Skip links

عکاسی حرفه ای ویژه اینستاگرام

عکاسی حرفه ای ویژه اینستاگرام

عکاسی حرفه ای ویژه اینستاگرام

عکاسی حرفه ای ویژه اینستاگرام

 

تولید محتوا برای اینستاگرام، هسته مرکزی فعالیت های بازاریابی در این شبکه اجتماعی را تشکیل می دهد. مسلما با وجود این حجم از تبلیغات و صفحات مختلف، مخاطبان و مشتریان شما حسایسیت بالایی نسبت به محتوایی که ارائه می دهید دارند. در این بین عکاسی حرفه ای ویژه اینستاگرام می تواند بخش اعظم تولید محتوای اینستاگرام شما را تشکیل داده و با کمی استراتژی حساب شده می توانید مخاطبان خود را به سمت فروش محصول یا خدمات مجموعه، هدایت نمایید. به این منظور گروه تولید محتوای مارکت پیما، پیشنهادات ویژه ای برای شما دارد.

 


عکاسی حرفه ای ویژه اینستاگرام


چرا عکاسی حرفه ای ویژه اینستاگرام  ؟

 

محتوا جذب و اعتماد سازی، محتوایی است که بتواند در نگاه مخاطب پیام و مفهومی را منتقل و با استراتژی صحیح، به جلب اعتماد بپردازد. عکاس حرفه ای با ثبت لحظات و موقعیت های مناسب، می تواند در مواقعی محتوایی به مراتب تاثیر گذار تر از محتوای گرافیکی  را خلق کند. 

عکاسی تبلیغاتی حرفه ای، کاری است که تنها از دست یک تیم حرفه ای بر می آید، تیمی که بتواند سطح بالای توقع مخاطب را جوابگو باشد. مخصوصا برای مشاغلی که سیما و منظر آن ها برای مشتری از اهمیت بسیاری برخوردار است و این عکس می تواند گویای بسیاری از مطالب و نکات باشد، مشاغلی همچون رستوران ها، تالارها، مشاغل خدماتی و …

این استدلال که اینستاگرام شبکه اجتماعی‌ای متفاوت از هر پلتفرم دیگری است، اصلا غیرمنتظره و غیرقابل‌باور نیست. به جای کلمات، این پلتفرم تا حد زیادی حول اشتراک تصاویر و ویدیوها ساخته شده است. این پیچش و توئیست بصری، از دلایلی است که اینستاگرام به یک مرکز فرهنگی تبدیل شده است. تاثیر فرهنگی اینستاگرام تا حدی است که Instagramming (اینستاگرام کردن یا اشتراک چیزی در اینستاگرام)، اکنون رسما یک فعل است.

اینستاگرام که در سال 2012 توسط فیسبوک (اخیرا متا پلتفرم) خریداری شد، با بیش از یک میلیارد حساب ثبت شده، به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است. انگار که امروزه همه در اینستاگرام فعال‌اند، از کسب‌و‌کارهای کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ، سازمان‌های خبری گرفته تا مؤسسات فرهنگی، افراد مشهور، عکاسان و موسیقیدانان. حتی شاید نیازی به اشاره به صنعت “اینفلوئنسر”ها با مخاطبان، و البته درآمدهای هنگفت، نباشد. بسیاری از افراد نیز با یک سلفی ساده زندگی روزمره‌ی خود را با دوستان و آشنایانشان در اینترنت به اشتراک می‌گذارند.

اما شما و تیم ما به خوبی می‌دانیم که اینستاگرام بستری است که بسیار بیشتر از اشتراک گذاشتن‌های روزمرگی‌هایمان برای ارائه در چنته دارد. تیم ما آماده است تا شما را در اشتراک عکس‌ها و محتوای موردنظرتان در اینستاگرام کمک کند. در ادامه می‌توانید در مورد تخصص و چگونگی کمک ما در زمینه‌های مختلف اطلاعات دقیق‌تری کسب کنید.


 


لزوم استفاده از عکاسی حرفه‌ای ویژه‌ اینستاگرام

 

ما به خوبی می‌دانیم که رشد و پیشرفت در هر پلتفرمی در جنبه‌های مختلف، مستلزم استفاده از محتوای باکیفیت در آن است. چنین محتوایی سبب بهبود تجربه‌ی کاربران از صفحه‌ی شما خواهد شد، چه در حال ارائه محصول و چه نمایش هنری از خود باشید. اگر محتوای تصویری تخصصی شما جنبه‌ی تبلیغاتی دارد، با توجه به اینکه مشتری شما و نیازهایش را اولویت در نظر گرفته، برای او بسیار مفید و ارزشمند خواهد بود. عکاسان ما با بهره از تکنیک‌های عکاسی اینستاگرام در کنار تجربه‌ی سالیان خود، به شما اجازه می‌دهند تا ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان خود برقرار کنید. ما با ارائه‌ی محتوای حرفه‌ای و تخصصی تصویری، پیام اعتماد را به مخاطبان شما منتقل می‌کنیم. چنین پیامی همچنین موجب جذب مخاطبان یا مشتریان جدید، از طریق تبلیغات کلامی و دهان به دهان مشتریان قبلی شما می‌شود.

نکته‌ی مهم دیگری در مورد پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، بمباران اطلاعاتی بسیاری از کاربران آن به صورت روزمره است. این بدین معناست که تمامی مطالب و محتواها، از جمله محتوای شما، شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. در عین حال، از مضرات آن که می‌تواند گریبان‌گیر افراد شود، توجه کمتر و سطحی‌تر بودن بازدیدها و البته بازخوردها است. تیم ما با تسلط به انواع شیوه‌های عکاسی در زمینه‌های مختلف، اطمینان دارد که مخاطبان شما می‌توانند به‌راحتی وجه تمایز صفحه‌ی شما را تشخیص دهند.

در نظر داشته باشید که الگوریتم‌های پیشرفته‌ی پلتفرم اینستاگرام به راحتی توانایی تجزیه و تحلیل پیج‌های مختلف بر اساس دیتای کاربران را دارد. این بدین معناست که اینستاگرام با تشخیص محتوای غیرتخصصی یا غیرمرتبط با پیج شما، امتیازی منفی برای صفحه‌ی شما لحاظ خواهد کرد. چنین پوئن منفی‌ای می‌تواند سبب ریزشی جدی در افزایش بینندگان جدید شما شود. تیم ما با تسلط به رفتارهای الگوریتمیک اینستاگرام، می‌تواند به شما در شناخت مرتبط‍‌ترین محتوای تصویری برای پیجتان کمک کند.

 

امکانات لازم برای عکاسی حرفه ای ویژه اینستاگرام

 

بی‌شک یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در عکاسی حرفه‌ای ویژه اینستاگرام، امکانات مورد استفاده برای عکاسی است. تکنولوژی در تمامی سطوح پیشرفت‌های چشمگیری به خود دیده و تجهیزات عکاسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بدیهی است که شما می‌توانید با گوشی هوشمند خود نیز به تهیه‌ی عکس‌های باکیفیت بپردازید، همانطور که بسیاری از افراد به انجام این کار پرداخته‌اند. با ویژگی‌های خاصی مانند حالت پرتره‌ی آیفون، تشخیص این که یک عکس با دوربین DSLR یا دوربین گوشی گرفته شده، بسیار سخت‌تر از گذشته است.

هرچند یک عکاس حرفه‌ای مسلط به تکنیک‌های مورد قبول در اینستاگرام می‌تواند عکس‌های شگفت‌انگیزی، حتی با اسمارت‌فون خود، بگیرد، اما امکانات بسیار بیشتری ممکن است مورد نیاز باشد. در حالت‌های خاص، ممکن است شما به تجهیزات بسیار گران‌قیمتی برای تهیه‌ی عکس‌های خاصی نیاز داشته باشید، تجهیزاتی که به دانش فنی خاصی برای استفاده نیاز دارند. ما با ارائه‌ی بهترین و مناسب‌ترین تجهیزات برای انواع تکنیک‌های عکاسی، آماده‌ایم تا جامه‌ی تصویر به رویاهای شما بپوشانیم. شما می‌توانید با بخشی از امکانات ما برای عکاسی حرفه‌ای اینستاگرام در زیر آشنا شوید:

– منبع نور: از اصلی‌ترین شاخصه‌های کیفیت و وضوح تصاویر، مقدار و تناسب نور بکاررفته در آنهاست. در برخی موارد، ممکن است نور آفتاب یا یک فلاش ساده، به‌خوبی از پس تامین روشنایی تصاویر برآیند. با این حال، در بسیاری از زمان‌ها و مکان‌ها، شما نیاز به استفاده از تجهیزات مخصوص برای این کار خواهید بود. تیم ما با بهره از بهترین تجهزات، از رینگ‌لایت‌ها با طراحی‌های مختلف تا سافت‌باکس‌‌های متعدد، خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد.

– دوربین‌های DSLR: این دوربین‌ها قطعا از لزوم عکاسی حرفه‌ای هستند که با همراهی لنزهای مخصوص، شرایط را برای تصویربرداری از سوژه‌ی شما در هر شرایطی فراهم می‌کنند. عکاسان ما با دانش و تجربه‌ی خود، بهترین استفاده در راستای هدف شما را از این ابزارها خواهند برد.

 

بدون سوژه مناسب، سوژه بحث نخواهید بود!

یکی از ارکان اصلی عکاسی و جذب مخاطب در اینستاگرام، انتخاب سوژه مناسب برای عکاسی است. با این حال، نباید فراموش شود که انتخاب سوژه عکاسی برای پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، نیازمند در نظر گرفتن فاکتورهایی بیش از جذب لحظه‌ای مخاطب است. به بخشی از این عوامل در زیر اشاره خواهیم کرد:

فالوورهای شما ازتان انتظار دارند که فیدی دارای یک سبک یا موضوعی منسجم داشته باشید. رعایت این نکته هنگام انتخاب سوژه عکاسی در نهایت باعث می شود که مخاطبانتان برای مطالب بیشتر بازگردند. کاربران اینستاگرام معمولاً از فید به پروفایل شما مراجعه کرده و بر اساس 9 تصویر اخیر پیجتان، تصمیم بر دنبال کردن شما خواهند گرفت. به همین دلیل، ما به شما کمک می‌کنیم که مطمئن شوید فید پیجتان همیشه نمایانگر پرسونای دلخواه شماست، تا مخاطبان خود را جذب و ایجاد کنید.

همانطور که اشاره کردیم، انتخاب سوژه برای عکاسی نکته‌ای بسیار بوده و می‌تواند تاثیر زیادی در برآورده کردن انتظارات شما از صفحه‌تان داشته باشد. با این حال، نباید وفاداری به یک سبک و انسجام صفحه‌ی خود را محدودیت و نقطه تعلیق خلاقیت معنا کرد. تیم ما به شما کمک می‌کند تا همزمان با فعالیت تخصصی در زمینه‌های موردنظرتان، خلاقیت و دیگر عناصر هنری به صفحه‌ شما راه پیدا کنند. برای مثال، شما می‌توانید با اختصاص بخش محدودی از عکس‌ها و پست‌های پیج به آنچه که در پشت صحنه می‌گذرد، تغییر قابل‌توجهی در صفحه‌ی خود ایجاد کنید. برای این منظور، می‌توان از قانون 80 به 20 استفاده کرد. در قانون 80/20، 80 درصد عکس و محتوای پیج شما بر روی محتوای اصلی پیج متمرکز بوده و 20 درصد باقی به دیگر مسائل می‌پردازد.

برای تنوع بخشیدن به پیج خود، راه‌های دیگری، از جمله استفاده از تیزرهای حرفه‌ای نیز پیش روی شما قرار دارد. تیم ما با ساخت تیزر حرفه‌ای اینستاگرام، به معرفی جذاب‌تر پیج شما کمک می‌کند.

عکس‌ها همه چیز عکاسی حرفه‌ای نیستند!

بدون شک مخاطبان پیج شما در وهله‌ی اول به عکس‌های شما اهمیت داده و قضاوت خود را بر آن معطوف می‌کنند. با این حال، بررسی دیتای دریافتی از پست‌های مختلف، نشان داده که عوامل متفاوتی در اقبال عمومی هر پیج وجود دارد. تیم ما به خوبی از اهمیت کپشن‌ها در ارتقای سطح هر پیچ آگاه است. اگر کپشن و عنوان جذابی عکس شما را همراهی کند، افراد وقت بیشتری برای مشاهده‌ و درک عکس شما خواهند کرد. ما به شما کمک می‌کنیم تا دقیقا همان چیزی را به مخاطب خود ارائه دهید که می‌تواند ذهن آن‌ها را با عکس درگیر کند. نتیجه‌ی اینکار تعامل تاثیرگذاری است که به دیده و فهمیده شدن بهتر عکس‌های شما در آینده نیز کمک شایانی خواهد کرد.

درج کپشن‌ فرصتی مخصوص عکاس یا ادمین برای ایجاد ارتباط شخصی‌تر، و برانگیختن احساسات افراد (نکته‌ای کلیدی در شبکه‌های اجتماعی) است. این مهم همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به افرادی که ارتباط بهتری با متون، در مقایسه با تصاویر، برقرار می‌کنند، کمک کنید تا ارتباط بهتری با محتوای تصویری شما برقرار کنند. ما به شما کمک می‌کنیم تا بدون توضیحی که ذوق هنری تصاویر شما را از بین می‌برد، به مخاطبان خود زاویه‌ دید جدیدی ببخشید.

از دیگر تکنیک‌های تاثیرگذار و البته پراستفاده هنگام درج عنوان، درج پرسشی انتهایی برای آغاز و شکل‌گیری گفت‌وگو و نظرات بیش‌تر است. هرچند، پراستفاده بودن این روش اهمیت استفاده‌ی صحیح از آن‌را نیز افزایش می‌دهد، زیرا مخاطبان شما بی‌شک به مقایسه‌ی جنبه‌های مختلف صفحه‌ی شما خواهند پرداخت. فراموش نشود که شما می‌توانید با پاسخ به بازخوردهای پیرامون یک پست، علاوه بر افزایش آگاهی، اهمیت خود به مخاطبان را نیز نشان دهید.

مزیت‌های تیم ما برای عکاسی حرفه‌ای اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان بوده و از محدود پلتفرم‌های قابل‌دسترس در ایران است. با کاربران روزانه در ابعاد صدها میلیون، استفاده از اینستاگرام، چه از لحاظ هنری و چه تجاری، فرصتی بی‌نظیر برای گسترش کسب‌وکار شماست. به دلیل استفاده از ابزارهای بی‌نظیری که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، ما توانایی آنالیز بسیاری از دیتاها برای بهبود بیزنس شما را داریم.

با این حال، اینستاگرام می‌تواند مشکلات خاص خود را نیز داشته باشد. جدای از مشکلات بانکی که گریبان‌گیر کسب‌وکارهای ایرانی در سطح جهانی می‌شود، اشباع این پلتفرم در بسیاری از زمینه‌ها، می‌تواند مشکل‌ساز ظاهر شود. ما شما را در نوآوری و ارائه‌ی محتوای منحصربفرد همراهی می‌کنیم تا مطمئن شویم صفحه‌ی شما با این قبیل از مشکلات مواجه نخواهد شد.

در عین حال، نبایستی فراموش شود که این پلتفرم می‌تواند پیچیدگی‌های بسیاری، جدای از رقیبان بی‌شمار در بسیاری از زمینه‌ها، را در بر گیرد. شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام، با انتشار تصاویر و محتوا، به اطلاعات بسیاری در مورد چگونگی بازدید از آن دسترسی پیدا می‌کنید. تیم ما از قبل با آنالیز دیتای دریافتی از محتواهای مختلف، می‌تواند تا حد زیادی در انتخاب سوژه، عکاسی و آنالیزهای مرتبط به شما کمک کند.

فراموش نکنید که با اینستاگرام کردن! تصاویر خود، چیزی تمام نشده و هنوز مراحل بی‌شماری پیش‌روی شما و صفحه‌تان قرار دارند. عکاسان ما بهترین کیفیت عکاسی را با استعداد و خلاقیت خود به شما ارائه داده و در کنار آن، ما مطمئن می‌شویم که همه چیز طبق انتظاراتتان پیش می‌رود. اگر نیاز به کوچک‌ترین تغییر در استراتژِی صفحه‌ شما باشد، همراهی ما همواره در دسترس است.

در صورتی که هر سوالی درباره عکاسی حرفه‌ای ویژه اینستاگرام ما دارید، سوالات خود را بی‌درنگ با تیم پشتیبانی ما مطرح کنید. ما در اسرع وقت به رفع ابهامات خواهیم پرداخت.

 

تولید محتوا اینستاگرام توسط تیم ماکت پیما

 

تیم مارکت پیما با تجربه و دانش بازاریابی و تحقیق بازار، با طراحی یک استراتژی صحیح و مشخص، بر اساس نوع مخاطب و البته انتظارات شما می تواند تولید محتوای تصویری شما را بر عهده گیرد.  نیازی که شامل اهداف کوتاه مدت، میان مدت و البته بلند مدت برای کسب و کار شما است و در هر مرحله با ارائه ی بهترین راهکارها و استفاده از بهترین راهکارها ها این مهم را تحقق ببخشد.

البته این سبک از تولید محتوا یعنی عکاسی حرفه ای اینستاگرام با دید بازاریابی و جلب اعتماد و در نهایت فروش، پایه ریزی خواهد شد و از حالت یک سرگرمی و آتلیه ی هنری به ابزاری کاربردی برای تبلیغات و افزایش فروش تبدیل می شود.

در این راه وجود شیوه های مختلف و گوناگون برای ارائه ی بهترین راه و البته بهترین و مناسب ترین هزینه ها هم طرح ریزی شده است که فکر می کنم مجموع خواست ها و نیازهای شما را جوابگو باشد، جوابی قانع کننده و البته رضایت بخش.

در پایان تذکر یک نکته را لازم می دانم و آن این که عکاسی حرفه ای اینستاگرام المان های مختلفی دارد  که فرصت بیان ان در این مقاله نیست و شما برای آگاهی از زوایای مختلف و شیوه های گوناگون آن می توانید با ما در تماس باشید.

عکاسی حرفه ای ویژه اینستاگرام

تولید محتوا اینستاگرام 

ارتباط: 09122956358

نظر دهید