Skip links

ساخت تیزر در فیروزکوه

ساخت تیزر در فیروزکوه

ساخت تیزر به عنوان یکی از روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی کمک قابل توجهی به رشد کسب و کار شما می نماید جهت دریافت هرگونه خدمات ساخت تیزر در شهر فیروزکوه با مناسب ترین قیمت با ما در مجموعه مارکت پیما در ارتباط باشید. 


ساخت تیزر در شهر فیروزکوه با بهترین قیمت

با ما در تماس باشید

09122956358


خدمات ما برای ساخت تیزر در فیروزکوه می تواند به شما کمک کند تا به هدف خود از تبلیغات یک محصول، خدمات یا رویداد بازاریابی خاص دست پیدا کنید. زیرا فناوری و استفاده از اینترنت در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیری از زندگی مشتریان شما است. از طرفی ویدئو و تیزرها نیز، به عنوان رقیب بلامنازع در میان انواع محتوا جهت جذب کاربران اینترنت شناخته می شوند.

تا جایی که بازاریابی ویدئویی را آینده دیجیتال مارکتینگ می دانند و اهمیت آن برای افزایش دید و رشد برند شما را نمی توان انکار کرد.

لذا در صورتی که به دنبال رشد کسب و کار خود هستید؛ با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم که ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه باعث افزایش سرنخ ‌ها، نرخ کلیک، نرخ تبدیل و رسیدن به هدف خود از تبلیغات می شود.

ساخت تیزر در فیروز کوه

ساخت تیزر در فیروزکوه چگونه فروش را افزایش می دهد؟

در صورتی که به عنوان مدیر یک رستوران، مغازه، بوتیک، فروشگاه و … در فیروزکوه، قصد تبلیغ در شبکه های اجتماعی را دارید. یا اینکه به دنبال فروش محصولات یا خدمات خود از طریق سایت فروشگاهی، گردشگری و … هستید؛ تیزرهای تبلیغاتی، ایده آل ترین ابزار برای معرفی کسب و کار شما به حساب می آیند.

در زیر به اصلی ترین دلایلی که چرا برای برتری یافتن از رقبا و افزایش فروش خود به ساخت تیزر در فیروزکوه احتیاج دارید، اشاره می کنیم.

باعث افزایش اعتبار برند و کسب و کار شما می شود.

در حوزه بازاریابی، جلب اعتماد مشتریان یکی از اصلی ترین اهداف هر برند و کسب و کاری است. شما باید برند خود را به عنوان یک مجموعه معتبر در ذهن مخاطب تثبیت کنید. ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی نیز، اصلی ترین ابزاری هستند که برای انجام این کار باید از آن ها استفاده کنید.

تیزرها نه تنها به شما کمک می کند تا اطلاعات کاملی درباره کسب و کار، محصول یا خدمات خود به مخاطب هدف ارائه دهید. بلکه باعث ارتباط برند و کسب و کار شما با مخاطبان هدف می شوند.

اهمیت ساخت تیزر در فیروزکوه نیز در این است که باعث درگیر شدن مخاطب هدف شما می شود. همچنین احساساتی را در مخاطبان به وجود می آورد که باعث جلب اعتماد آن ها؛ همچنین ایجاد یک رابطه طولانی مدت با برند و کسب و کار شما می شود.

به عنوان مثال یکی از خدمات ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما، ساخت تیزر تبلیغاتی سایت گردشگری است. فعالان حوزه گردشگری با ساخت این نوع تیزر، مخاطبان را به شیوه ای جذاب با خدمات خود آشنا می کنند. در نتیجه با درگیر کردن احساسات مخاطبان، آن ها را متقاعد و علاقه مند به استفاده از خدمات خود کنید.

ساخت تیزر در فیروزکوه باعث افزایش فروش می شود.

تیزرهای تبلیغاتی نقش بسیار تاثیرگذاری در افزایش فروش دارند. زیرا خیلی سریع و به شیوه ای جذاب محصول را به مخاطب معرفی می کنند. دیدن آن ها نیز این تصور را در ذهن مخاطب ایجاد می کند که در حال استفاده از محصول است. در نتیجه باعث می شود تا مخاطب علاقه بیشتری به استفاده از محصول داشته باشد.

همیشه به یاد داشته باشید که حتی تصاویر بی شمار از محصول نمی تواند به اندازه ساخت تیزر در بازاریابی آن کمک کند. زیرا تیزرهای تبلیغاتی عمیق هستند و محصول را در محیط طبیعی تری نمایش می دهند. همچنین تمام ویژگی های یک محصول را به نمایش می گذارند که یک عکس قادر به نمایش آن ها نیست.

لذا شما با ساخت تیزر در فیروزکوه و قرار دادن آن در شبکه های اجتماعی یا صفحه فرود سایت خود می توانند فروش را تا حد زیادی افزایش دهید. زیرا:

  • تیزرهای تبلیغاتی یک دمو (نسخه نمایشی) برای نحوه نمایش عملکرد یک محصول هستند که وفاداری به برند را افزایش می دهد.
  • استفاده از تیزرهای تبلیغاتی یک راه عالی برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو است.
  • با ارسال تیزرها و ویدیوهای تبلیغاتی، می توان نرخ تعامل وب سایت خود را به شدت افزایش داد.
  • می توان در تیزرها، محیط کار، فروشگاه و … را به نمایش گذاشت. زیرا به مخاطب کمک می کند تا خیلی سریع تر و راحت تر به برند و کسب و کار شما اعتماد کند.

تیزرها بر تصمیم مخاطبان برای خرید تاثیر می گذارند.

با ساخت تیزر در فیروزکوه می توانید نقش بسیار مهمی در فرایند تصمیم گیری مخاطبان هدف خود داشته باشید. زیرا تیزرها، نه تنها آموزش دهنده بلکه سرگرم کننده نیز هستند. اطلاعات مفیدی نیز درباره محصول یا خدمات شما آن هم خیلی سریع و به شیوه ای جذاب در اختیار مخاطبان هدف قرار می دهند.

به همین دلیل، مخاطب هدف شما بعد از مشاهده تیزر، نسبت به برند و کسب و کار شما، یا محصول و خدمات معرفی شده در تیزر، احساس مثبتی خواهد داشت. در نتیجه خیلی سریع تر تصمیم به خرید می گیرد.

از طرفی اغلب اوقات، مخاطب بعد از جستجو و تحقیق در مورد محصولات یا خدمات متنوع و مقایسه کردن آن ها با یکدیگر؛ باز هم نمی تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. در این صورت ما با ساخت تیزر در فیروزکوه و ارائه اطلاعات لازم درباره محصول یا خدمات به او کمک می کنیم تا تصمیم نهایی برای خرید را بگیرد.

به عنوان مثال، یکی از خدمات ما در تیم دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران در فیروزکوه است. مدیران رستوران با ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران و ارائه اطلاعات درباره منو غذا، به نمایش گذاشتن محیط رستوران و … در تیزر، می توانند بر تصمیم مخاطبان هدف خود برای استفاده از خدمات آن ها تاثیر بگذارند. در نتیجه فروش بسیار بیشتری داشته باشند.

نقش تیزرهای تبلیغاتی در بهبود سئو سایت  

یکی از مهم ترین دلایلی که سایت های شرکتی و فروشگاهی به ساخت تیزر در فیروزکوه نیاز دارند؛ تاثیر ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی بر افزایش نرخ تعامل سایت؛ همچنین بالا رفتن رتبه SERP وب سایت است.

در محیط شلوغ آنلاین امروزی، بهینه سازی موتورهای جستجو برای موفقیت بیشتر کسب و کار شما حیاتی است. گوگل در گزارشی ادعا می ‌کند که وب ‌سایت‌ های فروشگاهی و تجاری با نمایش یک ویدیو یا تیزر تبلیغاتی در صفحه محصول، شاهد افزایش قابل توجهی در فروش هستند.

این گزارش بیان می ‌کند که بازدیدکنندگان سایت پس از تماشای یک ویدیوی تبلیغاتی مرتبط، 80 درصد بیشتر احتمال دارد محصولی را خریداری کنند.

دلیل این اتفاق، این امر است که شما با ساخت تیزر ویلا در فیروزکوه به مخاطب این فرصت را می دهید که فکر کند آن محصول را خریداری کرده است. همچنین در حال بهره بردن از مزایای آن است. این تصور ایجاد شده در ذهن مخاطب، باعث می شود تا تمایل بیشتری به استفاده از محصول یا خدمات معرفی شده داشته باشد.  

علاوه بر این، دیگر تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که احتمال قرار گرفتن صفحات وب دارای ویدیو و تیزر در صفحه اول نتیجه جستجو، 53 درصد بیشتر خواهد بود. از طرفی، یکی از مهم ترین عوامل در سئو سایت بحث بک لینک است. تیزرها و ویدیوهای تبلیغاتی نیز، مثل یک آهن ربا، باعث جذب لینک های زیادی می شود.

شما می توانید در کپشن ویدیوهای خود، لینک های متعددی از صفحه محصول یا وبلاگ قرار دهید. از آنجایی که افراد از محتوای ویدیویی بسیار بیشتر از محتوای متنی استقبال می کنند؛ با این کار می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که ویدیوها می توانند ترافیک ارگانیک سایت را تا 157 درصد افزایش دهند.

بهینه ‌سازی قیف فروش و بازاریابی با ساخت تیزر در فیروزکوه

با توجه به این که ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه برای آموزش مشتریان بالقوه و جذب کردن آن ها به حساب می آید؛ شما می توانید از تیزرها در تمامی مراحل قیف بازاریابی خود استفاده کنید. زیرا اکثریت افراد قبل از خرید یک محصول، درباره اطلاعات ساده آن مثل سایز، شیوه مصرف و … گرفته تا مزایای آن نسبت به دیگر محصولات تحقیق می کنند.

از طرفی، مطابق با نظر ۷۴ درصد بازاریابان، دیجیتال مارکترها و صاحبان کسب ‌و کارها، استفاده از ویدیو های تبلیغاتی و ساخت تیزر بهترین شیوه جذب مشتریان راغب (لید) به حساب می آید. شما می توانید با ساخت تیزر در فیروزکوه و معرفی محصولات یا خدمات خود در آن، مخاطبان هدف خود را علاقه مند به خرید محصولات و استفاده از خدمات خود کنید. زیرا مطابق با تحقیقات انجام شده، افراد بعد از مشاهده ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی خیلی سریع تصمیم و اقدام به خرید می کنند. آمار و ارقام زیر می تواند این گفته را ثابت کند:

  • نرخ کلیک محتوای ویدیویی در مقایسه با دیگر انواع محتوا 27 درصد بیشتر است.
  • نرخ تبدیل کمپین‌های بازاریابی ویدیویی در مقایسه با دیگر کمپین ها 34 درصد بیشتر است.
  • قرار دادن محتوای ویدیویی در صفحه فرود سایت، می تواند نرخ تبدیل را تا 86 درصد افزایش دهد.

سخن پایانی

ساخت تیزر در فیروزکوه یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار شما در این شهرستان است. این نکته را در نظر داشته باشید که تیزرها در انواع و فرم های مختلفی متناسب با نیاز و کسب و کار شما تهیه می شوند. ساخت و تدوین آن ها نیز یک کار تخصصی است و به مهارت و تخصص نیاز دارد.

تیم متخصص ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما، تمامی مراحل ساخت انواع تیزر نمایشگاهی و … از شناسایی نیاز مخاطب و بازار هدف، سناریو نویسی، ایده پردازی و … را به صورت کاملا حرفه ای برای شما انجام می دهد تا بتوانید به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید.

نظر دهید