Skip links

مشاوره بازاریابی و تبلیغات ملک و زمین

مشاوره بازاریابی و تبلیغات ملک و زمین

فضای دیجیتال به عنوان یک بستر پویا و موثر برای بازاریابی در حوزه املاک، نسبت به قبل پررقابت تر و پیچیده تر شده است. مشاورین املاک و افرادی که قصد فروش و تبلیغات املاک خود را دارند باید از طریق یک مشاوره بازاریابی املاک با تجربه، مسیر راحت تر و کم هزینه تری را برای بازاریابی دیجیتال طی کنند. همراه شما هستیم تا در فضای دیجیتال به بهترین شکل به تبلیغات املاک خود بپردازید. 


تولید محتوا، تبلیغات و مشاوره بازاریابی املاک

با ما در تماس باشید


 

این روزها و باتوجه به شرایط پرنوسان و گران بازار مسکن؛ همچنین کاهش قدرت خرید مردم؛ نیاز به دریافت مشاوره بازاریابی و تبلیغات ملک و زمین و مستغلات بیش از گذشته احساس می شود. یک مشاوره بازاریابی با ارائه یک استراتژی مناسب، راه های مختلفی را برای دستیابی موثر به بازار هدف و ایجاد روابط پایدار با مشتریان ارائه می دهد. در نهایت نیز به شما کمک می کند تا بتوانید با بهبود عملکرد خود میزان قراردادها و فروش خود را افزایش دهید.

  ما با تکیه بر دانش و تجربه تیم بازاریابی خود در مجموعه مارکت پیما، برخی از مهم ترین ایده های بازاریابی املاک و مستغلات را به شما معرفی می کنیم. این ایده ها از مهم ترین ایده های بازاریابی هستند که مشاوران املاک باتجربه و موفق برای تبلیغ کسب و کار خود از آن ها استفاده می کنند.

شما نیز چه تازه شروع به فعالیت در حوزه املاک و مستغلات کرده باشید. یا اینکه در این حوزه با تجربه هستید؛ می توانید از این نکات بازاریابی موفق برای ایجاد استراتژی بازاریابی موفق استفاده کنید.

مشاوره بازاریابی و تبلیغات ملک و زمین

 ثبت موقعیت مکانی در گوگل برای مشاوره بازاریابی املاک

ثبت موقعیت مکانی در گوگل یکی از موارد ساده و در عین حال مهمی است که در مشاوره بازاریابی و تبلیغات ملک و زمین در مورد آن بحث می شود. زیرا رواج استفاده از گوشی تلفن و اینترنت باعث شده تا همه افراد برای پیدا کردن جواب سوالات خود به سراغ گوگل بروند. لذا در صورتی که شما موقعیت مکانی آژانس املاکی خود را در Google Map ثبت کرده باشید؛ گوگل اطلاعات ثبت شده شما را به افراد نشان می دهد.

این امر می تواند از دو جهت برای شما سودمند باشد. اول اینکه شما را قابل دسترس می کند. زیرا افراد خیلی سریع می توانند شما را پیدا کنند. دوم اینکه با این کار اعتماد مشتریان خود را جلب می کنید. زیرا مشاهده جزئیاتی چون شماره تماس، ساعات کاری یا حتی تصاویری که شما از شرکت یا آژانس املاکی خود در گوگل مپ قرار داده اید؛ بر ذهن مخاطب و تصمیم گیری او تاثیر مثبت می گذارد.

علاوه بر این، در صورتی که مشتریان قبلی شما تجربه رضایت بخش خود را در گوگل مپ ثبت کرده باشند؛ افراد نظریات مشتریان قبلی شما را مشاهده می کنند که این امر در جلب اعتماد آن ها نقش مهمی دارد. به همین دلیل همیشه در زمان مشاوره بازاریابی املاک و مستغلات به افراد توصیه می شود، آژانس یا شرکت املاکی خود را در گوگل ثبت کنند.

 برای این کار فقط لازم است با استفاده از اکانت گوگل خود به سایت گوگل مپ (https://www.google.com/maps ) بروید. سپس در این سایت گزینه add a missing place را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را درج کنید.

استفاده از بازاریابی پیامکی

پیامک یکی از موثرترین و در عین حال ارزان ترین شیوه هایی است که در زمان مشاوره بازاریابی املاک و مستغلات، استفاده از آن پیشنهاد می شود. شما با استفاده از این روش می توانید مشتریان خود را از زمان بازدید از ملک یا قرار با صاحب ملک و … مطلع کنید.

البته پیامک در زمان خرید و فروش املاک لوکس، ویلا و سرمایه گذاری های بزرگ، نقش بسیار مهم تری ایفا می کند.  به عنوان مثال در این زمان از پیامک به عنوان ابزاری برای بازاریابی مبتنی بر مکان استفاده می شود. به این معنی که شما با توجه به نیاز خود مشخص می کنید که برای شماره های شهر، استان یا منطقه ای دلخواه خود پیامک بفرستید.

 دلیل توصیه شدن استفاده از این روش در مشاوره بازاریابی و تبلیغات ملک و زمین این است که احتمال دیده شدن پیامک توسط مشتریان بالقوه شما بسیار بالا است. علاوه بر این، به شما کمک می کند تا بتوانید میزان تقاضا در هر منطقه را بررسی کنید. 

فعالیت در اینستاگرام برای مشاوره بازاریابی املاک

اینستاگرام با توجه به حضور تعداد زیادی از افراد در آن؛ همچنین ماهیت بصری آن، فضای بسیار فوق العاده ای برای جذب مشتریان بالقوه دارد. همچنین باعث می شود تا مشتریان قبلی نیز حفظ شوند و مجددا از ما خرید کنند.

البته قبل از ورود به دنیای بازاریابی اینستاگرام، شناسایی مخاطبان هدف بسیار مهم است. به همین دلیل، در مشاوره بازاریابی املاک و مستغلات مجموعه مارکت پیما به شما کمک می کنیم تا مخاطب هدف خود را تعیین کنید. علایق و ترجیحات خریداران یا فروشندگان بالقوه ای که می خواهید به آن ها دسترسی پیدا کنید را نیز مشخص کنید.

این اطلاعات باعث می شود تا محتوا، پست، ریلز و … را به نحوی تولید و منتشر کنید که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد. علاوه بر این به شما کمک می کند تا برای تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام به سراغ پیج ها یا اینفلوئنسرهایی بروید که مشتریان بالقوه شما در آن جا هستند.

 به عنوان مثال، در صورتی که مخاطب هدف شما سرمایه گذار یا خریدار ملک در قبرس است؛ احتمالا آن را در پیج‌ های اقتصادی و مربوط به ارز پیدا خواهید کرد.

ویدیو مارکتینگ برای مشاوره بازاریابی املاک

ویدیو مارکتینگ یکی از مباحث مهم دیجیتال مارکتینگ است که در زمان مشاوره بازاریابی املاک و مستغلات به آن توجه ویژه می شود. زیرا ویدیوها به متخصصان املاک اجازه می دهد تا املاک را به شیوه ای جامع تر و همه جانبه تر ارائه دهند. برخلاف تصاویر نیز، ویدئوها می توانند ویژگی های منحصر به فرد یک ملک را برجسته و به بینندگان حس فضا و محیط را القا کنند.

این امر به خریداران بالقوه کمک می کند تا درک بهتری از ملک و پتانسیل آن داشته باشند. حتی اگر نتوانند شخصاً از آن بازدید کنند.

از طرفی مطابق با آمار‌ Wyzol این روزها ترافیک مصرفی ویدیو در بین افراد در حال افزایش است. اکثریت افراد نیز برای آشنایی با محصول یا یک کسب‌ و کار به سراغ تماشای ویدیو می روند. 

مشاوره بازاریابی ملک

طراحی و ساخت وب سایت

در عصر دیجیتال امروز، یک وب سایت املاک و مستغلات با طراحی خوب برای بازاریابی کسب و کار شما ضروری است. وب سایت ویترین کسب و کار شما است و می تواند ابزاری قدرتمند برای ایجاد سرنخ، بستن معاملات و ایجاد برند شما باشد.

البته یک وب سایت املاک و مستغلات خوب باید ویژگی های متعددی داشته باشد تا بتواند مشتریان بالقوه را جذب کند. ما در تیم دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما علاوه بر ارائه مشاوره بازاریابی املاک به شما کمک می کنیم تا یک وب سایت املاک کاربرپسند داشته باشید.

توجه به این نکته نیز لازم است که طراحی و داشتن سایت برای تمامی فعالان حوزه املاک و مستغلات مناسب نیست. اگر حوزه فعالیت شما در محدوده کوچکی است، بهتر است روی روش های بازاریابی بالا تمرکز کنید.

زیرا راه اندازی و نگهداری یک سایت هزینه دارد و باید تمام جوانب یک کار را در نظر بگیریم.

راه اندازی و طراحی وبسایت بیشتر برای آژانس های املاک بزرگ، کسانی که بر روی خرید و فروش پروژه های لوکس یا خرید و فروش ویلا و زمین در کیش، شمال، خارج از کشور و … فعالیت دارند، مناسب است.

سخن آخر مشاوره بازاریابی املاک

این روزها مشاوران بازاریابی دیجیتال املاک زیادی برای کمتر کردن وابستگی خود به مراجعه حضوری مشتریان، به سراغ دیجیتال مارکتینگ برای املاک و مستغلات می آیند. تیم دیجیتال مارکتینگ ما در مارکت پیما با ارائه مشاوره بازاریابی و تبلیغات ملک و زمین به شما کمک می کند تا بتوانید از این شیوه بازاریابی در کسب و کار خود استفاده کنید. در نتیجه از مزایای سودآور آن مثل جذب مشتریان بالقوه بیشتر، جلب اعتماد بیشتر مخاطبان هدف با تولید محتوا باکیفیت در اینستاگرام، سایت و … بهره ببرید.

نظر دهید