Skip links

ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک


امروزه یکی از مشکلات اصلی جذب از طریق محتوا، دیده نشدن و عدم توجه کافی مخاطبان به آن بوده و این موضوع می‌تواند تمام تلاش یک تیم بازاریابی را تحت تاثیر قرار دهد. با پیشرفت علم بازاریابی محتوا و تکنولوژی های‌ ساخت محتوا، شیوه‌های نوینی برای تولید محتوا ایجاد شده که نمونه آن موشن گرافیک است. موشن گرافیک درواقع هنری نوپا بر پایه تصاویر و صداگذاری بوده و در صورت پردازش صحیح می‌تواند تاثیر گذاری بسیار خوبی داشته باشد.

مارکت پیما این بار با نگاه دقیق “بازاریابی” و سلیقه خاص بازار هدف، اقدام به تولید محتوا موشن گرافیک نموده و خدمات منحصر به فرد این حوزه را تقدیم متقاضیان گرامی می‌نماید. با ما همراه باشید.


ساخت موشن گرافیک

 


موشن گرافیک چیست؟

 

موشن گرافیک درواقع تصاویر متحرک گرافیکی بوده که از طریق هنر نقاشی، نرم افزارهای گرافیکی طراحی شده و سپس با سناریو نویسی، صداگذاری و دوبله، موضوع خاص را در معرض توجه مخاطبان قرار می‌دهد.  

 

 

ساخت موشن گرافیک با گروه بازاریابی ماکرت پیما

 

گروه بازاریابی مارکت پیما مفتخر است با اتکا به تحصیلات و دانش گروهی و تیمی و با دارا بودن ایده های خلاقانه و جدید پیشگامی خود را در عرصه ساخت موشن گرافیک های هدفمند اعلام دارد. طراحی موشن گرافیک با بررسی دقیق نیاز مخاطبان شما صورت گرفته و سطح کیفی لازم برای جلب توجه و اعتمادسازی را خواهد داشت.

 

 

 

آنالیز بازار هدف پیش از ساخت موشن گرافیک

 

اولین گام یک پروژه موفق ، داشتن اطلاعات کامل و شناخت کافی از بازار هدفی است که قرار است یک پروژه موشن گرافیک در آن انتشار پیدا کند . شناخت این هدف می تواند اثری قوی و تاثیرگذار خلق کند . ما با دارا بودن تجربه فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی مستقیم و تحقیقات بازار ، با تحلیل و شناخت بازار هدف شما، می توانیم بهترین ایده برای جذب مخاطبانتان و اعتماد سازی را خلق کنیم. به علاوه وجود این شناخت می تواند نیاز های مشتریان بالقوه را با سرعت بیشتری رفع نموده و حس اعتماد را در آنها ایجاد کند.  

 

 

 

خلق ایده برای ساخت موشن گرافیک موثر

 

وقتی شما مشتری احتمالی را کشف کردید ، نوبت به ایده ای خلاقانه برای درک و رساندن سریع محتوای مدنظر می رسد. همیشه موشن گرافیک با ایده های نو در عرصه تبلیغات در ذهن بیننده ماندگار خواهد شد. گروه بازاریابی مارکت پیما با بهره گیری از ذهن های جوان و خلاق با خلق ایده های جدید و بروز با در نظر گرفتن ذائقه مشتریان احتمالی ، آثاری ماندگار و تاثیر گذار را خلق می کند . این محتوا می‌تواند شامل سبک‌های زیر باشد.

 

  • موشن گرافیک با لحن طنز
  • موشن گرافیک با لحن رسمی
  • موشن گرافیک با لحن آموزشی

ساخت موشن گرافیک


سناریو نویسی مهم ترین بخش ساخت موشن گرافیک

 

این که تا چه میزان، رسایی پیام و نفوذ آن به ذهن مشتری حفظ شود، تا حد زیادی به سناریو و خط داستانی موشن گرافیک بر می‌گردد. مارکت پیما برای پردازش صحیح موشن گرافیک، سناریو نویسان حرفه‌ای را به کار گرفته و از هم فکری تیمی اهل فن بهره می‌برد.

 

صدا گذاری صحیح و اصولی برای ساخت موشن گرافیک با کیفیت

 

به موازات خلق اثر، عضو جدانشدنی موشن گرافیک ، وجود افکت های صوتی و استفاده از صوت در اثر است . داشتن تیمی با تجربه بالای گویندگی ، صداپیشگی و موزیک ، می تواند تاثیر کار را دو صد چندان کند.

 

ایجاد بستر مناسب انتظار در فضای مجازی پس از ساخت موشن گرافیک

 

حال که اثر موشن گرافیک ما ایجاد شد، نوبت به مرحله نهایی می رسد. انتشار پروژه در شبکه های اجتماعی، فضای اینترنت، گروه های اینترنتی مردمی و فضاهایی که در معرض دید مشتریان احتمالی است . این انتشار ، مستلزم دانش کافی و شناخت کامل از جنبه های تبلیغاتی فضای اینترنت را دارد .

گروه بازاریابی مارکت پیما ، با شناخت کافی، تجربه گروهی و مطالعه فضاهای تبلیغاتی موثر در اینترنت، این اطمینان را به شما می دهد که بیشترین بازدیدها از اثر موشن گرافیک سفارش داده شده انجام شود . زیرا ما کاملا می دانیم در کدام فضای اینترنتی بیشترین بازدید و توجه وجود دارد!

 

 

 

قیمت گذاری پروژه ساخت موشن گرافیک

 

هزینه های خلق اثر بر اساس میزان بازار شناسی  سناریو، گرافیک و صدا گذاری متفاوت بوده و از طرفی این تفاوت در استفاده از دوبلورهای حرفه ای و نیمه حرفه ای نیز بیشتر می شود.

اما خوب است بدانید ، ما با توجه به نیاز و میزان سرمایه گذاری خود در خلق اثر موشن گرافیک ، می توانیم بهترین پروژه را برای شما مشتری گرامی خلق کنیم ، تا کسب و کار شما رونقی روزافزون داشته باشد . در واقع ما بر اساس نیاز و بودجه بازاریابی شما اقدام به ساخت موشن گرافیک خواهیم کرد. حدود هزینه احتمالی برای موشن گرافیک به شرح زیر خواهد بود:


 

ساخت موشن گرافیک


سخن پایانی

در صورتی که قصد فعالیت در فضای مجازی و بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار خود دارید، گروه بازاریابی مارکت پیما، پکیج صفر تا صد بازاریابی اینترنتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در تماس باشید.

 


 

ساخت موشن گرافیک

نظر دهید