Skip links

تیم فیلم برداری تبلیغاتی

تیم فیلم برداری تبلیغاتی

جهت تولید محتوای ویدئویی با کیفیت و تاثیرگذار، نیاز به یک تیم فیلم برداری تبلیغاتی حرفه ای خواهید داشت. این تیم علاوه بر تجربه کافی و تجهیزات حرفه‌ای، نیاز به اتاق ایده سازی دارد. تیم فیلم برداری تبلیغاتی مارکت پیما از صفر تا صد هر آن چه برای تولید محتوای ویدئویی نیاز دارید را در تمامی نقاط کشور در اختیار شما قرار می‌دهد. 

 

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما، مجموعه ای متخصص و مجرب در زمینه بازاریابی اینترنتی است که می تواند به شما در انجام مراحل مختلف پروژههای مارکتینگ کمک نماید. ساختار تیم ما، به گونهای شکل گرفته که قادر به اجرای 360 درجه (صفر تا صد) پروژههای دیجیتال مارکتینگ در تیم خودمان هستیم. البته مارکت پیما در مواردی که نیاز به کمک برای انجام بخشی از پروژه خاصی (برای مثال نیاز به یک تیم فیلم برداری تبلیغاتی دارید) را داشته باشید نیز در کنار شما خواهد بود.

تیم ما تا کنون برای افراد و شرکت های بسیاری، اقدام به ساخت تیزر و اجرای کمپین های تبلیغاتی نموده است. تیزرهای ساخته شده در گروه مارکت پیما، غالبا رویکرد پردازشی داشته و شما در صورت تمایل می توانید از آنها در صفحات مجازی و اینستاگرامتان نیز استفاده نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما، تنها با هدف افزایش فروش و درآمد مشتری، اقدام به اجرای یک پروژه تبلیغاتی می نماید. ما موفقیت یک تیزر یا پروژه را تنها در افزایش مشتریان برند شما می بینیم.

فیلمبرداری تبلیغاتی

تیزر تبلیغات چیست و چه اهمیتی در بازاریابی دارد؟

تیزر تبلیغاتی در واقع یک فیلم کوتاه برای معرفی کالا یا خدمات یک برند محسوب می شود. این فیلم با استفاده و کمک از یک داستان قوی و خلاقانه می تواند برند شما را به خوبی به جامعه هدفتان معرفی کند. هدف از ساخت  یک تیزر تبلیغاتی، تاثیر بر ذهن مخاطبین یک برند و یا کالای خاص است تا در نهایت باعث افزایش رغبت مشتریان و افزایش فروش شما شود. خلاقیت در داستان پردازی و داشتن یک تیم فیلم برداری تبلیغاتی حرفه ای از مهمترین عواملی هستند که موجب جذابتر شدن و موفقیت یک تیزر خواهد گشت.

ساخت یک تیزر علاوه بر معرفی، میتواند باعث ایجاد حس آشنایی و صمیمیت بین مخاطب و برند (کالا) شما شود و در نهایت حس اعتماد در مشتری را تقویت کند. تجربه ده ساله مارکت پیما نشان داده، ماندگاری و اثربخشی تبلیغات در قالب فیلم به دلیل امکان به اشتراک گذاری آن در رسانه های مختلف دیجیتالی، تاثیر بسیار خوبی در افزایش فروش و بالا بردن نرخ تبدیل مخاطب به مشتری خواهد شد.

انواع تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی براساس داستان، نحوه فیلمبرداری و تکنیک ساخت به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • تیزر تبلیغاتی رئال (واقعی)
  • تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشنی
  • تیزر تبلیغاتی استاپ موشن
  • تیزر تبلیغاتی تلفیقی (میکس)

هر یک از این نوع تیزرها برای هدف و کاربرد خاصی تهیه می شوند. همچنین نقش تیم فیلم برداری تبلیغاتی در ساخت هر کدام متفاوت بوده و از سبک، تجهیزات و تکنیک خاصی برای ساخت آنها استفاده میشود.

مراحل ساخت و ارائه یک تیزر تبلیغاتی به مشتری در مارکت پیما

به طور کلی، پس از هدف گذاری و تعیین سیاست های کلی، ساخت یک تیزر تبلیغاتی در سه مرحله اصلی صورت می پذیرد:

  • اقدامات پیش تولید

در این گام تیم مارکت پیما با توجه به اهداف تبلیغاتیتان، اقدام به خلق یک سناریو جذاب برای شما می نماید. برای سناریو پردازی، می بایست امکانات موجود ارزیابی شده و با مشورت تیم فیلم برداری تبلیغاتی، سناریو نویس اقدام به نگارش یک داستان مناسب می نمایند.

همچنین انتخاب لوکیشن، بازیگران، تدارک تجهیزات نور پردازی، صدا برداری و فیلمبرداری نیز از اقدامات تیم مارکت پیما در گام نخست بشمار می آید. بعد از اتمام نگارش فیلم نامه و تایید کارفرما، تیم فیلم برداری تبلیغاتی با همکاری تیم کارگردانی و بازیگری، وارد فاز اجرایی و تولید تیزر می شود.

  • اقدامات هنگام تولید

در مجموعه مارکت پیما، تیم فیلم برداری تبلیغاتی وظیفه تولید تیزر را بر عهده دارد. نکاتی همچون نحوه نورپردازی، کارگردانی، انتخاب لباس، مدیریت صحنه، انتخاب لوکیشن، صدابرداری و … از جمله آیتم هایی هستند که با مدیریت این تیم در صحنه فیلمبرداری انجام می گیرد. از اینرو عملکرد تیم فیلم برداری تبلیغاتی به عنوان مجری پروژه ساخت تیزر، نقش بسیار مهمی در کیفیت نهایی پروژه خواهد داشت. 

  • اقدامات پس از تولید

پس از تکمیل کار تیم فیلم برداری تبلیغاتی، نوبت به صداگذاری و تدوین تیزر خواهد رسید. صداگذاری و ترکیب موسیقی متناسب با محتوا، یکی از مهمترین تکنیکهایی است که می تواند باعث اثر گذاری بیشتر روی مخاطبین شما شود.

برای صداگذاری مناسب، تیم نریتور مارکت پیما وظیفه دوبله و میکس صدای فیلم را بر عهده خواهد داشت. ما در مارکت پیما با همکاری نریتورهای خانم و آقای گروه، خدمات گویندگی را به صورت جداگانه نیز ارائه می نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تیم ساخت ویدیوی تبلیغاتی

تیم سناریو نویسی و داستان پردازی

برای نوشتن سناریو فیلم و تیزر تبلیغاتی، نویسنده می بایست بتواند داستانی هیجان انگیز را در مدت زمان بسیار کوتاهی روایت کند. داستان تیزر باید به گونه ای روایت شود که ذهن مخاطب را درگیر موضوعی با محوریت کالا یا نام برند شما کند، تا بیننده به صورت ناخودآگاه مدت ها آن را در افکار خود مرور نماید. خلاقیت و مهارت تیم سناریو نویسی مارکت پیما یکی از مهمترین عوامل موثر در بالا بودن کیفیت و جذابیت داستانی تیزرهای ساخته شده در این مجموعه بشمار می آید. ویژگی های یک سناریو خوب از نظر تیم ما عبارتند از:

  • از ایده های خلاقانه و جدید در آن استفاده شده است
  • موضوع و محتوای تیزر را به خوبی بیان مینماید تا تاثیر خوبی روی مخاطب داشته باشد
  • متناسب با جامعه هدف و مخاطبین شما پردازش شده است
  • دارای یک چالش نهفته است تا ذهن مخاطب را به خود مشغول نگه دارد

تیم فیلم برداری تبلیغاتی

تیم فیلم برداری تبلیغاتی در واقع گروهی از هنرمندان و متخصصین در زمینه کارگردانی، نورپردازی، طراحی صحنه، طراحی لباس و … هستند که موظف به اجرای درست سناریوی تهیه شده میباشند. اشتباهات تیم فیلم برداری تبلیغاتی باعث از بین رفتن زحمات دیگر گروه ها خواهد شد و بر نتیجه نهایی کار شما تاثیر بسزایی دارد.

انتخاب رنگ در تصاویر، ایجاد جذابیت های شاد در محتوا، انتخاب درست و حساب شده پوشش بازیگران، استفاده از تکنیک های جدید فیلمبرداری، استفاده از جلوه های ویژه جذاب، رعایت مسائل فنی، حجم، فرمت کلیپ و … باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید از تیزر خود در مدیاهای مختلف مانند تلویزیون، یوتوب، آپارات، وب سایت، سوشیال مدیا (اینستاگرام و …) استفاده نمایید.

استفاده از تجهیزات مدرن فیلم برداری، هلی شات، دوربینهای حرفه ای، تجهیزات کامل نورپردازی، ملزومات صدا برداری و … مورد استفاده در تیم فیلم برداری تبلیغاتی مارکت پیما، باعث بالا رفتن کیفیت فنی تیزر شما خواهد شد.

علاوه بر تجهیزات صحنه فیلم برداری، تجربه و تخصص تیم در استفاده از نرمافزارهای مختلف تدوین و تولید جلوه های ویژه نیز باعث ایجاد جذابیت بصری برای بیننده و جذب بیشتر مخاطب خواهد شد.

اهمیت مهارت تیم فیلم برداری تبلیغاتی

تیم فیلم برداری تبلیغاتی مجرب، گروهی است که توانایی و تجربه ساخت تیزر در زمینه های کاری مختلف و مدیاهای گوناگون را داشته باشد. ساخت تیزر برای مشاغل گوناگون نیازمند تجربه و تجهیزات متفاوتی است. برای مثال اگر در زمینه فروش ملک و ویلاهای لاکچری فعالیت می کنید، برای ساخت تیزر نیاز به انواع لنز، هلی شات، استبلایزر، استکوتر و … دارید تا بتوانید یک فیلم برداری حرفه ای از نماهای مختلف ساختمان و داخل آن انجام دهید. اما اگر شغلتان طلاسازی و ساخت جواهرات است، نیاز به استفاده از لنزهای خاص و نور پردازی خوبی برای نمایان شدن زیبایی محصولات شما خواهد بود. تجربه، تخصص و تعدد مشتری های مارکت پیما باعث شده تا تیم فیلم برداری تبلیغاتی ما بتواند مهارت ساخت تیزر در بیشتر مشاغل را در کسب نماید.

تصور کنید که تیم سناریو پردازی برای شما یک داستان هیجان انگیز را طراحی نموده، اما تیم فیلم برداری تبلیغاتی شما توان فنی و علم اجرای این سناریو را نداشته باشد. به این ترتیب تمام هزینه های زمانی و مالی شما بر باد رفته و نمی توانید انتظارات و اهداف کمپین خود را کسب نمایید.

فیلم تبلیغاتی

چالش های ساخت کلیپ برای فضای مجازی

با توجه به فضای رقابتی فشرده در دنیای امروز، دیگر فرصت چندانی برای اشتباه و جبران خطا نمانده است. مخاطبین شما هر روز بیش از صدها تیزر و کلیپ مختلف را در فضاهای مجازی گوناگون به خصوص اینستاگرام میبینند. به همین دلیل مردم ناخودآگاه تنها جذب فیلمهایی میشوند که جذابیت خاص بصری و محتوای خلاقانه و جدیدی در آن به نمایش گذاشته شده. به یاد داشته باشیم، تیزر شما فیلمی است که تنها در یک دقیقه میبایست محتوای خود را به مخاطب منتقل نماید و در این مدت زمان بسیار کوتاه، تمام حواس بیننده را جذب خود کرده باشد.

از سوی دیگر، شما برای جذب مخاطبین جدید مجبور به رقابت در فضاهای عمومی سوشیال مدیا مانند اکسپلورر اینستاگرام هستید. در اینگونه فضاها بسیاری از مردم کلیپهای مختلف را اسکیپ میکنند و تنها تصاویری مشاهده میشوند که جذابیت بصری خوبی دارند.

به همین سبب تیم فیلم برداری تبلیغاتی شما میبایست به قدری حرفهای از رنگها و جلوه های تصویری استفاده کند، که قبل از توجه به سناریو، مخاطب علاقهمند به دیدن تیزر شما شده باشد.

از این لحظه به بعد، اجرای موفق یک سناریوی چالش برانگیز است که می تواند مخاطب را تا پایان کلیپ مشتاق به تماشا نگه دارد. در ادامه، مشغول نمودن ذهن مخاطب با ترفندهائی مانند طرح چالش، معما، راز و یا هر مطلب دیگر که فکر مخاطب را درگیر کند، باعث موفقیت کامل تیزر تبلیغاتی شما خواهد شد.

اهمیت صداگذاری و موسیقی در تیزر

یکی دیگر از آیتم های بسیار تاثیرگذار در جذابیت تیزر، انتخاب درست موسیقی و صدای خوب نریتورهای فیلم است. گویندگان فیلم باید به گونه ای گزینش شوند، که صدای آنها علاوه بر جذابیت و زیبایی، با محتوا کلیپ و شخصیت برندتان نیز همخوانی داشته باشد.

همچنین موسیقی مورد استفاده در تیزر شما نیز باید باعث سوق دهی ذهن مخاطبتان، به سوی مطالب و محتوای مهم مطرح شده در سناریو شود.

تجربه و مهارت گویندگان و متخصصین استودیو آژانس مارکت پیما در کنار تیم فیلم برداری تبلیغاتی این گروه، به شما در چیدمان درست و بالا بردن کیفیت تیزرهایتان کمک خواهد نمود.

کلام آخر

همانطور که اشاره شد، امروزه دنیای رقابت در فضای مارکتینگ به قدری پیچیده و چند بعدی شده که تنها داشتن یک ایده ساده برای ساخت تیزر و یا یک استراتژی تکراری مارکتینگ، پاسخگوی نیاز تبلیغاتی شما نخواهد بود. اگر به دنبال ساخت یک تیزر حرفه ای برای معرفی خود در فضای دیجیتالی و مدیاهای مختلف هستید، توصیه می کنیم با مشورت با یک آژانس مجرب مانند مارکت پیما، در زمان و سرمایه خود صرفه جویی کنید.

برای ساخت یک تیزر حرفه ای، در ابتدا می بایست یک ایده خلاقانه را با کمک مشاورین و روانشناسان خبره دنیای تبلیغات به یک سناریوی جذاب و هیجان انگیز تبدیل نمایید. سپس این داستان را با کمک یک تیم فیلم برداری تبلیغاتی متخصص، به یک کلیپ تماشاگر پسند مبدل نمایید. در آخر، تصاویر را با یک صداگذاری و موسیقی مناسب، به یک مهره مار برای جذب مخاطبین خود مبدل کنید.

تیم فیلم برداری تبلیغاتی شما می بایست مهارت، تجربه و تجهیزات لازم برای ساخت تیزر در حوزه فعالیت شما را داشته باشد، تا نتیجه نهایی کار مطابق با انتظار اولیه شما شود.

در مارکت پیما هدف از انجام پروژه های مارکتینگ (مانند ساخت تیزر تبلیغاتی) تنها افزایش فروش شما است.

نظر دهید