Skip links

ساخت تیزر اقامتگاه

ساخت تیزر اقامتگاه

ساخت تیزر اقامتگاه را باید یکی از مهم ترین کارهایی دانست که در استراتژی بازاریابی اقامتگاه های بوم گردی باید انجام داد. زیرا مسافران امروزی قبل از هر اقدامی به سراغ تحقیق کردن در مورد اقامتگاه ها می روند. مطابق با آمار صورت گرفته نیز، تقریبا 65 درصد از افراد برای دریافت اطلاعات مورد نظر خود به سراغ دیدن ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی می روند.


ساخت تیزر اقامتگاه با بهترین قیمت

با ما در تماس باشید

09122956358


در چنین شرایطی در صورتی که ویدیویی از شما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیدا نکنند. خیلی راحت به سراغ دیگر گزینه های انتخابی و رقبای شما می روند.

در ادامه مطلب به شما روش هایی را ارائه می دهیم تا بتوانید از تیزر تبلیغاتی اقامتگاه در استراتژی بازاریابی خود برای افزایش افزایش رزرو اقامتگاه و جلب نظرات مثبت مسافران استفاده کنید.

 ساخت تیزر اقامتگاه چگونه شانس رزو اقامتگاه را افزایش می دهد؟

در صنعت مهمان نوازی و گردشگری، بازاریابی ویدیویی به عنوان یک ابزار قدرتمند ظاهر شده است. زیرا به شما اجازه می دهد با مهمانان بالقوه خود ارتباط برقرار کنند و از رقبا متمایز شوند. به همین دلیل است که از هتل‌ ها و اقامتگاه ها گرفته تا رستوران‌ ها و آژانس‌ های مسافرتی، استفاده از ماهیت جذاب تیزرهای تبلیغاتی می‌تواند تأثیر عمیقی بر جذب و حفظ مشتریان داشته باشد.

بیایید بررسی کنیم که چرا ساخت تیزر اقامتگاه برای موفقیت در صنعت مهمان‌ نوازی بسیار مهم است.

ویدیوها و تیزرها تاثیرگذارتر از متن و عکس است.

ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد تا به جای اینکه با متن ساده و تصاویر ثابت، شیوه مهمان نوازی خود را برای مشتریان توصیف کنید؛ با داستان سرایی تصویری مخاطب خود را به خوبی جذب کنید.

از طرفی در صنعتی که تجربه‌ بیشترین اهمیت را دارند؛ ساخت تیزر اقامتگاه راهی قانع‌ کننده برای روایت داستان‌ های بصری ارائه می ‌دهد که احساسات مخاطب را برمی‌ انگیزد.

 تیزرها این امکان را می دهد تا با استفاده از مناظر بصری با کیفیت بالا، مناظر جذاب و سناریویی که به دقت ساخته شده‌ است؛ پیشنهادات منحصر به ‌فرد خود مانند اتاق‌ های مجلل، محیطی آرام، غذا های لذیذ و ماجراجویی‌ های هیجان ‌انگیز و … را به نمایش بگذارید.

ساخت تیزر اقامتگاه چه در قالب یک تور مجازی در سوئیت‌ های زیبای یک هتل باشد. چه غذاهای خاص یک رستوران را به نمایش بگذارند، این قدرت را دارند که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند. میل به استفاده از خدمات معرفی شده را در فرد ایجاد و او را مجاب به رزرو اقامتگاه کند.

ایده برای ساخت تیزر اقامتگاه

به ایجاد اعتماد و افزایش اعتبار برند شما کمک می کند.

در صنعت مهمان نوازی و گردشگری ، اعتماد یک ارز تقریبا غیرقابل ارزش گذاری است. درست است که توصیفات و نظرات متنی از رضایت مشتریان یا به اشتراک گذاری تصاویر مختلف برای هر کسب و کاری ارزشمند است. با این حال، بسیاری از افراد ممکن در صحت و واقعی بودن آن ها شک کنند.

لذا در صورتی که می خواهید یک مدرک معتبر داشته باشید که به صورت کاملا موثر اعتماد مخاطب را جلب کند؛ باید به سراغ ساخت تیزر اقامتگاه بروید. صحبت های شما در تیزرهای تبلیغاتی واقعی تر جلوه می دهد و خیلی سریع تر اعتماد مخاطب را جذب می کند.

ویدیوها و تیزرهای اقامتگاه و استفاده از آن ها در استراتژی بازاریابی خود، به شما این امکان را می دهد تا برند خود را به مشتریان معرفی کنید.

شما در تیزر اقامتگاه می توانید محیط اقامتگاه، امکاناتی که در اختیار مهمانان قرار می دهید، نحوه و شیوه پذیرایی از مهمانان و … را به نمایش بگذارید. از این طریق می توانید اصالت و اعتبار کسب و کار خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید و اعتماد آن ها را جلب کنید.

شفافیت در خدمات ارائه شده که در تیزرهای تبلیغاتی به نمایش می گذارید؛ علاوه بر ایجاد اعتماد می تواند وفاداری مشتریان شما را نیز افزایش دهد. در نتیجه باعث شود تا به صورت آگاهانه اقامتگاه شما را از بین انبوهی از رقبا انتخاب کنند.

تیزرها عملکرد بسیار بهتری در رسانه های اجتماعی دارند.

بعد از ساخت تیزر اقامتگاه می توان آن را در انواع رسانه های مختلف از سایت گرفته تا کمپین های ایمیل مارکتینگ؛ به ویژه شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، یوتیوب و … استفاده کرد.

پلتفرم های مختلف اجتماعی به ویژه اینستاگرام به مرکزی برای علاقه مندان به سفر و گشت و گذار تبدیل شده است. تقریبا تمامی مسافران نیز از آن ها برای بررسی و کسب اطلاعات لازم در مورد هتل ها و اقامتگاه های مختلف استفاده می کنند. از طرفی محتوای ویدیویی در این پلتفرم ها، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و نرخ تعامل بالاتری نسبت به تصاویر ثابت یا پست‌های مبتنی بر متن ایجاد می ‌کند.

لذا ساخت تیزر اقامتگاه و به اشتراگ گذاری آن در سایت و شبکه های اجتماعی مختلف می تواند شما را به دامنه وسیعی از مشتریان بالقوه متصل کنند.

 علاوه بر این، شما می توانید از مشتریان خود بخواهید که ویدیو و تیزر اقامتگاه را لایک کنند و برای دوستان خود به اشتراک بگذارند. این کار  منجر به ایجاد یک اثر موج ‌دار می ‌شود که نتیجه آن افزایش دید برند و جذب مشتریان جدید است.

محتوای ویدیویی تاثیر قوی تری بر ذهن مخاطب هدف دارد.

ساخت تیزر هتل یا اقامتگاه به شما این فرصت را می دهد تا به شکلی به یادماندنی و جذاب کسب و کار خود را به مخاطب هدف معرفی کنید. از طرفی تیزرها به دلیل ماهیت جذاب خود، تاثیر عمیقی بر بیننده می گذارند. به صورتی که فرد با دیدن تیزر و یک محتوای ویدیویی می تواند حس کند که در حال استفاده از خدمات معرفی شده در تیزر است. این احساس باعث ایجاد علاقه در فرد برای استفاده از خدمات می شود.

علاوه بر این، باعث می شود تا تصویر و نام اقامتگاه شما تا مدت ها در ذهن فرد باقی بماند. لذا در صورت نیاز، به سراغ استفاده از خدمات شما بیاید و اقامتگاه شما را برای گذراندن سفر خود انتخاب کند.  

ساخت تیزر اقامتگاه به شما در اینفلوئنسر مارکتینگ کمک می کند.

اینفلوئنسر مارکتینگ به یکی از استراتژی های بازاریابی اشاره دارد که تقریبا تمامی کسب و کارها می توانند از آن برای تبلیغ و دستیابی به مشتریان استفاده کنند. اینفلوئنسرها در صورتی که به درستی انتخاب شوند، می توانند ابزاری ارزشمند برای استفاده در بازاریابی مهمان نوازی یا گردشگری باشند.

وجود اینفلوئنسرهای مختلف در شبکه های اجتماعی که هر کدام از آن ها تا میلیون ها دنبال کننده دارند نیز، به شما کمک می کند تا خیلی سریع به طیف وسیعی از مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشید.

شما می توانید بعد از انتخاب اینفلوئنسر مورد نظر خود، از تیزر تبلیغاتی اقامتگاه که در آن به شیوه ای جذاب خدمات شما معرفی شده است، برای تبلیغات استفاده کنید. 

همکاران مجرب ما در مجموعه مارکت پیما می توانند به شما در ساخت تیزر اقامتگاه کمک کنند.

ساخت تیزر اقامتگاه افزایش سئو و ترافیک وب سایت 

موتورهای جستجو به ویژه گوگل، وب سایت هایی را که محتوای بهتر، جذاب و متنوع تری را منتشر می کنند؛ در اولویت قرار می دهند. از طرفی به صورت معمول افراد در زمان سرچ در اینترنت به مشاهده ویدیو تمایل و علاقه بیشتری نشان می دهند.

به همین دلیل، ساخت تیزر اقامتگاه و انتشار آن در سایت، می تواند به طور قابل توجهی رتبه شما را در موتور جستجو بهبود بخشد و ترافیک وب سایت را افزایش دهد.

با توجه به این موضوع که ویدیو جذابیت بیشتری برای افراد دارد. مشاهده آن نیز زمان بیشتری را طلب می کند؛ لذا زمانی که فرد به مشاهده ویدیو  می پردازد، زمان بیشتری را در سایت می ماند. این امر این پیام را به گوگل می دهد که محتوای موجود در سایت از کیفیت لازم برخوردار است و برای مخاطب جذابیت دارد. در نتیجه سئو سایت بهبود پیدا می کند و سایت اقامت اقامتگاه شما در جستجوهای اول گوگل ظاهر خواهد شد.

افزایش رتبه سایت نیز به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنید.

ساخت تور مجازی از اقامتگاه

ایده برای ساخت تیزر اقامتگاه

تیزرهای تبلیغاتی بر اساس نوع محتوا و ایده ساخت خود می توانند انواع مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال در ادامه به برترین ایده ها برای تهیه تیزر تبلیغاتی اقامتگاه اشاره می کنیم:

ساخت تور مجازی از اقامتگاه

تورهای مجازی یک نمایش آنلاین 360 درجه و تعاملی از امکانات، اتاق ها و مناطق مشترک اقامتگاه و هتل شما است. در حقیقت یک پیش نمایش واقع گرایانه از امکانات و محیط اطراف اقامتگاه را به نمایش می گذارید که مهمانان شما با ورود به اقامتگاه باید انتظار دیدن آن را داشته باشند.

 شما با ساخت تیزر اقامتگاه تور مجازی، می توانید آن را در وب سایت یا شبکه های اجتماعی اقامتگاه برای مشتریان بالقوه خود به اشتراک بگذارید.

مشتریان شما با دیدن ویدیوی تور مجازی از سبک، محیط و حال و هوای کلی اقامتگاه شما آگاهی پیدا می کنند. به همین دلیل، خیلی سریع تر به شما اعتماد کرده و با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به رزرو اقدام می می کنند.

فیلم هایی از پشت صحنه کسب و کار خود به نمایش بگذارید.

در زمان ساخت تیزر اقامتگاه می توانید بخشی از کارهایی که در پشت صحنه کسب و کار شما رخ می دهد و مشتریان شما اغلب از آن ها بی خبر هستند را به نمایش بگذارید. از آن جایی که اطلاعات پشت صحنه کسب و کار شما همیشه معتبرتر به نظر می رسند؛ با به نمایش گذاشتن آن ها می توانید اعتماد مخاطب هدف خود را به دست آوردید.

زمانی که مخاطب شما به این ذهنیت برسد که شما صداقت دارید؛ به احتمال خیلی زیاد اقدام به رزرو اقامتگاه برای استفاده از خدمات شما می کند.

ویدیو رضایت مشتری

یکی دیگر از ایده های ساخت تیزر اقامتگاه تهیه ویدیو از مشتریانی است که از خدمات شما استفاده کرده اند و از آن رضایت دارند. به نمایش گذاشتن مشتریان و مهمانان واقعی خود؛ همچنین به نمایش گذاشتن اظهارات مثبت آن ها، اعتبار برند شما را نشان می دهد.

زمانی که مشتریان بالقوه نظرات مشتریان شما را می شنوند؛ تمایل بیشتری به استفاده از خدمات شما پیدا می کنند. در نهایت نیز مجاب به رزرو اتاق در اقامتگاه شما می شوند.

سخن آخر

ساخت تیزر اقامتگاه یکی از ضروری ترین بخش های هر استراتژی موفق بازاریابی برای هتل و اقامتگاه است. توانایی داستان سرایی بصری جذاب تیزرهای تبلیغاتی، قدرت جذب اعتماد مشتریان بالقوه، راحت بودن دسترسی به آن ها برای مخاطبان هدف؛ همچنین نقش مهم ویدیوها و تیزرها در بهبود سئو سایت؛ تیزرهای تبلیغاتی اقامتگاه را به یکی از ارزشمندترین ابزارها برای بازاریابی در صنعت مهمان نوازی و هتل داری تبدیل کرده است.

تیم متخصص و مجرب ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ مارکت پیما، به شما در ساخت تیزر اقامتگاه کمک خواهد کرد. همکاران ما با تجربه و تخصص خود در ساخت تیزر تبلیغاتی، می تواند نیاز مخاطب هدف شما را شناسایی کرده و با استفاده از یک سناریو جذاب و گیرا، پیام برند شما را به بهترین شکل به مخاطب انتقال دهند.

ما در مراحل ساخت تیزر اقامتگاه ،به نکات زیر توجه می کنیم:

  • شناسایی نیاز مخاطب هدف: اولین و مهم ترین مرحله در ساخت تیزر تبلیغاتی، شناخت مخاطب هدف است. ما با تحقیق و تحلیل دقیق، نیازها و خواسته های مخاطب هدف شما را شناسایی می کنیم تا تیزر تبلیغاتی شما بتواند تأثیرگذاری حداکثری داشته باشد.
  • سناریونویسی: سناریو پایه و اساس یک تیزر تبلیغاتی موفق است. ما با استفاده از خلاقیت و مهارت خود، سناریویی جذاب و گیرا برای تیزر تبلیغاتی شما می نویسیم که مخاطب را درگیر کند.
  • تولید و ساخت تیزر اقامتگاه : در مرحله تولید، ایده های مطرح شده در سناریو را به تصویر می کشیم. ما با استفاده از تیم حرفه ای فیلمبرداری و تدوین، تیزر تبلیغاتی شما را با کیفیتی بالا تولید می کنیم.
  • انتشار تیزر: پس از تولید تیزر تبلیغاتی، ما به شما کمک می کنیم تا آن را در رسانه های مناسب منتشر کنیم تا بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد.

با همکاری با تیم دیجیتال مارکتینگ ما، می توانید یک تیزر تبلیغاتی جذاب و تأثیرگذار داشته باشید که به افزایش آگاهی از برند و فروش محصولات یا خدمات شما کمک کند.

نظر دهید