Skip links

چگونه درباره ما سایت بنویسیم

چگونه درباره ما سایت بنویسیم

چگونه درباره ما سایت بنویسیم

چگونه درباره ما سایت بنویسیم


یکی از پر بازدید ترین صفحات وب سایت شرکت ها و کسب وکارها ، صفحه درباره ما (about  us) است. درواقع بعد از این که سایت شما مرحله جذب مخاطب را انجام داد، مرحله اعتمادسازی آغاز شده و صفحه درباره ما مهم ترین نقش را ایفا می‌کند. طراحی صفحه درباره ما با رابط گرافیکی جذاب به همراه ارائه اطلاعات مفید موجب اعتمادسازی در بازدید کننده سایت شما شده و احتمال اینکه بیننده را تبدیل به مشتری کند، افزایش می‌دهد. در این مقاله از مجموعه آموزش های بازاریابی مارکت پیما، به نکاتی در مورد چگونه درباره ما سایت بنویسیم، اشاره خواهیم کرد.


چگونه درباره ما سایت بنویسیم


از خط زمان استفاده کنید

 

برای نگارش یک متن خوب در صفحه درباره ما ، می‌توانید از تاریخچه تأسیس کسب و کارتان شروع کنید؛ مثلا از داستان راه اندازی شرکت، پیشرفت‌هایی که داشته‌اید و موقعیتی که اکنون دارید بنویسید. دقت کنید که تاریخچه ای که می‌نویسید مختصر و مفید و جذاب باشد. با ذکر جزئیات طولانی خواننده را خسته نکنیدو از لحن، ادبیات مناسب با مخاطب خود استفاده کنید.

پس از این قسمت درباره محصولات و خدمات خود به طور مختصر توضیح بدهید. البته این صفحه به هیچ عنوان مناسب تبلیغ برای محصول و فروش آن نیست. صفحه درباره ما محلی است که در آن خود و شرکت تان را به کاربران معرفی نموده و  به تفکر سازمانی و دیدگاه جاری در مجموعه خود بپردازید.

 


 

مشتری مداری و بیان نگرش‌های مخاطب پسند

 

اینکه تا چه میزان به مشتریان و مخاطبان خود اهمیت می‌دهید و نشان دادن جلوه جامعه دوست سازمان و شرکت شما باید در نوشته درباره ما سایت نمایان باشد. در واقع این مرحله اعتمادسازی از طریق ترفند‌های بازاریابی محتوا می‌تواند بسیار موثر واقع شود. از تکنیک‌هایی مثل بیان اول شخص و یا بیان خط سیر داستانی مجموعه نیز برای این منظور می‌توانید استفاده کنید.


از عکس و‌ ویدئو استفاده کنید

 

ابزار های چند رسانه ای همواره باعث جذابیت بیشتر متن شده و مخاطب را به  خواندن ادامه مطلب راغب می‌کنند. مدیران و عوامل اجرایی شرکت یا کسب و کارتان را به همراه تصاویری از آن ها در این صفحه معرفی کنید. فقط از عکس های پرسنلی ثبت احوالی استفاده نکنید! با صرف مقداری وقت و هزینه می توانید یک ویدئوی کوتاه مستند از شرکت تان تهیه کرده و در این قسمت از صفحه درباره ما نمایش بدهید. به این صورت مخاطب به صورت مجازی از محیط کار شما بازدید کرده و بیشتر به شما اطمینان می کند.


جوائز، مدارک و اسناد

 

یکی از مواردی که باعث اعتمادسازی در مخاطب شما می شود، ارائه مدارک، گواهینامه ها و جوائزی است که شرکت تان کسب کرده است. تمامی این موارد را در قالب تصاویری با ابعاد و کیفیت مناسب در صفحه  درباره ما قرار دهید.

 


شبکه های اجتماعی و تلفن تماس

 

لینک صفحات یا کانال های خود در شبکه های اجتماعی را در این قسمت از صفحه قرار دهید. مخاطبان علاقه دارند که در صقحه یا کانال برند محبوبشان عضو شوند و اخبار آن را دنبال کنند. کانال یا صفحه اینستاگرام شما دو مورد از پر مخاطب ترین ارتباطاتی (لینک) است که می‌توانید به این صفحه از سایت وصل کنید.

فراموش نکنید که در صفحه درباره ما حتما آدرس تمام شعبات و تلفن های تماس خود را قرار دهید. دقت کنید که  قسمت آدرس و شماره تلفن از نظر طراحی گرافیکی، ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد. این موضوع خصوصا در مواردی که شرکت دارای شعبات زیاد و شماره تلفن های متعدد است، اهمیت پیدا می کند. در طراحی صفحه درباره ما به یاد داشته باشید که این صفحه نباید شلوغ و پر از اعداد و ارقام و نوشته به نظر برسد.


سفارش تولید محتوا درباره ما سایت

 

همکاران متخصص ما در گروه بازاریابی مارکت پیما، در کلیه موارد بازاریابی اینترنتی، تولید محتوا و طراحی صفحات سایت آماده ارائه مشاوره و خدمت رسانی به متقاضیان گرامی هستند.

 

چگونه درباره ما سایت بنویسیم

بخش تولید محتوای گروه مارکت پیما

به قلم صادق ملایری

 

نظر دهید