Skip links

ساخت تیزر در دماوند

ساخت تیزر در دماوند

 تیزرهای تبلیغاتی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی به حساب می آیند که شما می توانید از آن ها در رسانه های مختلف به منظور دستیابی به نتایج مطلوبی چون افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و بهبود ارتباطات در یک بازار خاص استفاده کنید. مجموعه مارکت پیما با برخورداری از مجرب ترین کادر فیلمبرداری و تدوین آماده ارائه هرگونه خدمات ساخت تیزر در دماوند است. 


ساخت تیزر در شهر دماوند

با ما در تماس باشید

09122956358


ما ساخت تیزرها را با ساخت یک سناریو عالی متناسب با کسب و کار شما شروع می کنیم. این سناریو به شما کمک می کند تا بتوانید برند یا هر نوع اطلاعاتی درباره کسب و کار خود را به شیوه ای، سرگرم کننده، زنده و به یاد ماندنی برای مخاطب هدف خود به نمایش بگذارید. در نتیجه در چند دقیقه اعتماد مخاطب هدف را به برند خود جلب کنید.

البته ساخت تیزر به شیوه های مختلف و در سبک های متفاوتی انجام می شود. ما در ادامه مطلب برای آشنایی هر چه بیشتر شما با تیزرهای تبلیغاتی و تاثیر آن در کسب و کار شما، انواع تیزرهای تبلیغاتی را به شما معرفی می کنیم.

ساخت تیزر در دماوند

شیوه ها و سبک های ساخت تیزر در دماوند

تیزرهای تبلیغاتی متناسب با هدف شما می تواند در انواع مختلفی چه از نظر سبک و چه از نظر محتوا ساخته شود. به عنوان مثال، تیزرهای تبلیغاتی بر اساس سبک و فرم خود در 4 دسته کلی دسته بندی می شوند که عبارت اند از:

  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر موشن گرافیک
  • تیزرهای تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزرهای موشن رئال

موشن گرافیک و سبک رئال از محبوب ترین و رایج ترین سبک ها برای ساخت تیزر در دماوند است. البته ما در مجموعه مارکت پیما، به شما کمک می کنیم تا متناسب با هدف بازاریابی و نوع کسب و کار خود، بتوانید بهترین سبک ساخت تیزر را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، در صورتی که بخواهید با ساخت تیزر تبلیغاتی، فروشگاه آنلاین خود را تبلیغ کنید؛ پیشنهاد ما به شما این است که از سبک موشن رئال استفاده کنید. زیرا در این سبک تیزر تبلیغاتی، تمامی توضیحات لازم توسط یک مجری در یک ویدئو رئال بیان می شود. بعد از آن نیز، طراح، المان ها موشن گرافیک را برای توضیحات هر چه بیشتر؛ همچنین ایجاد جذابیت بصری به تیزر اضافه می کند.

المان های گرافیکی نقش موثری در درگیر کردن مخاطب هدف شما خواهد داشت. رئال بودن تیزر نیز به مخاطب کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشد. در نتیجه خیلی سریع تر به برند و کسب و کار شما اعتماد کند.

انواع تیزر تبلیغاتی از نظر محتوایی

در بالا توضیح دادیم که خدمات ساخت تیزر در دماوند از نظر سبک به 4 نوع کلی رئال، موشن گرافیک و … تقسیم می شود. اما از نظر محتوا می تواند انواع بسیار متعددی داشته باشد. به صورتی که اگر بخواهیم به آن ها اشاره کنیم باید بیش از 40 مورد را نام ببریم.

در زیر به پراستفاده ترین و مناسب ترین تیزرهای تبلیغاتی از نظر محتوا اشاره می کنیم که عبارت اند از:

ویدیوهای توضیح دهنده

به صورت معمول، یکی از چالش ‌برانگیزترین بخش‌ های ارتباط با مخاطبان یک برند، توضیح ارزش پشت محصول آن‌ ها، آن هم به شیوه ای جذاب و ساده است. خوشبختانه، این کار با ساخت تیزرها یا ویدیوهای توضیح دهنده به خوبی انجام می شود.

در این سبک از ساخت تیزر در دماوند ،یک محصول، خدمات یا پیام یک شرکت به شیوه ای ساده، قدرتمند و جذاب توصیف می کنیم. به این شکل که در این ویدیوها یکی از نیازهای مشتریان شناسایی می شود. سپس با توجه به آن، توضیحاتی ارائه می دهیم که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند آن نیاز را رفع کند.

این شیوه بهترین راه حل جذب مخاطبان هدف است و در حال حاضر یکی از ارزشمندترین منابع برای بازاریابان به حساب می آید.

تیزر آموزشی

تیزرهای آموزشی به منظور ارائه اطلاعات به بینندگان ساخته می شوند. البته باید این کار را به روشی جالب و متقاعد کننده انجام دهند. به همین دلیل، در این نوع از ساخت تیزر در دماوند از منابع روایی خاصی (مانند گرافیک های جالب و فیلمنامه تیز) برای جلب توجه مخاطب استفاده می شود. همچنین آن ها را با موضوعات جالبی ترکیب می کنند تا با نیاز مخاطب هدف ارتباط یابد.

تیزرهای آموزشی بزرگ ترین دارایی برای ایجاد آگاهی در اولین مرحله از سفر مشتری به حساب می آیند. در طول این مرحله، مخاطبان شما ممکن است حتی از این واقعیت آگاه نباشند که مشکلی دارند. در نتیجه به دنبال راه حل نیز نباشند.

بنابراین وظیفه شما این است که آن ها را آموزش دهید. همچنین علاقه آن ها را به اندازه کافی تحریک کنید تا در قیف فروش حرکت و به مشتری تبدیل شود.

برندی که این تیزرها را به درستی به کار می ‌گیرد؛ باعث می‌ شود تا مخاطبان هدف، آن‌ ها را به عنوان یک مرجع در صنعت خود ببینند. این امر قطعاً به ایجاد اعتماد به برند کمک می‌ کند.

تیزرهای رضایت مشتریان

از دیگر خدمات ما برای ساخت تیزر در دماوند ،ساخت تیزرهای رضایت مشتریان است. این تیزرها نیاز مشتریان برای بررسی بیشتر برند شما را از بین می برد و می تواند خیلی سریع اعتماد آن ها را جلب کند.

برای ساخت این نوع تیزر، شما افراد را (مشتریان گذشته) در مقابل دوربین قرار می دهید تا تجربیات صادقانه خود را با برند شما به اشتراک بگذارند. هیچ چیز برای مشتریان آینده قانع کننده تر از نظر افرادی مانند آن ها نیست.

زیرا برخی از انواع توصیفات، مطالعات موردی و داستان‌ های مشتری وجود دارد که بیان آن ها از زبان مشتریان، می تواند باعث برقراری ارتباط مشتریان بالقوه با برند شما شود. 

هنگام فیلمبرداری از این نوع تیزرها، همیشه به یاد داشته باشید که داستانی را بگویید که با نقطه درد مشتری شما شروع می شود. این امر با هدف شما از ساخت تیزر در دماوند که شناسایی در بین مخاطبان هدف است، کمک می کند.

همچنین در ارائه آخرین فشار به مشتریان بالقوه برای اقدام به خرید بسیار تاثیرگذار است. زیرا همان طور که قبلا ذکر شد، مشتریان به نظرات همتایان خود اعتماد دارند و این امر تصمیم گیری را برای آن ها آسان تر می کند.

ما به شما کمک می کنیم تا بینندگان تیزرهای رضایت مشتری خود را با یک شروع قوی جذب کنید. برای اطلاع از نحوه ساخت و قیمت ساخت تیزر می توانید با مشاوران ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما تماس بگیرید.

تیزر معرفی شرکت

نوع دیگری از خدمات ما برای ساخت تیزر در دماوند تیزرهای معرفی شرکت است. در این تیزرها داستان شرکت و بخشی از کسب و کار (افرادی که پشت یک برند هستند) را به نمایش می گذاریم که اغلب نادیده گرفته می‌ شوند.

تیزرهای معرفی شرکت، قدرت انسانی کردن هر برندی را دارند. در این عصر ارتباطات آنی و حرکت مداوم، مخاطبان مشتاق این نوع ارتباط انسانی با شرکت‌ هایی هستند که با آن ‌ها درگیر می شوند. مشتریان دوست دارند ارزش‌ های اصلی برندهایی را که استفاده می کنند؛ افرادی که آن برند را ایجاد کرده اند و حس آشنایی را شکل می‌ دهند، شناسایی کنند.

تیزرهای معرفی شرکت به محقق شدن تمامی این اهداف کمک می کند. همچنین در آخرین مرحله از سفر مشتری، یعنی تصمیم گیری، به مشتریان یک دلیل قانع کننده می دهد تا به جای رقبا از شما خرید کنند.

تیزر معرفی محصول

این نوع ساخت تیزر در دماوند همان طور که از نام آن مشخص است، به معرفی محصول می پردازد. بهترین تیزرهای محصول بر اساس سه جنبه کلیدی ساخته می شوند که شامل موارد استفاده، زمینه و دستور العمل است.

به این معنا که هدف از ساخت این نوع تیزر، ارائه محصول شما در یک زمینه آشنا است. آشنا بودن زمینه تیزر باعث می شود تا بینندگان بتوانند خود را تصور کنند که در حال استفاده از محصول یا خدمات شما و لذت بردن از مزایای آن هستند.

این امر باعث می شود تا تیزرهای معرفی محصول، ابزاری عالی برای بهبود اعتماد مصرف کننده به محصولات و برند شما باشد. همچنین، این ویدیوها برخلاف دیگر روش های ساخت تیزر در دماوند ،با قرار دادن محصول شما و مزایای آن در کانون توجه، در نزدیک کردن مشتریان احتمالی و متقاعد کردن آن ها به خرید از شما بسیار عالی عمل می کنند.

به صورت کلی، در صورتی که ساخت تیزر معرفی محصول به درستی انجام شود؛ این ویدیوها از نظر موقعیت‌ یابی ارگانیک عملکرد واقعاً خوبی دارند. توجه زیادی را به خود جلب می کنند و در موتورهای جستجو مانند صفحات نتیجه آپارات، YouTube و … رتبه بالاتری دارند. همچنین به صورت بالقوه دسترسی کلی شما را بهبود می بخشند و تولید سرنخ را پرورش می دهند.

سخن پایانی ساخت تیزر در دماوند 

استفاده از خدمات ما جهت ساخت تیزر در دماوند می تواند بخش مهمی از استراتژی کلی بازاریابی شما باشد. برای شروع، خیلی ساده می توانید انواع مختلفی از تیزرهای تبلیغاتی را که در این مقاله پوشش دادیم، بررسی کنید. سپس تصمیم بگیرید که کدام یک می توانند ابتدا برای کسب و کار شما مفید باشند.

همچنین می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره ساخت تیزر در نمایشگاه بین المللی نیز متناسب با کسب و کار خود دریافت کنید.

نظر دهید