Skip links

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی املاک

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی املاک

بهترین راه تبلیغ ملک  و زمین نمایش جزیات و مزایای آن است. بدون شک از طریق تولید محتوای ویدئویی و سفارش تیزر تبلیغاتی املاک  ، این امکان وجود دارد تا راحت‌تر به جذب مخاطب بپردازید. گروه مارکت پیما در خدمت شماست تا با بهترین تجهیرات و امکانات، تولید محتوای مورد نیاز شما را در تمامی نقاط کشور انجام دهد. 

ساخت تیزر تبلیغاتی و محتوای ویدیویی خود را به تیم تولید محتوای باتجربه بسپارید !

تیم متخصص و کارآزموده ما با کسب مهارت در این حوزه و بهره‌گیری از بهترین امکانات قادر خواهد بود از ساده‌ترین تیزرهای تبلیغاتی با قیمت مناسب همچون تیزرهای مخصوص برنامه اینستاگرام تا تیزرهای حرفه‌ای مخصوص برنامه‌های تلویزیونی را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه کرده و به رونق کسب و کار شما کمک کند. بدون تردید برخورداری از یک تیزر تبلیغاتی جذاب و ایده‌آل مخاطب را به سمت کسب و کار شما جذب کرده و یک ذهنیت خوب از حرفه شما در مخاطب به جای می‌گذارد.

تیم تولید محتوای  مارکت پیما، متشکل از گروه فیلم برداری، صدا برداری، دِرون (هلی شات جهت نمای هوایی) و نورپردازی همراه شما جهت ساخت انواع تیزر حرفه ای خواهد بود. علاوه بر این می‌توانید در صورت لزوم  از همکاران مجری و نری ادیتور (گوینده خوش صدا خانم یا آقا) متخصص و حرفه‌ای ما در تیزر حرفه‌ای خود استفاده کنید. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین سفارش تیزر تبلیغاتی املاک  از طریق واتساپ و  شماره های تماس با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

۰۹۱۲۲۹۵۶۳۵۸

سفارش تیزر تبلیغاتی املاک

اصول ساخت تیزر تبلیغاتی

در طراحی و ساخت تیزر املاک ابتدا می‌بایست ایده مناسبی برای آن در نظر گرفته شود. به همین خاطر کارشناسان عقیده دارند که یافتن ایده به جهت ساخت کلیپ تبلیغاتی مهمترین گام در موفقیت تیزر محسوب می‌شود. به منظور پیدا کردن ایده می‌بایست موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • مخاطبان هدف 
  • نوع کالا و خدمات 
  • مدت زمان جهت انتقال مفهوم 

کلیه این موارد موجب می‌شوند که طراحی تیزر تبلیغاتی با دقت خاصی انجام بگیرد.  بعد از آنکه این موارد مشخص شدند می‌بایست سناریو مشخصی تدوین گردد. به عنوان مثال، چنانچه قصد دارید برای ساخت یک خمیر دندان تیزری تهیه کنید، می‌توانید در تیزر استفاده از یک خمیر دندان را به نمایش بگذارید که برای همیشه نیاز کاربر به دندانپزشکی را از بین می‌برد. با در نظر داشتن این موضوع که اکثر اشخاص از دندانپزشکی ترس دارند، این تیزر می‌تواند بسیار بازدید کننده داشته باشد و منجر به جذب کاربران زیادی شود.

سفارش تیزر تبلیغاتی املاک

تناسب تیزر تبلیغاتی با بستر نمایش| ساخت تیزر املاک

ساخت یک تیزر تبلیغاتی پیش از هر چیزی نیاز به یک استراتژی دارد. در ابتدا می‌بایست رسانه‌ای که قصد دارید تیزر شما در آن منتشر گردد را بشناسید. تیم کارآزموده و متخصص ما با شناخت کامل نسبت به بستر‌های موجود که صحنه نمایش داستان برند شما است، تیزر مناسب را تولید می‌کند. تیم ما در ساخت تیزر املاک پیام برند شما را با بهترین صورت ممکن و با مناسب‌ترین لحن در قالب تیزر تهیه کرده و آن را در بستر مناسب خود در معرض نمایش قرار می‌دهد. هدف اصلی تیم ما در تهیه هر تیزر، وایرال کردن آن در سطح اینترنت و فضای مجازی است.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی موضوعی نیست که بتوان آن را بدون داشتن مهارت و از تخصص انجام داد نباید سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی املاک از افراد غیرمتخصص انجام شود. زیرا این کار مستلزم وقت بسیار و تجهیزات حرفه‌ای بوده و می‌بایست ساخت آن را به متخصصین این صنعت سپرد. 

۱) سناریو کلیپ تبلیغاتی

هدف اصلی هر تیزر تبلیغاتی رساندن پیامی هر چند ناقص و دنباله دار به مخاطب است تا ذهن او را درگیر خود کند. در این بخش لزومی ندارد به تمام ویژگی‌های محصول بپردازید و از صفر تا صد آن را بیان کنید. در ساخت تیزر املاک می‌بایست تیزر یک داستان کوتاه باشد و اما با جزیات باشد به گونه‌ای که مخاطب تمایل داشته باشد به منظور رفع ابهامش چند مرتبه دیگر به تماشای تیزر بپردازد. در صورتی که تیزر از چنین ویژگی برخوردار باشد آن موقع می‌توان گفت یک تیزر تبلیغاتی موفق و موثر ساخته‌اید.

۲) بازار هدف و انواع تیزر مربوط به آن

گام بعدی این است که در نظر داشته باشید که برای چه قشر یا گروهی تبلیغات انجام می‌دهید. محصول شما دقیقا نظر چه افرادی را قرار است جلب کند. بسته به نوع ملک و ارزش آن نوع تیزر تبلیغاتی را هم می‌توان تعیین نمود. همانطور که در مطالب فوق بیان شد، معمولا رده سنین پایین‌تر علاقه‌مند به تیزر انیمیشن و افراد سنین بالاتر به نوع رئال و سریالی تبلیغات علاقه بیشتری دارند. در این خصوص باید با متخصص مربوطه مشورت کنید و بهترین نوع تیزر را برای ساخت تبلیغات خود انتخاب کنید.

۳) ساخت و انتشار تیزر تبلیغاتی

پس از مشخص شدن استوری لاین و ساخته شدن تیزر در این مرحله انتشار و یا اصطلاحا لانچ تیزر در رسانه‌های مد نظر گام بعدی خواهد بود. پیش از آنکه در مورد شبکه‌های اجتماعی صحبت کنیم، تلویزیون اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین پلتفرم پخش تیزرهای تبلیغاتی بود که ناگفته نماند هزینه سنگینی هم برای بیزینس‌ها به همراه داشت و کسب و کارهای کوچک از پس پرداخت آن برنمی‌آمدند و معمولا تنها تبلیغ برندهای قدرتمند به نمایش گذاشته می‌شد. اما در حال حاضر با توسعه شبکه‌های اجتماعی اغلب کسب و کارها تیزرهای خود را در این پلتفرم‌ها به ویژه اینستاگرام با کمترین هزینه توسط اینفلوئنسرها به اشتراک می‌گذارند و به خوبی دیده می‌شوند.

ساخت-تیزر-حرفه-ای-املاک

مزایای استفاده از تیزرهای تبلیغاتی که تیم ما ارائه می‌دهد

تیم حرفه‌ای و متخصص ما در ساخت تیزر املاک با ساخت تیزرهای تبلیغاتی متعدد از تیزرهای ساده تا حرفه‌ای‌ترین تیزرها را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و همواره در جهت جلب رضایت مشتریان خود قدم برمی‌دارد. ما با ارائه تیزرهای تبلیغاتی با کیفیت به شما کمک خواهیم کرد تا به اهداف زیر برایتان محقق گردد:

  • با ساخت تیزرهای حرفه‌ای می‌توانید مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل و پویا تبدیل کرده و فروش خدمات خود را چندین برابر کنید.
  • در خصوص خدمات و محصولات خود به روشی خلاقانه و به یادماندنی توضیحاتی ارائه دهید و به مخاطب آنها را معرفی کنید.
  • با ساخت یک تیزر حرفه‌ای و اصولی می‌توانید از رقبای خود جلوتر حرکت کنید و حضور و برند تجاری خود را در بازار معرفی کنید.

موارد استفاده از تیزر تبلیغاتی| ساخت تیزر املاک

شما این امکان را دارید که از تیزرهای تبلیغاتی ساخته شده برای خود، در هر مکانی استفاده کنید و برند خود را مطرح کنید. در زیر به برخی از رایج‌ترین محل‌های نمایش ساخت تیزر املاک اشاره می‌کنیم:

  • محتوای اینستاگرام 
  • نمایش تیزر در رسانه‌های جمعی از جمله تلویزیون و رادیو و…
  • پخش تیزر در نمایشگاه‌ها
  • نمایش آگهی در کنفرانس‌ها و سمینارها
  • اکران تیزر تبلیغاتی در سالن‌های انتظار سازمان
  • پخش در رسانه‌های تصویری عمومی و تخصصی جهت تبلیغات
  • پخش در آنتراکت فیلم‌ها و سریال‌های خانگی
  • تولید تیزر به جهت ارائه گزارش عملکرد سازمان
  • پخش تیزر در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهر
  • مورد استفاده در هتل‌ها و تالارها
  • مورد استفاده در فیلم‌های آموزشی
  • مورد استفاده در شبکه‌های اجتماعی
  • مورد استفاده در وب سایت‌های اشتراک گذاری فیلم
  • مورد استفاده در وب سایت شرکت

سفارش تیزر تبلیغاتی املاک

نکات مهمی که در ساخت تیزر تبلیغاتی باید در نظر بگیرید

کیفیت ساخت یک تیزر ساده یا حرفه‌ای و پیشرفته بسته به عوامل متعددی است. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

استوری برد

استوری برد یا فیلمنامه مصور پلی میان فیلمنامه مکتوب و جهان تصویری در رسانه‌های بصری محسوب می‌شود. استوری برد برای کارگردان، هنرمندان و بازیگران دارای اهمیت بسیار زیادی است. چرا که به وسیله استوری برد، در خصوص تصاویری که قرار است بازآفرینی کنند تفهیم شده و نقش خود را بیشتر درک می‌کنند. با این حال نیازی نیست که استوری برد دقیقا بر تیزر نهایی منطبق گردد بلکه باید به عنوان راهنما عمل کند.

کارگردانی

کارگردان تیزر تبلیغاتی با بهره‌گیری از تجارب و خلاقیت خود و همچنین در اختیار داشتن منابع انسانی می‌تواند یک محصول ایده‌آل به شما ارائه دهد. بهترین کارگردان تبلیغاتی، کارگردانی است که  بتواند توجه مخاطب را همواره به سوی محصول یا خدمات شما جلب نماید.

فیلمبرداری

فیلمبردار تیزر تبلیغاتی تمام خواسته‌ها، نیاز و سلایق کارفرما را در نظر می‌گیرد و از بهترین تجهیزات جهت ساخت تیزر استفاده می‌کند. انتخاب تجهیزات فیلمبرداری، نوع محصول مورد نظر، فضای در دسترس و خواسته‌های مشتری بسیار حائز اهمیت بوده و بر نتیجه نهایی فیلمبرداری موثر هستند.

صحنه و لباس

در خصوص ساخت تیزر املاک می‌بایست بدانید که هر تیزر و فیلم تبلیغاتی فضا، صحنه و لباس مختص به خود را نیاز دارد که طراحان صحنه و لباس این وظیفه را بر عهده دارند. به این خاطر که این عامل تاثیر زیادی بر جذابیت تیزر تبلیغاتی خواهد گذاشت، پیشنهاد ما این است که جهت ساخت تیزر مد نظر خود حتما از یک فرد کارشناس در این حوزه کمک بگیرید.

صدا و موسیقی

صدا و موسیقی هم در ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت زیادی داشته و تاثیرگذاری و گیرایی آن را بیشتر می‌کند. دقت داشته باشید که استفاده از چهره‌های مشهور موسیقی لزومی نداشته و باعث می‌شود هزینه‌های زیادی را متحمل شوید. بهتر است جهت تهیه موسیقی و صداگذاری تیزر تبلیغاتی خود واقع بینانه رفتار کنید و با در نظر گرفتن بودجه خود بهترین موسیقی را انتخاب کنید.

تدوین

تدوین فیلم شامل گزینش نماها و اندازه آنها، به ردیف کردن صحنه‌ها، نماها و سکانس‌ها پشت سر هم، ترکیب کردن صداها و هماهنگ کردن صدای نهایی است. این مرحله دارای اهمیت بسیاری است و چنانچه تصمیم دارید یک تیزر حرفه‌ای تولید کنید، توصیه می‌کنیم از افراد متخصص در این حوزه بهره‌مند گردید.

اصلاح رنگ

یکی دیگر از اصلی‌ترین فاکتورهای ساخت تیزر تبلیغاتی، اصلاح رنگ بوده و نیاز به آشنایی با مبانی فرآیند رنگ است. اصلاح رنگ یک کار فنی است که مشکلات رنگ را برطرف می‌سازد و سعی می‌کند که رنگ تیزر تا حد امکان طبیعی به نظر برسد.

ویژوال افکت

در ادامه بحث سفارش تیزر تبلیغاتی املاک لازم به توضیح است که ویژوال افکت یا جلوه‌های بصری به مواردی گفته می‌شود که توسط کامپیوتر به تیزر اضافه می‌شود. به طور مثال به کمک ویژوال افکت می‌توان یک فضاپیمای بزرگ را طراحی کرده و به فیلم اضافه کرد.

سفارش تیزر تبلیغاتی املاک

سبک‌ها و انواع تیزر تبلیغاتی| ساخت تیزر املاک

در یک تیزر تبلیغاتی دو بخش وجود دارد:

بخش تحریک کننده: این بخش می‌بایست توجه کاربران را به خود جلب کند.

آشکارسازی: در این بخش ارتباط تیزر با یک محصول ویژه نمایش داده می‌شود.

از این رو، تبلیغات به لحاظ مدت زمان می‌توانند در دو نوع تولید شوند. حال ببینیم انواع تیزر تبلیغاتی چیست؟

انیمیشن 

با بهره‌ از دانش کامپیوتر و استفاده از نرم افزارهای گرافیکی، می‌توان این نوع تیزر را تولید کرد. در قدیم از انیمیشن تنها برای کودکان استفاده می‌کردند. ولی در حال حاضر در ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تمامی سنین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئال

در این نوع تیزرها، از اشخاص واقعی و در دنیای واقعی در تیزر استفاده می‌شود. تیزرهای رئال تاثیرگذاری نسبتا بالایی دارند. زیرا یک حس هم ذات پنداری را در مخاطب به وجود می‌آورد.

رئال-انیمیشن 

چنانچه دو نوع انیمیشن و رئال را در یکدیگر ادغام کنیم، به یک تیزر رئال انیمیشن دست خواهیم یافت. به عنوان مثال در برنامه کودک «رد پای آبی»، شاهد این مدل از ساخت ویدئو هستیم. زیرا از یک شخص واقعی در یک دنیای غیرواقعی نظیر انیمیشن استفاده شده بود. اصولا این سبک تیزرها تاثیر خوبی بر روی نوجوانان خواهند داشت.

موشن گرافیک

این سبک، از متداول‌ترین تیزرهای تبلیغاتی به شمار می‌رود. طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک توسط تصویرسازان متخصص ساخت تیزر املاک تولید و به اجرا درمی‌آید. از موشن گرافیک اغلب در شبکه‌های اجتماعی، ویدئو مارکتینگ و بازاریابی در اینستاگرام استفاده می‌شود و اثرگذاری بسیار خوبی نیز بر مخاطبان خواهد داشت.

استاپ موشن 

طراحی تیزر تبلیغاتی استاپ موشن، شباهت بسیاری با موشن گرافیک دارد. ولی به روش حرفه‌ای‌تر اجرا گردیده و هزینه ساخت آن به مراتب بالاتر خواهد بود. در واقع، استاپ موشن شیوه‌ای است که تصاویر در آن را با تفاوت‌های جزئی کشیده می‌شوند و بعد به صورت جداگانه از آنها فیلم گرفته و به یکدیگر می‌چسبانند.

بعضی از تیزرها از یک الگوی خاص و بعضی دیگر از الگوی‌های مختلفی پیروی می‌کنند. آنچه اهمیت دارد یک انتخاب قالب است که قادر باشد پیام آگهی را به خوبی منتقل کند و با مخاطب ارتباط نزدیک برقرار کند. انتخاب یک الگو به اینکه چگونه و به چه منظوری می‌خواهیم از آن استفاده کنیم، بستگی دارد.

سفارش تیزر تبلیغاتی املاک

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت دارد؟

در ادامه موضوع ساخت تیزر املاک باید بگوییم هنگامی که شما یک تیزر تبلیغاتی می‌سازید که قرار است در تلویزیون پخش شود یا در فضای مجازی مردم به صورت گسترده ببینند با یک جامعه بزرگ سرو کار خواهید داشت. به طور مثال شما یک محصولی در شهری مثل تبریز تولید می‌کنید و از تهران مشتری محصولتان با شما تماس می‌گیرد. به این دلیل که شما تبلیغات را به طور وسیعی شروع کرده‌اید. 

زمانی که شما سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی املاک پخش آن را می‌دهید، بسته به نوع تیزری که می‌سازید و گستردگی پخش آن احتمالا هزینه بیشتری را در مقایسه با تبلیغات سنتی بپردازید. لیکن درصد فروش بیشتری نیز به دست می‌آورید. به این خاطر که تبلیغات شما را اکثریت کشور و یا حتی در نوع بسیار حرفه‌ای خود، در دنیا مشاهده کرده‌اند. در مجموع توصیه تیم ما به شما تبلیغات مدرن است تا بتوانید بیزنس خود را گسترش دهید.

هزینه سفارش تیزر تبلیغاتی املاک

هزینه سفارش تیزر تبلیغاتی املاک با در نظر گرفتن نوع سناریو، مدت زمان و تجهیزات مورد استفاده مشخص می‌شود. در تلاش هستیم تا با پکیج‌های اقتصادی ساخت تیزر، علاوه بر حفظ کیفیت تا جای ممکن در هزینه‌های شما صرفه جویی کنیم. به منظور کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کلیپ تبلیغاتی و ساخت تیزر املاک با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

چرا سفارش ساخت تیزر برای معرفی ملک ضروریه؟

تیزر تبلیغاتی و ساخت تیزر املاک  یکی از پرطرفدارترین و در عین حال پربازدیدترین نوع محتوا در کل دنیا محسوب می‌شود. این سبک از محتوا به خاطر برقراری ارتباط سریع با مخاطب، می‌تواند پیام برند شما را با نهایت ظرافت انتقال دهد به طوری که در کانون توجه مخاطبان قرار بگیرد و به دلیل موازات با سلایق آنها در اذهان ماندگار گردد. ساخت این سبک از محتوا با هدف تبلیغات و بازاریابی، نیاز به خلاقیت و تکنیک‌های خاصی خواهد داشت.

بسته به مدت زمان تیزر، شما این شانس را خواهید داشت که در بهترین حالت ممکن، داستانی را از زبان برند خود بازگو کنید که مخاطب را علاقه‌مند و کنجکاو سازد. ساخت تیزر املاک به کمک اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های موجود امکان پذیر است اما توصیه ما این است که به منظور رونق هر چه بیشتر کسب و کار خود از افراد متخصص در این زمینه استفاده کرده و یک تیزر با کیفیت دریافت نمایید.

 

جمع بندی| ساخت تیزر املاک

امروزه تیزرهای تبلیغاتی به دلیل جذابیت و توانایی خوب خود در انتقال پیام به مخاطب، طرفداران بسیار زیادی داشته و یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای پیشی گرفتن در میدان رقبا هستند. بهتر است که ساخت این تیزرها توسط افراد متخصص و کارشناس در این زمینه انجام شده و از تجهیزات حرفه‌ای استفاده شود. تیم‌های ساخت تیزرهای تبلیغاتی با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و هنرمندان، کارگردان، طراح صحنه و لباس، تدوینگر و… ساخت تیزر را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند.

همچنین شما می‌توانید برای ساخت تیزر املاک از اپلیکیشن‌های موجود در بازار بر روی سیستم عامل اندروید یا ios خود بهره‌گیری کنید.

نظر دهید