ توانید پست بگذارید، می‌ توانید این کار و دیگر کارهای لازم برای پیشرفت در اینستاگرام را به ادمین های آموزش دیده ما در مارکت پیما بسپارید.

با بازدیدکنندگان غرفه خود ارتباط برقرار کنید.

بازدیدکنندگان خود را به دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی مختلف تشویق کنید. می ‌توانید به آن ها کارت‌ های ویزیت با یک کد QR ارائه دهید که آن ها را به حساب یا صفحه شما هدایت می‌ کند. حتی اگر بازدیدکنندگان در بین تمام تولید محتوا نمایشگاه بین المللی که شما انجام داده اید و منتشر کرده اید؛ شما محصولات یا خدمات شما را ببینند، ممکن است بعداً با مشاهده آنلاین، به برند شما علاقه مند شوند.

از لایو اینستاگرام (Instagram Live ) استفاده کنید.

شما باید نحوه حضور خود در نمایشگاه بین المللی را با همه افراد در شبکه رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. لایو اینستاگرام، این فرصت را به شما می دهد تا با تولید محتوا نمایشگاه بین المللی برای مشتریان بالقوه ای که قادر به حضور مستقیم در نمایشگاه بین المللی نیستند؛ تجربه ای جذاب ایجاد کنید.

این کار به آن ها اجازه می دهد تا با وجود غیبت، با شما تعامل داشته باشند. همچنین می تواند آن ها را تشویق کند که برند شما را در جای دیگری جستجو کنند.

اگر در این رویداد صحبت می کنید؛ از شخصی بخواهید آن را به صورت زنده پخش کند. همچنین می توانید ویدیویی ضبط کنید تا بعداً با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

عکس برداری و فیلم برداری در طول رویداد را فراموش نکنید.

تولید محتوا نمایشگاه بین المللی از ازدحام جمعیت در غرفه شما به عنوان یک ویژگی بازاریابی عالی عمل می کند. به خاطر داشته باشید که این تصاویر را در فواصل زمانی منظم ارسال کنید تا علاقه را برانگیخته و غرفه خود را به عنوان یک “رویداد” در نمایشگاه بین المللی تبلیغ کنید.

سعی کنید لحظات “صادقانه” بین نمایندگان فروش و بازدیدکنندگان ثبت شوند و از گرفتن عکس  و ویدیوهایی که صحنه سازی به نظر می رسند، خودداری کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که هنگام ارسال عکس و ویدیو از هشتگ رویداد استفاده کنید. این کار باعث می شود تا همه کسانی که رویداد را از طریق رسانه های اجتماعی دنبال می کنند بتوانند محتوای شما را نیز ببینند.

بازاریابی با تولید محتوا نمایشگاه بین المللی بعد از برگزاری نمایشگاه

بازاریابی نمایشگاهی شما پس از پایان نمایشگاه به پایان نمی رسد. نمایشگاه بین المللی زمان هیجان انگیزی برای کسب و کار شما خواهد بود و امیدواریم که بتوانید تمام این هیجان را با عکس و فیلم های با کیفیت بالا ثبت کنید. شما می توانید تمام محتوای تهیه شده خود را در یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب و مناسب تدوین کنید. سپس آن را در وب سایت یا شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام و … قرار دهید.

انتشار تولید محتوا نمایشگاه بین المللی ممکن است به بازدیدکنندگان یادآوری کند که چقدر تحت تأثیر غرفه شما در نمایشگاه قرار گرفتند. یا ممکن است باعث کنجکاوی کسانی شود که نتوانستند در طول رویداد از غرفه شما بازدید کنند.

این نکته را نیز فراموش نکنید که بلافاصله پس از نمایشگاه، با سرنخ های خود ارتباط برقرار کنید. هاروارد بیزینس ریویو یا مجله کسب و کار هاروارد، دریافته است که احتمال تبدیل شدن سرنخ‌ ها به مشتریان بالقوه زمانی که در عرض یک ساعت پیگیری می‌ شوند؛ هفت برابر بیشتر است.

لذا تمام کارت‌ های ویزیت و ایمیل‌ هایی که در طول نمایش به دست آورده‌ اید را بررسی کنید. سپس با مخاطبین خود در لینکدین و دیگر کانال‌ های رسانه‌ های اجتماعی ارتباط بگیرید.

ارسال پیام 

با ارسال یک پیام شخصی به آن‌ ها، از آن ها برای بازدید از غرفه‌ تان تشکر کنید. همچنین از آن ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب‌ و کار خود و پیشنهاداتی که دارید، دعوت کنید.

رسانه های اجتماعی همچنین ابزار مفیدی برای تحقیق در مورد سرنخ های جدید شما هستند. قبل از ارسال پیام یا ایمیل به آن ها، صفحه لینکدین یا اینستاگرام آن ها را بررسی کنید تا درباره سرنخ خود بیشتر بدانید و شروع کننده مکالمه را بیابید.

سخن پایانی تولید محتوا نمایشگاه بین المللی 

حضور در نمایشگاه‌ های بین المللی سرمایه‌ گذاری بزرگی است و به زمان، انرژی و پول زیادی نیاز دارد. بنابراین اگر می‌ خواهید بازدهی خوبی داشته باشید؛ مهم است که از با تولید محتوا نمایشگاه بین المللی نهایت استفاده را از نمایشگاه ببرید.

تیم متخصص ما در مجموعه مارکت پیما با ارائه خدمات مختلف به شما کمک می کند تا با ادغام استراتژی بازاریابی نمایشگاهی خود با تولید محتوا و انتشار آن در شبکه های اجتماعی بتوانید با مشتریان خود درگیر شوید. با سرنخ های جدید و سایر غرفه داران در صنعت خود ارتباط برقرار کنید و متمایزتر از سایر رقبای خود باشید.

نظر دهید