Skip links

مشاوره بازاریابی کلینیک پزشکی

مشاوره بازاریابی کلینیک پزشکی

فضای رقابتی حوزه پزشکی ایجاب میکند تا مسیر بازاریابی با توجه به جدیدترین روش ها انجام شود. مشاوره بازاریابی کلینیک پزشکی به شما کمک میکند تا از استراتژی محتوا تا پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی را به درستی انجام دهید. مارکت پیما، مشاور تخصصی بازاریابی در حوزه پزشکی 

جهت اعلام درخواست کافیست از طریق لینک زیر اقدام نمایید


 با ما در تماس باشید

 


 

 

همانطور که میدانید رقابت در عرصه سلامت و پزشکی افزایش پیدا کرده است و نیاز است که کلینیک‌ ها برای جذب بیماران، روش های جدیدی پیاده سازی و استفاده کنند.

از طرفی، دریافت مشاوره بازاریابی کلینیک می تواند به شما کمک کند تا به بیماران بالقوه بیشتری دسترسی داشته باشید و همچنین بیماران فعلی خود را حفظ کنید و تجربه بیمار از دریافت خدمات پزشکی را بهبود ببخشید. در نتیجه کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید.

در مشاوره بازاریابی، به شما کمک می شود تا با تحلیل بازار، شناخت رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف کلینیک؛ همچنین تعیین مخاطبان هدف، بهینه ‌سازی رویه ‌های بازاریابی کلینیک را انجام دهید.

برای مثال، در مشاوره بازاریابی کلینیک با تعیین مخاطبان هدف، می‌ توانید رویه تبلیغات و بازاریابی را برای همین مخاطبان بهینه کنید. در نتیجه، شانس جذب و تبدیل مخاطبان بیشتری به مشتری داشته باشید. همچنین، مشاوره بازاریابی باعث می شود تا رویه ‌های تبلیغاتی و بازاریابی را به گونه‌ای بهینه تر و با کمترین هزینه اجرا کنید.

به طور کلی، مشاوره بازاریابی می‌ تواند به کلینیک‌ ها کمک کند تا بهبودی در عملکرد بازاریابی و افزایش درآمد خود داشته باشند و با رقبای خود رقابت کنند. لذا، اگر می ‌خواهید که کلینیک شما در مقایسه با رقبا پیشرفت کند و بیشترین بهره را از تلاش‌ های بازاریابی خود ببرید؛ بهتر است از خدمات مشاوره بازاریابی کلینیک ما استفاده کنید.

مشاوره بازاریابی کلینیک

مشاوران بازاریابی کلینیک ما چه خدماتی ارائه می دهند؟

در تیم مارکت پیما متناسب با هدف شما، خدمات مختلفی در جهت بازاریابی کلینیک های پزشکی و زیبایی ارائه می شود. از این خدمات که نقش موثری در جلب اعتماد بیماران به کلینیک شما و آگاهی آن ها از کسب و کار شما دارد؛ عبارت اند از:

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام یکی از موثرترین راهکارهای بازاریابی برای کسب و کارها به حساب می آید. خدمات پزشکی و زیبایی نیز از این مورد مستثنی نیستند. به همین دلیل، در مشاوره بازاریابی کلینیک به شما کمک می شود تا صفحه بازاریابی خود در شبکه های اجتماعی را به شکلی جذاب و متفاوت طراحی کنید.

حضور و فعالیت شما در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا مخاطبان هدف خیلی سریع شما را پیدا کنند. سپس با خدمات ارائه شده در کلینیک پزشکی یا زیبایی شما آشنا شوند.

طراحی سایت

همان طور که می دانید، در حال حاضر بیماران اکثر وقت خود را در اینترنت می گذارنند. برای دریافت پاسخ سوالات خود نیز به سراغ سرچ کردن در گوگل می روند. مطابق با آمار منتشر شده نیز بیش از 50 تا 90 میلیون کاربر اینترنت، در مورد سوالات پزشکی خود در اینترنت تحقیق می کنند. یا اینکه در گوگل به دنبال یافتن یک پزشک متخصص و مراکز درمانی یا زیبایی معتبر می گردند.

حتی تعداد زیادی از بیماران به دنبال یافتن پزشکانی هستند که بتوانند بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین از آن ها مشاوره بگیرند.

به همین دلیل، طراحی سایت یکی از مهم ترین خدمات بازاریابی پزشکی ما در مارکت پیما است که در زمان ارائه مشاوره بازاریابی کلینیک درباره آن صحبت می شود.  

بهینه سازی نتیجه جستجو و سئو

یک وب سایت خوب طراحی شده، به کلینیک یا سازمان پزشکی شما کمک کند تا از سایرین متمایز شود. البته به شرطی که در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شود. زیرا در غیر این صورت بیماران خیلی کمتری آن را پیدا و از آن بازدید می کنند.

به همین دلیل، مشاوران بازاریابی کلینیک ما در مارکت پیما، جدیدترین استراتژی های سئو را ارائه می دهند تا مطمئن شوند وب سایت شما توسط اکثریت بیماران دیده می شود.

تحلیل رقبا

از دیگر خدماتی که در مشاوره بازاریابی کلینیک مارکت پیما ارائه می شود؛ تحلیل کامل رقبا و نحوه فعالیت آن ها است. مشاوران بازاریابی ما وب سایت های پزشکی رقبای شما را با توجه به ترافیک وب سایت، کلمات کلیدی و … بررسی می کنند. سپس با ارائه یک برنامه عملی مناسب، به شما کمک می کنند تا در زمان جستجو در وب رقبای خود شکست دهید و از آن ها پیشی بگیرید.

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی یکی از مهم ترین خدمات ما برای ارائه مشاوره بازاریابی کلینیک است. بازاریابی محتوایی 3 برابر بیشتر از تبلیغات پولی سرنخ یا مشتریان بالقوه را جذب می کند. زیرا به صورت معمول هر بیمار قبل از مراجعه به کلینیک، از محتوای وب سایت یا شبکه های اجتماعی شما دیدن می کند.

در صورتی که شما محتوای جذاب در صفحه وبلاگ یا شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده باشید؛ می توانید اعتماد بیمار را جذب و او را متقاعد به استفاده از خدمات کلینیک کنید.

به همین دلیل، مشاوران بازاریابی پزشکی ما، به شما کمک می کنند تا مناسب ترین موضوعات و محتواها را برای خوانندگان و بازدیدکنندگان خود تهیه کنید. علاوه بر این، استراتژی مناسبی را برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری به شما ارائه می دهند.   

مزایای دریافت مشاوره بازاریابی کلینیک

دریافت مشاوره بازاریابی از مشاوران ما می تواند مزایای متعددی برای رشد کسب و کار شما داشته باشد. از این مزایا عبارت اند از:

افزایش مراجعان

یکی از مسائل مهمی که امروزه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با آن مواجه هستند، گردش کم بیماران جدید است. مشاوران بازاریابی ماهر ما به شما در شناسایی دلایل کم شدن بیماران جدید؛ همچنین طراحی یک استراتژی بازاریابی برای افزایش تعداد مشتریان کمک می کند.

تدوین برنامه بازاریابی استراتژیک در مشاوره بازاریابی کلینیک

هدف از برنامه بازاریابی استراتژیک برای هر مرکز درمانی، جذب بیماران جدید و در عین حفظ بیماران موجود است. زیرا اگر استراتژی وجود نداشته باشد، برنامه بازاریابی شما منجر به موفقیت نمی شود.

مشاوران بازاریابی پزشکی ما در مارکت پیما، استراتژیست های ماهری هستند. به همین دلیل، به شما کمک می کنند تا هر مانعی را از سر راه رشد کسب و کار خود بردارید.

افزایش شهرت و اعتبار کلینیک

جلب اعتماد و اعتمادسازی در حوزه خدمات پزشکی و درمانی بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل در مشاوره بازاریابی کلینیک توصیه های بسیار مهمی ارائه می شود که بتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید.

به عنوان مثال، تولید محتوای جذاب و تعامل با مخاطبان از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی؛ همچنین پاسخگویی به سوالات و مشکلات آن ها از مهم ترین مواردی است که در جلب اعتماد مخاطبان به شدت تاثیرگذار است.

سخن پایانی

مشاوره بازاریابی دیجیتال برای کلینیک می تواند نقش بسیار موثری در توسعه و رشد کسب و کار شما داشته باشد. یکی از مهمترین دلایل این امر این است که مشاوران بازاریابی ما در مارکت پیما شکاف ها و مشکلات موجود در استراتژی کسب و کار شما را شناسایی و بررسی می کنند. سپس بهترین و مناسب ترین راه حل ها را به شما ارائه می دهند.

علاوه بر این، دریافت مشاوره بازاریابی کلینیک به شما کمک می کند تا هزینه های خود بابت تبلیغات به ازای کلیک و … را کاهش دهید. در صورتی که هر نوع مشکل یا سوالی در این باره دارید؛ مشاوران ما در مارکت پیما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

نظر دهید