Skip links

ساخت تیزر هتل

ساخت تیزر هتل

مجموعه مارکت پیما با دارا بودن مجرب ترین کادر فیلمبرداری و تدوین، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای ساخت بهترین تیزر تبلیغاتی هتل به همراه عکاسی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد.


ساخت تیزر هتل با بهترین قیمت

با ما در تماس باشید

09122956358


شما برای استفاده از قدرت بازاریابی ویدئویی و افزایش آگاهی از برند؛ همچنین افزایش رزرو هتل خود به ساخت تیزر هتل نیاز دارید. در عصر دیجیتال امروزی، بازاریابی ویدئویی به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تمامی مشاغل در هر اندازه ای چه کوچک و یا بزرگ ضروری است. صنعت هتلداری نیز از این قانون مستثنی نخواهد بود.

هتل ها، می توانند مزایای قابل توجهی از گنجاندن تیزرهای تبلیغاتی در استراتژی های بازاریابی خود به دست آورند. به نمایش گذاشتن تصاویر جذاب در قالب تیزرهای تبلیغاتی می تواند به طور موثری پیشنهادات منحصر به فرد هتل را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، ساخت تیزر هتل آگاهی از برند را افزایش دهد و با ارائه اطلاعات زیاد به شیوه ای سریع و جذاب، مشتریان را ترغیب به استفاده از خدمات هتل شما می کند. در نهایت نیز باعث افزایش رزرو هتل می شود.

در ادامه مطلب برای شما توضیح خواهیم داد که ساخت تیزر هتل چه مزایایی برای شما خواهد داشت و چگونه می تواند باعث افزایش درآمد و افزایش رزرو هتل ها شود.

ساخت تیزر هتل چگونه باعث افزایش رزرو هتل می شود؟

تیزرهای تبلیغاتی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در بازاریابی به ویژه در صنعت هتلداری دارد. زیرا هنگامی که یک مهمان بالقوه در جستجوی یک هتل است؛ به احتمال زیاد چیزی بیش از یک توضیح ساده اتاق می خواهد. در این زمان، حتی بهترین و جذاب‌ ترین محتوای متنی و تصویری نیز نمی‌تواند هتل را آن طور که یک ویدیو می‌تواند نمایش دهد، به نمایش بگذارد.

در ادامه توضیح می دهیم که تیزر تبلیغاتی هتل چگونه می تواند باعث افزایش رزرو و در نتیجه افزایش درآمد هتل ها شود.

ساخت تیزر هتل چگونه باعث افزایش رزرو هتل می شود؟

جلب توجه و جذب بینندگان در ساخت تیزر هتل 

تیزرهای تبلیغاتی جذاب ترین و بهترین رسانه ای هستند که هتل ها می توانند از آن برای ارتباط با مهمانان احتمالی خود استفاده کنند. زیرا برخلاف تصاویر ثابت یا توضیحات متنی، ویدیوها این قابلیت را دارند که محیط هتل و امکانات آن را به صورت کامل به بینندگان نشان دهند. در نتیجه به آن ها اجازه می‌ دهند تا بتوانند خود را در حال اقامت در هتل، استفاده از امکانات رفاهی و محیط اطراف هتل تصور کنند. این امر باعث ماندگار شدن نام هتل در ذهن مخاطب می شود و او را وادار به استفاده از خدمات هتل می کند.

به نمایش گذاشتن پیشنهاد فروش منحصر به فرد هتل ها

با ساخت تیزر هتل می توان پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) هتل را به صورت برجسته به نمایش گذاشت. پیشنهاد فروش به هر چیزی اشاره دارد که هتل شما را از رقبا متمایز می کند. این پیشنهاد می تواند یک اسپای مجلل، یک تراس پانوراما روی پشت بام، یا یک صحنه رستوران پر جنب و جوش و … باشد.

تیزرهای تبلیغاتی می توانند به طور موثری این نقاط فروش منحصر به فرد را به نمایش بگذارند. در نتیجه مهمانان و مشتریان  بالقوه هتل را ترغیب کنند تا از بین انبوهی از هتل های مختلف هتل شما را برای اقامت انتخاب کنند.

افزایش آگاهی از برند و حضور قوی در فضای مجازی

با وجود فضای رقابتی که امروزه در صنعت هتل داری وجود دارد، افزایش آگاهی از برند برای جذب و حفظ مهمانان بسیار اهمیت دارد. ساخت تیزر هتل و انتشار آن در پلتفرم های مختلف می تواند نقش بسیار موثر و تاثیر گذاری در افزایش آگاهی مخاطبان هدف شما داشته باشد.

به انتشار گذاشتن تیزرهای تبلیغاتی هتل در رسانه های اجتماعی مختلف، وب سایت هتل، استفاده از آن ها در ایمیل مارکتینگ و … هتل ها می توانند شناخت برند را افزایش دهند و به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند.

جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان هدف در ساخت تیزر هتل 

ساخت تیزر هتل و استفاده از آن در رسانه های اجتماعی مختلف، باعث افزایش بازدید و تعامل بیشتر در طول زمان می شود. تجربه و تحقیقات صورت گرفته ثابت کرده است که افراد در صورت مشاهده یک ویدیو و تیزر به جای تصاویر، تمایل بیشتری به رزرو هتل پیدا می کنند.

این امر به این دلیل است که ویدیوها تاثیر عمیق تری بر ذهن مخاطب دارند. از طرفی مردم همیشه به دنبال ویدیوهایی هستند که بتوانند کل هتل را مورد بررسی قرار دهند. سپس آن را رزرو کنند.

تیم ما در مجموعه مارکت پیما به شما کمک می کند تا یک تیزر تبلیغاتی با سناریو، تصویربرداری، موسیقی و … به صورت کاملا حرفه ای داشته باشید. 

بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

محتوای ویدیویی برای موتورهای جستجو بسیار ارزشمند است. به همین دلیل، ساخت تیزر هتل و قرار دادن آن در وب سایت هتل، نقش بسیار موثری در بهبود و افزایش رتبه سئو سایت خواهد داشت.

افزایش سئو سایت به این معناست که وقتی مخاطبان هدف شما به قصد پیدا کردن یک هتل مناسب در گوگل سرچ می کنند؛ وب‌ سایت هتل شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می‌شود و هتل شما اولین گزینه انتخابی مناسب خواهد بود که به آن ها نمایش داده می شود.

این امر در نهایت به افزایش ترافیک وب سایت شما و افزایش رزرو هتل و به دنبال آن درآمد شما خواهد شد.

موفقیت آمیز کردن اینفلوئنسر مارکتینگ

ساخت تیزر هتل اگر با کمک یک تیم حرفه ای و متخصص مثل مجموعه مارکت پیما تهیه شود؛ می تواند ابزاری قوی برای تبلیغ هتل شما در اینفلوئنسر مارکتینگ باشد. تقریبا تمام پلتفرم ها مثل فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و … اینفلوئنسرهای خاص خود را دارند. آن ها به صورت شبانه روزی برای برندها تبلیغات مختلفی انجام می دهند تا مردم را تحت تاثیر قرار دهند.

ساخت تیزر هتل به عنوان یکی از بهترین و تاثیرگذارترین انواع محتوا به شما در موفقیت آمیز بودن اینفلوئنسر مارکتینگ در زمان مشارکت تجاری با اینفلوئنسرها کمک می کند.

شما چه بخواهید در مورد غذاهای سرو شده در هتل صحبت کنید یا اطلاعاتی درباره گشت و گذار در هتل و … به مخاطبان هدف خود ارائه دهید؛ تیزرهای تبلیغاتی و مشارکت با یک اینفلوئنسر امکان دسترسی آسان به مخاطبان گسترده را امکان پذیر می کند.

موفقیت آمیز کردن ایمیل مارکتینگ

هدف تمامی هتل ها افزایش جذب مشتریان است که بدون داشتن یک استراتژی ایمیل مارکتینگ دقیق تقریبا غیر ممکن است. از طرفی وجود یک لینک ویدیویی در یک ایمیل می تواند نرخ کلیک آن را تا 5 برابر افزایش دهد. این نشان می دهد که افراد در صورتی که ایمیل دارای ویدیو باشد، علاقه بیشتری به بازکردن آن نشان می دهند. تا جایی که وجود کلمه ویدیو می تواند نرخ ایمیل شما را تا 29 درصد افزایش دهد.

لذا در صورتی که هتل دارید؛ ساخت تیزر هتل و استفاده از آن در ایمیل ها می تواند نقش بسیار موثری در موفقیت آمیز بودن ایمیل مارکتینگ داشته باشد. زیرا به شما این امکان را می دهد تا به جای اینکه فقط یک ایمیل در مورد تبلیغات یا پیشنهاد خود ارسال کنید؛ با ارسال ویدیو تاثیر عمیق تری بر روی مخاطب هدف خود بگذارید. در نتیجه تعامل بهتری با آن ها برقرار کنید و شانس خود را برای دریافت پاسخ های بهتر از طرف مشتریان افزایش دهید.

ساخت تیزر هتل و استفاده از آن در بازاریابی هتلداری

ساخت تیزر هتل و استفاده از آن در بازاریابی هتلداری

بازاریابی محتوا بخش مهمی از برنامه بازاریابی هر هتل است و بازاریابی ویدئویی باید بخشی جدایی ناپذیر از آن برنامه باشد. تیزرهای تبلیغاتی به طور طبیعی جذاب هستند و اگر به خوبی از آن استفاده شود، در ارتقای هتل شما، ایجاد برند شما و هدایت کسب و کار موثر خواهد بود.

 جذب مسافران تجاری یا تفریحی گروهی برای اقامت در هتل شما زمانی آسان تر است که آن ها بتوانند آنچه را که شما ارائه می دهید، ببینند. اما بازاریابی ویدیویی هتل فراتر از نمایش دادن ظاهر هتل به صورت ویدئویی است.

در ادامه به برخی از ایده های ساخت تیزر هتل که باعث می شود هتل شما بیشتر در دید مخاطبان هدف قرار بگیرد اشاره می کنیم.

ارائه تورهای مجازی در ساخت تیزر هتل 

یکی از موثرترین روش های بازاریابی ویدیویی هتل، ایجاد یک تور مجازی در هتل شما است. تورهای مجازی به مشتریان احتمالی شما این امکان را می دهد که هتل، امکانات رفاهی آن و اینکه اقامت در آن چه قدر می تواند لذت بخش باشد را مشاهده کنند.

ساخت تیزر هتل و تورهای مجازی همچنین مشتریان احتمالی و میهمانان احتمالی را با هتل شما آشنا می کنند. همچنین به آن ها ایده خوبی از آنچه می توانند پس از ورود انتظار داشته باشند، می دهد. اتاق‌ ها، رستوران‌ ها، امکانات در فضای باز مانند استخر و منظره سواحل، و هر چیز دیگری که هتل از آن ها برخوردار است و شما را از دیگر رقبا متمایز می کند را به نمایش می گذارد.  

ساخت تیزر هتل و تورهای مجازی در اشکال و ابعاد مختلفی صورت می گیرد. مشاوران ما در مجموعه مارکت پیما می توانند متناسب با نیاز شما بهترین تیزر تبلیغاتی هتل را برای شما انجام دهند.

امکانات رفاهی هتل خود را برجسته کنید.

برجسته کردن امکانات رفاهی و ویژگی های خاص هتل که باعث تمایز شما از دیگر رقبا می شود؛ افراد بیشتری را برای بازدید از هتل شما ترغیب می کند. در نتیجه تعداد رزرو و مهمانان شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

به عنوان مثال، اگر هتل شما دارای استخر است، در زمان ساخت تیزر هتل می توانید افرادی را در حال لذت بردن از شنا در استخر نشان دهید.

 در تیزر تبلیغاتی به مهمانان خود که به زودی به هتل شما می آیند، نشان دهید که یک روز در هتل شما چگونه است. از بیدار شدن و نوشیدن قهوه داغ و صبحانه خوردن تا گذراندن وقت استراحت در اسپا قبل از رفتن به بار هتل برای خوردن کوکتل های درجه یک و ….

 به صورت کلی، ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند نه تنها بگویید، بلکه نشان دهد که چگونه می توانید اوقات خوشی را برای مهمانان خود رقم بزنید.

نکاتی برای سفر بهتر مهمانان خود ارائه دهید.

به ‌عنوان یک متخصص هتلداری، مطمئنا بینش‌ خاصی در مورد سفر دارید. به‌خصوص وقتی صحبت از منطقه اطراف هتل‌ شما باشد. تخصص شما در این زمینه بسیار ارزشمند است و یک راه عالی برای برجسته کردن آن از طریق ساخت تیزر هتل است.

ویدیوها و تیزرهایی که در آن نکاتی برای سفر بهتر مسافران ارائه می شود؛ نشان می دهد که چرا هتل شما برای همه مهمانان مناسب است. برای مثال، فرض کنید هتل شما دارای سرویس رفت و برگشت است. ویدیویی برای تبلیغ آن ایجاد کنید. علاوه بر این، در صورتی که هتل شما فاصله کمی با مراکز دیدنی شهر دارد، می توانید بگویید که هتل فقط چند دقیقه با نقاط دیدنی و مکان‌ های گردشگری شهر فاصله دارد.

 سخن آخر ساخت تیزر هتل 

دلیل اصلی که باعث شده ساخت تیزر هتل در استراتژی بازاریابی اهمیت ویژه ای داشته باشد؛ این است که می توان از تیزرها در رسانه های مختلف اجتماعی استفاده کرد. از طرفی تیزرها به واسطه جذابیت و اثرگذاری بر مخاطب می توانند اعتماد آن ها را جلب کنند. در نتیجه آن ها را متقاعد به استفاده از خدمات هتل کنند.

تیم ما در مجموعه مارکت پیما آماده کمک به شما برای ساخت تیزر هتل به صورت کاملا حرفه است. برای دریافت راهنمایی های لازم می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

نظر دهید