Skip links

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است؟

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است؟

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است؟

IGTV در اینستاگرام

در این مقاله، قصد داریم شما را با IGTV در اینستاگرام آشنا کنیم علاوه بر این، راهنمایی های لازم را برای استفاده از این ویژگی اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی را بیان خواهیم کرد.، با ما همراه باشید.

 

 

IGTV در اینستاگرام

 


1 – تنظیم کانال IGTV در اینستاگرام

 

یکی از جنبه های خوب IGTV این است که از دسترسی و عملکرد دسکتاپ نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما می توانید کانال خود را هم از طریق تلفن همراه و هم با دسکتاپ تنظیم کنید.

برای اینکه کانال خود را روی گوشی ایجاد کنید، باید ابتدا نرم افزار اینستاگرام برای موبایل را دانلود کنید و سپس برنامه IGTV را دانلود و نصب کنید. پس از نصب، وارد نرم افزار شوید و روی نمایه کلیک کنید. هنگامی که وارد نمایه خودتان شدید، روی گزینه ی ” ایجاد کانال ” کلیک کنید.

 

 

اکنون دستورالعمل ها را برای تنظیم کانال خود دنبال کنید .

پس از اتصال، اطلاعات حساب Instagram شما در کانال شما قرار می گیرد و از شما خواسته می شود تا ویدیو را آپلود کنید.

 

برای این که کانال خود را بر روی دسکتاپ ایجاد کنید باید مراحل زیر را اجرا کنید :

با رفتن به Instagram.com، وارد حساب کاربری Instagram خود شوید و برگه IGTV را باز کنید و روی Get Started کلیک کنید .

دستورالعمل ها را دنبال کنید و روی دکمه ایجاد کانال کلیک کنید تا تنظیمات حساب کاربری خود را نهایی کنید.

IGTV در اینستاگرام

 

 2 – آپلود فیلم ها در IGTV در اینستاگرام

 

IGTV  یک پلت فرم ویدئویی است و متاسفانه شما نمی توانید ویدیو را مستقیما در برنامه IGTV ضبط کنید. شما فقط می توانید فایل های ویدیویی خارجی را روی کانال خود آپلود کنید .

فیلم ها باید در حالت عمودی باشند و نسبت اندازه ایده آل شان 9:16 می باشد، اما نسبت 4: 5 نیز پشتیبانی می شود.  ولی هر نسبتی غیر از نسبت 9:16، ویدیو صفحه را پر نمی‌کند. هیچ محدودیتی در تعداد ویدیوهایی که می توانید آپلود کنید وجود ندارد.

 طرفداران فعلی شما به طور خودکار از کانال شما پیروی می کنند و تنها با پیغام نمایش Instagram شما می توانند آن را دنبال کنند.IGTV  همچنین چندین ویدیو را برای هر کاربر در برنامه توصیه نموده و این باعث افزایش شانس شما برای نمایش محتویات به کاربران خواهد شد.

 

آپلود ویدئو از طریق یک دستگاه تلفن همراه :

 

برای آپلود یک ویدئو به IGTV، روی نماد + بالای صفحه خود ضربه بزنید . از طریق فیلم های موجود در فهرست گالری خود ، ویدیو را برای ارسال به کانال خود انتخاب کنید.

 

اما برای آپلود ویدیوها از طریق یک دستگاه تلفن همراه، محدودیت هایی وجود دارد:

 

  • فیلم ها باید حداقل 15 ثانیه ای باشند.
  • فیلم ها نمی توانند بیش از 10 دقیقه باشند.

بعد از انتخاب ویدیو برای ارسال به کانال خود، عنوان، توضیحات و تصویر را ویرایش کنید .

 

 

ویدیوی شما یک عنوان توصیفی دارد که بیننده را تشویق می کند تا تماشا کند . توجه داشته باشید که عناوین باید کوتاه باشند و بین 20 تا 25 کاراکتر باشد.با استفاده از دستگاه تلفن همراه، عناوین و توضیحات ویدئو نمی توانند بعد از ارسال ویرایش شوند. پس در نوشتن آن ها دقت کنید که خطا نکنید.  اما اگر اشتباهی پیش آمد، نگران نباشید عنوان ها و توصیف ها را می توانید از طریق سایت توسط دسکتاپ در صورت نیاز ویرایش کنید.

 

 

وقتی ویرایش کامپوننت های مختلف ویدیو خود را انجام دادید، روی « ارسال» ضربه بزنید و ویدئو به کانال IGTV  شما آپلود خواهد شد.

 

آپلود ویدئو از طریق رایانه :

 

برای آپلود اولین ویدیو به IGTV از طریق دسکتاپ، هر فایل ویدئویی را در کادر آپلود در سایت بکشید و رها کنید .کثر فیلم هایی که از طریق دسکتاپ آپلود می شود باید به مدت 15 ثانیه تا 10 دقیقه طول بکشد (همانند آپلود های تلفن همراه). اما با استفاده از دسکتاپ می توان با ایجاد « حساب های فعال تر » فیلم های تا 60 دقیقه را آپلود کرد .

هنگامی که ویدیوی شما آماده آپلود است، روی ارسال کلیک کنید تا ویدئو به کانال IGTV شما ارسال شود.

با ورود به سایت از طریق دسکتاپ نیز می توانید ویدئوی خود را پس از آپلود ویرایش کنید . برای ویرایش عنوان یا توضیحات خود، ویدیو خود را از کانال IGTV خود ببینید ، روی دکمه 3 نقطه ضربه بزنید و Edit Video را از منوی پاپ آپ انتخاب کنید.

 

 

برای ایجاد ویدیوهای مؤثر برای کانال IGTV شما، در اینجا برخی از تاکتیک هایی که می توانید در ویرایش و آپلود ویدئو خود اعمال کنید را بیان می کنیم. با رعایت این نکات، کاربران به ویدئو های شما بیشتر جذب خواهند شد و در واقع، بازاریابی موفق تری خواهید داشت.

 

IGTV در اینستاگرام


نکات مهم برای استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی 

 

1 – در فیلم هایی که می سازید، صدای ویدئو را بلند یا منحرف یا غیر واقعی نکنید.

ویدئو ها بلافاصله پخش می شوند و اگر چه قابلیت بی صدا کردن آن ها وجود دارد ولی برای یک بازاریابی خوب، باید صوت در فیلم وجود داشته باشد. استراتژی های به کارگیری صوت در فیلم ها را به خوبی رعایت کنید.

2 – لینک هایی را برای توصیف بیشتر ویدئو قرار دهید تا کاربر با کلیک بر روی آن بتواند اطلاعات بیشتری را دریافت کند. این امر می تواند برای معرفی سایتتان نیز بسیار مناسب باشد.

3 – از هشتگ ها در توضیحات ویدئو استفاده کنید. برای نمایش بیشتر جزئیات و شناساندن بیشتر اطلاعات ویدئو به کاربر، می توانید در قسمت نتایج جستجو، با استفاده از هشتگ ها، توضیحات بیشتری را ارائه دهید.

4 – به نظرات کاربران  در ویدیو هایتان پاسخ دهید. پاسخ به سوالات کاربران و شبهاتی که برای آن ها به وجود می آید، می‌تواند کاربران را بیش از پیش با ویدئوی شما آشنا سازد.

 

منبع:socialmediaexaminer

 

 

پکیج صفر تا صد بازاریابی اینترنتی 


IGTV در اینستاگرام

 

نظر دهید